世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ヘルス&フィットネス向けウェアラブル:市場規模、トレンド、ベンダー戦略 2020-2025年


HEALTH & FITNESS WEARABLES: MARKET SIZE, TRENDS & VENDOR STRATEGIES 2020-2025

ユニパー・リサーチのヘルス&フィットネス・ウェアラブルに関する包括的なリサーチでは、進化するデジタルヘルス・ウェアラブル市場における主要な課題、機会、ベンダーの方向性について検証しています。デジ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Juniper Research
ジュニパーリサーチ社
2020年6月10日 GBP2,990
企業ライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
73 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文でご納品いたします。


 

サマリー

ユニパー・リサーチのヘルス&フィットネス・ウェアラブルに関する包括的なリサーチでは、進化するデジタルヘルス・ウェアラブル市場における主要な課題、機会、ベンダーの方向性について検証しています。デジタルヘルス・ウェアラブルは、様々なユースケースにおける現在と将来の市場機会を分析しています。
  • コンシューマー向けフィットネストラッカー
  • コンシューマー向けヒアラブル
  • スマートフィットネスウェア
  • プロフェッショナル向けボディセンサー
フィットネスウェアラブル市場規模調査では、スマートヘルス・フィットネスウェアラブル分野の最新技術やビジネスの動向を把握するとともに、さまざまな指標について詳細な予測を行っています。
その内容は以下の通りです。
  • 市場動向と機会(PDF)
  • 5年間の市場規模と予測のスプレッドシート(Excel)
主な特徴
市場を変える新しいアプローチの分析。革新的な破壊者がもたらす様々な戦術を分析し、それらが既存のリーダーのアプローチとどのように異なるのか、そしてそれがウェアラブルの状況をどのように変えていくのかを分析します。
推進要因の確立。今後5年間のヘルス&フィットネスウェアラブル市場の発展に影響を与える重要なダイナミクスを特定し、これらの要因をすでに活用しているベンダーと、進化するトレンドに適応する必要のあるベンダーを評価します。
徹底した競合分析。ヘルス&フィットネス・ウェアラブル市場を形成している主要プレイヤーを、この分野における既存のリーダーと今後のイノベーターの両方を含めて評価します。ジュニパーリサーチのリーダーボードには以下が含まれています。
  • Athos
  • Ava
  • Catapult Sport
  • Fitbit
  • Garmin
  • Huami
  • Huawei
  • Jabra
  • Moov
  • Omron
  • Polar
  • Samsung
  • Sensoria
  • Whoop
  • Wyze
  • Xiaomi
フォーム革命の予測。ジュニパーリサーチ社のヘルス&フィットネスウェアラブルの予測モデリングには、インストールベース、出荷数、売上高、ソフトウェアおよびサービスの予測が含まれます。予測はカテゴリーと地域別に分かれており、消費者向けフィットネストラッカー、スマートウェア、ヒアラブル、プロ用ボディセンサーを考慮しています。
 
KEY QUESTIONS
  1. 新しいウェアラブルテクノロジー企業は、「伝統的な」ウェアラブルフォームからますます押し出されていくのか?
  2. プロ/セミプロのアスリートや、より運動量の多いユーザーグループをターゲットにした場合の成長力は?
  3. 大手企業の最近のイノベーションは、ウェアラブルに影響を与える従来の制約(例:放棄)を緩和できるか?
  4. 今後、この業界で新たなスタートアップ企業やコンセプトが登場する可能性があるのは誰か、そして何か?
  5. 市場がより固定化されていく中で、従来型のウェアラブルは引き続き成長を遂げることができるか?
参考にした COMPANIES
 
ケーススタディを行った。Motiv, Whoop.
 
ジュニパーリサーチのリーダーボードに含まれています。Athos, Ava, Catapult Sport, Fitbit, Garmin, Huami, Huawei, Jabra, Moov, Omron, Polar, Samsung, Sensoria, Whoop, Wyze, Xiaomi.
 
Mentioned:Actigraph、AliveCor、Amazon、AthliOS、Beltone、Chinese Athletics Association、CISS(中国スポーツ科学研究所)、Coin、Curve、Endomondo、EuropeActive、Fast Twitch、FDA(米国食品医薬品局)、FibriCheck、Firstbeat、Fit Pay、FitStar、Form、Gentle Monster、GN Group、Google、HEAD、Interton、Major League Rugby、MapMyFitness、mCareWatch。NFL(National Football League)、NFLPA(National Football League Players Association)、Optima Molliter、PEI(Physical Enterprises Inc)、ProActive、Proxy、REJOINT、ReSound、SCOR Global Life、ShotTracker、Singapore Post、Strava、Switch2Health、Tencent、Twine Health、University Hospital of Zurich、Valencell、Vector Watch、Vivobarefoot、Yonex、Zepp.
 
 
DATA & INTERACTIVE FORECAST
ヘルス&フィットネスウェアラブルの予測スイートには以下が含まれます。
主要8地域の国別データおよび国別予測
  • カナダ
  • 中国
  • デンマーク
  • ドイツ
  • 日本
  • ノルウェー
  • ポルトガル
  • 韓国
  • スペイン
  • スウェーデン
  • 英国
  • 米国
セグメント別内訳
  • セクターコンシューマー&プロフェッショナル
  • 機能性多機能・非機能
  • デバイス・フォームファクタースマートウェア、リストバンド、ヒアラブル、プロスポーツセンサー
  • デバイスベンダー
  • Fitbit、Huami、その他(米国、英国、中国、Rost of World)
What-If分析ツールにより、28種類の指標についてジュニパー・リサーチのデータを操作することができます。
130以上のテーブルと16,000以上のデータポイントからなる予測データのフルセットにアクセスできます。
IFxls(Interactive Excels)は、ジュニパー・リサーチの予測データやチャートを操作し、インタラクティブ・シナリオ・ツールを使って独自の仮定を検証したり、カスタマイズしたチャートや表で厳選した市場を並べて比較したりすることができます。
 
地域:北米、中南米、西欧、中・東欧、極東・中国、インド亜大陸、その他のアジア太平洋地域、アフリカ、中東の8つの主要地域
 
国:カナダ、中国、デンマーク、ドイツ、日本、韓国、ノルウェー、ポルトガル、スペイン、スウェーデン、英国、米国

 



ページTOPに戻る


目次

1.健康&フィットネスウェアラブル市場の概要
1.1 はじめに.7
1.2 定義 .7
1.2.1 ウェアラブルデバイス .7
1.3 長期的な市場要因 .8
1.3.1 スマートフォンへのアクセス .8
図1.3:スマートフォンのインストールベース(m)、2020-2025.9
1.3.2 デバイスの放棄 .9
ケーススタディWhoop.10
2.Approaches to Dynamic Trends 
2.1 Introduction.12
2.2 General Trends.12
2.2.1 Informative Data.12
2.2.2 Falling Prices.12
2.3 Contrasting Approaches.12
2.3.1 Breadth versus Depth.12
2.3.2 Device Form Factors .13
Case Study:Motiv .14
2.3.3 プロフェッショナルユーザーとカジュアルユーザー .14
2.3.4 ヘルスケア分野 .15
3.Competitive Landscape
3.1 Introduction.17
3.2 Leaderboard.17
3.2.1 Stakeholder Assessment Criteria .17
Table 3.1: Health & Fitness Wearable Vendor Capability Assessment Factors .18
3.3 ステークホルダー分析Capability Assessment & Market 
Positioning.19
3.3.1 Juniper Research Leaderboard for Health & Fitness 
Wearables.19
Figure 3.2: Health & Fitness Wearables Leaderboard .19
Table 3.3: Health & Fitness Wearables Leaderboard Scoring . 20
3.3.2 Groupings & Conclusions .21
i. Established Leaders.21
ii.リーディングチャレンジャー21
iii.ディスラプター(破壊者)」と「エミュレーター(模倣者)」 .23
3.3.3 Limitations & Interpretations.23
3.4 Vendor Profiles .25
3.4.1 Athos .25
i. Corporate.25
ii.地理的な広がり .25
iii.主要顧客及び戦略的パートナーシップ .25
iv.高水準の製品群 .25
v. ジュニパー・リサーチの見解。主要な強み & 戦略的発展 
機会 .26
3.4.2 Ava .26
i. コーポレート .26
ii.地域的な広がり .27
iii.主要顧客及び戦略的パートナーシップ .27
iv.ハイレベルな製品群 .27
v. ジュニパーリサーチ社の見解Key Strengths & Strategic Development 
Opportunities.27
3.4.3 Catapult Sports .28
i. Corporate .28
Table 3.1:Catapult Sports Revenue ($m), Q4 2017-Q4 2019.28
ii.地理的な広がり .29
iii.主要顧客&戦略的パートナーシップ .29
iv.オファリングのハイレベルビュー .29
v. ジュニパー・リサーチの見解。Key Strengths & Strategic Development 
Opportunities.29
3.4.4 Fitbit .30
i. Corporate .30
Table 3.2: Fitbit Revenue ($m), Q4 2017-Q4 2019 .30
ii.地理的な広がり .31
iii.主要顧客&戦略的パートナーシップ .31
iv.オファリングのハイレベルビュー .31
v. ジュニパー・リサーチの見解Key Strengths & Strategic Development 
Opportunities.32
3.4.5 Garmin .32
i. Corporate .32
Table 3.3: Garmin Fitness Revenue ($m), Q4 2017-Q4 2019 .32
ii.地理的な広がり .33
iii.主要顧客 & 戦略的パートナーシップ .33
iv.オファリングのハイレベルビュー .33
v. ジュニパー・リサーチの見解。主要な強み & 戦略的展開 
機会 .34
3.4.6 華美(Huami)34
i. 会社概要.34
表 3.4:Huamiの収益($m)、2017年第4四半期~2019年第4四半期 .35
ii.地理的な広がり .35
iii.主要顧客 & 戦略的パートナーシップ .35
iv.高水準の製品群 .36
v. ジュニパー・リサーチの見解。主な強みと戦略的展開機会 .36
3.4.7 ファーウェイ 37
i. コーポレート37
表 3.5:Huawei 総売上高(10 億ドル)、2017 年第 4 四半期~2019 年第 4 四半期。37
ii.地理的な広がり。37
iii.主要顧客&戦略的パートナーシップ .37
iv.高水準の製品群 .38
v. ジュニパー・リサーチの見解。主要な強み & 戦略的発展機会 .38
3.4.8 Jabra .39
i. 会社概要.39
表 3.6:GNオーディオ財務スナップショット(百万ドル)、FY2017-2019(FYE 31st December).39
ii.地理的な広がり。39
iii.主要顧客及び戦略的パートナーシップ .39
iv.提供製品の概要 .40
v. ジュニパー・リサーチの見解。 40
3.4.9 Moov.40
i. 会社概要 .40
ii.地域的な広がり .40
iii.主要顧客及び戦略的パートナーシップ .40
iv.ハイレベルなサービス内容 .40
v. ジュニパー・リサーチの見解主要な強み & 戦略的開発機会.41
3.4.10 Omron .41
i. Corporate .41
ii.地域的な広がり .41
iii.主要顧客及び戦略的パートナーシップ .42
iv.提供する製品のハイレベルビュー .42
v. ジュニパーリサーチの見解:主要な強み & 戦略的開発機会.42
3.4.11 Polar.42
i. Corporate .42
ii.地理的な広がり .43
iii.主要顧客及び戦略的パートナーシップ .43
iv.提供する製品の高い水準 .43
v. ジュニパー・リサーチの見解主要な強み & 戦略的発展機会.44
3.4.12 Samsung.44
i. Corporate .44
ii.地域的な広がり .44
iii.主要顧客及び戦略的パートナーシップ .45
iv.提供製品の概要 .45
v. ジュニパー・リサーチの見解。主な強みと戦略的展開機会 .45
3.4.13 Sensoria .45
i. Corporate.45
ii.地理的な広がり。45
iii.主要顧客及び戦略的パートナーシップ .46
iv.提供製品の概要 .46
v. ジュニパー・リサーチの見解。主な強み & 戦略的発展機会 .46
3.4.14 Whoop .47
i. Corporate.47
ii.地理的な広がり.47
iii.主要顧客及び戦略的パートナーシップ .47
iv.提供製品の概要 .47
v. ジュニパー・リサーチの見解:主要な強み & 戦略的発展機会 .48
3.4.15 Wyze .48
i. 会社概要.48
ii.地理的な広がり。48
iii.主要顧客及び戦略的パートナーシップ .48
iv.高水準の製品群 .48
v. ジュニパー・リサーチの見解。主要な強み & 戦略的発展機会 .49
3.4.16 シャオミ(Xiaomi)49
i. 会社概要.49
ii.地理的な広がり。49
iii.主要顧客および戦略的パートナーシップ .50
iv.ハイレベルな製品群 .50
v. ジュニパーリサーチ社の見解。Key Strengths & Strategic Development Opportunities.50
4. Forecast Methodology
4.1 Introduction.52
4.2 Forecast Methodology.52
4.2.1 Forecast Steps .52
i. Analysis of the Current Market.52
ii.Smartphone Penetration .53
4.2.2 Methodology for Shipments, Installed Base & Market Value of 
Health & Fitness Wearables.53
4.2.3 Health & Fitness Wearables Software & Service Methodology.54
Figure 4.1:図4.1:フィットネス用ウェアラブルの予測手法 .55
図4.2:フィットネス用ヒアラブルの予測手法 .56
図4.3:ウェアラブル・ボディセンサーの予測手法 .57
図4.4:ヘルスケアウェアラブルの予測手法 .58
5. フィットネスウェアラブルの予測
5.1 カテゴリー別予測 .60
5.1.1 デバイスのインストールベース .60
図・表 5.1:フィットネス用ウェアラブルの年間設置台数(百万台)、 
カテゴリ別、2020-2025.60
5.1.2 デバイス出荷台数 .61
図・表 5.2: フィットネス用ウェアラブルの年間出荷台数(百万台)、 
カテゴリ別、2020-2025.61
5.1.3 ハードウェア収益 .62
図・表 5.3:フィットネス用ウェアラブルのハードウェア収入(年間)(単位:百万ドル)、 
カテゴリ別、2020-2025年。62
5.1.4 ソフトウェア・サービス収入 .63
図・表 5.4:フィットネス・ウェアラブルのソフトウェア&サービス収益(年間) 
(百万ドル)、カテゴリー別に分割、2020-2025年。63
5.2 Regional Forecasts .64
5.2.1 Device Installed Base.64
Figure & Table 5.5: Fitness Wearables Installed Base per annum (m), Split by 
Region, 2020-2025 .64
5.2.2 デバイス出荷数.65
図及び表 5.6:フィットネス用ウェアラブルの年間出荷数(m)、地域別、 
2020-2025 .65
5.2.3 Hardware Revenues .66
Figure & Table 5.7: Fitness Wearables Hardware Revenue per annum (m), Split 
by Region, 2020-2025.66
5.2.4 ソフトウェアおよびサービス収入 .67
図 & 表 5.8:フィットネスウェアラブルのソフトウェアおよびサービスの年間売上高(m),
Split by Region, 2020-2025.67
6. Health Wearables Forecasts
6.1 Unit Forecasts.69
6.1.1 Device Installed Base.69
Figure & Table 6.1: Healthcare Wearables Installed Base per annum (m), Split by 
Region, 2020-2025 .69
6.1.2 デバイス出荷数.70
図及び表6.2: ヘルスケア用ウェアラブルの年間出荷数(m)、 地域別、2020-2025 年 .70
6.1.3 Healthcare Wearables Software Accessed Per Annum .71
Figure & Table 6.3: Healthcare Wearables Apps Accessed per annum (m),
Split by Region, 2020-2025 .71
6.2 Revenue Forecasts.72
6.2.1 Hardware Revenues.72
図 & 表 6.4:ヘルスケア・ウェアラブルのハードウェアの年間売上高(百万ドル)、 地域別分割
、2020-2025 .72
6.2.2 ソフトウェア・サービスの売上高 .73
図 & 表 6.5:ヘルスケア・ウェアラブルのソフトウェア・サービスの年間売上高
(百万ドル)、地域別分割、2020-2025 .73

 

ページTOPに戻る


 

Summary

uniper Research’s comprehensive Health & Fitness Wearables research examines key challenges, opportunities and directions vendors are taking in this evolving digital health wearables market. Our must-have digital health wearables research analyses the current and future market opportunity for a number of use cases:
  • Consumer Fitness Trackers
  • Consumer Hearables
  • Smart Fitness Clothing
  • Professional Body Sensors
The fitness wearables market size research charts the latest technological and business developments in the smart health and fitness wearables space, as well as providing in-depth forecasts for a variety of metrics. It comprises:
  • Market Trends & Opportunities (PDF)
  • 5-Year Market Sizing & Forecast Spreadsheet (Excel)
KEY FEATURES
Analysis of New Approaches Changing the Market: Analysis of the different tactics innovative disruptors bring to the table, how they differ from the approaches of established leaders and how this will reshape the wearables landscape.
Establishment of the Driving Factors: The critical dynamics that will affect how the health and fitness wearables landscape will develop over the next five years are identified; those vendors already utilising these factors are evaluated, as well as those who need to adapt to the evolving trends
Thorough Competitive Analysis: The major players shaping the health and fitness wearables market are assessed and evaluated, including both established leaders in the field and upcoming innovators. The Juniper Research Leaderboard includes:
  • Athos
  • Ava
  • Catapult Sport
  • Fitbit
  • Garmin
  • Huami
  • Huawei
  • Jabra
  • Moov
  • Omron
  • Polar
  • Samsung
  • Sensoria
  • Whoop
  • Wyze
  • Xiaomi
Forecasting the Form Revolution: Juniper Research’s forecast modelling for health and fitness wearables includes forecasts for installed base, shipments and revenue, as well as software and services. Forecasting is split by category and region, and considers consumer fitness trackers, smart clothing, hearables and professional body sensors.
 
KEY QUESTIONS
  1. Are new wearable technology companies going to be pushed more and more away from ‘traditional’ wearable forms?
  2. What is the growth capacity for targeting professional/semi-professional athletes and more exercise-intense user groups?
  3. Can recent innovations from the major players mitigate the traditional constraints affecting wearables, eg abandonment?
  4. Who and what are likely to be the emerging start-ups and concepts in the industry in the future?
  5. Can traditional forms of wearables continue to generate growth as the market becomes more fixed?
COMPANIES REFERENCED
 
Case Studied: Motiv, Whoop.
 
Included in Juniper Research Leaderboard: Athos, Ava, Catapult Sport, Fitbit, Garmin, Huami, Huawei, Jabra, Moov, Omron, Polar, Samsung, Sensoria, Whoop, Wyze, Xiaomi.
 
Mentioned: Actigraph, AliveCor, Amazon, AthliOS, Beltone, Chinese Athletics Association, CISS (Chinese Institute for Sport Science), Coin, Curve, Endomondo, EuropeActive, Fast Twitch, FDA (Food and Drug Administration), FibriCheck, Firstbeat, Fit Pay, FitStar, Form, Gentle Monster, GN Group, Google, HEAD, Interton, Major League Rugby, MapMyFitness, mCareWatch, NFL (National Football League), NFLPA (National Football League Players Association), Optima Molliter, PEI (Physical Enterprises Inc), ProActive, Proxy, REJOINT, ReSound, SCOR Global Life, ShotTracker, Singapore Post, Strava, Switch2Health, Tencent, Twine Health, University Hospital of Zurich, Valencell, Vector Watch, Vivobarefoot, Yonex, Zepp.
 
 
DATA & INTERACTIVE FORECAST
The Health & Fitness Wearables forecast suite includes:
Country-level data splits for 8 key regions and country forecasts for:
  • Canada
  • China
  • Denmark
  • Germany
  • Japan
  • Norway
  • Portugal
  • South Korea
  • Spain
  • Sweden
  • UK
  • US
Segment splits by:
  • Sector: Consumer & Professional
  • Functionality: Multifunctional & Unifunctional
  • Device Form Factor: Smart Clothing, Wristband, Hearables, Pro Sport Sensors
  • Device Vendor: Fitbit, Huami, Others for US, UK, China and ROW (Rest of World)
What-If Analysis tool allowing the user the ability to manipulate Juniper Research’s data for 28 different metrics.
Access to the full set of forecast data of more than 130 tables and over 16,000 datapoints.
Juniper Research’s highly granular IFxls (Interactive Excels) enable clients to manipulate Juniper Research’s forecast data and charts to test their own assumptions using the Interactive Scenario Tool; and compare select markets side by side in customised charts and tables. IFxls greatly increase clients’ ability to both understand a particular market and to integrate their own views into the model.
 
Regions:8 Key Regions - includes North America, Latin America, West Europe, Central & East Europe, Far East & China, Indian Subcontinent, Rest of Asia Pacific and Africa & Middle East
 
Countries:Canada, China, Denmark, Germany, Japan, South Korea, Norway, Portugal, Spain, Sweden, UK, USA

 



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Health & Fitness Wearables Market Overview
1.1 Introduction.7
1.2 Definitions .7
1.2.1 Wearable Devices .7
1.3 Long Term Market Factors.8
1.3.1 Smartphone Access .8
Figure 1.3: Smartphone Installed Base (m), 2020-2025.9
1.3.2 Device Abandonment .9
Case Study: Whoop.10
2. Approaches to Dynamic Trends 
2.1 Introduction.12
2.2 General Trends.12
2.2.1 Informative Data.12
2.2.2 Falling Prices.12
2.3 Contrasting Approaches.12
2.3.1 Breadth versus Depth.12
2.3.2 Device Form Factors .13
Case Study: Motiv .14
2.3.3 Professional versus Casual Users.14
2.3.4 Healthcare Sector .15
3. Competitive Landscape
3.1 Introduction.17
3.2 Leaderboard.17
3.2.1 Stakeholder Assessment Criteria .17
Table 3.1: Health & Fitness Wearable Vendor Capability Assessment Factors . 18
3.3 Stakeholder Analysis: Capability Assessment & Market 
Positioning.19
3.3.1 Juniper Research Leaderboard for Health & Fitness 
Wearables.19
Figure 3.2: Health & Fitness Wearables Leaderboard . 19
Table 3.3: Health & Fitness Wearables Leaderboard Scoring . 20
3.3.2 Groupings & Conclusions .21
i. Established Leaders. 21
ii. Leading Challengers. 21
iii. Disruptors & Emulators. 23
3.3.3 Limitations & Interpretations.23
3.4 Vendor Profiles .25
3.4.1 Athos .25
i. Corporate. 25
ii. Geographical Spread. 25
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 25
iv. High Level View of Offerings . 25
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development 
Opportunities . 26
3.4.2 Ava .26
i. Corporate .26
ii. Geographical Spread .27
iii. Key Clients & Strategic Partnerships .27
iv. High Level View of Offerings .27
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development 
Opportunities.27
3.4.3 Catapult Sports .28
i. Corporate .28
Table 3.1:Catapult Sports Revenue ($m), Q4 2017-Q4 2019.28
ii. Geographical Spread .29
iii. Key Clients & Strategic Partnerships .29
iv. High Level View of Offerings .29
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development 
Opportunities.29
3.4.4 Fitbit .30
i. Corporate .30
Table 3.2: Fitbit Revenue ($m), Q4 2017-Q4 2019 .30
ii. Geographical Spread .31
iii. Key Clients & Strategic Partnerships .31
iv. High Level View of Offerings .31
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development 
Opportunities.32
3.4.5 Garmin .32
i. Corporate .32
Table 3.3: Garmin Fitness Revenue ($m), Q4 2017-Q4 2019 .32
ii. Geographical Spread .33
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 33
iv. High Level View of Offerings . 33
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development 
Opportunities . 34
3.4.6 Huami.34
i. Corporate. 34
Table 3.4: Huami Revenue ($m), Q4 2017-Q4 2019 . 35
ii. Geographical Spread. 35
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 35
iv. High Level View of Offerings . 36
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development 
Opportunities . 36
3.4.7 Huawei.37
i. Corporate. 37
Table 3.5: Huawei Total Revenue ($bn), Q4 2017-Q4 2019. 37
ii. Geographical Spread. 37
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 37
iv. High Level View of Offerings . 38
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development 
Opportunities . 38
3.4.8 Jabra .39
i. Corporate. 39
Table 3.6: GN Audio Financial Snapshot ($m), FY 2017-2019 (FYE 31st
December). 39
ii. Geographical Spread. 39
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 39
iv. High Level View of Offerings . 40
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development 
Opportunities.40
3.4.9 Moov.40
i. Corporate .40
ii. Geographical Spread .40
iii. Key Clients & Strategic Partnerships .40
iv. High Level View of Offerings .40
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development 
Opportunities.41
3.4.10 Omron .41
i. Corporate .41
ii. Geographical Spread .41
iii. Key Clients & Strategic Partnerships.42
iv. High Level View of Offerings .42
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development 
Opportunities.42
3.4.11 Polar.42
i. Corporate .42
ii. Geographical Spread .43
iii. Key Clients & Strategic Partnerships .43
iv. High Level View of Offerings .43
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development 
Opportunities.44
3.4.12 Samsung.44
i. Corporate .44
ii. Geographical Spread .44
iii. Key Clients & Strategic Partnerships .45
iv. High Level View of Offerings . 45
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development 
Opportunities . 45
3.4.13 Sensoria .45
i. Corporate. 45
ii. Geographical Spread. 45
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 46
iv. High Level View of Offerings . 46
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development 
Opportunities . 46
3.4.14 Whoop .47
i. Corporate. 47
ii. Geographical Spread. 47
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 47
iv. High Level View of Offerings . 47
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development 
Opportunities . 48
3.4.15 Wyze .48
i. Corporate. 48
ii. Geographical Spread. 48
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 48
iv. High Level View of Offerings . 48
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development 
Opportunities . 49
3.4.16 Xiaomi.49
i. Corporate. 49
ii. Geographical Spread. 49
iii. Key Clients & Strategic Partnerships.50
iv. High Level View of Offerings .50
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development Opportunities.50
4. Forecast Methodology
4.1 Introduction.52
4.2 Forecast Methodology.52
4.2.1 Forecast Steps .52
i. Analysis of the Current Market.52
ii. Smartphone Penetration .53
4.2.2 Methodology for Shipments, Installed Base & Market Value of 
Health & Fitness Wearables.53
4.2.3 Health & Fitness Wearables Software & Service 
Methodology.54
Figure 4.1: Fitness Wearables Forecast Methodology .55
Figure 4.2: Fitness Hearables Forecast Methodology .56
Figure 4.3: Wearable Body Sensors Forecast Methodology .57
Figure 4.4: Healthcare Wearables Forecast Methodology.58
5. Fitness Wearable Forecasts
5.1 Category Forecasts .60
5.1.1 Device Installed Base .60
Figure & Table 5.1: Fitness Wearables Installed Base per annum (m), Split by 
Category, 2020-2025.60
5.1.2 Device Shipments.61
Figure & Table 5.2: Fitness Wearables Shipments per annum (m), Split by 
Category, 2020-2025.61
5.1.3 Hardware Revenues .62
Figure & Table 5.3: Fitness Wearables Hardware Revenues per annum ($m), 
Split by Category, 2020-2025. 62
5.1.4 Software & Service Revenues .63
Figure & Table 5.4: Fitness Wearables Software & Service Revenues per annum 
(m), Split by Category, 2020-2025. 63
5.2 Regional Forecasts .64
5.2.1 Device Installed Base.64
Figure & Table 5.5: Fitness Wearables Installed Base per annum (m), Split by 
Region, 2020-2025 . 64
5.2.2 Device Shipments.65
Figure & Table 5.6: Fitness Wearables Shipped per annum (m), Split by Region, 
2020-2025 . 65
5.2.3 Hardware Revenues .66
Figure & Table 5.7: Fitness Wearables Hardware Revenue per annum (m), Split 
by Region, 2020-2025. 66
5.2.4 Software and Service Revenues .67
Figure & Table 5.8: Fitness Wearable Software and Services Revenue per annum 
(m), Split by Region, 2020-2025. 67
6. Health Wearables Forecasts
6.1 Unit Forecasts.69
6.1.1 Device Installed Base.69
Figure & Table 6.1: Healthcare Wearables Installed Base per annum (m), Split by 
Region, 2020-2025 . 69
6.1.2 Device Shipments.70
Figure & Table 6.2: Healthcare Wearables Shipments per annum (m), Split by 
Region, 2020-2025 . 70
6.1.3 Healthcare Wearables Software Accessed Per Annum .71
Figure & Table 6.3: Healthcare Wearables Apps Accessed per annum (m), Split 
by Region, 2020-2025 .71
6.2 Revenue Forecasts.72
6.2.1 Hardware Revenues.72
Figure & Table 6.4: Healthcare Wearables Hardware Revenue per annum (m), 
Split by Region, 2020-2025 .72
6.2.2 Software & Services Revenues .73
Figure & Table 6.5: Healthcare Wearables Software & Services Revenue per 
annum (m), Split by Region, 2020-2025.73

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(ウェアラブル)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(ウェアラブル)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Juniper Research社はどのような調査会社ですか?


ジュニパーリサーチ社(Juniper Research)は2001年の創立以来、モバイルとデジタル技術を専門に調査・出版事... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る