ヘルス&フィットネス向けウェアラブル:市場規模、トレンド、ベンダー戦略 2020-2025年HEALTH & FITNESS WEARABLES: MARKET SIZE, TRENDS & VENDOR STRATEGIES 2020-2025 ユニパー・リサーチのヘルス&フィットネス・ウェアラブルに関する包括的なリサーチでは、進化するデジタルヘルス・ウェアラブル市場における主要な課題、機会、ベンダーの方向性について検証しています。デジ... もっと見る
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サマリー
ユニパー・リサーチのヘルス&フィットネス・ウェアラブルに関する包括的なリサーチでは、進化するデジタルヘルス・ウェアラブル市場における主要な課題、機会、ベンダーの方向性について検証しています。デジタルヘルス・ウェアラブルは、様々なユースケースにおける現在と将来の市場機会を分析しています。
フィットネスウェアラブル市場規模調査では、スマートヘルス・フィットネスウェアラブル分野の最新技術やビジネスの動向を把握するとともに、さまざまな指標について詳細な予測を行っています。
その内容は以下の通りです。
主な特徴
市場を変える新しいアプローチの分析。革新的な破壊者がもたらす様々な戦術を分析し、それらが既存のリーダーのアプローチとどのように異なるのか、そしてそれがウェアラブルの状況をどのように変えていくのかを分析します。
推進要因の確立。今後5年間のヘルス&フィットネスウェアラブル市場の発展に影響を与える重要なダイナミクスを特定し、これらの要因をすでに活用しているベンダーと、進化するトレンドに適応する必要のあるベンダーを評価します。
徹底した競合分析。ヘルス&フィットネス・ウェアラブル市場を形成している主要プレイヤーを、この分野における既存のリーダーと今後のイノベーターの両方を含めて評価します。ジュニパーリサーチのリーダーボードには以下が含まれています。
フォーム革命の予測。ジュニパーリサーチ社のヘルス&フィットネスウェアラブルの予測モデリングには、インストールベース、出荷数、売上高、ソフトウェアおよびサービスの予測が含まれます。予測はカテゴリーと地域別に分かれており、消費者向けフィットネストラッカー、スマートウェア、ヒアラブル、プロ用ボディセンサーを考慮しています。
KEY QUESTIONS
参考にした COMPANIES
ケーススタディを行った。Motiv, Whoop.
ジュニパーリサーチのリーダーボードに含まれています。Athos, Ava, Catapult Sport, Fitbit, Garmin, Huami, Huawei, Jabra, Moov, Omron, Polar, Samsung, Sensoria, Whoop, Wyze, Xiaomi.
Mentioned:Actigraph、AliveCor、Amazon、AthliOS、Beltone、Chinese Athletics Association、CISS(中国スポーツ科学研究所)、Coin、Curve、Endomondo、EuropeActive、Fast Twitch、FDA(米国食品医薬品局)、FibriCheck、Firstbeat、Fit Pay、FitStar、Form、Gentle Monster、GN Group、Google、HEAD、Interton、Major League Rugby、MapMyFitness、mCareWatch。NFL(National Football League)、NFLPA(National Football League Players Association)、Optima Molliter、PEI(Physical Enterprises Inc)、ProActive、Proxy、REJOINT、ReSound、SCOR Global Life、ShotTracker、Singapore Post、Strava、Switch2Health、Tencent、Twine Health、University Hospital of Zurich、Valencell、Vector Watch、Vivobarefoot、Yonex、Zepp.
DATA & INTERACTIVE FORECAST
ヘルス&フィットネスウェアラブルの予測スイートには以下が含まれます。
主要8地域の国別データおよび国別予測
セグメント別内訳
What-If分析ツールにより、28種類の指標についてジュニパー・リサーチのデータを操作することができます。
130以上のテーブルと16,000以上のデータポイントからなる予測データのフルセットにアクセスできます。
IFxls(Interactive Excels)は、ジュニパー・リサーチの予測データやチャートを操作し、インタラクティブ・シナリオ・ツールを使って独自の仮定を検証したり、カスタマイズしたチャートや表で厳選した市場を並べて比較したりすることができます。
地域:北米、中南米、西欧、中・東欧、極東・中国、インド亜大陸、その他のアジア太平洋地域、アフリカ、中東の8つの主要地域
国:カナダ、中国、デンマーク、ドイツ、日本、韓国、ノルウェー、ポルトガル、スペイン、スウェーデン、英国、米国
目次
1.健康&フィットネスウェアラブル市場の概要
1.1 はじめに.7
1.2 定義 .7
1.2.1 ウェアラブルデバイス .7
1.3 長期的な市場要因 .8
1.3.1 スマートフォンへのアクセス .8
図1.3:スマートフォンのインストールベース(m)、2020-2025.9
1.3.2 デバイスの放棄 .9
ケーススタディWhoop.10
2.Approaches to Dynamic Trends
2.1 Introduction.12
2.2 General Trends.12
2.2.1 Informative Data.12
2.2.2 Falling Prices.12
2.3 Contrasting Approaches.12
2.3.1 Breadth versus Depth.12
2.3.2 Device Form Factors .13
Case Study:Motiv .14
2.3.3 プロフェッショナルユーザーとカジュアルユーザー .14
2.3.4 ヘルスケア分野 .15
3.Competitive Landscape
3.1 Introduction.17
3.2 Leaderboard.17
3.2.1 Stakeholder Assessment Criteria .17
Table 3.1: Health & Fitness Wearable Vendor Capability Assessment Factors .18
3.3 ステークホルダー分析Capability Assessment & Market
Positioning.19
3.3.1 Juniper Research Leaderboard for Health & Fitness
Wearables.19
Figure 3.2: Health & Fitness Wearables Leaderboard .19
Table 3.3: Health & Fitness Wearables Leaderboard Scoring . 20
3.3.2 Groupings & Conclusions .21
i. Established Leaders.21
ii.リーディングチャレンジャー21
iii.ディスラプター(破壊者)」と「エミュレーター(模倣者)」 .23
3.3.3 Limitations & Interpretations.23
3.4 Vendor Profiles .25
3.4.1 Athos .25
i. Corporate.25
ii.地理的な広がり .25
iii.主要顧客及び戦略的パートナーシップ .25
iv.高水準の製品群 .25
v. ジュニパー・リサーチの見解。主要な強み & 戦略的発展
機会 .26
3.4.2 Ava .26
i. コーポレート .26
ii.地域的な広がり .27
iii.主要顧客及び戦略的パートナーシップ .27
iv.ハイレベルな製品群 .27
v. ジュニパーリサーチ社の見解Key Strengths & Strategic Development
Opportunities.27
3.4.3 Catapult Sports .28
i. Corporate .28
Table 3.1:Catapult Sports Revenue ($m), Q4 2017-Q4 2019.28
ii.地理的な広がり .29
iii.主要顧客&戦略的パートナーシップ .29
iv.オファリングのハイレベルビュー .29
v. ジュニパー・リサーチの見解。Key Strengths & Strategic Development
Opportunities.29
3.4.4 Fitbit .30
i. Corporate .30
Table 3.2: Fitbit Revenue ($m), Q4 2017-Q4 2019 .30
ii.地理的な広がり .31
iii.主要顧客&戦略的パートナーシップ .31
iv.オファリングのハイレベルビュー .31
v. ジュニパー・リサーチの見解Key Strengths & Strategic Development
Opportunities.32
3.4.5 Garmin .32
i. Corporate .32
Table 3.3: Garmin Fitness Revenue ($m), Q4 2017-Q4 2019 .32
ii.地理的な広がり .33
iii.主要顧客 & 戦略的パートナーシップ .33
iv.オファリングのハイレベルビュー .33
v. ジュニパー・リサーチの見解。主要な強み & 戦略的展開
機会 .34
3.4.6 華美(Huami)34
i. 会社概要.34
表 3.4:Huamiの収益($m)、2017年第4四半期~2019年第4四半期 .35
ii.地理的な広がり .35
iii.主要顧客 & 戦略的パートナーシップ .35
iv.高水準の製品群 .36
v. ジュニパー・リサーチの見解。主な強みと戦略的展開機会 .36
3.4.7 ファーウェイ 37
i. コーポレート37
表 3.5:Huawei 総売上高(10 億ドル)、2017 年第 4 四半期~2019 年第 4 四半期。37
ii.地理的な広がり。37
iii.主要顧客&戦略的パートナーシップ .37
iv.高水準の製品群 .38
v. ジュニパー・リサーチの見解。主要な強み & 戦略的発展機会 .38
3.4.8 Jabra .39
i. 会社概要.39
表 3.6:GNオーディオ財務スナップショット(百万ドル)、FY2017-2019(FYE 31st December).39
ii.地理的な広がり。39
iii.主要顧客及び戦略的パートナーシップ .39
iv.提供製品の概要 .40
v. ジュニパー・リサーチの見解。 40
3.4.9 Moov.40
i. 会社概要 .40
ii.地域的な広がり .40
iii.主要顧客及び戦略的パートナーシップ .40
iv.ハイレベルなサービス内容 .40
v. ジュニパー・リサーチの見解主要な強み & 戦略的開発機会.41
3.4.10 Omron .41
i. Corporate .41
ii.地域的な広がり .41
iii.主要顧客及び戦略的パートナーシップ .42
iv.提供する製品のハイレベルビュー .42
v. ジュニパーリサーチの見解:主要な強み & 戦略的開発機会.42
3.4.11 Polar.42
i. Corporate .42
ii.地理的な広がり .43
iii.主要顧客及び戦略的パートナーシップ .43
iv.提供する製品の高い水準 .43
v. ジュニパー・リサーチの見解主要な強み & 戦略的発展機会.44
3.4.12 Samsung.44
i. Corporate .44
ii.地域的な広がり .44
iii.主要顧客及び戦略的パートナーシップ .45
iv.提供製品の概要 .45
v. ジュニパー・リサーチの見解。主な強みと戦略的展開機会 .45
3.4.13 Sensoria .45
i. Corporate.45
ii.地理的な広がり。45
iii.主要顧客及び戦略的パートナーシップ .46
iv.提供製品の概要 .46
v. ジュニパー・リサーチの見解。主な強み & 戦略的発展機会 .46
3.4.14 Whoop .47
i. Corporate.47
ii.地理的な広がり.47
iii.主要顧客及び戦略的パートナーシップ .47
iv.提供製品の概要 .47
v. ジュニパー・リサーチの見解:主要な強み & 戦略的発展機会 .48
3.4.15 Wyze .48
i. 会社概要.48
ii.地理的な広がり。48
iii.主要顧客及び戦略的パートナーシップ .48
iv.高水準の製品群 .48
v. ジュニパー・リサーチの見解。主要な強み & 戦略的発展機会 .49
3.4.16 シャオミ(Xiaomi)49
i. 会社概要.49
ii.地理的な広がり。49
iii.主要顧客および戦略的パートナーシップ .50
iv.ハイレベルな製品群 .50
v. ジュニパーリサーチ社の見解。Key Strengths & Strategic Development Opportunities.50
4. Forecast Methodology
4.1 Introduction.52
4.2 Forecast Methodology.52
4.2.1 Forecast Steps .52
i. Analysis of the Current Market.52
ii.Smartphone Penetration .53
4.2.2 Methodology for Shipments, Installed Base & Market Value of
Health & Fitness Wearables.53
4.2.3 Health & Fitness Wearables Software & Service Methodology.54
Figure 4.1:図4.1:フィットネス用ウェアラブルの予測手法 .55
図4.2:フィットネス用ヒアラブルの予測手法 .56
図4.3:ウェアラブル・ボディセンサーの予測手法 .57
図4.4:ヘルスケアウェアラブルの予測手法 .58
5. フィットネスウェアラブルの予測
5.1 カテゴリー別予測 .60
5.1.1 デバイスのインストールベース .60
図・表 5.1:フィットネス用ウェアラブルの年間設置台数(百万台)、
カテゴリ別、2020-2025.60
5.1.2 デバイス出荷台数 .61
図・表 5.2: フィットネス用ウェアラブルの年間出荷台数(百万台)、
カテゴリ別、2020-2025.61
5.1.3 ハードウェア収益 .62
図・表 5.3:フィットネス用ウェアラブルのハードウェア収入(年間)(単位:百万ドル)、
カテゴリ別、2020-2025年。62
5.1.4 ソフトウェア・サービス収入 .63
図・表 5.4:フィットネス・ウェアラブルのソフトウェア&サービス収益(年間)
(百万ドル)、カテゴリー別に分割、2020-2025年。63
5.2 Regional Forecasts .64
5.2.1 Device Installed Base.64
Figure & Table 5.5: Fitness Wearables Installed Base per annum (m), Split by
Region, 2020-2025 .64
5.2.2 デバイス出荷数.65
図及び表 5.6:フィットネス用ウェアラブルの年間出荷数(m)、地域別、
2020-2025 .65
5.2.3 Hardware Revenues .66
Figure & Table 5.7: Fitness Wearables Hardware Revenue per annum (m), Split
by Region, 2020-2025.66
5.2.4 ソフトウェアおよびサービス収入 .67
図 & 表 5.8:フィットネスウェアラブルのソフトウェアおよびサービスの年間売上高(m),
Split by Region, 2020-2025.67
6. Health Wearables Forecasts
6.1 Unit Forecasts.69
6.1.1 Device Installed Base.69
Figure & Table 6.1: Healthcare Wearables Installed Base per annum (m), Split by
Region, 2020-2025 .69
6.1.2 デバイス出荷数.70
図及び表6.2: ヘルスケア用ウェアラブルの年間出荷数(m)、 地域別、2020-2025 年 .70
6.1.3 Healthcare Wearables Software Accessed Per Annum .71
Figure & Table 6.3: Healthcare Wearables Apps Accessed per annum (m),
Split by Region, 2020-2025 .71
6.2 Revenue Forecasts.72
6.2.1 Hardware Revenues.72
図 & 表 6.4:ヘルスケア・ウェアラブルのハードウェアの年間売上高(百万ドル)、 地域別分割
、2020-2025 .72
6.2.2 ソフトウェア・サービスの売上高 .73
図 & 表 6.5:ヘルスケア・ウェアラブルのソフトウェア・サービスの年間売上高
(百万ドル)、地域別分割、2020-2025 .73
Summary
uniper Research’s comprehensive Health & Fitness Wearables research examines key challenges, opportunities and directions vendors are taking in this evolving digital health wearables market. Our must-have digital health wearables research analyses the current and future market opportunity for a number of use cases:
The fitness wearables market size research charts the latest technological and business developments in the smart health and fitness wearables space, as well as providing in-depth forecasts for a variety of metrics. It comprises:
KEY FEATURES
Analysis of New Approaches Changing the Market: Analysis of the different tactics innovative disruptors bring to the table, how they differ from the approaches of established leaders and how this will reshape the wearables landscape.
Establishment of the Driving Factors: The critical dynamics that will affect how the health and fitness wearables landscape will develop over the next five years are identified; those vendors already utilising these factors are evaluated, as well as those who need to adapt to the evolving trends
Thorough Competitive Analysis: The major players shaping the health and fitness wearables market are assessed and evaluated, including both established leaders in the field and upcoming innovators. The Juniper Research Leaderboard includes:
Forecasting the Form Revolution: Juniper Research’s forecast modelling for health and fitness wearables includes forecasts for installed base, shipments and revenue, as well as software and services. Forecasting is split by category and region, and considers consumer fitness trackers, smart clothing, hearables and professional body sensors.
KEY QUESTIONS
COMPANIES REFERENCED
Case Studied: Motiv, Whoop.
Included in Juniper Research Leaderboard: Athos, Ava, Catapult Sport, Fitbit, Garmin, Huami, Huawei, Jabra, Moov, Omron, Polar, Samsung, Sensoria, Whoop, Wyze, Xiaomi.
Mentioned: Actigraph, AliveCor, Amazon, AthliOS, Beltone, Chinese Athletics Association, CISS (Chinese Institute for Sport Science), Coin, Curve, Endomondo, EuropeActive, Fast Twitch, FDA (Food and Drug Administration), FibriCheck, Firstbeat, Fit Pay, FitStar, Form, Gentle Monster, GN Group, Google, HEAD, Interton, Major League Rugby, MapMyFitness, mCareWatch, NFL (National Football League), NFLPA (National Football League Players Association), Optima Molliter, PEI (Physical Enterprises Inc), ProActive, Proxy, REJOINT, ReSound, SCOR Global Life, ShotTracker, Singapore Post, Strava, Switch2Health, Tencent, Twine Health, University Hospital of Zurich, Valencell, Vector Watch, Vivobarefoot, Yonex, Zepp.
DATA & INTERACTIVE FORECAST
The Health & Fitness Wearables forecast suite includes:
Country-level data splits for 8 key regions and country forecasts for:
Segment splits by:
What-If Analysis tool allowing the user the ability to manipulate Juniper Research’s data for 28 different metrics.
Access to the full set of forecast data of more than 130 tables and over 16,000 datapoints.
Juniper Research’s highly granular IFxls (Interactive Excels) enable clients to manipulate Juniper Research’s forecast data and charts to test their own assumptions using the Interactive Scenario Tool; and compare select markets side by side in customised charts and tables. IFxls greatly increase clients’ ability to both understand a particular market and to integrate their own views into the model.
Regions:8 Key Regions - includes North America, Latin America, West Europe, Central & East Europe, Far East & China, Indian Subcontinent, Rest of Asia Pacific and Africa & Middle East
Countries:Canada, China, Denmark, Germany, Japan, South Korea, Norway, Portugal, Spain, Sweden, UK, USA
Table of Contents
1. Health & Fitness Wearables Market Overview
1.1 Introduction.7
1.2 Definitions .7
1.2.1 Wearable Devices .7
1.3 Long Term Market Factors.8
1.3.1 Smartphone Access .8
Figure 1.3: Smartphone Installed Base (m), 2020-2025.9
1.3.2 Device Abandonment .9
Case Study: Whoop.10
2. Approaches to Dynamic Trends
2.1 Introduction.12
2.2 General Trends.12
2.2.1 Informative Data.12
2.2.2 Falling Prices.12
2.3 Contrasting Approaches.12
2.3.1 Breadth versus Depth.12
2.3.2 Device Form Factors .13
Case Study: Motiv .14
2.3.3 Professional versus Casual Users.14
2.3.4 Healthcare Sector .15
3. Competitive Landscape
3.1 Introduction.17
3.2 Leaderboard.17
3.2.1 Stakeholder Assessment Criteria .17
Table 3.1: Health & Fitness Wearable Vendor Capability Assessment Factors . 18
3.3 Stakeholder Analysis: Capability Assessment & Market
Positioning.19
3.3.1 Juniper Research Leaderboard for Health & Fitness
Wearables.19
Figure 3.2: Health & Fitness Wearables Leaderboard . 19
Table 3.3: Health & Fitness Wearables Leaderboard Scoring . 20
3.3.2 Groupings & Conclusions .21
i. Established Leaders. 21
ii. Leading Challengers. 21
iii. Disruptors & Emulators. 23
3.3.3 Limitations & Interpretations.23
3.4 Vendor Profiles .25
3.4.1 Athos .25
i. Corporate. 25
ii. Geographical Spread. 25
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 25
iv. High Level View of Offerings . 25
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development
Opportunities . 26
3.4.2 Ava .26
i. Corporate .26
ii. Geographical Spread .27
iii. Key Clients & Strategic Partnerships .27
iv. High Level View of Offerings .27
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development
Opportunities.27
3.4.3 Catapult Sports .28
i. Corporate .28
Table 3.1:Catapult Sports Revenue ($m), Q4 2017-Q4 2019.28
ii. Geographical Spread .29
iii. Key Clients & Strategic Partnerships .29
iv. High Level View of Offerings .29
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development
Opportunities.29
3.4.4 Fitbit .30
i. Corporate .30
Table 3.2: Fitbit Revenue ($m), Q4 2017-Q4 2019 .30
ii. Geographical Spread .31
iii. Key Clients & Strategic Partnerships .31
iv. High Level View of Offerings .31
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development
Opportunities.32
3.4.5 Garmin .32
i. Corporate .32
Table 3.3: Garmin Fitness Revenue ($m), Q4 2017-Q4 2019 .32
ii. Geographical Spread .33
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 33
iv. High Level View of Offerings . 33
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development
Opportunities . 34
3.4.6 Huami.34
i. Corporate. 34
Table 3.4: Huami Revenue ($m), Q4 2017-Q4 2019 . 35
ii. Geographical Spread. 35
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 35
iv. High Level View of Offerings . 36
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development
Opportunities . 36
3.4.7 Huawei.37
i. Corporate. 37
Table 3.5: Huawei Total Revenue ($bn), Q4 2017-Q4 2019. 37
ii. Geographical Spread. 37
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 37
iv. High Level View of Offerings . 38
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development
Opportunities . 38
3.4.8 Jabra .39
i. Corporate. 39
Table 3.6: GN Audio Financial Snapshot ($m), FY 2017-2019 (FYE 31st
December). 39
ii. Geographical Spread. 39
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 39
iv. High Level View of Offerings . 40
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development
Opportunities.40
3.4.9 Moov.40
i. Corporate .40
ii. Geographical Spread .40
iii. Key Clients & Strategic Partnerships .40
iv. High Level View of Offerings .40
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development
Opportunities.41
3.4.10 Omron .41
i. Corporate .41
ii. Geographical Spread .41
iii. Key Clients & Strategic Partnerships.42
iv. High Level View of Offerings .42
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development
Opportunities.42
3.4.11 Polar.42
i. Corporate .42
ii. Geographical Spread .43
iii. Key Clients & Strategic Partnerships .43
iv. High Level View of Offerings .43
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development
Opportunities.44
3.4.12 Samsung.44
i. Corporate .44
ii. Geographical Spread .44
iii. Key Clients & Strategic Partnerships .45
iv. High Level View of Offerings . 45
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development
Opportunities . 45
3.4.13 Sensoria .45
i. Corporate. 45
ii. Geographical Spread. 45
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 46
iv. High Level View of Offerings . 46
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development
Opportunities . 46
3.4.14 Whoop .47
i. Corporate. 47
ii. Geographical Spread. 47
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 47
iv. High Level View of Offerings . 47
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development
Opportunities . 48
3.4.15 Wyze .48
i. Corporate. 48
ii. Geographical Spread. 48
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 48
iv. High Level View of Offerings . 48
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development
Opportunities . 49
3.4.16 Xiaomi.49
i. Corporate. 49
ii. Geographical Spread. 49
iii. Key Clients & Strategic Partnerships.50
iv. High Level View of Offerings .50
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development Opportunities.50
4. Forecast Methodology
4.1 Introduction.52
4.2 Forecast Methodology.52
4.2.1 Forecast Steps .52
i. Analysis of the Current Market.52
ii. Smartphone Penetration .53
4.2.2 Methodology for Shipments, Installed Base & Market Value of
Health & Fitness Wearables.53
4.2.3 Health & Fitness Wearables Software & Service
Methodology.54
Figure 4.1: Fitness Wearables Forecast Methodology .55
Figure 4.2: Fitness Hearables Forecast Methodology .56
Figure 4.3: Wearable Body Sensors Forecast Methodology .57
Figure 4.4: Healthcare Wearables Forecast Methodology.58
5. Fitness Wearable Forecasts
5.1 Category Forecasts .60
5.1.1 Device Installed Base .60
Figure & Table 5.1: Fitness Wearables Installed Base per annum (m), Split by
Category, 2020-2025.60
5.1.2 Device Shipments.61
Figure & Table 5.2: Fitness Wearables Shipments per annum (m), Split by
Category, 2020-2025.61
5.1.3 Hardware Revenues .62
Figure & Table 5.3: Fitness Wearables Hardware Revenues per annum ($m),
Split by Category, 2020-2025. 62
5.1.4 Software & Service Revenues .63
Figure & Table 5.4: Fitness Wearables Software & Service Revenues per annum
(m), Split by Category, 2020-2025. 63
5.2 Regional Forecasts .64
5.2.1 Device Installed Base.64
Figure & Table 5.5: Fitness Wearables Installed Base per annum (m), Split by
Region, 2020-2025 . 64
5.2.2 Device Shipments.65
Figure & Table 5.6: Fitness Wearables Shipped per annum (m), Split by Region,
2020-2025 . 65
5.2.3 Hardware Revenues .66
Figure & Table 5.7: Fitness Wearables Hardware Revenue per annum (m), Split
by Region, 2020-2025. 66
5.2.4 Software and Service Revenues .67
Figure & Table 5.8: Fitness Wearable Software and Services Revenue per annum
(m), Split by Region, 2020-2025. 67
6. Health Wearables Forecasts
6.1 Unit Forecasts.69
6.1.1 Device Installed Base.69
Figure & Table 6.1: Healthcare Wearables Installed Base per annum (m), Split by
Region, 2020-2025 . 69
6.1.2 Device Shipments.70
Figure & Table 6.2: Healthcare Wearables Shipments per annum (m), Split by
Region, 2020-2025 . 70
6.1.3 Healthcare Wearables Software Accessed Per Annum .71
Figure & Table 6.3: Healthcare Wearables Apps Accessed per annum (m), Split
by Region, 2020-2025 .71
6.2 Revenue Forecasts.72
6.2.1 Hardware Revenues.72
Figure & Table 6.4: Healthcare Wearables Hardware Revenue per annum (m),
Split by Region, 2020-2025 .72
6.2.2 Software & Services Revenues .73
Figure & Table 6.5: Healthcare Wearables Software & Services Revenue per
annum (m), Split by Region, 2020-2025.73
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