北米美容&パーソナルケア市場予測 2023-2032NORTH AMERICA BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET FORECAST 2023-2032 主な調査結果 北米の美容&パーソナルケア市場は、2023~2032年の予測期間中にCAGR 3.08%を記録すると推定される。同地域の市場成長を促進する主な要因としては、パーソナルケア製品への支出の増加、消費者のレ... もっと見る
サマリー主な調査結果北米の美容&パーソナルケア市場は、2023~2032年の予測期間中にCAGR 3.08%を記録すると推定される。同地域の市場成長を促進する主な要因としては、パーソナルケア製品への支出の増加、消費者のレクリエーションやアウトドア活動への参加、アンチエイジングソリューションを備えたクリーンラベルのサンケア製品の開発などが挙げられる。 市場インサイト 北米の美容&パーソナルケア市場の成長分析では、カナダと米国が評価対象となる。カナダで顕著な製品カテゴリーはスキンケア分野であり、高品質でプレミアムな製品にお金を惜しまない消費者によって牽引されている。また、ソーシャルメディアは、トレンディなルックスだけでなく、カラー化粧品ブランドを通じて消費者を惹きつける役割を果たし、売上を伸ばすツールとなっている。さらに、ユニリーバが「ラブ・ビューティ・アンド・プラネット」ブランドを立ち上げたことで、本物志向、持続可能志向、自然派志向の若い消費者が、ビーガンフレンドリーなヘアケアやバス製品に関心を寄せるようになった。 米国では、自然派デオドラントの発売と拡大が増加しており、各ブランドは製品ラインをバス&スキンケアにまで広げている。これは主に、制汗剤が体温に及ぼす悪影響や、アルミニウムが腎機能に及ぼす悪影響に対する認識が、天然デオドラントやオーガニックデオドラントという新たなセグメントを生み出し、組織化したことに起因する。したがって、これらの要因は、予測期間中に北米の市場成長を促進するように設定されている。 競合他社の洞察 市場の著名企業には、プロクター・アンド・ギャンブル、エスティローダー・カンパニーズ、ロレアルSAなどがある。 当レポートの提供内容は以下の通りです: - 市場全体の主要調査結果を探る - 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、抑制要因、機会、課題) - 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測 - 地域別分析:言及された地域と国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価 - 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。 - 競争環境は、要因や市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明である。 - 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 2.3. SCOPE OF STUDY 2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.4.1. IMPACT OF COVID-19 ON BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 2.5.1. POPULAR BENEFITS OF CBD 2.5.2. MALE SKIN CARE & GROOMING PRODUCTS’ RISING TREND 2.5.3. INCLUSIVE BEAUTY: SETTING THE BAR FOR BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. SURGING DEMAND FOR ANTI-AGING PRODUCTS 3.1.2. INCREASING AWARENESS OF CHILDREN’S ORAL HYGIENE 3.1.3. HIGHER SALES DUE TO RISING E-COMMERCE 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. EXORBITANT MANUFACTURING COSTS 3.2.2. READILY AVAILABLE COUNTERFEIT PRODUCTS 3.2.3. CONCERNS ABOUT HARMFUL CHEMICAL INGREDIENTS 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.2.1. BUYERS POWER 4.2.2. SUPPLIERS POWER 4.2.3. SUBSTITUTION 4.2.4. NEW ENTRANTS 4.2.5. INDUSTRY RIVALRY 4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.3.1. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR UNITED STATES 4.4. MARKET MATURITY ANALYSIS 4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS 4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 4.7. KEY BUYING CRITERIA 4.7.1. BRAND VALUE 4.7.2. PRODUCT REVIEWS 4.7.3. COST 4.7.4. FORMULATION 5. MARKET BY PRODUCT TYPE 5.1. BABY AND CHILD-SPECIFIC PRODUCTS 5.2. BATH AND SHOWER 5.3. COLOR COSMETICS 5.4. FRAGRANCE 5.5. HAIR CARE 5.6. MEN’S GROOMING 5.7. ORAL CARE 5.8. SKIN CARE 5.9. SUN CARE 5.10. OTHER PRODUCT TYPES (DEPILATORIES, DEODORANTS, ETC.) 6. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 6.1. HYPERMARKET 6.2. SUPERMARKET 6.3. BEAUTY SPECIALIST 6.4. CHEMIST/ PHARMACY 6.5. DRUGSTORE/ PARA-PHARMACY 6.6. E-COMMERCE 6.7. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS 7. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 7.1. NORTH AMERICA 7.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 7.1.2. NORTH AMERICA BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET GROWTH ENABLERS 7.1.3. NORTH AMERICA BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET CHALLENGES 7.1.4. KEY PLAYERS IN NORTH AMERICA BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET 7.1.5. COUNTRY ANALYSIS 7.1.5.1. UNITED STATES 7.1.5.1.1. UNITED STATES BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.2. CANADA 7.1.5.2.1. CANADA BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8. COMPETITIVE LANDSCAPE 8.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 8.1.1. ACQUISITIONS 8.1.2. PRODUCT LAUNCHES 8.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 8.2. COMPANY PROFILES 8.2.1. BEIERSDORF AG 8.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.1.2. PRODUCT LIST 8.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.2. COTY INC 8.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.2.2. PRODUCT LIST 8.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.3. JOHNSON & JOHNSON 8.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.3.2. PRODUCT LIST 8.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.4. KAO CORPORATION 8.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.4.2. PRODUCT LIST 8.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.5. L’OCCITANE GROUP 8.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.5.2. PRODUCT LIST 8.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.6. L’OREAL SA 8.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.6.2. PRODUCT LIST 8.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.7. LVMH MOET HENNESSY LOUIS VUITTON SE 8.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.7.2. PRODUCT LIST 8.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.8. MARY KAY INC 8.2.8.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.8.2. PRODUCT LIST 8.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.9. NATURA & CO HOLDING SA 8.2.9.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.9.2. PRODUCT LIST 8.2.9.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.10. ORIFLAME COSMETICS GLOBAL SA 8.2.10.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.10.2. PRODUCT LIST 8.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.11. PROCTER & GAMBLE 8.2.11.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.11.2. PRODUCT LIST 8.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.12. SALLY BEAUTY HOLDINGS INC 8.2.12.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.12.2. PRODUCT LIST 8.2.12.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.13. SHISEIDO COMPANY LIMITED 8.2.13.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.13.2. PRODUCT LIST 8.2.13.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.14. THE ESTEE LAUDER COMPANIES INC 8.2.14.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.14.2. PRODUCT LIST 8.2.14.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.15. UNILEVER PLC 8.2.15.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.15.2. PRODUCT LIST 8.2.15.3. STRENGTHS & CHALLENGES
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 2.3. SCOPE OF STUDY 2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.4.1. IMPACT OF COVID-19 ON BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 2.5.1. POPULAR BENEFITS OF CBD 2.5.2. MALE SKIN CARE & GROOMING PRODUCTS’ RISING TREND 2.5.3. INCLUSIVE BEAUTY: SETTING THE BAR FOR BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. SURGING DEMAND FOR ANTI-AGING PRODUCTS 3.1.2. INCREASING AWARENESS OF CHILDREN’S ORAL HYGIENE 3.1.3. HIGHER SALES DUE TO RISING E-COMMERCE 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. EXORBITANT MANUFACTURING COSTS 3.2.2. READILY AVAILABLE COUNTERFEIT PRODUCTS 3.2.3. CONCERNS ABOUT HARMFUL CHEMICAL INGREDIENTS 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.2.1. BUYERS POWER 4.2.2. SUPPLIERS POWER 4.2.3. SUBSTITUTION 4.2.4. NEW ENTRANTS 4.2.5. INDUSTRY RIVALRY 4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.3.1. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR UNITED STATES 4.4. MARKET MATURITY ANALYSIS 4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS 4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 4.7. KEY BUYING CRITERIA 4.7.1. BRAND VALUE 4.7.2. PRODUCT REVIEWS 4.7.3. COST 4.7.4. FORMULATION 5. MARKET BY PRODUCT TYPE 5.1. BABY AND CHILD-SPECIFIC PRODUCTS 5.2. BATH AND SHOWER 5.3. COLOR COSMETICS 5.4. FRAGRANCE 5.5. HAIR CARE 5.6. MEN’S GROOMING 5.7. ORAL CARE 5.8. SKIN CARE 5.9. SUN CARE 5.10. OTHER PRODUCT TYPES (DEPILATORIES, DEODORANTS, ETC.) 6. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 6.1. HYPERMARKET 6.2. SUPERMARKET 6.3. BEAUTY SPECIALIST 6.4. CHEMIST/ PHARMACY 6.5. DRUGSTORE/ PARA-PHARMACY 6.6. E-COMMERCE 6.7. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS 7. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 7.1. NORTH AMERICA 7.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 7.1.2. NORTH AMERICA BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET GROWTH ENABLERS 7.1.3. NORTH AMERICA BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET CHALLENGES 7.1.4. KEY PLAYERS IN NORTH AMERICA BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET 7.1.5. COUNTRY ANALYSIS 7.1.5.1. UNITED STATES 7.1.5.1.1. UNITED STATES BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.2. CANADA 7.1.5.2.1. CANADA BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8. COMPETITIVE LANDSCAPE 8.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 8.1.1. ACQUISITIONS 8.1.2. PRODUCT LAUNCHES 8.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 8.2. COMPANY PROFILES 8.2.1. BEIERSDORF AG 8.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.1.2. PRODUCT LIST 8.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.2. COTY INC 8.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.2.2. PRODUCT LIST 8.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.3. JOHNSON & JOHNSON 8.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.3.2. PRODUCT LIST 8.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.4. KAO CORPORATION 8.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.4.2. PRODUCT LIST 8.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.5. L’OCCITANE GROUP 8.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.5.2. PRODUCT LIST 8.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.6. L’OREAL SA 8.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.6.2. PRODUCT LIST 8.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.7. LVMH MOET HENNESSY LOUIS VUITTON SE 8.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.7.2. PRODUCT LIST 8.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.8. MARY KAY INC 8.2.8.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.8.2. PRODUCT LIST 8.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.9. NATURA & CO HOLDING SA 8.2.9.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.9.2. PRODUCT LIST 8.2.9.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.10. ORIFLAME COSMETICS GLOBAL SA 8.2.10.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.10.2. PRODUCT LIST 8.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.11. PROCTER & GAMBLE 8.2.11.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.11.2. PRODUCT LIST 8.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.12. SALLY BEAUTY HOLDINGS INC 8.2.12.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.12.2. PRODUCT LIST 8.2.12.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.13. SHISEIDO COMPANY LIMITED 8.2.13.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.13.2. PRODUCT LIST 8.2.13.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.14. THE ESTEE LAUDER COMPANIES INC 8.2.14.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.14.2. PRODUCT LIST 8.2.14.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.15. UNILEVER PLC 8.2.15.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.15.2. PRODUCT LIST 8.2.15.3. STRENGTHS & CHALLENGES
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