欧州美容&パーソナルケア市場予測 2023-2032EUROPE BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET FORECAST 2023-2032 主な調査結果 欧州の美容&パーソナルケア市場は、2023-2032年の予測期間中に年平均成長率2.54%で成長する見込みである。同地域の市場成長に影響を与える主な要因としては、政府機関や国際機関が開始した意識向... もっと見る
サマリー主な調査結果欧州の美容&パーソナルケア市場は、2023-2032年の予測期間中に年平均成長率2.54%で成長する見込みである。同地域の市場成長に影響を与える主な要因としては、政府機関や国際機関が開始した意識向上キャンペーンやプログラム、オーガニックやナチュラルな美容・パーソナルケア製品に対する需要の増加、個人の清潔さや身だしなみに対する消費者の意識の高まりなどが挙げられる。 市場インサイト 欧州の美容・パーソナルケア市場成長に関する調査は、フランス、イタリア、スペイン、ポーランド、ドイツ、英国、オランダ、その他欧州について詳細に分析している。フランスでは、より安全な製品を求める顧客のニーズを満たすため、ブランドは天然由来、アレルゲンフリー、アルミニウムフリー、パラベンフリーの処方にかなり依存している。さらに、同国では主にナチュラル・オーガニック・セグメントに小規模ブランドが浸透しており、革新的な製品の進歩を物語っている。こうした開発には、アトピー肌用のシャワージェルなど、斬新なケア特性が含まれる。 一方、フランスの美容・パーソナルケア業界を支配しているのは、老舗のビューティーケアグループである。例えば、L'Oréalはその重要なブランドポートフォリオにより市場をリードしている。同様に、大衆市場にはバイヤスドルフやイヴ・ロシェのような有名企業が名を連ね、プレミアム市場には、皮膚化粧品で有名なピエール・ファーブルや高級企業のLVMHなどがある。したがって、上記のように、これらの要因は予測期間中に欧州の美容&パーソナルケア市場の成長を促進すると予測される。 競争に関する洞察 市場で事業を展開する主要企業は、The Estee Lauder Companies Inc、Beiersdorf AG、Oriflame Cosmetics Global SAなどである。 当レポートの内容は以下の通りです: - 市場全体の主要調査結果の調査 - 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、抑制要因、機会、課題) - 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測 - 地域別分析:言及された地域と国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価 - 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。 - 競争環境は、要因や市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明である。 - 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 2.3. SCOPE OF STUDY 2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.4.1. IMPACT OF COVID-19 ON BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 2.5.1. POPULAR BENEFITS OF CBD 2.5.2. MALE SKIN CARE & GROOMING PRODUCTS’ RISING TREND 2.5.3. INCLUSIVE BEAUTY: SETTING THE BAR FOR BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. SURGING DEMAND FOR ANTI-AGING PRODUCTS 3.1.2. INCREASING AWARENESS OF CHILDREN’S ORAL HYGIENE 3.1.3. HIGHER SALES DUE TO RISING E-COMMERCE 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. EXORBITANT MANUFACTURING COSTS 3.2.2. READILY AVAILABLE COUNTERFEIT PRODUCTS 3.2.3. CONCERNS ABOUT HARMFUL CHEMICAL INGREDIENTS 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.2.1. BUYERS POWER 4.2.2. SUPPLIERS POWER 4.2.3. SUBSTITUTION 4.2.4. NEW ENTRANTS 4.2.5. INDUSTRY RIVALRY 4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.3.1. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR POLAND 4.4. MARKET MATURITY ANALYSIS 4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS 4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 4.7. KEY BUYING CRITERIA 4.7.1. BRAND VALUE 4.7.2. PRODUCT REVIEWS 4.7.3. COST 4.7.4. FORMULATION 5. MARKET BY PRODUCT TYPE 5.1. BABY AND CHILD-SPECIFIC PRODUCTS 5.2. BATH AND SHOWER 5.3. COLOR COSMETICS 5.4. FRAGRANCE 5.5. HAIR CARE 5.6. MEN’S GROOMING 5.7. ORAL CARE 5.8. SKIN CARE 5.9. SUN CARE 5.10. OTHER PRODUCT TYPES (DEPILATORIES, DEODORANTS, ETC.) 6. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 6.1. HYPERMARKET 6.2. SUPERMARKET 6.3. BEAUTY SPECIALIST 6.4. CHEMIST/ PHARMACY 6.5. DRUGSTORE/ PARA-PHARMACY 6.6. E-COMMERCE 6.7. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS 7. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 7.1. EUROPE 7.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 7.1.2. EUROPE BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET GROWTH ENABLERS 7.1.3. EUROPE BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET CHALLENGES 7.1.4. KEY PLAYERS IN EUROPE BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET 7.1.5. COUNTRY ANALYSIS 7.1.5.1. UNITED KINGDOM 7.1.5.1.1. UNITED KINGDOM BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.2. GERMANY 7.1.5.2.1. GERMANY BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.3. FRANCE 7.1.5.3.1. FRANCE BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.4. ITALY 7.1.5.4.1. ITALY BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.5. SPAIN 7.1.5.5.1. SPAIN BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.6. POLAND 7.1.5.6.1. POLAND BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.7. NETHERLANDS 7.1.5.7.1. NETHERLANDS BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.8. REST OF EUROPE 7.1.5.8.1. REST OF EUROPE BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8. COMPETITIVE LANDSCAPE 8.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 8.1.1. ACQUISITIONS 8.1.2. PRODUCT LAUNCHES 8.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 8.2. COMPANY PROFILES 8.2.1. BEIERSDORF AG 8.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.1.2. PRODUCT LIST 8.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.2. COTY INC 8.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.2.2. PRODUCT LIST 8.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.3. JOHNSON & JOHNSON 8.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.3.2. PRODUCT LIST 8.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.4. KAO CORPORATION 8.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.4.2. PRODUCT LIST 8.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.5. L’OCCITANE GROUP 8.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.5.2. PRODUCT LIST 8.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.6. L’OREAL SA 8.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.6.2. PRODUCT LIST 8.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.7. LVMH MOET HENNESSY LOUIS VUITTON SE 8.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.7.2. PRODUCT LIST 8.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.8. MARY KAY INC 8.2.8.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.8.2. PRODUCT LIST 8.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.9. NATURA & CO HOLDING SA 8.2.9.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.9.2. PRODUCT LIST 8.2.9.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.10. ORIFLAME COSMETICS GLOBAL SA 8.2.10.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.10.2. PRODUCT LIST 8.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.11. PROCTER & GAMBLE 8.2.11.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.11.2. PRODUCT LIST 8.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.12. SALLY BEAUTY HOLDINGS INC 8.2.12.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.12.2. PRODUCT LIST 8.2.12.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.13. SHISEIDO COMPANY LIMITED 8.2.13.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.13.2. PRODUCT LIST 8.2.13.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.14. THE ESTEE LAUDER COMPANIES INC 8.2.14.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.14.2. PRODUCT LIST 8.2.14.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.15. UNILEVER PLC 8.2.15.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.15.2. PRODUCT LIST 8.2.15.3. STRENGTHS & CHALLENGES
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 2.3. SCOPE OF STUDY 2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.4.1. IMPACT OF COVID-19 ON BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 2.5.1. POPULAR BENEFITS OF CBD 2.5.2. MALE SKIN CARE & GROOMING PRODUCTS’ RISING TREND 2.5.3. INCLUSIVE BEAUTY: SETTING THE BAR FOR BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. SURGING DEMAND FOR ANTI-AGING PRODUCTS 3.1.2. INCREASING AWARENESS OF CHILDREN’S ORAL HYGIENE 3.1.3. HIGHER SALES DUE TO RISING E-COMMERCE 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. EXORBITANT MANUFACTURING COSTS 3.2.2. READILY AVAILABLE COUNTERFEIT PRODUCTS 3.2.3. CONCERNS ABOUT HARMFUL CHEMICAL INGREDIENTS 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.2.1. BUYERS POWER 4.2.2. SUPPLIERS POWER 4.2.3. SUBSTITUTION 4.2.4. NEW ENTRANTS 4.2.5. INDUSTRY RIVALRY 4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.3.1. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR POLAND 4.4. MARKET MATURITY ANALYSIS 4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS 4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 4.7. KEY BUYING CRITERIA 4.7.1. BRAND VALUE 4.7.2. PRODUCT REVIEWS 4.7.3. COST 4.7.4. FORMULATION 5. MARKET BY PRODUCT TYPE 5.1. BABY AND CHILD-SPECIFIC PRODUCTS 5.2. BATH AND SHOWER 5.3. COLOR COSMETICS 5.4. FRAGRANCE 5.5. HAIR CARE 5.6. MEN’S GROOMING 5.7. ORAL CARE 5.8. SKIN CARE 5.9. SUN CARE 5.10. OTHER PRODUCT TYPES (DEPILATORIES, DEODORANTS, ETC.) 6. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 6.1. HYPERMARKET 6.2. SUPERMARKET 6.3. BEAUTY SPECIALIST 6.4. CHEMIST/ PHARMACY 6.5. DRUGSTORE/ PARA-PHARMACY 6.6. E-COMMERCE 6.7. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS 7. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 7.1. EUROPE 7.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 7.1.2. EUROPE BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET GROWTH ENABLERS 7.1.3. EUROPE BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET CHALLENGES 7.1.4. KEY PLAYERS IN EUROPE BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET 7.1.5. COUNTRY ANALYSIS 7.1.5.1. UNITED KINGDOM 7.1.5.1.1. UNITED KINGDOM BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.2. GERMANY 7.1.5.2.1. GERMANY BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.3. FRANCE 7.1.5.3.1. FRANCE BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.4. ITALY 7.1.5.4.1. ITALY BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.5. SPAIN 7.1.5.5.1. SPAIN BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.6. POLAND 7.1.5.6.1. POLAND BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.7. NETHERLANDS 7.1.5.7.1. NETHERLANDS BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.8. REST OF EUROPE 7.1.5.8.1. REST OF EUROPE BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8. COMPETITIVE LANDSCAPE 8.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 8.1.1. ACQUISITIONS 8.1.2. PRODUCT LAUNCHES 8.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 8.2. COMPANY PROFILES 8.2.1. BEIERSDORF AG 8.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.1.2. PRODUCT LIST 8.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.2. COTY INC 8.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.2.2. PRODUCT LIST 8.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.3. JOHNSON & JOHNSON 8.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.3.2. PRODUCT LIST 8.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.4. KAO CORPORATION 8.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.4.2. PRODUCT LIST 8.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.5. L’OCCITANE GROUP 8.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.5.2. PRODUCT LIST 8.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.6. L’OREAL SA 8.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.6.2. PRODUCT LIST 8.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.7. LVMH MOET HENNESSY LOUIS VUITTON SE 8.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.7.2. PRODUCT LIST 8.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.8. MARY KAY INC 8.2.8.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.8.2. PRODUCT LIST 8.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.9. NATURA & CO HOLDING SA 8.2.9.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.9.2. PRODUCT LIST 8.2.9.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.10. ORIFLAME COSMETICS GLOBAL SA 8.2.10.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.10.2. PRODUCT LIST 8.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.11. PROCTER & GAMBLE 8.2.11.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.11.2. PRODUCT LIST 8.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.12. SALLY BEAUTY HOLDINGS INC 8.2.12.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.12.2. PRODUCT LIST 8.2.12.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.13. SHISEIDO COMPANY LIMITED 8.2.13.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.13.2. PRODUCT LIST 8.2.13.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.14. THE ESTEE LAUDER COMPANIES INC 8.2.14.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.14.2. PRODUCT LIST 8.2.14.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.15. UNILEVER PLC 8.2.15.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.15.2. PRODUCT LIST 8.2.15.3. STRENGTHS & CHALLENGES
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