ラテンアメリカの美容&パーソナルケア市場予測 2023-2032LATIN AMERICA BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET FORECAST 2023-2032 主な調査結果 ラテンアメリカのビューティー&パーソナルケア市場は、2023年から2032年の予測期間でCAGR 3.44%を記録すると推定される。この地域の市場成長は、基礎化粧品から洗練された専門的な製品への顧客の... もっと見る
サマリー主な調査結果ラテンアメリカのビューティー&パーソナルケア市場は、2023年から2032年の予測期間でCAGR 3.44%を記録すると推定される。この地域の市場成長は、基礎化粧品から洗練された専門的な製品への顧客のシフトに起因する国際的なプレミアムブランドの販売の増加に加えて、オーガニックカラー化粧品の需要の急増などの主要な推進要因によるものである。 市場インサイト ラテンアメリカの美容&パーソナルケア市場の成長評価対象国には、ブラジル、メキシコ、チリ、その他のラテンアメリカが含まれる。メキシコの人口増加は、小規模都市の都市化や定年退職年齢の後半といった人口動態の変化と相まって、同地域の市場成長にプラスの影響を与えると予測される。労働力として働く女性の数が増加していることも、同国の美容&パーソナルケア市場の成長に寄与している。さらに、メキシコの競争環境のため、技術革新は企業が他社と差別化するための適切な戦略であり続けている。 例えば、ユニリーバ・デ・メヒコは、マルチブランド戦略に従って、美容&パーソナルケア分野でメキシコの大手企業のひとつに数えられている。このアプローチにより、同社はデオドラント、バス&シャワー、スキンケアなど複数のカテゴリーで存在感を高め、多様な消費者グループをターゲットにすることができる。また、ブランド間の強力なイノベーション、伝統的なものから近代的なものまで幅広い強固な流通網、一貫したマスメディア広告も同社の強みである。このような要因が、予測期間中、ラテンアメリカの美容&パーソナルケア市場の成長を促進すると予想される。 競争に関する洞察 市場で事業を展開するトップ企業には、Unilever PLC、Natura & CO Holdings SAなどが含まれる。 弊社のレポート提供内容は以下の通りです: - 市場全体の主要調査結果の調査 - 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、抑制要因、機会、課題) - 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測 - 地域別分析:言及された地域と国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価 - 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。 - 競争環境は、要因、市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明である。 - 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 2.3. SCOPE OF STUDY 2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.4.1. IMPACT OF COVID-19 ON BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 2.5.1. POPULAR BENEFITS OF CBD 2.5.2. MALE SKIN CARE & GROOMING PRODUCTS’ RISING TREND 2.5.3. INCLUSIVE BEAUTY: SETTING THE BAR FOR BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. SURGING DEMAND FOR ANTI-AGING PRODUCTS 3.1.2. INCREASING AWARENESS OF CHILDREN’S ORAL HYGIENE 3.1.3. HIGHER SALES DUE TO RISING E-COMMERCE 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. EXORBITANT MANUFACTURING COSTS 3.2.2. READILY AVAILABLE COUNTERFEIT PRODUCTS 3.2.3. CONCERNS ABOUT HARMFUL CHEMICAL INGREDIENTS 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.2.1. BUYERS POWER 4.2.2. SUPPLIERS POWER 4.2.3. SUBSTITUTION 4.2.4. NEW ENTRANTS 4.2.5. INDUSTRY RIVALRY 4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.3.1. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR BRAZIL 4.4. MARKET MATURITY ANALYSIS 4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS 4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 4.7. KEY BUYING CRITERIA 4.7.1. BRAND VALUE 4.7.2. PRODUCT REVIEWS 4.7.3. COST 4.7.4. FORMULATION 5. MARKET BY PRODUCT TYPE 5.1. BABY AND CHILD-SPECIFIC PRODUCTS 5.2. BATH AND SHOWER 5.3. COLOR COSMETICS 5.4. FRAGRANCE 5.5. HAIR CARE 5.6. MEN’S GROOMING 5.7. ORAL CARE 5.8. SKIN CARE 5.9. SUN CARE 5.10. OTHER PRODUCT TYPES (DEPILATORIES, DEODORANTS, ETC.) 6. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 6.1. HYPERMARKET 6.2. SUPERMARKET 6.3. BEAUTY SPECIALIST 6.4. CHEMIST/ PHARMACY 6.5. DRUGSTORE/ PARA-PHARMACY 6.6. E-COMMERCE 6.7. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS 7. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 7.1. LATIN AMERICA 7.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 7.1.2. LATIN AMERICA BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET GROWTH ENABLERS 7.1.3. LATIN AMERICA BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET CHALLENGES 7.1.4. KEY PLAYERS IN LATIN AMERICA BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET 7.1.5. COUNTRY ANALYSIS 7.1.5.1. BRAZIL 7.1.5.1.1. BRAZIL BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.2. MEXICO 7.1.5.2.1. MEXICO BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.3. CHILE 7.1.5.3.1. CHILE BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.4. REST OF LATIN AMERICA 7.1.5.4.1. REST OF LATIN AMERICA BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8. COMPETITIVE LANDSCAPE 8.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 8.1.1. ACQUISITIONS 8.1.2. PRODUCT LAUNCHES 8.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 8.2. COMPANY PROFILES 8.2.1. BEIERSDORF AG 8.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.1.2. PRODUCT LIST 8.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.2. COTY INC 8.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.2.2. PRODUCT LIST 8.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.3. JOHNSON & JOHNSON 8.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.3.2. PRODUCT LIST 8.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.4. KAO CORPORATION 8.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.4.2. PRODUCT LIST 8.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.5. L’OCCITANE GROUP 8.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.5.2. PRODUCT LIST 8.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.6. L’OREAL SA 8.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.6.2. PRODUCT LIST 8.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.7. LVMH MOET HENNESSY LOUIS VUITTON SE 8.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.7.2. PRODUCT LIST 8.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.8. MARY KAY INC 8.2.8.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.8.2. PRODUCT LIST 8.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.9. NATURA & CO HOLDING SA 8.2.9.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.9.2. PRODUCT LIST 8.2.9.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.10. ORIFLAME COSMETICS GLOBAL SA 8.2.10.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.10.2. PRODUCT LIST 8.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.11. PROCTER & GAMBLE 8.2.11.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.11.2. PRODUCT LIST 8.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.12. SALLY BEAUTY HOLDINGS INC 8.2.12.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.12.2. PRODUCT LIST 8.2.12.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.13. SHISEIDO COMPANY LIMITED 8.2.13.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.13.2. PRODUCT LIST 8.2.13.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.14. THE ESTEE LAUDER COMPANIES INC 8.2.14.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.14.2. PRODUCT LIST 8.2.14.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.15. UNILEVER PLC 8.2.15.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.15.2. PRODUCT LIST 8.2.15.3. STRENGTHS & CHALLENGES
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 2.3. SCOPE OF STUDY 2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.4.1. IMPACT OF COVID-19 ON BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 2.5.1. POPULAR BENEFITS OF CBD 2.5.2. MALE SKIN CARE & GROOMING PRODUCTS’ RISING TREND 2.5.3. INCLUSIVE BEAUTY: SETTING THE BAR FOR BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. SURGING DEMAND FOR ANTI-AGING PRODUCTS 3.1.2. INCREASING AWARENESS OF CHILDREN’S ORAL HYGIENE 3.1.3. HIGHER SALES DUE TO RISING E-COMMERCE 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. EXORBITANT MANUFACTURING COSTS 3.2.2. READILY AVAILABLE COUNTERFEIT PRODUCTS 3.2.3. CONCERNS ABOUT HARMFUL CHEMICAL INGREDIENTS 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.2.1. BUYERS POWER 4.2.2. SUPPLIERS POWER 4.2.3. SUBSTITUTION 4.2.4. NEW ENTRANTS 4.2.5. INDUSTRY RIVALRY 4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.3.1. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR BRAZIL 4.4. MARKET MATURITY ANALYSIS 4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS 4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 4.7. KEY BUYING CRITERIA 4.7.1. BRAND VALUE 4.7.2. PRODUCT REVIEWS 4.7.3. COST 4.7.4. FORMULATION 5. MARKET BY PRODUCT TYPE 5.1. BABY AND CHILD-SPECIFIC PRODUCTS 5.2. BATH AND SHOWER 5.3. COLOR COSMETICS 5.4. FRAGRANCE 5.5. HAIR CARE 5.6. MEN’S GROOMING 5.7. ORAL CARE 5.8. SKIN CARE 5.9. SUN CARE 5.10. OTHER PRODUCT TYPES (DEPILATORIES, DEODORANTS, ETC.) 6. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 6.1. HYPERMARKET 6.2. SUPERMARKET 6.3. BEAUTY SPECIALIST 6.4. CHEMIST/ PHARMACY 6.5. DRUGSTORE/ PARA-PHARMACY 6.6. E-COMMERCE 6.7. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS 7. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 7.1. LATIN AMERICA 7.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 7.1.2. LATIN AMERICA BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET GROWTH ENABLERS 7.1.3. LATIN AMERICA BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET CHALLENGES 7.1.4. KEY PLAYERS IN LATIN AMERICA BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET 7.1.5. COUNTRY ANALYSIS 7.1.5.1. BRAZIL 7.1.5.1.1. BRAZIL BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.2. MEXICO 7.1.5.2.1. MEXICO BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.3. CHILE 7.1.5.3.1. CHILE BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 7.1.5.4. REST OF LATIN AMERICA 7.1.5.4.1. REST OF LATIN AMERICA BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8. COMPETITIVE LANDSCAPE 8.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 8.1.1. ACQUISITIONS 8.1.2. PRODUCT LAUNCHES 8.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 8.2. COMPANY PROFILES 8.2.1. BEIERSDORF AG 8.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.1.2. PRODUCT LIST 8.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.2. COTY INC 8.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.2.2. PRODUCT LIST 8.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.3. JOHNSON & JOHNSON 8.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.3.2. PRODUCT LIST 8.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.4. KAO CORPORATION 8.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.4.2. PRODUCT LIST 8.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.5. L’OCCITANE GROUP 8.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.5.2. PRODUCT LIST 8.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.6. L’OREAL SA 8.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.6.2. PRODUCT LIST 8.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.7. LVMH MOET HENNESSY LOUIS VUITTON SE 8.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.7.2. PRODUCT LIST 8.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.8. MARY KAY INC 8.2.8.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.8.2. PRODUCT LIST 8.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.9. NATURA & CO HOLDING SA 8.2.9.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.9.2. PRODUCT LIST 8.2.9.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.10. ORIFLAME COSMETICS GLOBAL SA 8.2.10.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.10.2. PRODUCT LIST 8.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.11. PROCTER & GAMBLE 8.2.11.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.11.2. PRODUCT LIST 8.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.12. SALLY BEAUTY HOLDINGS INC 8.2.12.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.12.2. PRODUCT LIST 8.2.12.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.13. SHISEIDO COMPANY LIMITED 8.2.13.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.13.2. PRODUCT LIST 8.2.13.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.14. THE ESTEE LAUDER COMPANIES INC 8.2.14.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.14.2. PRODUCT LIST 8.2.14.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.15. UNILEVER PLC 8.2.15.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.15.2. PRODUCT LIST 8.2.15.3. STRENGTHS & CHALLENGES
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