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フィリピンの家庭用殺虫剤市場予測 2022-2028


PHILIPPINES HOME INSECTICIDES MARKET FORECAST 2022-2028

主な調査結果 フィリピンの家庭用殺虫剤市場は、予測期間2022-2028年にCAGR4.58%を記録すると予測されています。複数の流通経路の存在と媒介性疾患の蔓延が市場成長の原動力となる。 市場インサイト フィリピ... もっと見る

 

 

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Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2022年8月23日 US$1,100
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サマリー

主な調査結果
フィリピンの家庭用殺虫剤市場は、予測期間2022-2028年にCAGR4.58%を記録すると予測されています。複数の流通経路の存在と媒介性疾患の蔓延が市場成長の原動力となる。
市場インサイト
フィリピン保健省は、教育機関などのチャネルを通じて、ジカ熱やデング熱の危険性に関する啓発キャンペーンを開始し、特にエアゾールやコイル形式の家庭用殺虫剤の金額と数量の売上を推進しています。世界保健機関(WHO)の発表によると、デング熱の感染者数は年々増加しています。
そのため、蚊取り線香や台所用スプレーなど、家庭用殺虫剤の需要が大きく伸びています。また、環境や安全への配慮から、家庭用殺虫剤が広く受け入れられています。フィリピンの家庭用殺虫剤市場は、流通チャネルと家庭用殺虫剤の種類で区分されます。蚊取り線香は、除虫菊の粉末を乾燥させてペースト状にした渦巻き状のお香です。一方、ベイト剤は、特定の害虫を誘引するために使用されます。一般に、スプレーよりも有効成分の含有量が少なく、安全性が高いとされています。これらは主にアリやゴキブリの駆除に使用されます。このような側面は、フィリピンの家庭用殺虫剤市場の発展を構成しています。
競争力のある洞察
市場の著名な企業には、Philusa Corp、Greencoil Industries Inc、SC Johnson & Son Incなどがあります。
当社のレポート提供は以下の通りです。
- 市場全体の主要な知見を探る
- 市場力学(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的なブレークダウン
- 全セグメント、サブセグメント、地域の3年分の過去データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測
- 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率
- 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。
- 競合環境は、要因や市場シェアなどに基づいて主要企業を理論的に説明したものです。
- 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


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目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. KEY GROWTH ENABLERS
2.5. KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1. IMPACT OF COVID-19 ON PHILIPPINES HOME INSECTICIDES MARKET
3.2. KEY MARKET TRENDS
3.2.1. CONTINUED DOMINANCE OF SPRAY/AEROSOL INSECTICIDES
3.2.2. SC JOHNSON & SON REMAINS DOMINANT BUT HAS A DIMINISHING RETAIL VALUE SHARE
3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
3.3.1. BUYERS POWER
3.3.2. SUPPLIERS POWER
3.3.3. SUBSTITUTION
3.3.4. NEW ENTRANTS
3.3.5. INDUSTRY RIVALRY
3.4. OPPORTUNITY MATRIX
3.5. PESTLE ANALYSIS- PHILIPPINES
3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
3.7. KEY BUYING CRITERIA
3.7.1. PRODUCT FEATURES
3.7.2. PRODUCT QUALITY
3.7.3. SAFETY
3.7.4. PRICE
3.7.5. BRAND
4. MARKET BY TYPE
4.1. ELECTRIC INSECTICIDES
4.2. INSECTICIDE BAITS
4.3. INSECTICIDE COILS
4.4. SPRAY/AEROSOL INSECTICIDES
4.4.1. CRAWLING
4.4.2. DUAL USE
4.4.3. FLYING
4.5. IN-HOME INSECT REPELLENT
4.6. OTHER HOME INSECTICIDES
5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
5.1. HYPERMARKETS
5.2. SUPERMARKETS
5.3. HEALTH AND BEAUTY SPECIALIST RETAILERS
5.4. DEPARTMENT STORES
5.5. MASS MERCHANDISER
5.6. E-COMMERCE
5.7. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
6. COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1. MARKET SHARE ANALYSIS
6.2. BRAND SHARE ANALYSIS
6.3. COMPANY PROFILES
6.3.1. GREEENCOIL INDUSTRIES INC
6.3.2. PHILUSA CORPORATION
6.3.3. SC JOHNSON & SON INC

 

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Summary

KEY FINDINGS
The Philippines home insecticides market is set to record a CAGR of 4.58% during the forecast period, 2022-2028. The presence of multiple distribution channels and the prevalence of vector-borne diseases drive market growth.
MARKET INSIGHTS
The Philippines Department of Health’s awareness campaigns over the dangers of Zika and dengue launched through channels like educational institutions have propelled the value and volume sales of home insecticides, specifically in the aerosol and coil formats. As per the World Health Organization, the number of dengue cases recorded increased year on year.
Accordingly, there is a huge demand for home insecticides, including mosquito repellents and sprays used in the kitchen. At the same time, these are getting wide acceptance given the environment and safety consciousness. The Philippines home insecticides market segmentation includes distribution channel and home insecticide type. Mosquito coils are spiral-shaped incense produced from a dried paste of pyrethrum powder. Whereas insect baits are used to attract specific pests. These are generally safer than sprays, given the presence of fewer active ingredients. These are majorly used for ant and cockroach control. Such aspects constitute the Philippines home insecticides market development.
COMPETITIVE INSIGHTS
Some of the prominent firms in the market include Philusa Corp, Greencoil Industries Inc, SC Johnson & Son Inc, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• The competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. KEY GROWTH ENABLERS
2.5. KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1. IMPACT OF COVID-19 ON PHILIPPINES HOME INSECTICIDES MARKET
3.2. KEY MARKET TRENDS
3.2.1. CONTINUED DOMINANCE OF SPRAY/AEROSOL INSECTICIDES
3.2.2. SC JOHNSON & SON REMAINS DOMINANT BUT HAS A DIMINISHING RETAIL VALUE SHARE
3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
3.3.1. BUYERS POWER
3.3.2. SUPPLIERS POWER
3.3.3. SUBSTITUTION
3.3.4. NEW ENTRANTS
3.3.5. INDUSTRY RIVALRY
3.4. OPPORTUNITY MATRIX
3.5. PESTLE ANALYSIS- PHILIPPINES
3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
3.7. KEY BUYING CRITERIA
3.7.1. PRODUCT FEATURES
3.7.2. PRODUCT QUALITY
3.7.3. SAFETY
3.7.4. PRICE
3.7.5. BRAND
4. MARKET BY TYPE
4.1. ELECTRIC INSECTICIDES
4.2. INSECTICIDE BAITS
4.3. INSECTICIDE COILS
4.4. SPRAY/AEROSOL INSECTICIDES
4.4.1. CRAWLING
4.4.2. DUAL USE
4.4.3. FLYING
4.5. IN-HOME INSECT REPELLENT
4.6. OTHER HOME INSECTICIDES
5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
5.1. HYPERMARKETS
5.2. SUPERMARKETS
5.3. HEALTH AND BEAUTY SPECIALIST RETAILERS
5.4. DEPARTMENT STORES
5.5. MASS MERCHANDISER
5.6. E-COMMERCE
5.7. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
6. COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1. MARKET SHARE ANALYSIS
6.2. BRAND SHARE ANALYSIS
6.3. COMPANY PROFILES
6.3.1. GREEENCOIL INDUSTRIES INC
6.3.2. PHILUSA CORPORATION
6.3.3. SC JOHNSON & SON INC

 

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