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米国家庭用殺虫剤市場予測 2022-2028


UNITED STATES HOME INSECTICIDES MARKET FORECAST 2022-2028

主な調査結果 米国の家庭用殺虫剤市場の成長は、予測期間である2022-2028年にCAGR 1.20%で進展すると予測されています。市場成長の背景には、複数の流通チャネル、媒介となる病気、病気の温床となる急速な都市... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2022年8月23日 US$1,100
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105 英語

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サマリー

主な調査結果
米国の家庭用殺虫剤市場の成長は、予測期間である2022-2028年にCAGR 1.20%で進展すると予測されています。市場成長の背景には、複数の流通チャネル、媒介となる病気、病気の温床となる急速な都市化などが挙げられます。
市場に関する考察
米国では、疾病管理予防センターの発表によると、最も一般的な媒介性病原体は、ジカウイルス、デング熱、西ナイル、ライム病などを引き起こす蚊によって媒介されるものです。そのため、こうした病気に対する警戒心が高まり、家庭用殺虫剤の販売が増加傾向にあります。
さらに、複数の流通チャネルが存在することも、家庭用殺虫剤の販売を後押ししています。家庭用殺虫剤は、コンビニエンスストアやスーパーマーケット、ハイパーマーケットなどで簡単に手に入れることができます。さらに、盛んな電子商取引は、企業にとって新たな販売チャネルとなっています。さらに、こうした店舗やチャネルは、ブランドを促進し、ブランドの認知度を高め、消費者を惹きつけるなど、売上拡大を促進する。
さらに、人口が密集しているため、一人当たり年間かなりの家庭用殺虫剤の需要があります。また、持ち家の増加、所得水準の向上、移民人口の急増も、米国の家庭用殺虫剤に貢献しています。このような開発は、米国の家庭用殺虫剤市場に利益をもたらします。
競合他社の洞察
市場の主要企業には、Scotts Miracle-Gro Co、Spectrum Brands Holdings Inc、SC Johnson & Son Incなどがあります。
当社のレポート提供は以下の通りです。
- 市場全体の主要な知見を探る
- 市場力学(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的なブレークダウン
- 全セグメント、サブセグメント、地域の3年分の過去データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測
- 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率
- 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。
- 競合環境は、要因や市場シェアなどに基づいて主要企業を理論的に説明したものです。
- 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


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目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. KEY GROWTH ENABLERS
2.5. KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1. IMPACT OF COVID-19 ON UNITED STATES HOME INSECTICIDES MARKET
3.2. KEY MARKET TRENDS
3.2.1. CONSUMERS IN THE US CONTINUE TO FAVOR SPRAY/AEROSOL PESTICIDES
3.2.2. WITH RAID, SC JOHNSON CONTINUES TO DOMINATE
3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
3.3.1. BUYERS POWER
3.3.2. SUPPLIERS POWER
3.3.3. SUBSTITUTION
3.3.4. NEW ENTRANTS
3.3.5. INDUSTRY RIVALRY
3.4. OPPORTUNITY MATRIX
3.5. PESTLE ANALYSIS- UNITED STATES
3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
3.7. KEY BUYING CRITERIA
3.7.1. PRODUCT FEATURES
3.7.2. PRODUCT QUALITY
3.7.3. SAFETY
3.7.4. PRICE
3.7.5. BRAND
4. MARKET BY TYPE
4.1. INSECTICIDE BAITS
4.2. SPRAY/AEROSOL INSECTICIDES
4.2.1. CRAWLING
4.2.2. DUAL USE
4.2.3. FLYING
4.3. IN-HOME INSECT REPELLENT
5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
5.1. CONVENIENCE STORES
5.2. HYPERMARKETS
5.3. SUPERMARKETS
5.4. HEALTH AND BEAUTY SPECIALIST RETAILERS
5.5. MASS MERCHANDISER
5.6. VARIETY STORES
5.7. E-COMMERCE
5.8. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
6. COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1. MARKET SHARE ANALYSIS
6.2. BRAND SHARE ANALYSIS
6.3. COMPANY PROFILES
6.3.1. HENKEL AG & CO KGAA
6.3.2. SC JOHNSON & SON INC
6.3.3. SCOTTS MIRACLE-GRO CO
6.3.4. SPECTRUM BRANDS HOLDINGS INC
6.3.5. WOODSTREAM

 

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Summary

KEY FINDINGS
The United States home insecticides market growth is anticipated to progress at a CAGR of 1.20% during the forecast period, 2022-2028. The market growth is attributed to the multiple distribution channels, vector-borne disease, and rapid urbanization enabling breeding grounds for diseases.
MARKET INSIGHTS
In the United States, as per the Centre for Disease Control and Prevention, the most common vector-borne pathogens are transmitted by mosquitos, including those causing Zika virus, dengue, West Nile, Lyme disease, etc. As a result, the sale of home insecticides is on the rise due to the increased precaution against such illnesses.
Further, the presence of multiple distribution channels supplements home insecticide sales. Also, such products are easily available in convenient stores, supermarkets, and hypermarkets. In addition, thriving e-commerce has been an additional sales channel for businesses. Besides, such stores and channels promote brands, offer brand visibility, attract consumers, etc., thereby facilitating increased sales.
Furthermore, the dense population enables considerable demand for household pesticides per capita annually. Also, the growing home ownership, the rising income levels, and the surging immigrant population contribute to the household pesticides in the US. Such developments benefit the United States home insecticides market.
COMPETITIVE INSIGHTS
Some of the key companies in the market include Scotts Miracle-Gro Co, Spectrum Brands Holdings Inc, SC Johnson & Son Inc, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• The competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. KEY GROWTH ENABLERS
2.5. KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1. IMPACT OF COVID-19 ON UNITED STATES HOME INSECTICIDES MARKET
3.2. KEY MARKET TRENDS
3.2.1. CONSUMERS IN THE US CONTINUE TO FAVOR SPRAY/AEROSOL PESTICIDES
3.2.2. WITH RAID, SC JOHNSON CONTINUES TO DOMINATE
3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
3.3.1. BUYERS POWER
3.3.2. SUPPLIERS POWER
3.3.3. SUBSTITUTION
3.3.4. NEW ENTRANTS
3.3.5. INDUSTRY RIVALRY
3.4. OPPORTUNITY MATRIX
3.5. PESTLE ANALYSIS- UNITED STATES
3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
3.7. KEY BUYING CRITERIA
3.7.1. PRODUCT FEATURES
3.7.2. PRODUCT QUALITY
3.7.3. SAFETY
3.7.4. PRICE
3.7.5. BRAND
4. MARKET BY TYPE
4.1. INSECTICIDE BAITS
4.2. SPRAY/AEROSOL INSECTICIDES
4.2.1. CRAWLING
4.2.2. DUAL USE
4.2.3. FLYING
4.3. IN-HOME INSECT REPELLENT
5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
5.1. CONVENIENCE STORES
5.2. HYPERMARKETS
5.3. SUPERMARKETS
5.4. HEALTH AND BEAUTY SPECIALIST RETAILERS
5.5. MASS MERCHANDISER
5.6. VARIETY STORES
5.7. E-COMMERCE
5.8. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
6. COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1. MARKET SHARE ANALYSIS
6.2. BRAND SHARE ANALYSIS
6.3. COMPANY PROFILES
6.3.1. HENKEL AG & CO KGAA
6.3.2. SC JOHNSON & SON INC
6.3.3. SCOTTS MIRACLE-GRO CO
6.3.4. SPECTRUM BRANDS HOLDINGS INC
6.3.5. WOODSTREAM

 

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