世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

インド家庭用殺虫剤市場予測 2022-2028


INDIA HOME INSECTICIDES MARKET FORECAST 2022-2028

主な調査結果 インドの家庭用殺虫剤市場は、推定2022年から2028年の間に3.80%のCAGRを予測するとされています。低価格の防虫剤の入手可能性、昆虫が原因の病気の増加、主要市場プレイヤーの競争戦略などが市場成... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2022年8月23日 US$1,100
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
104 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

主な調査結果
インドの家庭用殺虫剤市場は、推定2022年から2028年の間に3.80%のCAGRを予測するとされています。低価格の防虫剤の入手可能性、昆虫が原因の病気の増加、主要市場プレイヤーの競争戦略などが市場成長の原動力となっています。
市場インサイト
蚊、ゴキブリ、ハエ、ネズミなどが原因で起こる病気に対する意識の高まりと発生率の上昇により、昆虫や蚊の忌避剤および製品に対するニーズが生まれました。これらの製品は、忌避剤錠剤、コイル、塗料、ローション、スプレーなど、さまざまな形で手頃な価格で提供されています。さらに、蚊が媒介する病気の流行が増加していることから、蚊取り線香の需要が高まり、インドの農村地域における家庭用殺虫剤市場の成長に拍車がかかると予想されます。
さらに、農村部での市場浸透と都市部での消費を拡大するための市場戦略として、製品のイノベーションが最も一般的です。さらに、低所得層のインド人からは、1個あたりのコストが低く、さまざまなオプションが用意されている殺虫コイルの使用が好まれています。さらに、インドの家庭用殺虫剤市場における競争を維持するために、新規参入企業は革新的な製品を開発するために研究開発活動に多額の投資を行っています。
競合他社の洞察
市場で事業を展開している大手企業には、Midas Hygiene Industries Pvt Ltd、Jyothy Laboratories Ltd、Godrej Consumer Products Limitedなどがあります。
当社のレポート提供は以下の通りです。
- 市場全体に関する主要な知見の調査
- 市場力学(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的なブレークダウン
- すべてのセグメント、サブセグメント、および地域の3年間の履歴データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測
- 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率
- 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。
- コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明したものです。
- 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. KEY GROWTH ENABLERS
2.5. KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1. IMPACT OF COVID-19 ON HOME INSECTICIDES MARKET
3.2. KEY MARKET TRENDS
3.2.1. INNOVATIVE PRODUCT FORMULATIONS BOOSTING THE MARKET
3.2.2. NATURAL & GREEN PRODUCT PREFERENCE FOR HOME INSECTICIDES
3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
3.3.1. BUYERS POWER
3.3.2. SUPPLIERS POWER
3.3.3. SUBSTITUTION
3.3.4. NEW ENTRANTS
3.3.5. INDUSTRY RIVALRY
3.4. OPPORTUNITY MATRIX
3.5. PESTLE ANALYSIS
3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
3.7. KEY BUYING CRITERIA
3.7.1. BRAND NAME
3.7.2. SAFETY REGULATION
3.7.3. PRODUCT FEATURES
4. MARKET BY TYPE
4.1. ELECTRIC INSECTICIDES
4.2. INSECTICIDE COILS
4.3. SPRAY/AEROSOL INSECTICIDES
4.3.1. CRAWLING
4.3.2. DUAL USE
4.3.3. FLYING
4.4. OTHER HOME INSECTICIDES
5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
5.1. HYPERMARKETS
5.2. SUPERMARKETS
5.3. GROCERY RETAILERS
5.4. E-COMMERCE
5.5. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
6. COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1. MARKET SHARE ANALYSIS
6.1.1. HOME INSECTICIDES
6.2. BRAND SHARE ANALYSIS
6.2.1. HOME INSECTICIDES
6.3. COMPANY PROFILES
6.3.1. GODREJ CONSUMER PRODUCTS LIMITED
6.3.2. JYOTHY LABORATORIES LTD
6.3.3. MIDAS HYGIENE INDUSTRIES PVT LTD
6.3.4. RECKITT BENCKISER GROUP PLC
6.3.5. SC JOHNSON & SON INC

 

ページTOPに戻る


 

Summary

KEY FINDINGS
The India home insecticides market is set to project a 3.80% CAGR between the estimated years 2022 and 2028. The availability of low-cost insect repellants, the growing number of diseases caused by insects, and competitive strategies by key market players drive the market growth.
MARKET INSIGHTS
The growing awareness and rising incidences of diseases caused by mosquitoes, cockroaches, flies, rats, etc., have created a need for insect and mosquito repellants and products. These products are available in various affordable forms, including repellant pills, coils, paints, lotions, and sprays. Moreover, the increasing prevalence of mosquito-borne diseases is expected to bolster the demand for mosquito repellants, fueling the growth of the home insecticides market in the rural region of India.
Furthermore, product innovation is the most common market strategy to increase market penetration in rural areas and consumption in urban areas. Moreover, the use of insecticide coils is preferred by low-income Indians, which cost less per unit and are available in a range of options. In addition, new players are investing heavily in R&D activities to develop innovative products to sustain the competition in the India home insecticides market.
COMPETITIVE INSIGHTS
Some of the leading players operating in the market include Midas Hygiene Industries Pvt Ltd, Jyothy Laboratories Ltd, Godrej Consumer Products Limited, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• Competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. KEY GROWTH ENABLERS
2.5. KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1. IMPACT OF COVID-19 ON HOME INSECTICIDES MARKET
3.2. KEY MARKET TRENDS
3.2.1. INNOVATIVE PRODUCT FORMULATIONS BOOSTING THE MARKET
3.2.2. NATURAL & GREEN PRODUCT PREFERENCE FOR HOME INSECTICIDES
3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
3.3.1. BUYERS POWER
3.3.2. SUPPLIERS POWER
3.3.3. SUBSTITUTION
3.3.4. NEW ENTRANTS
3.3.5. INDUSTRY RIVALRY
3.4. OPPORTUNITY MATRIX
3.5. PESTLE ANALYSIS
3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
3.7. KEY BUYING CRITERIA
3.7.1. BRAND NAME
3.7.2. SAFETY REGULATION
3.7.3. PRODUCT FEATURES
4. MARKET BY TYPE
4.1. ELECTRIC INSECTICIDES
4.2. INSECTICIDE COILS
4.3. SPRAY/AEROSOL INSECTICIDES
4.3.1. CRAWLING
4.3.2. DUAL USE
4.3.3. FLYING
4.4. OTHER HOME INSECTICIDES
5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
5.1. HYPERMARKETS
5.2. SUPERMARKETS
5.3. GROCERY RETAILERS
5.4. E-COMMERCE
5.5. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
6. COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1. MARKET SHARE ANALYSIS
6.1.1. HOME INSECTICIDES
6.2. BRAND SHARE ANALYSIS
6.2.1. HOME INSECTICIDES
6.3. COMPANY PROFILES
6.3.1. GODREJ CONSUMER PRODUCTS LIMITED
6.3.2. JYOTHY LABORATORIES LTD
6.3.3. MIDAS HYGIENE INDUSTRIES PVT LTD
6.3.4. RECKITT BENCKISER GROUP PLC
6.3.5. SC JOHNSON & SON INC

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Inkwood Research社はどのような調査会社ですか?


Inkwood Researchは世界40ヶ国以上の国を対象に広範な市場を調査し、世界市場全体を調査したレポートに加え、アジア太平洋地域、欧州、北米などの主要地域や主要国毎のレポートも数多く出版してい... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/07/05 10:26

162.17 円

175.82 円

209.73 円

ページTOPに戻る