フランス家庭用殺虫剤市場予測 2022-2028FRANCE HOME INSECTICIDES MARKET FORECAST 2022-2028 主な調査結果 フランスの家庭用殺虫剤市場は、評価期間である2022年から2028年の間にCAGR5.15%で急増すると推定されています。市場成長の原動力は、季節的なシロアリの蔓延と、この地域における様々な主要市場... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー主な調査結果フランスの家庭用殺虫剤市場は、評価期間である2022年から2028年の間にCAGR5.15%で急増すると推定されています。市場成長の原動力は、季節的なシロアリの蔓延と、この地域における様々な主要市場プレイヤーの存在です。 市場インサイト フランスでは、季節的な侵入、特にモンスーン期が家庭用殺虫剤市場の成長を加速させる要因となっています。また、これらの殺虫剤は小売量および現在の金額ベースで大きな飛躍を遂げており、予測期間中もその傾向が続くと予想されます。政府の積極的な施策と良好な公衆衛生インフラは、家庭用殺虫剤を採用する主なドライバーであり、予測期間中の市場成長を促進します。さらに、媒介性疾患の蔓延に対する予防措置に関する意識の高まりにより、今後10年間で家庭用殺虫剤の消費者層が急増すると予測されています。 さらに、殺虫剤による人体への副作用が増加していることから、フランスをはじめ世界中で健康への懸念が高まっています。このため、有毒な殺虫剤をバイオベースかつ環境に優しい殺虫剤に置き換えることは、製造企業に有利な機会をもたらすと予想されます。このようなトレンドの変化が、フランスの家庭用殺虫剤市場の成長を促進すると期待されています。 競争力のある洞察 主要企業には、Henkel AG & CO KGaA、Altair Group、Sojam Groupなどがあります。 当社のレポート提供は以下の通りです。 - 市場全体の主要な知見を探る - 市場力学(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的なブレークダウン - 全セグメント、サブセグメント、地域の3年分の過去データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測 - 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率 - 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。 - コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明したものです。 - 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. SCOPE OF STUDY 1.3. METHODOLOGY 1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. COUNTRY SNAPSHOT 2.3. COUNTRY ANALYSIS 2.4. KEY GROWTH ENABLERS 2.4.1. INCREASE IN INSECT INFESTATION DUE TO WEATHER CHANGES 2.4.2. PROPERTY DAMAGE DUE TO INFESTATION OF TERMITES 2.4.3. GOVERNMENT MEASURES TO PREVENT DISEASES 2.5. KEY CHALLENGES 2.5.1. HEALTH RISKS ASSOCIATED WITH INSECTICIDES 2.5.2. HOMEMADE SOLUTIONS COULD AFFECT RETAIL SALES OF HOME INSECTICIDES 3. KEY ANALYTICS 3.1. IMPACT OF COVID-19 ON HOME INSECTICIDES MARKET 3.2. KEY MARKET TRENDS 3.2.1. INNOVATIVE PRODUCT FORMULATIONS BOOSTING THE MARKET 3.2.2. INTEGRATION OF INSECTICIDE SERVICES WITH INDOOR AIR QUALITY SYSTEM 3.2.3. NATURAL & GREEN PRODUCT PREFERENCE FOR HOME INSECTICIDES 3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 3.3.1. BUYERS POWER 3.3.2. SUPPLIERS POWER 3.3.3. SUBSTITUTION 3.3.4. NEW ENTRANTS 3.3.5. INDUSTRY RIVALRY 3.4. OPPORTUNITY MATRIX 3.5. PESTLE ANALYSIS 3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 3.7. KEY BUYING CRITERIA 3.7.1. BRAND NAME 3.7.2. SAFETY REGULATION 3.7.3. PRODUCT FEATURES 4. MARKET BY TYPE 4.1. ELECTRIC INSECTICIDES 4.2. INSECTICIDE BAITS 4.3. SPRAY/AEROSOL INSECTICIDES 4.3.1. CRAWLING 4.3.2. DUAL USE 4.3.3. FLYING 4.4. IN-HOME INSECT REPELLANTS 4.5. MOTH PROOFERS 4.6. OTHER HOME INSECTICIDES 5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 5.1. HYPERMARKETS 5.2. SUPERMARKETS 5.3. GROCERY STORES 5.4. E-COMMERCE 5.5. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS 6. COMPETITIVE LANDSCAPE 6.1. MARKET SHARE ANALYSIS 6.1.1. HOME INSECTICIDES 6.2. BRAND SHARE ANALYSIS 6.2.1. HOME INSECTICIDES 6.3. COMPANY PROFILES 6.3.1. ALTAIR GROUP 6.3.2. FULGATOR 6.3.3. HENKEL AG & CO KGAA 6.3.4. SC JOHNSON & SON INC 6.3.5. SOJAM GROUP
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. SCOPE OF STUDY 1.3. METHODOLOGY 1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. COUNTRY SNAPSHOT 2.3. COUNTRY ANALYSIS 2.4. KEY GROWTH ENABLERS 2.4.1. INCREASE IN INSECT INFESTATION DUE TO WEATHER CHANGES 2.4.2. PROPERTY DAMAGE DUE TO INFESTATION OF TERMITES 2.4.3. GOVERNMENT MEASURES TO PREVENT DISEASES 2.5. KEY CHALLENGES 2.5.1. HEALTH RISKS ASSOCIATED WITH INSECTICIDES 2.5.2. HOMEMADE SOLUTIONS COULD AFFECT RETAIL SALES OF HOME INSECTICIDES 3. KEY ANALYTICS 3.1. IMPACT OF COVID-19 ON HOME INSECTICIDES MARKET 3.2. KEY MARKET TRENDS 3.2.1. INNOVATIVE PRODUCT FORMULATIONS BOOSTING THE MARKET 3.2.2. INTEGRATION OF INSECTICIDE SERVICES WITH INDOOR AIR QUALITY SYSTEM 3.2.3. NATURAL & GREEN PRODUCT PREFERENCE FOR HOME INSECTICIDES 3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 3.3.1. BUYERS POWER 3.3.2. SUPPLIERS POWER 3.3.3. SUBSTITUTION 3.3.4. NEW ENTRANTS 3.3.5. INDUSTRY RIVALRY 3.4. OPPORTUNITY MATRIX 3.5. PESTLE ANALYSIS 3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 3.7. KEY BUYING CRITERIA 3.7.1. BRAND NAME 3.7.2. SAFETY REGULATION 3.7.3. PRODUCT FEATURES 4. MARKET BY TYPE 4.1. ELECTRIC INSECTICIDES 4.2. INSECTICIDE BAITS 4.3. SPRAY/AEROSOL INSECTICIDES 4.3.1. CRAWLING 4.3.2. DUAL USE 4.3.3. FLYING 4.4. IN-HOME INSECT REPELLANTS 4.5. MOTH PROOFERS 4.6. OTHER HOME INSECTICIDES 5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 5.1. HYPERMARKETS 5.2. SUPERMARKETS 5.3. GROCERY STORES 5.4. E-COMMERCE 5.5. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS 6. COMPETITIVE LANDSCAPE 6.1. MARKET SHARE ANALYSIS 6.1.1. HOME INSECTICIDES 6.2. BRAND SHARE ANALYSIS 6.2.1. HOME INSECTICIDES 6.3. COMPANY PROFILES 6.3.1. ALTAIR GROUP 6.3.2. FULGATOR 6.3.3. HENKEL AG & CO KGAA 6.3.4. SC JOHNSON & SON INC 6.3.5. SOJAM GROUP
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(不動産)の最新刊レポート
Inkwood Research社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Inkwood Research社はどのような調査会社ですか?Inkwood Researchは世界40ヶ国以上の国を対象に広範な市場を調査し、世界市場全体を調査したレポートに加え、アジア太平洋地域、欧州、北米などの主要地域や主要国毎のレポートも数多く出版してい... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |