世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

スペインの家庭用殺虫剤市場予測 2022-2028


SPAIN HOME INSECTICIDES MARKET FORECAST 2022-2028

主な調査結果 スペインの家庭用殺虫剤市場は、2022年と2028年の予測期間中にCAGR3.15%で上昇すると予測されています。日常の家事における殺虫剤の有用性、革新的な製品処方、燻蒸不足による昆虫の増殖が市場成長... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2022年8月23日 US$1,100
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
114 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

主な調査結果
スペインの家庭用殺虫剤市場は、2022年と2028年の予測期間中にCAGR3.15%で上昇すると予測されています。日常の家事における殺虫剤の有用性、革新的な製品処方、燻蒸不足による昆虫の増殖が市場成長の原動力となっています。
市場インサイト
家庭菜園は、イタリアの地域食料システムや家族農業にとって重要な存在となっています。そのため、メーカーは住宅用のさまざまな農薬処理剤を処方し、農業と地元の食品を容易にしています。さらに、庭の除草剤、キッチンのアリやゴキブリのスプレー、カビ以外の蚊よけ、浴室のクリーナーなど、農薬や殺虫剤は日常的に使用されている。殺虫剤は、庭や家を虫や害虫から守るための常識になっているのです。
さらに、COVID-19の時の国家封鎖はスペインで3ヵ月間続き、夏に向けて燻蒸作業を行うことができなくなった。その結果、イタリアの一部の地域では、トラ蚊などの昆虫が大量に発生しました。暖かい地域での家庭用殺虫剤の需要増が、涼しい地域での関心の低さを補い、スペインの家庭用殺虫剤全体の需要を押し上げた。
競合他社の洞察
主要企業には、Francisco Aragon SLU、SC Johnson & Son Inc、AC Marca Home Care SAなどがあります。
当社のレポート提供は以下の通りです。
- 市場全体の主要な知見を探る
- 市場力学(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的なブレークダウン
- すべてのセグメント、サブセグメント、および地域の3年間の履歴データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測
- 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率
- 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。
- コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明したものです。
- 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. KEY GROWTH ENABLERS
2.5. KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1. IMPACT OF COVID-19 ON HOME INSECTICIDES MARKET
3.2. KEY MARKET TRENDS
3.2.1. INNOVATIVE PRODUCT FORMULATIONS BOOSTING THE MARKET
3.2.2. INTEGRATION OF INSECTICIDE SERVICES WITH INDOOR AIR QUALITY SYSTEM
3.2.3. NATURAL & GREEN PRODUCT PREFERENCE FOR HOME INSECTICIDES
3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
3.3.1. BUYERS POWER
3.3.2. SUPPLIERS POWER
3.3.3. SUBSTITUTION
3.3.4. NEW ENTRANTS
3.3.5. INDUSTRY RIVALRY
3.4. OPPORTUNITY MATRIX
3.5. PESTLE ANALYSIS
3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
3.7. KEY BUYING CRITERIA
3.7.1. BRAND NAME
3.7.2. SAFETY REGULATION
3.7.3. PRODUCT FEATURES
4. MARKET BY TYPE
4.1. ELECTRIC INSECTICIDES
4.2. INSECTICIDE BAITS
4.3. SPRAY/AEROSOL INSECTICIDES
4.3.1. CRAWLING
4.3.2. DUAL USE
4.3.3. FLYING
4.4. IN-HOME INSECT REPELLANTS
4.5. MOTH PROOFERS
4.6. OTHER HOME INSECTICIDES
5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
5.1. HYPERMARKETS
5.2. SUPERMARKETS
5.3. HEALTH AND BEAUTY SPECIALIST RETAILERS
5.4. E-COMMERCE
5.5. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
6. COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1. MARKET SHARE ANALYSIS
6.1.1. HOME INSECTICIDES
6.2. BRAND SHARE ANALYSIS
6.2.1. HOME INSECTICIDES
6.3. COMPANY PROFILES
6.3.1. AC MARCA HOME CARE SA
6.3.2. FRANCISCO ARAGON SLU
6.3.3. HENKEL AG & CO KGAA
6.3.4. SC JOHNSON & SON INC
6.3.5. ZELNOVA ZELTIA SA

 

ページTOPに戻る


 

Summary

KEY FINDINGS
The Spain home insecticides market is anticipated to rise with a 3.15% CAGR during the forecasted years, 2022 and 2028. Utility of insecticides in everyday household chores, innovative product formulations, and proliferation of insects due to lack of fumigation drive the market growth.
MARKET INSIGHTS
Home gardens have been important to Italy’s local food systems and family farming. Therefore, manufacturers have formulated various pesticide treatments for residences, making farming and local food easier. Further, pesticides and insecticides are used daily, like weed killers for the yard, ant and roach sprays in the kitchen, mosquito repellents outside mildew, and cleaners in the bathroom. Pesticides have become a common practice for protecting gardens and homes from insects and pests.
Furthermore, the national lockdown during COVID-19 lasted for three months in Spain, making it impossible to carry out the fumigation works for the summer. As a result, tiger mosquitos and other insects abounded in some areas in Italy. The increase in demand for home insecticides in the warm areas compensated for its lack of interest in cooler areas of the country, driving the overall demand for home insecticides in Spain.
COMPETITIVE INSIGHTS
Some of the key players include Francisco Aragon SLU, SC Johnson & Son Inc, AC Marca Home Care SA, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• Competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. KEY GROWTH ENABLERS
2.5. KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1. IMPACT OF COVID-19 ON HOME INSECTICIDES MARKET
3.2. KEY MARKET TRENDS
3.2.1. INNOVATIVE PRODUCT FORMULATIONS BOOSTING THE MARKET
3.2.2. INTEGRATION OF INSECTICIDE SERVICES WITH INDOOR AIR QUALITY SYSTEM
3.2.3. NATURAL & GREEN PRODUCT PREFERENCE FOR HOME INSECTICIDES
3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
3.3.1. BUYERS POWER
3.3.2. SUPPLIERS POWER
3.3.3. SUBSTITUTION
3.3.4. NEW ENTRANTS
3.3.5. INDUSTRY RIVALRY
3.4. OPPORTUNITY MATRIX
3.5. PESTLE ANALYSIS
3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
3.7. KEY BUYING CRITERIA
3.7.1. BRAND NAME
3.7.2. SAFETY REGULATION
3.7.3. PRODUCT FEATURES
4. MARKET BY TYPE
4.1. ELECTRIC INSECTICIDES
4.2. INSECTICIDE BAITS
4.3. SPRAY/AEROSOL INSECTICIDES
4.3.1. CRAWLING
4.3.2. DUAL USE
4.3.3. FLYING
4.4. IN-HOME INSECT REPELLANTS
4.5. MOTH PROOFERS
4.6. OTHER HOME INSECTICIDES
5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
5.1. HYPERMARKETS
5.2. SUPERMARKETS
5.3. HEALTH AND BEAUTY SPECIALIST RETAILERS
5.4. E-COMMERCE
5.5. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
6. COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1. MARKET SHARE ANALYSIS
6.1.1. HOME INSECTICIDES
6.2. BRAND SHARE ANALYSIS
6.2.1. HOME INSECTICIDES
6.3. COMPANY PROFILES
6.3.1. AC MARCA HOME CARE SA
6.3.2. FRANCISCO ARAGON SLU
6.3.3. HENKEL AG & CO KGAA
6.3.4. SC JOHNSON & SON INC
6.3.5. ZELNOVA ZELTIA SA

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Inkwood Research社はどのような調査会社ですか?


Inkwood Researchは世界40ヶ国以上の国を対象に広範な市場を調査し、世界市場全体を調査したレポートに加え、アジア太平洋地域、欧州、北米などの主要地域や主要国毎のレポートも数多く出版してい... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る