肉用スナック市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Meat Snacks Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の肉用スナック市場は、2021年に87億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR7.40%を示し、2027年までに134億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を... もっと見る
サマリー世界の肉用スナック市場は、2021年に87億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR7.40%を示し、2027年までに134億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。ミートスナックは、動物由来の原料を乾燥・脱水し、調味料を加えて作られた調理済み食品(RTE)です。原料は調理の過程で、ストリップ、シュレッド、ナゲット、スラブ、皮など、さまざまな形に加工されます。肉類スナックには、タンパク質、亜鉛、鉄、コリン、ビタミンB12、オメガ3脂肪酸などが含まれており、エネルギーの増加やバランスの取れた食生活の維持に役立つとされています。最近では、肉、ドライフルーツ、ナッツを混ぜたトレイルミックスが世界的に人気を集めています。 多忙なライフスタイルや可処分所得の増加により、健康的で便利な間食への需要が高まっていることが、世界の肉類スナック市場の成長を促す主な要因の1つとなっています。また、ラム肉、牧草飼育牛、イノシシ肉、牧草飼育鹿肉、ギンザケ、ケージフリーの七面鳥や鶏肉で加工した高級肉スナックのトレンドが高まっていることも、市場の成長に寄与しています。これとは別に、大手企業は添加物や保存料を使用しないグルテンフリーや低糖質の製品を発売しています。また、ローズマリー、バジル、カレー、チポトレ、キムチ、アドボなどのハーブを肉用スナックに使用し、革新的な風味を導入して消費者層の拡大を図っています。 主な市場細分化 IMARCグループは、肉用スナックの世界市場における各サブセグメントの主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、製品タイプ、供給元、フレーバー、流通チャネルに基づき、市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 ジャーキー スティック ソーセージ その他 供給元別構成比 豚肉 牛肉 家禽類 その他 フレーバー別構成比 オリジナル テリヤキ ペッパー その他 販売チャネル別構成比 スーパーマーケット、ハイパーマーケット コンビニエンスストア オンラインストア その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競争環境。 当レポートでは、市場の競争環境についても分析しており、主要なプレイヤーとして、Bridgford Foods Corporation、Conagra Brands Inc.、General Mills Inc.、Hormel Foods Corporation、Jack Link's LLC、Monogram Food Solutions LLC、Nestlé S.A、Meatsnacks Group Ltd.、New World Foods Europe Limitedが挙げられています。(New World Foods Europe Limited)、Tyson Foods Inc.、Werner Gourmet Meat Snacks Inc.などです。 本レポートで回答した主な質問 肉用スナックの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の肉用スナック市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域別市場とは? 製品タイプに基づく市場の内訳は? 供給源に基づく市場の内訳は? フレーバー別の市場構成は? 流通チャネル別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 肉用スナックの世界市場の構造、主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Meat Snacks Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Jerky 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Sticks 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Sausages 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Source 7.1 Pork 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Beef 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Poultry 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Others 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Flavor 8.1 Original 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Teriyaki 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Peppered 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Supermarkets and Hypermarkets 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Convenience Stores 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Online Stores 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Others 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Bridgford Foods Corporation 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.2 Conagra Brands Inc. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 General Mills Inc. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Hormel Foods Corporation 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.4.4 SWOT Analysis 15.3.5 Jack Link's LLC 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Monogram Food Solutions LLC 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Nestlé S.A. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Meatsnacks Group Ltd. (New World Foods Europe Limited) 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.9 Tyson Foods Inc. 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 Werner Gourmet Meat Snacks Inc. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio
SummaryThe global meat snacks market reached a value of US$ 8.7 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 13.4 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 7.40% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Meat Snacks Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Jerky 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Sticks 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Sausages 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Source 7.1 Pork 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Beef 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Poultry 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Others 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Flavor 8.1 Original 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Teriyaki 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Peppered 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Supermarkets and Hypermarkets 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Convenience Stores 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Online Stores 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Others 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Bridgford Foods Corporation 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.2 Conagra Brands Inc. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 General Mills Inc. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Hormel Foods Corporation 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.4.4 SWOT Analysis 15.3.5 Jack Link's LLC 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Monogram Food Solutions LLC 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Nestlé S.A. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Meatsnacks Group Ltd. (New World Foods Europe Limited) 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.9 Tyson Foods Inc. 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 Werner Gourmet Meat Snacks Inc. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(その他)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited. 社の最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(meat)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/07 10:27 155.63 円 167.26 円 203.27 円 |