インドの非家禽類肉市場。業界動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測India Non-Poultry Meat Market: Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 インドの非家禽肉市場は、2021年に390万トンの数量に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には440万トンに達し、2022年から2027年の間にCAGR2.4%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き... もっと見る
サマリーインドの非家禽肉市場は、2021年に390万トンの数量に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には440万トンに達し、2022年から2027年の間にCAGR2.4%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。非家禽とは、牛、水牛、山羊、羊、豚など、主に食肉用に飼育された家畜の飼育、繁殖、加工を指します。食肉製品は、鶏肉に比べてタンパク質のミオグロビン含有量が高い。また、非家禽類の肉には、ナイアシン、リボフラビン、ビタミンB6、B12、オメガ6脂肪酸などの必須栄養素が豊富に含まれています。その結果、筋肉の成長促進、疲労回復、免疫力向上、ヘモグロビン値の維持などに役立っています。 インドの非家禽類肉市場の動向。 インドでは、高タンパク食品に対する消費者の嗜好が高まっており、非家禽肉市場を牽引する重要な要因の一つとなっています。また、グローバル化の進展と、牛肉や豚肉を使った料理など西洋の食文化の浸透が、市場の成長を後押ししています。これに加えて、消費者の食習慣の変化や非ベジタリアン食の普及が、非鶏肉への需要をさらに高めています。さらに、消費者の生活水準の向上と健康的なライフスタイルへの嗜好の高まりが、最高品質の非鶏肉製品の売上を促進しています。さらに、インドにおける社会経済シナリオの進展や、牛肉や豚肉の消費にまつわる汚名返上も、同国の市場成長をさらに後押ししています。これとは別に、インド政府が畜産業を奨励するために数多くの施策を打ち出していることも、重要な成長促進要因となっています。さらに、特に多忙なライフスタイルを送る消費者の間で、カット済み、缶詰、冷凍の肉製品の人気が高まっていることも、この地域の市場にプラスの影響を及ぼしています。これに伴い、食肉加工部門の拡大や、ソーセージ、サラミ、ビーフジャーキー、燻製肉など、すぐに食べられる肉製品への嗜好の高まりが、同国の市場成長にさらなる拍車をかけています。また、保存料、遺伝子組み換え作物、抗生物質などを使用しないオーガニック製品の出現は、今後数年間、インドの非家禽類肉市場を牽引すると予想されます。 主な市場細分化。 IMARC Groupでは、インドの非家禽肉市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの国・地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品および州に基づいて市場を分類しています。 製品別の内訳 牛肉 バッファロー ヤギ 羊 豚肉 州別構成比 ウッタルプラデシュ州 テランガナ マハラシュトラ州 西ベンガル州 アンドラ・プラデシュ ビハール州 ケーララ州 ラジャスタン タミルナドゥ州 カルナータカ州 パンジャブ州 オリッサ州 マディヤ・プラデシュ州 ハリヤナ州 グジュラート 競合の状況 当レポートでは、Al Marzia Agro Foods, Al-Hamd Agro Foods Products Pvt. Ltd., ALM Industries Limited, AOV Agro Foods Private Limited, Fair Export (India) Private Limited, Frigerio Conserva Allana Private Limited, HMA Agro Industries Limited, India Frozen Foods, Mayur Piggery Farm, Mirha Exports Private Limited, MK Overseas Pvt Ltd and Rustam Foods Pvt. Ltdといったキープレイヤーも含めた市場の競争環境についても分析を行っています。本レポートで回答した主な質問 インドの非家禽肉市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか? COVID-19はインドの非家禽肉市場にどのような影響を及ぼしたか? 製品別の市場構成は? 州別の市場構成は? インドの非家禽類肉産業のバリューチェーンにおける様々な段階は何ですか? インドの非家禽類肉産業の主要な推進要因と課題は何か? インドの非家禽類肉市場の構造と主要プレイヤーはどこか? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Non-Poultry Meat Market 5.1 Market Performance 5.1.1 Market Trend - Production 5.1.2 Market Trend - Consumption 5.2 Impact of COVID-19 5.3 Market Breakup by Product Type 5.4 Market Breakup by Region 5.5 Market Forecast 5.5.1 Market Forecast - Production 5.5.2 Market Forecast - Consumption 6 India Non-Poultry Meat Market 6.1 Market Performance 6.1.1 Market Trend - Production 6.1.2 Market Trend - Consumption 6.2 Impact of COVID-19 6.3 Market Forecast 6.3.1 Market Forecast - Production 6.3.2 Market Forecast – Consumption 6.4 India Livestock Industry Scenario 6.5 Livestock Marketing in India 6.6 Components of Non-Poultry Meat Industry 6.7 Scenario of Slaughter of Animals and Abattoirs in India 6.8 By-products Utilization and Waste Disposal 6.9 India’s Position in World Buffalo, Cattle, Goats and Sheep Population 6.10 Competitive Advantage for Non-Poultry Meat Industries in India 6.11 Integrated Meat Processing Plants in India 6.12 Non-Poultry Meat Processing and Storage 7 Market Breakup by Product Type 7.1 Beef 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Breakup by Key Players 7.1.3 Market Breakup by States 7.1.4 Market Forecast 7.2 Buffalo 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Breakup by Key Players 7.2.3 Market Breakup by States 7.2.4 Market Forecast 7.3 Goat 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Breakup by Key Players 7.3.3 Market Breakup by States 7.3.4 Market Forecast 7.4 Sheep 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Breakup by Key Players 7.4.3 Market Breakup by States 7.4.4 Market Forecast 7.5 Pork 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Breakup by Key Players 7.5.3 Market Breakup by States 7.5.4 Market Forecast 8 Market Breakup by States 8.1 Uttar Pradesh 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Telangana 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Maharashtra 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 West Bengal 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Andhra Pradesh 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Bihar 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 8.7 Kerala 8.7.1 Market Trends 8.7.2 Market Forecast 8.8 Rajasthan 8.8.1 Market Trends 8.8.2 Market Forecast 8.9 Tamil Nadu 8.9.1 Market Trends 8.9.2 Market Forecast 8.10 Karnataka 8.10.1 Market Trends 8.10.2 Market Forecast 8.11 Punjab 8.11.1 Market Trends 8.11.2 Market Forecast 8.12 Orissa 8.12.1 Market Trends 8.12.2 Market Forecast 8.13 Madhya Pradesh 8.13.1 Market Trends 8.13.2 Market Forecast 8.14 Haryana 8.14.1 Market Trends 8.14.2 Market Forecast 8.15 Gujarat 8.15.1 Market Trends 8.15.2 Market Forecast 9 SWOT Analysis 9.1 Strengths 9.2 Weaknesses 9.3 Opportunities 9.4 Threats 10 Value Chain Analysis 10.1 Value Chain Structure 10.2 Achieving Operational Excellence in Non-Poultry Meat Supply Chain 10.3 Key Aspects of Non-Poultry Meat Supply Chain Operations 11 Porters Five Forces Analysis 11.1 Overview 11.2 Bargaining Power of Buyers 11.3 Bargaining Power of Suppliers 11.4 Degree of Competition 11.5 Threat of New Entrants 11.6 Threat of Substitutes 12 PESTEL Analysis 13 Price Analysis 13.1 Key Price Indicators 13.2 Price Structure 13.3 Product Pricing and Margins Across Various Levels of the Supply Chain 14 Regulatory Landscape 14.1 Policy and Regulatory Landscape: For Producing Non-Poultry Meat 14.2 Government Schemes 14.3 Trade Policy 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profile of Key Players 15.3.1 Al Marzia Agro Foods 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Al-Hamd Agro Foods Products Pvt. Ltd. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 ALM Industries Limited 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 AOV Agro Foods Private Limited 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Fair Export (India) Private Limited 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Frigerio Conserva Allana Private Limited 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 HMA Agro Industries Limited 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 India Frozen Foods 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Mayur Piggery Farm 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Mirha Exports Private Limited 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 MK Overseas Pvt Ltd. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.12 Rustam Foods Pvt. Ltd. 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio
SummaryIndia non-poultry meat market reached a volume of 3.9 Million Tons in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach 4.4 Million Tons by 2027, exhibiting a CAGR of 2.4% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Non-Poultry Meat Market 5.1 Market Performance 5.1.1 Market Trend - Production 5.1.2 Market Trend - Consumption 5.2 Impact of COVID-19 5.3 Market Breakup by Product Type 5.4 Market Breakup by Region 5.5 Market Forecast 5.5.1 Market Forecast - Production 5.5.2 Market Forecast - Consumption 6 India Non-Poultry Meat Market 6.1 Market Performance 6.1.1 Market Trend - Production 6.1.2 Market Trend - Consumption 6.2 Impact of COVID-19 6.3 Market Forecast 6.3.1 Market Forecast - Production 6.3.2 Market Forecast – Consumption 6.4 India Livestock Industry Scenario 6.5 Livestock Marketing in India 6.6 Components of Non-Poultry Meat Industry 6.7 Scenario of Slaughter of Animals and Abattoirs in India 6.8 By-products Utilization and Waste Disposal 6.9 India’s Position in World Buffalo, Cattle, Goats and Sheep Population 6.10 Competitive Advantage for Non-Poultry Meat Industries in India 6.11 Integrated Meat Processing Plants in India 6.12 Non-Poultry Meat Processing and Storage 7 Market Breakup by Product Type 7.1 Beef 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Breakup by Key Players 7.1.3 Market Breakup by States 7.1.4 Market Forecast 7.2 Buffalo 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Breakup by Key Players 7.2.3 Market Breakup by States 7.2.4 Market Forecast 7.3 Goat 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Breakup by Key Players 7.3.3 Market Breakup by States 7.3.4 Market Forecast 7.4 Sheep 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Breakup by Key Players 7.4.3 Market Breakup by States 7.4.4 Market Forecast 7.5 Pork 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Breakup by Key Players 7.5.3 Market Breakup by States 7.5.4 Market Forecast 8 Market Breakup by States 8.1 Uttar Pradesh 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Telangana 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Maharashtra 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 West Bengal 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Andhra Pradesh 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Bihar 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 8.7 Kerala 8.7.1 Market Trends 8.7.2 Market Forecast 8.8 Rajasthan 8.8.1 Market Trends 8.8.2 Market Forecast 8.9 Tamil Nadu 8.9.1 Market Trends 8.9.2 Market Forecast 8.10 Karnataka 8.10.1 Market Trends 8.10.2 Market Forecast 8.11 Punjab 8.11.1 Market Trends 8.11.2 Market Forecast 8.12 Orissa 8.12.1 Market Trends 8.12.2 Market Forecast 8.13 Madhya Pradesh 8.13.1 Market Trends 8.13.2 Market Forecast 8.14 Haryana 8.14.1 Market Trends 8.14.2 Market Forecast 8.15 Gujarat 8.15.1 Market Trends 8.15.2 Market Forecast 9 SWOT Analysis 9.1 Strengths 9.2 Weaknesses 9.3 Opportunities 9.4 Threats 10 Value Chain Analysis 10.1 Value Chain Structure 10.2 Achieving Operational Excellence in Non-Poultry Meat Supply Chain 10.3 Key Aspects of Non-Poultry Meat Supply Chain Operations 11 Porters Five Forces Analysis 11.1 Overview 11.2 Bargaining Power of Buyers 11.3 Bargaining Power of Suppliers 11.4 Degree of Competition 11.5 Threat of New Entrants 11.6 Threat of Substitutes 12 PESTEL Analysis 13 Price Analysis 13.1 Key Price Indicators 13.2 Price Structure 13.3 Product Pricing and Margins Across Various Levels of the Supply Chain 14 Regulatory Landscape 14.1 Policy and Regulatory Landscape: For Producing Non-Poultry Meat 14.2 Government Schemes 14.3 Trade Policy 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profile of Key Players 15.3.1 Al Marzia Agro Foods 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Al-Hamd Agro Foods Products Pvt. Ltd. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 ALM Industries Limited 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 AOV Agro Foods Private Limited 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Fair Export (India) Private Limited 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Frigerio Conserva Allana Private Limited 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 HMA Agro Industries Limited 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 India Frozen Foods 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Mayur Piggery Farm 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Mirha Exports Private Limited 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 MK Overseas Pvt Ltd. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.12 Rustam Foods Pvt. Ltd. 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(meat)の最新刊レポートよくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/19 10:26 155.94 円 162.31 円 199.02 円 |