石膏ボード市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Gypsum Board Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の石膏ボード市場は、2021年に269億米ドルの値を達成しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.73%を示し、2027年までに377億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念... もっと見る
サマリー世界の石膏ボード市場は、2021年に269億米ドルの値を達成しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.73%を示し、2027年までに377億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用部門に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。石膏ボードは、壁や天井、住宅や非住宅の内外装の間仕切りとして広く使われている軽量な建築材料です。石膏ボードは、乾式壁、ウォールボード、プラスターボードと呼ばれ、ネジ、釘、接着剤を用いて木材や金属フレーム、既存の表面に直接貼り付けることができます。石膏ボードは、防音性、汎用性、品質、利便性を備え、その不燃性コアにより、合板、ハードボード、ファイバーボードとは異なるものである。そのため、従来のラスやプラスターに代わるものとして普及し、スピーディーな対応が可能になっています。 石膏ボードの需要は、建設部門、特に商業部門と住宅部門の成長に直接関係しています。現在、石膏ボードの世界最大の市場はアジア太平洋地域であり、北米と欧州がこれに続いています。先進国、新興国ともに建築支出は堅調に回復しており、質の高い住宅やより良い生活環境に対する需要の高まり、大規模な工業化、主要市場における政府の支援政策などの要因が、短期および中期的にこの市場を牽引すると予想されます。 本レポートは、世界の石膏ボード産業について、その本質的な側面をすべて網羅した深い洞察を提供します。これは市場のマクロな概観から、産業実績のミクロな詳細、最近の動向、主要な市場促進要因と課題、SWOT分析、ポーターの5力分析、バリューチェーン分析など多岐にわたります。また、石膏ボードの製造工場を立ち上げるための包括的な分析も行っています。加工・製造要件、プロジェクトコスト、プロジェクト資金、プロジェクト経済性、期待される投資収益率、利益率などを分析しています。本レポートは、起業家、投資家、研究者、コンサルタント、事業戦略家、その他何らかの形で石膏ボード産業に関わる、あるいは参入を計画している全ての方にとって必読の書です。 本レポートで回答した主な質問 1.2021年の石膏ボードの世界市場規模は? 2.2022-2027年の石膏ボードの世界市場の成長率はどのくらいと予想されますか? 3.石膏ボードの世界市場を牽引する主要因は? 4.COVID-19が石膏ボードの世界市場に与えた影響とは? 5.石膏ボードの世界市場の製品タイプに基づく内訳は? 6.石膏ボードの世界市場のエンドユーザー別構成は? 7.石膏ボードの世界市場における主要地域は? 8.石膏ボードの世界市場における主要なプレイヤー/企業は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Gypsum Industry 5.1 Market Overview 5.2 Market Trends 5.3 Market Breakup by Region 5.4 Market Forecast 6 Global Gypsum Board Industry 6.1 Market Overview 6.2 Market Performance 6.2.1 Volume Trends 6.2.2 Value Trends 6.3 Impact of COVID-19 6.4 Price Analysis 6.4.1 Key Price Indicators 6.4.2 Price Structure 6.4.3 Price Trends 6.5 Market Breakup by Region 6.6 Market Breakup by Product Type 6.7 Market Breakup by End-Use 6.8 Market Forecast 6.9 SWOT Analysis 6.9.1 Overview 6.9.2 Strengths 6.9.3 Weaknesses 6.9.4 Opportunities 6.9.5 Threats 6.10 Value Chain Analysis 6.10.1 Raw Material Procurement 6.10.2 Manufacturer 6.10.3 Marketing & Distribution 6.10.4 Retailer/Exporter 6.10.5 End-User 6.11 Porter’s Five Forces Analysis 6.11.1 Overview 6.11.2 Bargaining Power of Buyers 6.11.3 Bargaining Power of Suppliers 6.11.4 Degree of Competition 6.11.5 Threat of New Entrants 6.11.6 Threat of Substitutes 6.12 Customer Trends/Insights 6.12.1 Decision Making Process 6.12.2 Customer Preferences 6.13 Key Market Drivers and Success Factors 7 Gypsum Board Market: Performance of Key Regions 7.1 North America 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Asia Pacific 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Western Europe 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Eastern Europe 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Middle East and Africa 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Central and South America 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 8 Gypsum Board Market by Product Type 8.1 Wallboard 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Ceiling Board 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Pre-decorated Board 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Gypsum Board Market by End-Use 9.1 Residential 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Corporate 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Commercial 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Institutional 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Competitive Landscape 10.1 Market Structure 10.2 Production Capacities of Key Players 11 Gypsum Board Manufacturing Process 11.1 Product Overview 11.2 Detailed Process Flow 11.3 Various Types of Unit Operations Involved 11.4 Mass Balance and Raw Material Requirements 12 Project Details, Requirements and Costs Involved 12.1 Land Requirements and Expenditures 12.2 Construction Requirements and Expenditures 12.3 Plant Machinery 12.4 Raw Material Requirements and Expenditures 12.5 Packaging Requirements and Expenditures 12.6 Transportation Requirements and Expenditures 12.7 Utility Requirements and Expenditures 12.8 Manpower Requirements and Expenditures 12.9 Other Capital Investments 13 Loans and Financial Assistance 14 Project Economics 14.1 Capital Cost of the Project 14.2 Techno-Economic Parameters 14.3 Product Pricing and Margins Across Various Levels of the Supply Chain 14.4 Taxation and Depreciation 14.5 Income Projections 14.6 Expenditure Projections 14.7 Financial Analysis 14.8 Profit Analysis 15 Key Player Profiles 15.1 (BNBM) Group Co., Ltd. 15.2 Compagnie de Saint-Gobain S.A 15.3 Knauf Gips KG 15.4 Etex SA/NV 15.5 USG Boral Products Pty Limited 15.6 Yoshino Gypsum Co., Ltd.
SummaryThe global gypsum board market reached a value of US$ 26.9 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 37.7 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 5.73% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Gypsum Industry 5.1 Market Overview 5.2 Market Trends 5.3 Market Breakup by Region 5.4 Market Forecast 6 Global Gypsum Board Industry 6.1 Market Overview 6.2 Market Performance 6.2.1 Volume Trends 6.2.2 Value Trends 6.3 Impact of COVID-19 6.4 Price Analysis 6.4.1 Key Price Indicators 6.4.2 Price Structure 6.4.3 Price Trends 6.5 Market Breakup by Region 6.6 Market Breakup by Product Type 6.7 Market Breakup by End-Use 6.8 Market Forecast 6.9 SWOT Analysis 6.9.1 Overview 6.9.2 Strengths 6.9.3 Weaknesses 6.9.4 Opportunities 6.9.5 Threats 6.10 Value Chain Analysis 6.10.1 Raw Material Procurement 6.10.2 Manufacturer 6.10.3 Marketing & Distribution 6.10.4 Retailer/Exporter 6.10.5 End-User 6.11 Porter’s Five Forces Analysis 6.11.1 Overview 6.11.2 Bargaining Power of Buyers 6.11.3 Bargaining Power of Suppliers 6.11.4 Degree of Competition 6.11.5 Threat of New Entrants 6.11.6 Threat of Substitutes 6.12 Customer Trends/Insights 6.12.1 Decision Making Process 6.12.2 Customer Preferences 6.13 Key Market Drivers and Success Factors 7 Gypsum Board Market: Performance of Key Regions 7.1 North America 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Asia Pacific 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Western Europe 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Eastern Europe 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Middle East and Africa 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Central and South America 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 8 Gypsum Board Market by Product Type 8.1 Wallboard 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Ceiling Board 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Pre-decorated Board 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Gypsum Board Market by End-Use 9.1 Residential 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Corporate 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Commercial 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Institutional 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Competitive Landscape 10.1 Market Structure 10.2 Production Capacities of Key Players 11 Gypsum Board Manufacturing Process 11.1 Product Overview 11.2 Detailed Process Flow 11.3 Various Types of Unit Operations Involved 11.4 Mass Balance and Raw Material Requirements 12 Project Details, Requirements and Costs Involved 12.1 Land Requirements and Expenditures 12.2 Construction Requirements and Expenditures 12.3 Plant Machinery 12.4 Raw Material Requirements and Expenditures 12.5 Packaging Requirements and Expenditures 12.6 Transportation Requirements and Expenditures 12.7 Utility Requirements and Expenditures 12.8 Manpower Requirements and Expenditures 12.9 Other Capital Investments 13 Loans and Financial Assistance 14 Project Economics 14.1 Capital Cost of the Project 14.2 Techno-Economic Parameters 14.3 Product Pricing and Margins Across Various Levels of the Supply Chain 14.4 Taxation and Depreciation 14.5 Income Projections 14.6 Expenditure Projections 14.7 Financial Analysis 14.8 Profit Analysis 15 Key Player Profiles 15.1 (BNBM) Group Co., Ltd. 15.2 Compagnie de Saint-Gobain S.A 15.3 Knauf Gips KG 15.4 Etex SA/NV 15.5 USG Boral Products Pty Limited 15.6 Yoshino Gypsum Co., Ltd.
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(ケミカル)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(board)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |