世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ハイドレーションバックパックの市場規模、シェア、動向分析レポート:エンドユース別(ハイキング、パワースポーツ/自転車、サイクリング、ミリタリー)、流通チャネル別(専門店、百貨店、オンライン)、地域別、セグメント別予測、2025~2030年


Hydration Backpack Market Size, Share & Trends Analysis Report By End Use (Hiking, Powersports/Biking, Cycling, Military), By Distribution Channel (Specialty Stores, Departmental Stores, Online), By Region, And Segment Forecasts, 2025 - 2030

ハイドレーション・バックパック市場の成長と動向 Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、ハイドレーションバックパックの世界市場規模は2030年までに8億500万米ドルに達し、2025年から2030年まで... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2024年11月25日 US$3,950
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
108 英語

 

サマリー

ハイドレーション・バックパック市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、ハイドレーションバックパックの世界市場規模は2030年までに8億500万米ドルに達し、2025年から2030年までの年平均成長率は10.6%で成長すると予測されている。この産業を牽引しているのは、健康とフィットネスに対する消費者の意識の高まりと、アウトドア活動の人気の高まりである。運動中の水分補給を優先する人が増えるにつれ、機能性と利便性を兼ね備えた専用製品の需要が急増している。ハイカー、サイクリスト、ランナー、アウトドア愛好家にとって、ハンズフリーで水を補給できるよう設計されたハイドレーション・バックパックは欠かせないものとなっている。このようなフィットネスレジームへの関与の高まりは、ソーシャルメディアやコミュニティ主導のイベントによって拍車がかかったフィットネス文化の台頭によってさらに促進され、ハイドレーションバックパック市場を後押ししている。

市場のもう一つの重要なトレンドは、製品の革新と技術の急増である。メーカーは、最適な水分補給を促進しながら快適性を高める軽量で人間工学に基づいたデザインの開発に注力している。液体をより長く低温に保つための断熱材や、より素早く補給できるように改良されたハイドレーション・システムを提供する先進的な素材は、ますます需要が高まっている。食料やアクセサリーなどの必需品を収納できる一体型ストレージなどの機能も、ギアに多機能ソリューションを求める消費者にアピールしている。このような技術革新への注力は、ユーザー体験を向上させるだけでなく、混雑した市場でのブランドの差別化にも役立っている。

さらに、ハイドレーション・バックパック・セグメントでは、持続可能性が消費者の選択に影響を与える重要な要素になりつつある。環境への関心が高まるにつれ、多くの消費者は環境に優しい素材や持続可能な製造方法を優先するブランドに惹かれている。企業は、リサイクル素材を製品に取り入れたり、耐久性を重視して廃棄物の削減を促したりすることで対応している。持続可能性に向けた動きは、購買決定を形成するだけでなく、ブランドにとって企業の社会的責任を強化する機会となり、その過程で環境意識の高い消費者を惹きつけている。

Eコマース・プラットフォームの拡大は、ハイドレーション・バックパックの流通状況を一変させ、世界中の消費者がよりアクセスしやすくなった。オンラインショッピングの利便性は、製品を簡単に比較したりレビューを読んだりする能力と相まって、消費者が十分な情報を得た上で決断する力を与え、同時にブランドの売上を押し上げた。さらに、消費者直販モデルの台頭により、メーカーは顧客とより強固な関係を築くことができ、ブランド・ロイヤルティの向上につながる。オンライン小売が成長を続ける中、ハイドレーション・バックパックのブランドは、様々な地域や層の消費者の多様なニーズを満たすために、提供する製品を革新し、カスタマイズする可能性が高く、世界市場の成長をさらに促進する。

ハイドレーションバックパック市場レポートハイライト

- アジア太平洋地域は、2025年から2030年までの予測期間においてかなりのCAGRで成長すると予想される。アジア太平洋地域の主要都市における都市化とフィットネス傾向の高まりも市場成長を後押ししている。多くの消費者は、フィットネスやアウトドア活動を取り入れたますます活動的なライフスタイルを送る中で、便利な水分補給ソリューションを求めている。これは、屋外での活動を促進するフィットネス・キャンペーンやイベントの急増にも支えられている。これに対応するため、メーカー各社は現地の嗜好に合わせて製品をカスタマイズし、内蔵ろ過システムやスタイリッシュなデザインといった革新的な機能を取り入れている。

- 最終用途に基づくと、軍用分野は予測期間中に大幅なCAGRで成長すると推定される。戦闘任務における兵士のパフォーマンスと適応性が重視されるようになったことで、ハイドレーション・バックパックは軍用装備の不可欠な構成要素となっている。市街戦や偵察任務を含む軍事作戦の進化する性質は、シームレスな水分補給を可能にする汎用性の高い装備を必要とする。その結果、兵士の福祉と作戦効率を優先する国防予算によって、ハイドレーション・バックパックの調達契約は増加している。

- オンラインチャネルを通じたハイドレーションバックパックの販売は、予測期間中に大幅なCAGRで成長すると推定される。ターゲットを絞ったデジタルマーケティング戦略とソーシャルメディアのインフルエンサーは、オンラインチャネルの需要を促進する上で重要な役割を果たしている。ブランドは、Instagram、Facebook、TikTokのようなプラットフォームをますます活用し、魅力的なコンテンツや本物のユーザー体験を通じてハイドレーションバックパックを紹介し、より幅広い視聴者に効果的にリーチしている。

ページTOPに戻る


目次

目次

第1章.方法論とスコープ
1.1.市場セグメンテーションとスコープ
1.2.市場の定義
1.3. 情報調達
1.3.1.購入データベース
1.3.2.GVRの内部データベース
1.3.3.二次情報源と第三者の視点
1.3.4.一次調査
1.4. 情報分析
1.4.1.データ分析モデル
1.5.市場形成とデータの可視化
1.6.データの検証と公開
第2章.エグゼクティブ・サマリー
2.1.市場展望
2.2.エンドユーザーの展望
2.3.流通チャネルの展望
2.4.地域展望
2.5.競合他社の洞察
第3章.ハイドレーションバックパック市場の変数、動向、範囲
3.1.市場の系譜の展望
3.2.産業バリューチェーン分析
3.2.1.販売/小売チャネル分析
3.2.2.利益率分析
3.3.市場ダイナミクス
3.3.1.市場促進要因分析
3.3.2.市場阻害要因分析
3.3.3.業界の課題
3.3.4.産業機会
3.4.業界分析-ポーターの分析
3.5.市場参入戦略
第4章 消費者行動分析消費者行動分析
4.1.デモグラフィック分析
4.2.消費者の動向と嗜好
4.3.購買決定に影響を与える要因
4.4.消費者の製品採用
4.5.考察と提言
第5章.ハイドレーションバックパック市場エンドユーザー分析と推定
5.1.ハイドレーションバックパック市場:エンドユーザー別:主要なポイント
5.2.エンドユーザーの動向分析と市場シェア、2024年・2030年
5.3.スポーツ
5.3.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
5.3.2.ハイキング
5.3.2.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
5.3.3.パワースポーツ/自転車
5.3.3.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
5.3.4.サイクリング
5.3.4.1.市場の推定と予測、2018~2030年(USD Million)
5.3.5.その他のスポーツ
5.3.5.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
5.4.軍事
5.4.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
第6章.ハイドレーションバックパック市場流通チャネルの分析と予測
6.1.ハイドレーションバックパック市場:流通経路別主要なポイント
6.2.流通チャネルの動向分析と市場シェア、2024年・2030年
6.3.専門店
6.3.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
6.4.百貨店
6.4.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
6.5.オンライン
6.5.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
第7章.ハイドレーションバックパック市場地域別推定と動向分析
7.1.ハイドレーションバックパック市場地域別展望
7.2.地域別動向分析と市場シェア、2024年・2030年
7.3.北米
7.3.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.2.米国
7.3.2.1.主要国のダイナミクス
7.3.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.3.カナダ
7.3.3.1.主要国のダイナミクス
7.3.3.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.4.メキシコ
7.3.4.1.主要国の動向
7.3.4.2.市場の予測および予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
7.4.欧州
7.4.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.4.2.英国
7.4.2.1.主要国のダイナミクス
7.4.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.4.3.フランス
7.4.3.1.主要国のダイナミクス
7.4.3.2.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
7.4.4.ドイツ
7.4.4.1.主要国のダイナミクス
7.4.4.2.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
7.4.5.スペイン
7.4.5.1.主要国のダイナミクス
7.4.5.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.4.6.イタリア
7.4.6.1.主要国の動向
7.4.6.2.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.5.アジア太平洋地域
7.5.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.5.2.中国
7.5.2.1.主要国の動態
7.5.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
7.5.3.日本
7.5.3.1.主要国の動態
7.5.3.2.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
7.5.4.インド
7.5.4.1.主要国のダイナミクス
7.5.4.2.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
7.5.5.オーストラリアとニュージーランド
7.5.5.1.主要国の動態
7.5.5.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.5.6.韓国
7.5.6.1.主要国の動向
7.5.6.2.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.6.ラテンアメリカ
7.6.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.6.2.ブラジル
7.6.2.1.主要国のダイナミクス
7.6.2.2.市場の予測および予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
7.7.中東・アフリカ
7.7.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.7.2.南アフリカ
7.7.2.1.主要国の動向
7.7.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
第8章.競合分析
8.1.主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
8.2.企業分類
8.3.参加企業の概要
8.4.財務実績
8.5.製品ベンチマーク
8.6.企業市場シェア分析、2024年(%)
8.7.企業ヒートマップ分析
8.8.戦略マッピング
8.9.企業プロフィール
8.9.1.ビスタアウトドア(キャメルバック)
8.9.1.1.会社概要
8.9.1.2.業績
8.9.1.3.製品ベンチマーク
8.9.1.4.戦略的イニシアティブ
8.9.2.コロンビアスポーツウェアカンパニー
8.9.2.1.会社概要
8.9.2.2.業績
8.9.2.3.製品ベンチマーク
8.9.2.4.戦略的イニシアティブ
8.9.3.オスプレー・パック社(ヘレン・オブ・トロイ社)
8.9.3.1.会社概要
8.9.3.2.業績
8.9.3.3.製品ベンチマーク
8.9.3.4.戦略的イニシアティブ
8.9.4.ハイシエラ(サムソナイト・インターナショナルS.A.)
8.9.4.1.会社概要
8.9.4.2.業績
8.9.4.3.製品ベンチマーク
8.9.4.4.戦略的イニシアティブ
8.9.5.グレゴリー・マウンテン・プロダクツ(サムソナイト・インターナショナルS.A.)
8.9.5.1.会社概要
8.9.5.2.業績
8.9.5.3.製品ベンチマーク
8.9.5.4.戦略的イニシアティブ
8.9.6.ソース・タクティカル・ギア(SOURCE)
8.9.6.1.会社概要
8.9.6.2.業績
8.9.6.3.製品ベンチマーク
8.9.6.4.戦略的イニシアティブ
8.9.7.Hydro Flask(ヘレン・オブ・トロイ社)
8.9.7.1.会社概要
8.9.7.2.業績
8.9.7.3.製品ベンチマーク
8.9.7.4.戦略的イニシアティブ
8.9.8.マザマデザインズ
8.9.8.1.会社概要
8.9.8.2.業績
8.9.8.3.製品ベンチマーク
8.9.8.4.戦略的イニシアティブ
8.9.9.USWEスポーツAB
8.9.9.1.会社概要
8.9.9.2.業績
8.9.9.3.製品ベンチマーク
8.9.9.4.戦略的イニシアティブ
8.9.10.テトンスポーツ(C&Sホームズ社)
8.9.10.1.会社概要
8.9.10.2.業績
8.9.10.3.製品ベンチマーク
8.9.10.4.戦略的イニシアティブ

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Hydration Backpack Market Growth & Trends

The global hydration backpack market size is expected to reach USD 800.5 million by 2030, growing at a CAGR of 10.6% from 2025 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The industry is driven by increasing consumer awareness of health and fitness, as well as the growing popularity of outdoor activities. As more people prioritize hydration during exercise, the demand for specialized products that are both functional and convenient has surged. Hydration backpacks, designed for hands-free water access, have become essential for hikers, cyclists, runners, and outdoor enthusiasts. This growing engagement in fitness regimes is further fueled by the rise of fitness culture, spurred by social media and community-driven events, thus propelling the market for hydration backpacks.

Another significant trend in the market is the surge in product innovation and technology. Manufacturers are focusing on developing lightweight, ergonomic designs that enhance comfort while promoting optimal hydration. Advanced materials that offer insulation to keep liquids cooler for longer and upgraded hydration systems that facilitate faster refills are increasingly in demand. Features such as integrated storage for essentials like food and accessories also appeal to consumers who seek multifunctional solutions in their gear. This focus on innovation not only enhances the user experience but also helps brands differentiate themselves in a crowded market.

Moreover, sustainability is becoming a crucial factor influencing consumer choices in the hydration backpack segment. As environmental concerns rise, many consumers are gravitating toward brands that prioritize eco-friendly materials and sustainable manufacturing practices. Companies are responding by incorporating recycled materials into their products and focusing on durability to encourage waste reduction. The move toward sustainability is not only shaping purchasing decisions but also providing brands with an opportunity to enhance their corporate social responsibility profiles, attracting environmentally-conscious consumers in the process.

The expansion of e-commerce platforms has transformed the distribution landscape for hydration backpacks, making them more accessible to a global audience. The convenience of online shopping, combined with the ability to easily compare products and read reviews, has empowered consumers to make informed decisions while boosting sales for brands. Additionally, the rise of direct-to-consumer models allows manufacturers to foster stronger relationships with their customers, leading to increased brand loyalty. As online retail continues to grow, hydration backpack brands are likely to innovate and customize their offerings to meet the diverse needs of consumers across various regions and demographics, further driving the growth of the global market.

Hydration Backpack Market Report Highlights

• Asia Pacific is expected to grow with a considerable CAGR over the forecast period from 2025 to 2030. Urbanization and increasing fitness trends in major cities across the Asia Pacific are also propelling market growth. Many consumers are looking for convenient hydration solutions as they lead increasingly active lifestyles that incorporate fitness and outdoor activities. This is further supported by the proliferation of fitness campaigns and events that promote outdoor engagement. In response, manufacturers are tailoring their products to suit local preferences, incorporating innovative features such as built-in filtration systems and stylish designs

• Based on end use, the military segment is estimated to grow with a substantial CAGR over the forecast period. The increasing emphasis on soldier performance and adaptability in combat roles has made hydration backpacks an essential component of military gear. The evolving nature of military operations, including urban warfare and reconnaissance missions, necessitates versatile equipment that allows for seamless hydration. As a result, procurement contracts for hydration backpacks have risen, driven by defense budgets prioritizing soldier welfare and operational efficiency

• The sales of hydration backpacks through online channels are estimated to grow with a substantial CAGR over the forecast period. Targeted digital marketing strategies and social media influencers play a crucial role in driving demand in the online channel. Brands increasingly leverage platforms like Instagram, Facebook, and TikTok to showcase their hydration backpacks through engaging content and authentic user experiences, effectively reaching a broader audience



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definition
1.3. information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. End User Outlook
2.3. Distribution Channel Outlook
2.4. Regional Outlook
2.5. Competitive Insights
Chapter 3. Hydration Backpack Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.2. Industry Value Chain Analysis
3.2.1. Sales/Retail Channel Analysis
3.2.2. Profit Margin Analysis
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Market Driver Analysis
3.3.2. Market Restraint Analysis
3.3.3. Industry Challenges
3.3.4. Industry Opportunities
3.4. Industry Analysis – Porter’s
3.5. Market Entry Strategies
Chapter 4. Consumer Behavior Analysis
4.1. Demographic Analysis
4.2. Consumer Trends and Preferences
4.3. Factors Affecting Buying Decision
4.4. Consumer Product Adoption
4.5. Observations & Recommendations
Chapter 5. Hydration Backpack Market: End User Analysis & Estimates
5.1. Hydration Backpack Market, by End User: Key Takeaways
5.2. End User Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
5.3. Sport
5.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.2. Hiking
5.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.3. Powersports/ Biking
5.3.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.4. Cycling
5.3.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.5. Other Sports
5.3.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.4. Military
5.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 6. Hydration Backpack Market: Distribution Channel Analysis & Estimates
6.1. Hydration Backpack Market, by Distribution Channel: Key Takeaways
6.2. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
6.3. Specialty Stores
6.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.4. Departmental Stores
6.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.5. Online
6.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 7. Hydration Backpack Market: Regional Estimates & Trend Analysis
7.1. Hydration Backpack Market: Regional Outlook
7.2. Regional Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
7.3. North America
7.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.2. U.S.
7.3.2.1. Key country dynamics
7.3.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.3. Canada
7.3.3.1. Key country dynamics
7.3.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.4. Mexico
7.3.4.1. Key country dynamics
7.3.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4. Europe
7.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4.2. U.K.
7.4.2.1. Key country dynamics
7.4.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4.3. France
7.4.3.1. Key country dynamics
7.4.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4.4. Germany
7.4.4.1. Key country dynamics
7.4.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4.5. Spain
7.4.5.1. Key country dynamics
7.4.5.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4.6. Italy
7.4.6.1. Key country dynamics
7.4.6.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.5. Asia Pacific
7.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.5.2. China
7.5.2.1. Key country dynamics
7.5.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.5.3. Japan
7.5.3.1. Key country dynamics
7.5.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.5.4. India
7.5.4.1. Key country dynamics
7.5.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.5.5. Australia & New Zealand
7.5.5.1. Key country dynamics
7.5.5.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.5.6. South Korea
7.5.6.1. Key country dynamics
7.5.6.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.6. Latin America
7.6.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.6.2. Brazil
7.6.2.1. Key country dynamics
7.6.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.7. Middle East & Africa
7.7.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.7.2. South Africa
7.7.2.1. Key country dynamics
7.7.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 8. Competitive Analysis
8.1. Recent developments & impact analysis, by key market participants
8.2. Company Categorization
8.3. Participant’s Overview
8.4. Financial Performance
8.5. Product Benchmarking
8.6. Company Market Share Analysis, 2024 (%)
8.7. Company Heat Map Analysis
8.8. Strategy Mapping
8.9. Company Profiles
8.9.1. Vista Outdoor Inc. (CamelBak)
8.9.1.1. Company Overview
8.9.1.2. Financial Performance
8.9.1.3. Product Benchmarking
8.9.1.4. Strategic Initiatives
8.9.2. Columbia Sportswear Company
8.9.2.1. Company Overview
8.9.2.2. Financial Performance
8.9.2.3. Product Benchmarking
8.9.2.4. Strategic Initiatives
8.9.3. Osprey Packs Inc. (Helen of Troy Limited)
8.9.3.1. Company Overview
8.9.3.2. Financial Performance
8.9.3.3. Product Benchmarking
8.9.3.4. Strategic Initiatives
8.9.4. High Sierra (Samsonite International S.A.)
8.9.4.1. Company Overview
8.9.4.2. Financial Performance
8.9.4.3. Product Benchmarking
8.9.4.4. Strategic Initiatives
8.9.5. Gregory Mountain Products (Samsonite International S.A.)
8.9.5.1. Company Overview
8.9.5.2. Financial Performance
8.9.5.3. Product Benchmarking
8.9.5.4. Strategic Initiatives
8.9.6. Source Tactical Gear (SOURCE)
8.9.6.1. Company Overview
8.9.6.2. Financial Performance
8.9.6.3. Product Benchmarking
8.9.6.4. Strategic Initiatives
8.9.7. Hydro Flask (Helen of Troy Limited)
8.9.7.1. Company Overview
8.9.7.2. Financial Performance
8.9.7.3. Product Benchmarking
8.9.7.4. Strategic Initiatives
8.9.8. Mazama Designs LLC
8.9.8.1. Company Overview
8.9.8.2. Financial Performance
8.9.8.3. Product Benchmarking
8.9.8.4. Strategic Initiatives
8.9.9. USWE Sports AB
8.9.9.1. Company Overview
8.9.9.2. Financial Performance
8.9.9.3. Product Benchmarking
8.9.9.4. Strategic Initiatives
8.9.10. TETON Sports (C&S Holmes, Inc.)
8.9.10.1. Company Overview
8.9.10.2. Financial Performance
8.9.10.3. Product Benchmarking
8.9.10.4. Strategic Initiatives

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

Grand View Research社の衣料品、履物、アクセサリー分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(military)の最新刊レポート


よくあるご質問


Grand View Research社はどのような調査会社ですか?


グランドビューリサーチ(Grand View Research)は通信技術、化学品、材料、ヘルスケア、エネルギーなど広範な市場を対象にした調査報告書を出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/18 10:27

154.74 円

162.88 円

199.42 円

ページTOPに戻る