ブーツの世界市場規模調査&予測:製品別(チェルシーブーツ、ミリタリーブーツ、ハイキングブーツ、レギュラーブーツ、セーフティブーツ、全天候型ブーツ、ファッションブーツ、チャッカブーツ、その他)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域分析、2022-2029年Global Boot Market Size study & Forecast, by Product (Chelsea Boots, Military Boots, Hiking Boots, Regular Boots, Safety Boots, All-weather Boots, Fashion Boots, Chukka Boots, Others), by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Analysis, 2022-2029 世界のブーツ市場は、2021年に約304億3000万米ドルと評価され、2022-2029年の予測期間には5.80%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ファッション意識の拡大、工業化の加速、ハイカーや登山家の増加... もっと見る
サマリー世界のブーツ市場は、2021年に約304億3000万米ドルと評価され、2022-2029年の予測期間には5.80%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ファッション意識の拡大、工業化の加速、ハイカーや登山家の増加などの要因が、製品需要を押し上げています。魅力的なデザインへの顧客嗜好の変化による製品売上の増加が、ブーツ市場の成長を牽引しています。主要な市場関係者によるイニシアティブの高まりが、市場に有利な成長機会をもたらしています。例えば、2022年2月にDr.MartensとA-COLD-WALLが手を組んだ。Dr. Martensの代表的なブーツであるRikard 8-eye bootと3eye shoeがコレクションに加わります。蛍光色のサイドパネルとA-COLD-WALLのロゴが入ったシューズが特別仕様となります。両事業者は、これまでにも協業してきました。しかし、ブーツの高コストが、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。 ブーツの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は世界的に業界を支配し、最大のシェアを占めています。北米は最大の地域市場であり、米国やカナダなどの国々での強い製品需要の結果として、予測期間中もその優位性を維持すると予想されます。また、ティンバーランド、レッドウィングシューズ、UGG、ウルヴァリンなどのトップメーカーの存在が、製品の販売を後押しし、地域のブーツ市場の拡大を支えています。アジア太平洋地域が最も大きなCAGRを持つと予想されています。予測期間中、インドのブーツ市場には力強いCAGRが予想されます。APACの発展途上国における中間層の可処分所得水準の上昇に伴い、ブーツの需要は増加すると考えられます。また、工業化の進展と労働者の安全規制により、作業用・安全用ブーツのニーズが高まると考えられます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: ティンバーランドLLC ウルヴァリン・ワールドワイド ウッドランド・ワールドワイド ドクターマーチン エアウィーア レッドウィング・シュー・カンパニー チャーチアンドカンパニーLtd. アールエムウイリアムズ ソレル ベルスタッフ・インターナショナル・リミテッド ザ・フライカンパニー 市場における最近の動向 非上場の国際的なストリートウェアブランドであるSupremeは、2020年12月にTimberlandの親会社であるVF Corp.によって21億米ドルで買収されました。この買収により、VF社は顧客重視、小売重視、ハイパーデジタルビジネスモデルへの移行を早める一方、収益の増加は緩やかなものにとどまる。このパートナーシップはSupremeとVFの間に強い絆を築き、Supremeは現在、VFのVans、The North Face、Timberlandのブランドと頻繁に仕事をしています。 ウルヴァリンとヘイローがコラボレーションし、限定ブーツ「マスターチーフ」を2022年3月に発売。このブーツは、「117」の数字が入った外側のヒールと、軽量な履き心地を実現するUltraSpringクッショニングミッドソールを備えています。Haloのファンは、このブーツを独占的に入手することができます。 世界のブーツ市場レポートスコープ 過去データ 2019年~2020年~2021年 推計の基準年 2021年 予測期間 2022年~2029年 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド 対象セグメント 製品、流通チャネル、地域 地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: 製品別 チェルシーブーツ ミリタリーブーツ ハイキングブーツ レギュラーブーツ セーフティーブーツ 全天候型ブーツ ファッションブーツ チャッカブーツ その他 販売チャネル別 オンライン オフライン 地域別 北アメリカ 米国 カナダ ヨーロッパ 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ RoLA その他の地域(Rest of the World 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Boot Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Boot Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Boot Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Boot Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Boot Market Dynamics 3.1. Boot Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing fashion awareness 3.1.1.2. Rising number of hikers & mountaineers 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Boot 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising initiatives by the key market players Chapter 4. Global Boot Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Boot Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Boot Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Boot Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Boot Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Chelsea Boots 6.4.2. Military Boots 6.4.3. Hiking Boots 6.4.4. Regular Boots 6.4.5. Safety Boots 6.4.6. All-weather Boots 6.4.7. Fashion Boots 6.4.8. Chukka Boots 6.4.9. Others Chapter 7. Global Boot Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Boot Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Boot Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Boot Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Online 7.4.2. Offline Chapter 8. Global Boot Market, Regional Analysis 8.1. Boot Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Boot Market 8.2.1. U.S. Boot Market 8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. Canada Boot Market 8.3. Europe Boot Market Snapshot 8.3.1. U.K. Boot Market 8.3.2. Germany Boot Market 8.3.3. France Boot Market 8.3.4. Spain Boot Market 8.3.5. Italy Boot Market 8.3.6. Rest of Europe Boot Market 8.4. Asia-Pacific Boot Market Snapshot 8.4.1. China Boot Market 8.4.2. India Boot Market 8.4.3. Japan Boot Market 8.4.4. Australia Boot Market 8.4.5. South Korea Boot Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Boot Market 8.5. Latin America Boot Market Snapshot 8.5.1. Brazil Boot Market 8.5.2. Mexico Boot Market 8.5.3. Rest of Latin America Boot Market 8.6. Rest of The World Boot Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Timberland LLC 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Wolverine Worldwide 9.2.3. Woodland Worldwide 9.2.4. Dr. Martens Airwair 9.2.5. Red Wing Shoe Company 9.2.6. Church & Co. Ltd. 9.2.7. R.M Williams 9.2.8. Sorel 9.2.9. Belstaff International Ltd. 9.2.10. The Frye Company Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Boot Market is valued at approximately USD 30.43 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.80% over the forecast period 2022-2029. Factors including expanding fashion consciousness, accelerated industrialization, and an increa se in hikers and mountaineers are driving up product demand. Increased product sales as a result of a shift in customer preference toward attractive designs are driving growth in the boots market. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Boot Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Boot Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Boot Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Boot Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Boot Market Dynamics 3.1. Boot Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing fashion awareness 3.1.1.2. Rising number of hikers & mountaineers 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Boot 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising initiatives by the key market players Chapter 4. Global Boot Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Boot Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Boot Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Boot Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Boot Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Chelsea Boots 6.4.2. Military Boots 6.4.3. Hiking Boots 6.4.4. Regular Boots 6.4.5. Safety Boots 6.4.6. All-weather Boots 6.4.7. Fashion Boots 6.4.8. Chukka Boots 6.4.9. Others Chapter 7. Global Boot Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Boot Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Boot Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Boot Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Online 7.4.2. Offline Chapter 8. Global Boot Market, Regional Analysis 8.1. Boot Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Boot Market 8.2.1. U.S. Boot Market 8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. Canada Boot Market 8.3. Europe Boot Market Snapshot 8.3.1. U.K. Boot Market 8.3.2. Germany Boot Market 8.3.3. France Boot Market 8.3.4. Spain Boot Market 8.3.5. Italy Boot Market 8.3.6. Rest of Europe Boot Market 8.4. Asia-Pacific Boot Market Snapshot 8.4.1. China Boot Market 8.4.2. India Boot Market 8.4.3. Japan Boot Market 8.4.4. Australia Boot Market 8.4.5. South Korea Boot Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Boot Market 8.5. Latin America Boot Market Snapshot 8.5.1. Brazil Boot Market 8.5.2. Mexico Boot Market 8.5.3. Rest of Latin America Boot Market 8.6. Rest of The World Boot Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Timberland LLC 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Wolverine Worldwide 9.2.3. Woodland Worldwide 9.2.4. Dr. Martens Airwair 9.2.5. Red Wing Shoe Company 9.2.6. Church & Co. Ltd. 9.2.7. R.M Williams 9.2.8. Sorel 9.2.9. Belstaff International Ltd. 9.2.10. The Frye Company Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(military)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|