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バドミントン用品の世界市場調査&予測:製品別(アパレル、シューズ、ラケット、ストリング、シャトルコック、アクセサリー)、流通チャネル別(ハイパーマーケット・スーパーマーケット、専門店・スポーツ店、オンライン)、地域分析、2022-2029年


Global Badminton Equipment And Products Market Size study & Forecast, by Products (Apparel, Shoes, Racquets, Strings, Shuttlecocks, Accessories), by Distribution Channel (Hypermarkets/Supermarkets, Specialty and Sports Stores, Online) and Regional Analysis, 2022-2029

バドミントン用具・製品の世界市場は、2021年に約1億8036万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には5.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。この市場は、世界中のあらゆる年代の人々の間でバド... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年2月27日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

バドミントン用具・製品の世界市場は、2021年に約1億8036万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には5.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。この市場は、世界中のあらゆる年代の人々の間でバドミントンへの関心と人気が高まっていることが主な要因となっています。さらに、国内および国際レベルでのバドミントンイベントの増加や、政府や企業のスポンサーシップが市場成長を後押しすると予測されます。例えば、USAバドミントンとバドミントン世界連盟は、米国におけるバドミントンの商業的成長と人気を高めるために、2022年9月に協力を発表しています。また、この分野は、参加者、トレーニング施設、運動場の増加によって、今後数年間はサポートされると予想されます。さらに、主要な市場プレイヤーによるイニシアチブの高まりが、市場の成長を後押ししています。

顧客の需要に応えるため、バドミントン用具メーカーも製品に新機能を追加する努力を続けています。例えば、2021年1月、ヨネックス株式会社は、フットウェア用の革命的なPOWER CUSHION ECLIPSION Zを発表しました。ECLIPSION」シリーズは、安定性を重視することで、アスリートが最も精巧で微妙なフットワークを行う際に必要な自信を与えてくれる。また、USAバドミントン(USAB)やバドミントン世界連盟(BWF)など、多くの団体がバドミントンスポーツの世界的な普及を後押ししており、市場拡大の可能性は非常に高い。例えば、USABは米国におけるバドミントンの国内統括団体として知られています。USABは、バドミントンの全米統括団体として、全米でのバドミントン競技の普及・振興と、米国人選手の支援・育成を主な目的としています。しかし、製品のコストが高いことが、予測期間2022-2029年の市場成長を抑制しています。

バドミントン用具および製品の世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、およびその他の地域です。2021年の世界収益では、アジア太平洋地域がバドミントン製品・機器市場を支配しています。この地域の産業に影響を与える重要な側面の1つは、この地域のバドミントンプレーヤーが豊富であることです。バドミントン機器および製品業界の最大部分は、中国、日本、インドネシア、その他の国々におけるバドミントンの著しい人気の影響を受けています。予測期間中、北米のバドミントン機器および製品市場は、すべての地域の中で最も早いCAGRで発展すると予想されています。バドミントンプレーヤーが多く、独特の品質とブランド価値を持つギアやグッズを好むことが、製品需要の増加につながった。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
ヨネックス(株
ミズノ株式会社
李寧(中国)体育用品有限公司
バボラ
Apacs Sports (M) Sdn Bhd(アパックス・スポーツ (エム) エスディーエヌ・ビーディー
FELET International Holdings Sdn.Bhd.
株式会社アシックス
(株)ゴーセン
イエフレックス
ビクターラケット・インド・コーポレーション

市場の最近の動向です:
 ヨネックス株式会社は、2022年10月にバドミントンシューズ「POWER CUSHION AERUS Z」を発売しました。POWER CUSHION AERUS X」は、基本的な機能を備えたコスパの良い軽量モデルを目指した。
 バボラ社は、バドミントンラケット「EVO AERO」「EVO AERO LITE」の2機種を2022年10月に発売することを発表しました。これらのラケットは、簡単なパワーと快適さ、そしてより大きなスピンを提供します。バボラEVOラケットは、激しい勝負の出会いよりも、エンターテインメント性のある生き生きとしたゲームを好むプレイヤーのために設計されています。
 バドミントンの伝説的な選手である林丹のお気に入りであるCOMFORT Zシリーズは、2022年6月にヨネックス株式会社から再発表された。
世界のバドミントン用具・製品市場レポートスコープ:
ヒストリカルデータ 2019年~2020年~2021年
推計基準年 2021年
予測期間 2022年-2029年
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド
対象セグメント 製品、流通チャネル、地域
地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。
本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:

製品別
アパレル
シューズ
ラケット
ストリングス
シャトルコック
アクセサリー

流通チャネル別
ハイパーマーケット・スーパーマーケット
専門店・スポーツ店
オンライン

地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
RoLA
その他の地域(Rest of the World

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Million)
1.2.1. Badminton Equipment And Products Market, by Region, 2019-2029 (USD Million)
1.2.2. Badminton Equipment And Products Market, by Product, 2019-2029 (USD Million)
1.2.3. Badminton Equipment And Products Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Badminton Equipment And Products Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Badminton Equipment And Products Market Dynamics
3.1. Badminton Equipment And Products Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing number of badminton events
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Badminton Equipment And Products
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing initiatives for badminton products
Chapter 4. Global Badminton Equipment And Products Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Badminton Equipment And Products Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Badminton Equipment And Products Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Badminton Equipment And Products Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Million)
6.4. Badminton Equipment And Products Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Apparel
6.4.2. Shoes
6.4.3. Racquets
6.4.4. Strings
6.4.5. Shuttlecocks
6.4.6. Accessories
Chapter 7. Global Badminton Equipment And Products Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Badminton Equipment And Products Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Badminton Equipment And Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Million)
7.4. Badminton Equipment And Products Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Hypermarkets/Supermarkets
7.4.2. Specialty and Sports Stores
7.4.3. Online
Chapter 8. Global Badminton Equipment And Products Market, Regional Analysis
8.1. Badminton Equipment And Products Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Badminton Equipment And Products Market
8.2.1. U.S. Badminton Equipment And Products Market
8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.2. Canada Badminton Equipment And Products Market
8.3. Europe Badminton Equipment And Products Market Snapshot
8.3.1. U.K. Badminton Equipment And Products Market
8.3.2. Germany Badminton Equipment And Products Market
8.3.3. France Badminton Equipment And Products Market
8.3.4. Spain Badminton Equipment And Products Market
8.3.5. Italy Badminton Equipment And Products Market
8.3.6. Rest of Europe Badminton Equipment And Products Market
8.4. Asia-Pacific Badminton Equipment And Products Market Snapshot
8.4.1. China Badminton Equipment And Products Market
8.4.2. India Badminton Equipment And Products Market
8.4.3. Japan Badminton Equipment And Products Market
8.4.4. Australia Badminton Equipment And Products Market
8.4.5. South Korea Badminton Equipment And Products Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Badminton Equipment And Products Market
8.5. Latin America Badminton Equipment And Products Market Snapshot
8.5.1. Brazil Badminton Equipment And Products Market
8.5.2. Mexico Badminton Equipment And Products Market
8.5.3. Rest of Latin America Badminton Equipment And Products Market
8.6. Rest of The World Badminton Equipment And Products Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. YONEX Co., Ltd.
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Mizuno Corporation
9.2.3. Li Ning (China) Sports Goods Co., Ltd.
9.2.4. Babolat
9.2.5. Apacs Sports (M) Sdn Bhd
9.2.6. FELET International Holdings Sdn. Bhd.
9.2.7. ASICS Corporation.
9.2.8. GOSEN CO., LTD.
9.2.9. Yehlex
9.2.10. VICTOR RACKETS IND.CORP.

Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Badminton Equipment And Products Market is valued at approximately USD 1808.36 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.5% over the forecast period 2022-2029. The market is primarily driven by the rising interest in and popularity of badminton among people worldwide of all ages. Additionally, it is projected that an increase in badminton events at the national and international levels, as well as government and corporate sponsorship of the sport, will support market growth. For instance, USA Badminton and the Badminton World Federation announced their cooperation in September 2022 in order to increase badminton's commercial growth and popularity in the United States. The sector is also expected to be supported in the next years by an increase in participants, training facilities, and playgrounds. Moreover, rising initiative by the key market players is driving the growth for the market.

In order to meet customer demand, badminton equipment manufacturers also continuously endeavour to add new features to their products. For instance, in January 2021, YONEX CO., LTD. unveiled the revolutionary POWER CUSHION ECLIPSION Z for footwear. The ECLIPSION series gives athletes the confidence they need to execute even the most elaborate or nuanced footwork thanks to its emphasis on stability. Additionally, a number of organisations like USA Badminton (USAB) and the Badminton World Federation (BWF), encourage the expansion of badminton sports' global appeal, opening up enormous market expansion prospects. As an illustration, USAB is the acknowledged national governing body for badminton in the United States. The organization's primary objectives as the sport's national governing body are to promote and encourage greater badminton participation across the country as well as to assist and develop American athletes. However, high cost of the products is restraining the market growth over the forecast period 2022-2029.

The key regions considered for the Global Badminton Equipment And Products Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. In terms of global revenue in 2021, Asia Pacific dominated the market for badminton products and equipment. One of the key aspects influencing the regional industry has been the abundance of badminton players in this area. The largest portion of the badminton equipment and product industry was influenced by badminton's significant popularity in China, Japan, Indonesia, and other nations. Over the projected period, the badminton equipment and product market in North America is anticipated to develop at the quickest CAGR among all regions. The large concentration of badminton players who favour gear and goods with distinctive qualities and brand value has led to an increase in product demand.

Major market players included in this report are:
YONEX Co., Ltd.
Mizuno Corporation
Li Ning (China) Sports Goods Co., Ltd.
Babolat
Apacs Sports (M) Sdn Bhd
FELET International Holdings Sdn. Bhd.
ASICS Corporation.
GOSEN CO., LTD.
Yehlex
VICTOR RACKETS IND.CORP.

Recent Developments in the Market:
 Yonex Co., LTD introduced the POWER CUSHION AERUS Z badminton shoes in October 2022. The POWER CUSHION AERUS X is intended to be a cosy, lightweight model with a basic function set.
 Babolat announced the release of two new badminton racquets, the EVO AERO and EVO AERO LITE, in October 2022. These racquets offer easy power, comfort, and greater spin. Babolat EVO racquets are designed for players who prefer entertaining, lively games to intense, play-to-win encounters.
 A favourite of badminton legend Lin Dan, the COMFORT Z series was re-announced by Yonex Co., LTD in June 2022.
Global Badminton Equipment And Products Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Products, Distribution Channel, Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Products:
Apparel
Shoes
Racquets
Strings
Shuttlecocks
Accessories

By Distribution Channel:
Hypermarkets/Supermarkets
Specialty and Sports Stores
Online

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
RoLA
Rest of the World



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Million)
1.2.1. Badminton Equipment And Products Market, by Region, 2019-2029 (USD Million)
1.2.2. Badminton Equipment And Products Market, by Product, 2019-2029 (USD Million)
1.2.3. Badminton Equipment And Products Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Badminton Equipment And Products Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Badminton Equipment And Products Market Dynamics
3.1. Badminton Equipment And Products Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing number of badminton events
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Badminton Equipment And Products
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing initiatives for badminton products
Chapter 4. Global Badminton Equipment And Products Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Badminton Equipment And Products Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Badminton Equipment And Products Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Badminton Equipment And Products Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Million)
6.4. Badminton Equipment And Products Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Apparel
6.4.2. Shoes
6.4.3. Racquets
6.4.4. Strings
6.4.5. Shuttlecocks
6.4.6. Accessories
Chapter 7. Global Badminton Equipment And Products Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Badminton Equipment And Products Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Badminton Equipment And Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Million)
7.4. Badminton Equipment And Products Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Hypermarkets/Supermarkets
7.4.2. Specialty and Sports Stores
7.4.3. Online
Chapter 8. Global Badminton Equipment And Products Market, Regional Analysis
8.1. Badminton Equipment And Products Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Badminton Equipment And Products Market
8.2.1. U.S. Badminton Equipment And Products Market
8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.2. Canada Badminton Equipment And Products Market
8.3. Europe Badminton Equipment And Products Market Snapshot
8.3.1. U.K. Badminton Equipment And Products Market
8.3.2. Germany Badminton Equipment And Products Market
8.3.3. France Badminton Equipment And Products Market
8.3.4. Spain Badminton Equipment And Products Market
8.3.5. Italy Badminton Equipment And Products Market
8.3.6. Rest of Europe Badminton Equipment And Products Market
8.4. Asia-Pacific Badminton Equipment And Products Market Snapshot
8.4.1. China Badminton Equipment And Products Market
8.4.2. India Badminton Equipment And Products Market
8.4.3. Japan Badminton Equipment And Products Market
8.4.4. Australia Badminton Equipment And Products Market
8.4.5. South Korea Badminton Equipment And Products Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Badminton Equipment And Products Market
8.5. Latin America Badminton Equipment And Products Market Snapshot
8.5.1. Brazil Badminton Equipment And Products Market
8.5.2. Mexico Badminton Equipment And Products Market
8.5.3. Rest of Latin America Badminton Equipment And Products Market
8.6. Rest of The World Badminton Equipment And Products Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. YONEX Co., Ltd.
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Mizuno Corporation
9.2.3. Li Ning (China) Sports Goods Co., Ltd.
9.2.4. Babolat
9.2.5. Apacs Sports (M) Sdn Bhd
9.2.6. FELET International Holdings Sdn. Bhd.
9.2.7. ASICS Corporation.
9.2.8. GOSEN CO., LTD.
9.2.9. Yehlex
9.2.10. VICTOR RACKETS IND.CORP.

Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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