世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

拡声器市場の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(サテライト、サブウーファー、壁埋め込み型、屋外型、サウンドバー、マルチメディア)、地域別(欧州、MEA、APAC)、セグメント別予測、2024~2030年


Loudspeaker Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Satellite, Subwoofers, In-wall, Outdoor, Soundbar, Multimedia), By Region (Europe, MEA, APAC), And Segment Forecasts, 2024 - 2030

スピーカー市場の成長と動向 Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界のラウドスピーカー市場規模は、2024年から2030年にかけてCAGR 7.3%を記録し、2030年には106億7000万米ドルに達すると推... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2024年8月8日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
120 英語

本レポートは受注生産のため、ご納品のお時間をいただく場合がございます。


 

サマリー

スピーカー市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界のラウドスピーカー市場規模は、2024年から2030年にかけてCAGR 7.3%を記録し、2030年には106億7000万米ドルに達すると推定されている。中間層人口の増加と可処分所得の増加が業界の成長を促進すると予測されている。家庭内エンターテイメントの増加、小型化によるテレビの音質低下、エンターテイメント支出の増加が予測期間中に業界を押し上げると予測されている。

デザイン、音質、サイズ、パワーにおける技術の進歩、新製品の投入が、今後7年間の需要を牽引すると予想される。消費者の間でオーディオコンテンツのワイヤレスストリーミングの人気が高まっていることも、予測期間中の需要を押し上げると予想される。

拡声器市場レポートハイライト

- 市場で入手可能なラウドスピーカーのタイプには、サテライト/サブウーファー、サウンドバー、インウォールスピーカー、マルチメディアスピーカー、アウトドアスピーカー、サブウーファーなどがある。サウンドバー分野は、2024年から2030年にかけてCAGR 8.11%以上で成長すると予測される。スマートホームの増加は、サウンドバー市場に今後7年間の成長機会を提供すると予想される。

- 消費者は映画鑑賞やゲームにコンピュータやラップトップを使用し、それが人々の娯楽として受け入れられている。消費者は、より良い音質やサウンド体験のためにシステムをアップグレードすると予想される。ダウンロード可能な音楽の増加や、YouTubeやDailymotionのようなオンライン・バッファリング・サイトの普及に伴い、消費者はマルチメディア・スピーカーをアップグレードすると予想される。

- 北米と欧州は、家庭内エンターテイメントの人気の高まりにより、予測期間中、主要地域になると予想される。アジア太平洋地域のラウドスピーカー市場は、可処分所得の増加と人口の増加により、著しい成長が見込まれる。インドと中国は、高い消費者基盤とサウンドバー人気の高まりにより、今後7年間で主要地域になると予想される。

ページTOPに戻る


目次

目次

第1章.方法論とスコープ
1.1.市場セグメンテーションとスコープ
1.2.市場の定義
1.3.調査方法
1.3.1.情報収集
1.3.2.情報またはデータの分析
1.3.3.市場形成とデータの可視化
1.3.4.データの検証・公開
1.4.調査範囲と前提条件
1.4.1.データソース一覧
第2章.エグゼクティブ・サマリー
2.1.市場の展望
2.2.セグメントの展望
2.3.競合他社の洞察
第3章.スピーカー市場の変数、トレンド、スコープ
3.1.市場紹介/ラインナップの展望
3.2.市場規模と成長見通し(USD Million)
3.3.市場ダイナミクス
3.3.1.市場促進要因分析
3.3.2.市場阻害要因分析
3.4.スピーカー市場分析ツール
3.4.1.ポーター分析
3.4.1.1.サプライヤーの交渉力
3.4.1.2.買い手の交渉力
3.4.1.3.代替の脅威
3.4.1.4.新規参入による脅威
3.4.1.5.競争上のライバル
3.4.2.PESTEL分析
3.4.2.1.政治情勢
3.4.2.2.経済・社会情勢
3.4.2.3.技術的ランドスケープ
3.4.2.4.環境的ランドスケープ
3.4.2.5.法的景観
第4章.拡声器市場製品の推定と動向分析
4.1.セグメントダッシュボード
4.2.拡声器市場製品動向分析、2023年および2030年 (USD Million)
4.3.サテライト/サブウーファー
4.3.1.サテライト/サブウーファー市場の収益予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
4.4.サブウーファー
4.4.1.サブウーファー市場の売上高推定と予測、2018~2030年(USD Million)
4.5.インウォール
4.5.1.インウォール市場の売上高推定と予測、2018~2030年(百万米ドル)
4.6.屋外用
4.6.1.屋外市場の収益予測および予測、2018~2030年(USD Million)
4.7.サウンドバー
4.7.1.サウンドバー市場の収益予測および予測、2018~2030年(百万米ドル)
4.8.マルチメディア
4.8.1.マルチメディア市場の収益予測および予測、2018~2030 年(USD Million)
第5章.拡声器市場:地域別推定と動向分析
5.1.拡声器市場の地域別シェア、2023年~2030年(百万米ドル)
5.2.北米
5.2.1.北米スピーカ市場の推定と予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
5.2.2.米国
5.2.2.1.米国のスピーカー市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
5.2.3.カナダ
5.2.3.1.カナダのスピーカー市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
5.2.4.メキシコ
5.2.4.1.メキシコのスピーカー市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
5.3.欧州
5.3.1.欧州のスピーカー市場の推定と予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
5.3.2.英国
5.3.2.1.イギリスのスピーカー市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
5.3.3.ドイツ
5.3.3.1.ドイツのスピーカー市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
5.3.4.フランス
5.3.4.1.フランス拡声器市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
5.4.アジア太平洋
5.4.1.アジア太平洋地域のスピーカー市場の推定と予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
5.4.2.中国
5.4.2.1.中国スピーカ市場の推定と予測、2018〜2030 (USD Million)
5.4.3.日本
5.4.3.1.日本のスピーカー市場の推定と予測、2018〜2030 (USD Million)
5.4.4.インド
5.4.4.1.インド拡声器市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
5.4.5.韓国
5.4.5.1.韓国スピーカ市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
5.4.6.オーストラリア
5.4.6.1.オーストラリアのスピーカー市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
5.5.ラテンアメリカ
5.5.1.中南米スピーカ市場の推定と予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
5.5.2.ブラジル
5.5.2.1.ブラジルのスピーカー市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
5.6.中東・アフリカ
5.6.1.中東・アフリカ拡声器市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
5.6.2.サウジアラビア
5.6.2.1.サウジアラビアの拡声器市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
5.6.3.アラブ首長国連邦
5.6.3.1.UAEの拡声器市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
5.6.4.南アフリカ
5.6.4.1.南アフリカの拡声器市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
第6章 競争環境競争環境
6.1.主要市場参入企業の最新動向と影響分析
6.2.企業の分類
6.3.企業ヒートマップ分析
6.4.企業プロフィール
6.4.1.ボーズ株式会社
6.4.1.1.参加企業の概要
6.4.1.2.業績
6.4.1.3.製品ベンチマーク
6.4.1.4.最近の動向/戦略的イニシアティブ
6.4.2.ハーマンインターナショナル
6.4.2.1.参加企業の概要
6.4.2.2.業績
6.4.2.3.製品ベンチマーク
6.4.2.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
6.4.3.ソニー株式会社
6.4.3.1.参加企業の概要
6.4.3.2.業績
6.4.3.3.製品ベンチマーク
6.4.3.4.最近の動向/戦略的イニシアティブ
6.4.4.ヤマハ株式会社
6.4.4.1.会社概要
6.4.4.2.業績
6.4.4.3.製品ベンチマーク
6.4.4.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
6.4.5.ゼンハイザー・エレクトロニックSE & Co.KG
6.4.5.1.参加企業の概要
6.4.5.2.業績
6.4.5.3.製品ベンチマーク
6.4.5.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
6.4.6.バング&オルフセン
6.4.6.1.参加企業の概要
6.4.6.2.業績
6.4.6.3.製品ベンチマーク
6.4.6.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
6.4.7.クリプシュ・オーディオ・テクノロジーズ
6.4.7.1.参入企業の概要
6.4.7.2.業績
6.4.7.3.製品ベンチマーク
6.4.7.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
6.4.8.バウワース&ウィルキンス
6.4.8.1.参加企業の概要
6.4.8.2.業績
6.4.8.3.製品ベンチマーク
6.4.8.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
6.4.9.パイオニア株式会社
6.4.9.1.参加企業の概要
6.4.9.2.業績
6.4.9.3.製品ベンチマーク
6.4.9.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
6.4.10.KEFインターナショナル
6.4.10.1.参加企業の概要
6.4.10.2.業績
6.4.10.3.製品ベンチマーク
6.4.10.4.最近の動向/戦略的イニシアティブ

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Loudspeaker Market Growth & Trends

The global loudspeaker market size is estimated to reach USD 10.67 billion by 2030, registering a CAGR of 7.3% from 2024 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. Increasing middle class population and rising disposable income is expected to propel industry growth. Rising in-home entertainment, decreasing sound quality of the television owing to reduction in size and growing entertainment spending is anticipated to boost industry over the forecast period.

Technological advancements in design, sound quality, size and power, and new product introduction are anticipated to drive demand over the next seven years. The increasing popularity of wireless streaming of audio content among consumer is also expected to boost demand over the forecast period.

Loudspeaker Market Report Highlights

• Type of loudspeakers available in the market includes satellite/subwoofer, soundbar, in-wall speaker, multimedia speaker, outdoor speaker, and subwoofers. The soundbar segment is anticipated to grow at a CAGR over 8.11% from 2024 to 2030. Growing number of smart homes is anticipated to offer growth opportunities for the soundbar market over the next seven years.

• Consumers use computers and laptops for watching movies and playing gaming and it has become an accepted pastime for people. The consumers are anticipated to upgrade their systems for better sound quality or sound experience. With an increase in availability of downloadable music or growing penetration of online buffering sites such as YouTube and Dailymotion, consumers are expected to upgrade their multimedia speakers.

• North America and Europe is anticipated to be key region over the forecast period owing to growing popularity of in-home entertainment. Asia Pacific loudspeaker market is expected to witness tremendous growth owing to increasing disposable income and rising population. India and China are expected to the major region over the next seven years owing to high consumer base and growing popularity of soundbar in the region.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation and Scope
1.2. Market Definitions
1.3. Research Methodology
1.3.1. Information Procurement
1.3.2. Information or Data Analysis
1.3.3. Market Formulation & Data Visualization
1.3.4. Data Validation & Publishing
1.4. Research Scope and Assumptions
1.4.1. List of Data Sources
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Segment Outlook
2.3. Competitive Insights
Chapter 3. Loudspeaker Market Variables, Trends, & Scope
3.1. Market Introduction/Lineage Outlook
3.2. Market Size and Growth Prospects (USD Million)
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Market Drivers Analysis
3.3.2. Market Restraints Analysis
3.4. Loudspeaker Market Analysis Tools
3.4.1. Porter’s Analysis
3.4.1.1. Bargaining power of the suppliers
3.4.1.2. Bargaining power of the buyers
3.4.1.3. Threats of substitution
3.4.1.4. Threats from new entrants
3.4.1.5. Competitive rivalry
3.4.2. PESTEL Analysis
3.4.2.1. Political landscape
3.4.2.2. Economic and Social landscape
3.4.2.3. Technological landscape
3.4.2.4. Environmental landscape
3.4.2.5. Legal landscape
Chapter 4. Loudspeaker Market: Product Estimates & Trend Analysis
4.1. Segment Dashboard
4.2. Loudspeaker Market: Product Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
4.3. Satellite/Subwoofer
4.3.1. Satellite/Subwoofer Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.4. Subwoofers
4.4.1. Subwoofers Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.5. In-Wall
4.5.1. In-Wall Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.6. Outdoor
4.6.1. Outdoor Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.7. Soundbar
4.7.1. Soundbar Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.8. Multimedia
4.8.1. Multimedia Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 5. Loudspeaker Market: Regional Estimates & Trend Analysis
5.1. Loudspeaker Market Share, By Region, 2023 & 2030 (USD Million)
5.2. North America
5.2.1. North America Loudspeaker Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.2.2. U.S.
5.2.2.1. U.S. Loudspeaker Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.2.3. Canada
5.2.3.1. Canada Loudspeaker Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.2.4. Mexico
5.2.4.1. Mexico Loudspeaker Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3. Europe
5.3.1. Europe Loudspeaker Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.2. UK
5.3.2.1. U.K. Loudspeaker Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.3. Germany
5.3.3.1. Germany Loudspeaker Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.4. France
5.3.4.1. France Loudspeaker Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.4. Asia Pacific
5.4.1. Asia Pacific Loudspeaker Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.4.2. China
5.4.2.1. China Loudspeaker Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.4.3. Japan
5.4.3.1. Japan Loudspeaker Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.4.4. India
5.4.4.1. India Loudspeaker Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.4.5. South Korea
5.4.5.1. South Korea Loudspeaker Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.4.6. Australia
5.4.6.1. Australia Loudspeaker Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.5. Latin America
5.5.1. Latin America Loudspeaker Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.5.2. Brazil
5.5.2.1. Brazil Loudspeaker Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.6. Middle East and Africa
5.6.1. Middle East and Africa Loudspeaker Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.6.2. Saudi Arabia
5.6.2.1. Saudi Arabia Loudspeaker Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.6.3. UAE
5.6.3.1. UAE Loudspeaker Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.6.4. South Africa
5.6.4.1. South Africa Loudspeaker Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 6. Competitive Landscape
6.1. Recent Developments & Impact Analysis by Key Market Participants
6.2. Company Categorization
6.3. Company Heat Map Analysis
6.4. Company Profiles
6.4.1. Bose Corporation
6.4.1.1. Participant’s Overview
6.4.1.2. Financial Performance
6.4.1.3. Product Benchmarking
6.4.1.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
6.4.2. Harman International
6.4.2.1. Participant’s Overview
6.4.2.2. Financial Performance
6.4.2.3. Product Benchmarking
6.4.2.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
6.4.3. Sony Corporation
6.4.3.1. Participant’s Overview
6.4.3.2. Financial Performance
6.4.3.3. Product Benchmarking
6.4.3.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
6.4.4. Yamaha Corporation
6.4.4.1. Participant’s Overview
6.4.4.2. Financial Performance
6.4.4.3. Product Benchmarking
6.4.4.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
6.4.5. Sennheiser Electronic SE & Co. KG
6.4.5.1. Participant’s Overview
6.4.5.2. Financial Performance
6.4.5.3. Product Benchmarking
6.4.5.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
6.4.6. Bang & Olufsen
6.4.6.1. Participant’s Overview
6.4.6.2. Financial Performance
6.4.6.3. Product Benchmarking
6.4.6.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
6.4.7. Klipsch Audio Technologies
6.4.7.1. Participant’s Overview
6.4.7.2. Financial Performance
6.4.7.3. Product Benchmarking
6.4.7.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
6.4.8. Bowers & Wilkins
6.4.8.1. Participant’s Overview
6.4.8.2. Financial Performance
6.4.8.3. Product Benchmarking
6.4.8.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
6.4.9. Pioneer Corporation
6.4.9.1. Participant’s Overview
6.4.9.2. Financial Performance
6.4.9.3. Product Benchmarking
6.4.9.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
6.4.10. KEF International
6.4.10.1. Participant’s Overview
6.4.10.2. Financial Performance
6.4.10.3. Product Benchmarking
6.4.10.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(スマートフォン・タブレット)の最新刊レポート

Grand View Research社の電子デバイス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(loudspeaker)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Grand View Research社はどのような調査会社ですか?


グランドビューリサーチ(Grand View Research)は通信技術、化学品、材料、ヘルスケア、エネルギーなど広範な市場を対象にした調査報告書を出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る