ヘッドアップディスプレイの市場規模、シェア、動向分析レポート:用途別(自動車、航空、ウェアラブル、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ)、セグメント別予測、2023年~2030年Head-up Display Market Size, Share & Trends Analysis Report By Application (Automotive, Aviation, Wearables, Others), By Region (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, Middle East And Africa), And Segment Forecasts, 2023 - 2030 ヘッドアップディスプレイ市場の成長と動向 Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、ヘッドアップディスプレイの世界市場規模は、2023年から2030年にかけて15.7%のCAGRを記録し、2030年には152.6億... もっと見る
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サマリーヘッドアップディスプレイ市場の成長と動向Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、ヘッドアップディスプレイの世界市場規模は、2023年から2030年にかけて15.7%のCAGRを記録し、2030年には152.6億米ドルに達すると予測されている。ヘッドアップディスプレイは、コンピュータ化されたシステムであり、スクリーン上の視聴者の近くに、または別のディスプレイによってスクリーン上に情報を投影する。HUDシステムは、データ、画像、サポート情報をドライバーや視聴者に投影し、視聴者は外界と情報を同時に見ることができる。当初、HUDディスプレイは、特に軍用機への配備を求める航空産業で顕著に展開された。その後、HUDディスプレイはセカンダリー・スクリーンによって民間航空機に搭載されるようになった。最近では、HUDシステムは、自動車のフロントガラス、バイザーにデータが表示されるオートバイのヘルメットなど、ダイナミックなアプリケーション分野で応用されています。 最近では、ダイムラーAGやBMW AGのような数多くの高級車メーカーが、プレミアム自動車モデルにHUDディスプレイを搭載し始めている。HUDシステムは事故の割合を減らし、より安全な運転を確保するのに役立つため、近い将来、標準化が進むと予想される。HUDディスプレイは、拡張現実(AR)技術と連動した展開を求める数多くのゲーム・アプリケーションにも導入されている。今後数年間、自動車部門はヘッドアップディスプレイ市場の主要な貢献者であり続けるだろうが、それでも予測期間中、ウェアラブル分野におけるHUDの勧誘が最も高い成長を目撃するだろう。 自動車業界からの需要とウェアラブル分野における成長機会の増加がヘッドアップディスプレイ市場の成長を促進している。自動車メーカーは、HUDシステムの設計と、ベーシック&ミッドセグメント車への展開の経済評価能力を確保することに注力している。 ヘッドアップディスプレイ市場レポートハイライト - 2022年の売上高シェアは自動車分野が約77.2%で最大。 - 北米が市場を席巻し、2022年の収益シェアは30.3%で最大。 - HUDシステムに対する需要の高まりは、防衛・民生部門を問わず、効率的で安全な運転技術に対する需要がますます高まっていることに起因している。 - さらに、スポーツカーやプレミアムカーのセグメントでは、当初はHUDシステムの採用率が高いが、将来的には、ベーシックカーやミッドセグメントカーのセグメントでHUDの搭載が増加すると予測される。 目次Table of ContentsChapter 1. Methodology and Scope 1.1. Market Segmentation & Scope 1.1.1. Application 1.1.2. Regional scope 1.1.3. Estimates and forecast timeline 1.2. Research Methodology 1.3. Information Procurement 1.3.1. Purchased database 1.3.2. GVR’s internal database 1.3.3. Secondary sources 1.3.4. Primary research 1.3.5. Details of primary research 1.4. Information or Data Analysis 1.5. Market Formulation & Validation 1.6. Model Details 1.7. List of Secondary Sources 1.8. List of Primary Sources 1.9. Objectives Chapter 2. Executive Summary 2.1. Market Outlook 2.2. Segment Outlook 2.2.1. Application outlook 2.2.2. Regional outlook 2.3. Competitive Insights Chapter 3. Head-Up Display Market Variables, Trends & Scope 3.1. Market Lineage Outlook 3.2. Industry Value Chain Analysis 3.3. Market Dynamics 3.3.1. Market driver analysis 3.3.2. Market restraint analysis 3.3.3. Market opportunity analysis 3.4. Head-Up Display Market Analysis Tools 3.4.1. Industry Analysis - Porter’s 3.4.1.1. Supplier power 3.4.1.2. Buyer power 3.4.1.3. Substitution threat 3.4.1.4. Threat of new entrant 3.4.1.5. Competitive rivalry 3.4.2. PESTEL Analysis 3.4.2.1. Political landscape 3.4.2.2. Technological landscape 3.4.2.3. Economic landscape Chapter 4. Head-Up Display Market: Application Estimates & Trend Analysis 4.1. Head-Up Display Market: Key Takeaways 4.2. Head-Up Display Market: Movement & Market Share Analysis, 2022 & 2030 4.3. Automotive 4.3.1. Automotive market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (USD Million) 4.4. Aviation 4.4.1. Aviation market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (USD Million) 4.5. Wearables 4.5.1. Wearables market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (USD Million) 4.6. Others 4.6.1. Others market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (USD Million) Chapter 5. Head-Up Display Market: Regional Estimates & Trend Analysis 5.1. Regional Outlook 5.2. Head-Up Display Market by Region: Key Takeaway 5.3. North America 5.3.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million) 5.3.2. U.S. 5.3.2.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million) 5.3.3. Canada 5.3.3.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million) 5.4. Europe 5.4.1. UK 5.4.1.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million) 5.4.2. Germany 5.4.2.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million) 5.4.3. France 5.4.3.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million) 5.5. Asia Pacific 5.5.1. Japan 5.5.1.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million) 5.5.2. China 5.5.2.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million) 5.5.3. India 5.5.3.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million) 5.5.4. Australia 5.5.4.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million) 5.5.5. South Korea 5.5.5.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million) 5.6. Latin America 5.6.1. Brazil 5.6.1.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million) 5.6.2. Mexico 5.6.2.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million) 5.7. MEA 5.7.1. Saudi Arabia 5.7.1.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million) 5.7.2. South Africa 5.7.2.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million) 5.7.3. United Arab Emirates (UAE) 5.7.3.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million) Chapter 6. Competitive Landscape 6.1. Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants 6.2. Market Participant Categorization 6.2.1. BAE Systems 6.2.1.1. Company overview 6.2.1.2. Financial performance 6.2.1.3. Product benchmarking 6.2.1.4. Strategic initiatives 6.2.2. Continental AG 6.2.2.1. Company overview 6.2.2.2. Financial performance 6.2.2.3. Product benchmarking 6.2.2.4. Strategic initiatives 6.2.3. DENSO CORPORATION 6.2.3.1. Company overview 6.2.3.2. Financial performance 6.2.3.3. Product benchmarking 6.2.3.4. Strategic initiatives 6.2.4. Elbit Systems Ltd. 6.2.4.1. Company overview 6.2.4.2. Financial performance 6.2.4.3. Product benchmarking 6.2.4.4. Strategic initiatives 6.2.5. Visteon Corporation 6.2.5.1. Company overview 6.2.5.2. Financial performance 6.2.5.3. Product benchmarking 6.2.5.4. Strategic initiatives 6.2.6. YAZAKI Corporation 6.2.6.1. Company overview 6.2.6.2. Financial performance 6.2.6.3. Product benchmarking 6.2.6.4. Strategic initiatives 6.2.7. Robert Bosch LLC 6.2.7.1. Company overview 6.2.7.2. Financial performance 6.2.7.3. Product benchmarking 6.2.7.4. Strategic initiatives 6.2.8. Collins Aerospace 6.2.8.1. Company overview 6.2.8.2. Financial performance 6.2.8.3. Product benchmarking 6.2.8.4. Strategic initiatives 6.2.9. Thales 6.2.9.1. Company overview 6.2.9.2. Financial performance 6.2.9.3. Product benchmarking 6.2.9.4. Strategic initiatives
SummaryHead-up Display Market Growth & Trends Table of ContentsTable of ContentsChapter 1. Methodology and Scope 1.1. Market Segmentation & Scope 1.1.1. Application 1.1.2. Regional scope 1.1.3. Estimates and forecast timeline 1.2. Research Methodology 1.3. Information Procurement 1.3.1. Purchased database 1.3.2. GVR’s internal database 1.3.3. Secondary sources 1.3.4. Primary research 1.3.5. Details of primary research 1.4. Information or Data Analysis 1.5. Market Formulation & Validation 1.6. Model Details 1.7. List of Secondary Sources 1.8. List of Primary Sources 1.9. Objectives Chapter 2. Executive Summary 2.1. Market Outlook 2.2. Segment Outlook 2.2.1. Application outlook 2.2.2. Regional outlook 2.3. Competitive Insights Chapter 3. Head-Up Display Market Variables, Trends & Scope 3.1. Market Lineage Outlook 3.2. Industry Value Chain Analysis 3.3. Market Dynamics 3.3.1. Market driver analysis 3.3.2. Market restraint analysis 3.3.3. Market opportunity analysis 3.4. Head-Up Display Market Analysis Tools 3.4.1. Industry Analysis - Porter’s 3.4.1.1. Supplier power 3.4.1.2. Buyer power 3.4.1.3. Substitution threat 3.4.1.4. Threat of new entrant 3.4.1.5. Competitive rivalry 3.4.2. PESTEL Analysis 3.4.2.1. Political landscape 3.4.2.2. Technological landscape 3.4.2.3. Economic landscape Chapter 4. Head-Up Display Market: Application Estimates & Trend Analysis 4.1. Head-Up Display Market: Key Takeaways 4.2. Head-Up Display Market: Movement & Market Share Analysis, 2022 & 2030 4.3. Automotive 4.3.1. Automotive market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (USD Million) 4.4. Aviation 4.4.1. Aviation market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (USD Million) 4.5. Wearables 4.5.1. Wearables market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (USD Million) 4.6. Others 4.6.1. Others market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (USD Million) Chapter 5. Head-Up Display Market: Regional Estimates & Trend Analysis 5.1. Regional Outlook 5.2. Head-Up Display Market by Region: Key Takeaway 5.3. North America 5.3.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million) 5.3.2. U.S. 5.3.2.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million) 5.3.3. Canada 5.3.3.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million) 5.4. Europe 5.4.1. UK 5.4.1.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million) 5.4.2. Germany 5.4.2.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million) 5.4.3. France 5.4.3.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million) 5.5. Asia Pacific 5.5.1. Japan 5.5.1.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million) 5.5.2. China 5.5.2.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million) 5.5.3. India 5.5.3.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million) 5.5.4. Australia 5.5.4.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million) 5.5.5. South Korea 5.5.5.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million) 5.6. Latin America 5.6.1. Brazil 5.6.1.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million) 5.6.2. Mexico 5.6.2.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million) 5.7. MEA 5.7.1. Saudi Arabia 5.7.1.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million) 5.7.2. South Africa 5.7.2.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million) 5.7.3. United Arab Emirates (UAE) 5.7.3.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million) Chapter 6. Competitive Landscape 6.1. Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants 6.2. Market Participant Categorization 6.2.1. BAE Systems 6.2.1.1. Company overview 6.2.1.2. Financial performance 6.2.1.3. Product benchmarking 6.2.1.4. Strategic initiatives 6.2.2. Continental AG 6.2.2.1. Company overview 6.2.2.2. Financial performance 6.2.2.3. Product benchmarking 6.2.2.4. Strategic initiatives 6.2.3. DENSO CORPORATION 6.2.3.1. Company overview 6.2.3.2. Financial performance 6.2.3.3. Product benchmarking 6.2.3.4. Strategic initiatives 6.2.4. Elbit Systems Ltd. 6.2.4.1. Company overview 6.2.4.2. Financial performance 6.2.4.3. Product benchmarking 6.2.4.4. Strategic initiatives 6.2.5. Visteon Corporation 6.2.5.1. Company overview 6.2.5.2. Financial performance 6.2.5.3. Product benchmarking 6.2.5.4. Strategic initiatives 6.2.6. YAZAKI Corporation 6.2.6.1. Company overview 6.2.6.2. Financial performance 6.2.6.3. Product benchmarking 6.2.6.4. Strategic initiatives 6.2.7. Robert Bosch LLC 6.2.7.1. Company overview 6.2.7.2. Financial performance 6.2.7.3. Product benchmarking 6.2.7.4. Strategic initiatives 6.2.8. Collins Aerospace 6.2.8.1. Company overview 6.2.8.2. Financial performance 6.2.8.3. Product benchmarking 6.2.8.4. Strategic initiatives 6.2.9. Thales 6.2.9.1. Company overview 6.2.9.2. Financial performance 6.2.9.3. Product benchmarking 6.2.9.4. Strategic initiatives
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