ノートPC用アクセサリーの市場規模、シェア、動向分析レポート:タイプ別(電子、非電子)、エンドユーザー別(個人、商用)、流通チャネル別(オフライン、Eコマース)、セグメント別予測、2023年~2030年Laptop Accessories Market Size, Share & Trends Analysis Report By Type (Electronic, Non-electronic), By End-use (Personal, Commercial), By Distribution Channel (Offline, E-commerce), And Segment Forecasts, 2023 - 2030 ノートPC用アクセサリー市場の成長とトレンド Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、ノートパソコンアクセサリーの世界市場規模は2030年に656億3000万米ドルとなり、2023年から2030年までのCAGR... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーノートPC用アクセサリー市場の成長とトレンドGrand View Research, Inc.の最新レポートによると、ノートパソコンアクセサリーの世界市場規模は2030年に656億3000万米ドルとなり、2023年から2030年までのCAGRは6.3%を記録しました。ノートパソコン用アクセサリーの需要は、主にeスポーツの人気の高まりと、産業界におけるプロセスオートメーションの採用によってもたらされています。パソコンの売上は10年前に減少すると予測されていましたが、最近になって10年ぶりの大幅な増加が見られるようになりました。市場調査会社Canalysによると、2021年のPC出荷台数は2019年から11%増の2億9700万台に達しました。IDCは、同年の出荷台数を前年比13.1%増の3億200万台と予測している。ノートPCの活況は、アクセサリーの需要を高めている。 ファッショントレンドの改善、可処分所得の増加、消費者のライフスタイル&嗜好の変化が、業界の成長を後押しすると予想されます。パンデミックにより、2020年第1四半期から世界各地でロックダウンが実施された。COVID-19の大流行による在宅勤務や在宅学習のトレンドは、ノートパソコンやデスクトップシステムを含むパソコン市場全体に恩恵を与え、2020年の販売台数は3億200万台を超え、前年比13%増、2014年以来最多となる。これは、ノートパソコンの各種アクセサリーの販売にも良い兆しをもたらしています。キャンリーズ・リサーチの調査によると、2020年の最終四半期にパソコン市場の成長が加速し、デスクトップ、ノートパソコン、ワークステーションの出荷台数は前年比25%増となり、過去最高の9030万台となりました。 2020年の世界PC市場の成長は、ノートブックとモバイルワークステーションが一手に引き受けた。これらのデバイスの出荷台数は、2019年から25%増加し、2億3510万台となった。したがって、COVID-19のパンデミック時のPC業界の著しい成長は、業界の成長をさらに増大させた。COVID-19パンデミック時にノートPCなどのパソコンの出荷台数が増加したことで、マウスやキーボードなどのノートPC用アクセサリーの需要がさらに高まり、市場の成長に寄与した。2022年の売上シェアは電子タイプが最も大きく、近い将来大きな成長が見込まれる。 在宅勤務の増加やオンライン学習の推進により、戸締り規制が緩和されたため、ノートパソコンの需要が増加した。電子商取引プラットフォームでは、新品や再生品の検索が増加しています。このようなノートパソコンの需要増は、ワイヤレスキーボードやマウスなどの電子アクセサリーの需要も押し上げています。ノートパソコンが持ち運びできない性能と機能性を備えているため、企業はオフィスインフラにさらに機器を追加しています。2022年の業界では、オフライン部門が優位に立ちました。これは主に、消費者の大部分が依然として電子機器の物理的な買い物を好むためです。その結果、特にインド、中国、ブラジルなどの成長国において、小売店数の増加によりオフラインチャネルでの製品販売が改善されると予測されます。 製品の認知度向上と、新たに設立された戦略的ビジネスユニットを通じて拡大するAPAC諸国における大手国際企業の強いプレゼンスが、予測期間を通じてセグメントの成長を支えることになりそうです。2022年、アジア太平洋地域は最大の収益シェアを占めた。アジア太平洋地域では、ノートパソコン用アクセサリの主要市場は、中国、日本、韓国(大韓民国)である。急速な工業化も、この地域の家電製品の成長に寄与しています。企業は、高まる製品需要に対応し、トレンドを生み出すために、製品のイノベーションに注力しています。また、M&Aなどの戦略的な取り組みにより、主要企業は発展途上国での足場を固めています。 ノートパソコン用アクセサリ市場のレポートハイライト - 在宅勤務の増加やオンライン学習の推進により、戸締まりに関する規制が緩和され、ノートパソコンの需要が高まっています。 - 予測期間中に最も高いCAGRを記録すると予想されるのは業務用セグメント - ウェブカメラ、スピーカー、ポインティングデバイスなどのノートPC用アクセサリーの需要がビジネス分野で増加しているため、業務用セグメントの成長に有利に働くと予測される。 - アジア太平洋地域は、中国や日本などのラップトップアクセサリの主要市場の存在により、2023年から2030年にかけて最も速いCAGRを記録すると予測される。 - ノートPCアクセサリ業界は細分化されているため、ベンダーは競争優位性を獲得するため、顧客に追加の特典を提供するなど、成長手法を採用しています。 目次Table of ContentsChapter 1. Methodology and Scope 1.1. Market Segmentation & Scope 1.2. Market Definition 1.3. Information Procurement 1.3.1. Purchased Database 1.3.2. GVR’s Internal Database 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives 1.3.4. Primary Research 1.4. Information Analysis 1.4.1. Data Analysis Models 1.5. Market Formulation & Data Visualization 1.6. Data Validation & Publishing Chapter 2. Executive Summary 2.1. Market Outlook 2.2. Type Outlook 2.3. End-use Outlook 2.4. Distribution Channel Outlook 2.5. Regional Outlook 2.6. Competitive Insights Chapter 3. Laptop Accessories Market Variables, Trends & Scope 3.1. Market Introduction 3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping 3.3. Industry Value Chain Analysis 3.3.1. Profit Margin Analysis 3.3.2. Sales Channel Analysis 3.4. Market Dynamics 3.4.1. Market Driver Analysis 3.4.2. Market Restraint Analysis 3.4.3. Industry Challenges 3.4.4. Industry Opportunities 3.5. Business Environment Analysis 3.5.1. Industry Analysis - Porter’s 3.5.1.1. Supplier Power 3.5.1.2. Buyer Power 3.5.1.3. Substitution Threat 3.5.1.4. Threat from New Entrant 3.5.1.5. Competitive Rivalry 3.6. Roadmap of the Laptop Accessories Market 3.7. Market Entry Strategies 3.8. Impact of COVID-19 on the Laptop Accessories Market Chapter 4. Consumer Behavior Analysis 4.1. Consumer Trends and Preferences 4.2. Factors Affecting Buying Decision 4.3. Consumer Product Adoption 4.4. Observations & Recommendations Chapter 5. Laptop Accessories Market: Type Estimates & Trend Analysis 5.1. Type Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030 5.2. Electronic 5.2.1. Charger & Adapter 5.2.2. Battery 5.2.3. Memory Drives 5.2.4. Mouse & Keyboard 5.2.5. Audio Devices 5.2.6. Others (adapters, readers, cooling fan, etc.) 5.3. Non-electronic 5.3.1. Mouse Pad 5.3.2. Stand & Holder 5.3.3. Protective Case 5.3.4. Others (Key guards, laminates & covers, anti-thefts, cleaning, etc.) Chapter 6. Laptop Accessories Market: End-use Estimates& Trend Analysis 6.1. End-use Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030 6.2. Personal 6.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 6.3. Commercial 6.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) Chapter 7. Laptop Accessories Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis 7.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030 7.2. Offline 7.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 7.3. E-commerce 7.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) Chapter 8. Laptop Accessories Market: Regional Estimates & Trend Analysis 8.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030 8.2. North America 8.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.2.2. Market estimates and forecast, by type, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.2.3. Market estimates and forecast, by end use, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.2.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.2.5. U.S. 8.2.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.2.5.2. Market estimates and forecast, by type, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.2.5.3. Market estimates and forecast, by end use, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.2.5.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.2.6. Mexico 8.2.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.2.6.2. Market estimates and forecast, by type, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.2.6.3. Market estimates and forecast, by end use, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.2.6.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.3. Europe 8.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.3.2. Market estimates and forecast, by type, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.3.3. Market estimates and forecast, by end use, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.3.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.3.5. Germany 8.3.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.3.5.2. Market estimates and forecast, by type, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.3.5.3. Market estimates and forecast, by end use, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.3.5.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.3.6. U.K. 8.3.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.3.6.2. Market estimates and forecast, by type, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.3.6.3. Market estimates and forecast, by end use, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.3.6.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.4. Asia Pacific 8.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.4.2. Market estimates and forecast, by type, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.4.3. Market estimates and forecast, by end use, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.4.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.4.5. Japan 8.4.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.4.5.2. Market estimates and forecast, by type, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.4.5.3. Market estimates and forecast, by end use, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.4.5.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.4.6. Australia 8.4.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.4.6.2. Market estimates and forecast, by type, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.4.6.3. Market estimates and forecast, by end use, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.4.6.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.5. Central and South America 8.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.5.2. Market estimates and forecast, by type, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.5.3. Market estimates and forecast, by end use, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.5.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.5.5. Brazil 8.5.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.5.5.2. Market estimates and forecast, by type, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.5.5.3. Market estimates and forecast, by end use, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.5.5.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.6. Middle East and Africa 8.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.6.2. Market estimates and forecast, by type, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.6.3. Market estimates and forecast, by end use, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.6.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.6.5. Turkey 8.6.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.6.5.2. Market estimates and forecast, by type, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.6.5.3. Market estimates and forecast, by end use, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.6.5.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion) Chapter 9. Competitive Analysis 9.1. Key global players, recent developments & their impact on the industry 9.2. Key Company/Competition Categorization (Key innovators, Market leaders, Emerging players) 9.3. Vendor Landscape 9.3.1. Key company market share analysis, 2021 Chapter 10. Company Profiles 10.1. Logitech 10.1.1. Company Overview 10.1.2. Financial Performance 10.1.3. Product Benchmarking 10.1.4. Strategic Initiatives 10.2. Western Hewlett-Packard Company 10.2.1. Company Overview 10.2.2. Financial Performance 10.2.3. Product Benchmarking 10.2.4. Strategic Initiatives 10.3. HP INC. 10.3.1. Company Overview 10.3.2. Financial Performance 10.3.3. Type Benchmarking 10.3.4. Strategic Initiatives 10.4. ASUSTeK Computer Inc. 10.4.1. Company Overview 10.4.2. Financial Performance 10.4.3. Product Benchmarking 10.4.4. Strategic Initiatives 10.5. Dell Inc. 10.5.1. Company Overview 10.5.2. Financial Performance 10.5.3. Product Benchmarking 10.5.4. Strategic Initiatives 10.6. GIGA-BYTE Technology Co., Ltd. 10.6.1. Company Overview 10.6.2. Financial Performance 10.6.3. Product Benchmarking 10.6.4. Strategic Initiatives 10.7. Seagate Technology LLC 10.7.1. Company Overview 10.7.2. Financial Performance 10.7.3. Product Benchmarking 10.7.4. Strategic Initiatives 10.8. Microsoft 10.8.1. Company Overview 10.8.2. Financial Performance 10.8.3. Product Benchmarking 10.8.4. Strategic Initiatives 10.9. Kingston Technology 10.9.1. Company Overview 10.9.2. Financial Performance 10.9.3. Product Benchmarking 10.9.4. Strategic Initiatives 10.10. Hama 10.10.1. Company Overview 10.10.2. Financial Performance 10.10.3. Product Benchmarking 10.10.4. Strategic Initiatives
SummaryLaptop Accessories Market Growth & Trends Table of ContentsTable of ContentsChapter 1. Methodology and Scope 1.1. Market Segmentation & Scope 1.2. Market Definition 1.3. Information Procurement 1.3.1. Purchased Database 1.3.2. GVR’s Internal Database 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives 1.3.4. Primary Research 1.4. Information Analysis 1.4.1. Data Analysis Models 1.5. Market Formulation & Data Visualization 1.6. Data Validation & Publishing Chapter 2. Executive Summary 2.1. Market Outlook 2.2. Type Outlook 2.3. End-use Outlook 2.4. Distribution Channel Outlook 2.5. Regional Outlook 2.6. Competitive Insights Chapter 3. Laptop Accessories Market Variables, Trends & Scope 3.1. Market Introduction 3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping 3.3. Industry Value Chain Analysis 3.3.1. Profit Margin Analysis 3.3.2. Sales Channel Analysis 3.4. Market Dynamics 3.4.1. Market Driver Analysis 3.4.2. Market Restraint Analysis 3.4.3. Industry Challenges 3.4.4. Industry Opportunities 3.5. Business Environment Analysis 3.5.1. Industry Analysis - Porter’s 3.5.1.1. Supplier Power 3.5.1.2. Buyer Power 3.5.1.3. Substitution Threat 3.5.1.4. Threat from New Entrant 3.5.1.5. Competitive Rivalry 3.6. Roadmap of the Laptop Accessories Market 3.7. Market Entry Strategies 3.8. Impact of COVID-19 on the Laptop Accessories Market Chapter 4. Consumer Behavior Analysis 4.1. Consumer Trends and Preferences 4.2. Factors Affecting Buying Decision 4.3. Consumer Product Adoption 4.4. Observations & Recommendations Chapter 5. Laptop Accessories Market: Type Estimates & Trend Analysis 5.1. Type Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030 5.2. Electronic 5.2.1. Charger & Adapter 5.2.2. Battery 5.2.3. Memory Drives 5.2.4. Mouse & Keyboard 5.2.5. Audio Devices 5.2.6. Others (adapters, readers, cooling fan, etc.) 5.3. Non-electronic 5.3.1. Mouse Pad 5.3.2. Stand & Holder 5.3.3. Protective Case 5.3.4. Others (Key guards, laminates & covers, anti-thefts, cleaning, etc.) Chapter 6. Laptop Accessories Market: End-use Estimates& Trend Analysis 6.1. End-use Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030 6.2. Personal 6.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 6.3. Commercial 6.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) Chapter 7. Laptop Accessories Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis 7.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030 7.2. Offline 7.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 7.3. E-commerce 7.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) Chapter 8. Laptop Accessories Market: Regional Estimates & Trend Analysis 8.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030 8.2. North America 8.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.2.2. Market estimates and forecast, by type, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.2.3. Market estimates and forecast, by end use, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.2.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.2.5. U.S. 8.2.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.2.5.2. Market estimates and forecast, by type, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.2.5.3. Market estimates and forecast, by end use, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.2.5.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.2.6. Mexico 8.2.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.2.6.2. Market estimates and forecast, by type, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.2.6.3. Market estimates and forecast, by end use, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.2.6.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.3. Europe 8.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.3.2. Market estimates and forecast, by type, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.3.3. Market estimates and forecast, by end use, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.3.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.3.5. Germany 8.3.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.3.5.2. Market estimates and forecast, by type, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.3.5.3. Market estimates and forecast, by end use, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.3.5.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.3.6. U.K. 8.3.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.3.6.2. Market estimates and forecast, by type, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.3.6.3. Market estimates and forecast, by end use, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.3.6.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.4. Asia Pacific 8.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.4.2. Market estimates and forecast, by type, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.4.3. Market estimates and forecast, by end use, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.4.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.4.5. Japan 8.4.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.4.5.2. Market estimates and forecast, by type, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.4.5.3. Market estimates and forecast, by end use, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.4.5.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.4.6. Australia 8.4.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.4.6.2. Market estimates and forecast, by type, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.4.6.3. Market estimates and forecast, by end use, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.4.6.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.5. Central and South America 8.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.5.2. Market estimates and forecast, by type, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.5.3. Market estimates and forecast, by end use, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.5.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.5.5. Brazil 8.5.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.5.5.2. Market estimates and forecast, by type, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.5.5.3. Market estimates and forecast, by end use, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.5.5.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.6. Middle East and Africa 8.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.6.2. Market estimates and forecast, by type, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.6.3. Market estimates and forecast, by end use, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.6.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.6.5. Turkey 8.6.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.6.5.2. Market estimates and forecast, by type, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.6.5.3. Market estimates and forecast, by end use, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.6.5.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion) Chapter 9. Competitive Analysis 9.1. Key global players, recent developments & their impact on the industry 9.2. Key Company/Competition Categorization (Key innovators, Market leaders, Emerging players) 9.3. Vendor Landscape 9.3.1. Key company market share analysis, 2021 Chapter 10. Company Profiles 10.1. Logitech 10.1.1. Company Overview 10.1.2. Financial Performance 10.1.3. Product Benchmarking 10.1.4. Strategic Initiatives 10.2. Western Hewlett-Packard Company 10.2.1. Company Overview 10.2.2. Financial Performance 10.2.3. Product Benchmarking 10.2.4. Strategic Initiatives 10.3. HP INC. 10.3.1. Company Overview 10.3.2. Financial Performance 10.3.3. Type Benchmarking 10.3.4. Strategic Initiatives 10.4. ASUSTeK Computer Inc. 10.4.1. Company Overview 10.4.2. Financial Performance 10.4.3. Product Benchmarking 10.4.4. Strategic Initiatives 10.5. Dell Inc. 10.5.1. Company Overview 10.5.2. Financial Performance 10.5.3. Product Benchmarking 10.5.4. Strategic Initiatives 10.6. GIGA-BYTE Technology Co., Ltd. 10.6.1. Company Overview 10.6.2. Financial Performance 10.6.3. Product Benchmarking 10.6.4. Strategic Initiatives 10.7. Seagate Technology LLC 10.7.1. Company Overview 10.7.2. Financial Performance 10.7.3. Product Benchmarking 10.7.4. Strategic Initiatives 10.8. Microsoft 10.8.1. Company Overview 10.8.2. Financial Performance 10.8.3. Product Benchmarking 10.8.4. Strategic Initiatives 10.9. Kingston Technology 10.9.1. Company Overview 10.9.2. Financial Performance 10.9.3. Product Benchmarking 10.9.4. Strategic Initiatives 10.10. Hama 10.10.1. Company Overview 10.10.2. Financial Performance 10.10.3. Product Benchmarking 10.10.4. Strategic Initiatives
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(スマートフォン・タブレット)の最新刊レポート
Grand View Research社の電子・電気分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Grand View Research社はどのような調査会社ですか?グランドビューリサーチ(Grand View Research)は通信技術、化学品、材料、ヘルスケア、エネルギーなど広範な市場を対象にした調査報告書を出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |