世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

クリーンラベル原料市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2032年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ)

クリーンラベル原料市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2032年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ)


Clean Label Ingredients Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)

クリーンラベル原料市場は、より健康的で透明性の高い食品オプションへの明確な消費者シフトに後押しされ、著しい成長を目の当たりにしている。2025年の594億5,000万米ドルから2032年には1,692億1,000万米ドルに... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Fairfield Market Research
フェアフィールドマーケットリサーチ
2025年1月6日 US$4,995
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
通常3-5営業日以内 168 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

クリーンラベル原料市場は、より健康的で透明性の高い食品オプションへの明確な消費者シフトに後押しされ、著しい成長を目の当たりにしている。2025年の594億5,000万米ドルから2032年には1,692億1,000万米ドルに成長すると推定されるこの市場は、16.1%の堅調なCAGRで拡大するとみられている。クリーンラベル原料は、自然で加工が最小限に抑えられ、容易に認識できる成分を強調するもので、本物志向とシンプルさの代名詞となっている。これは、健康志向、持続可能性、倫理的な食品選択に対する消費者の傾向の高まりを反映しており、メーカーは競争力を維持するために技術革新とよりクリーンな慣行を取り入れるよう促されている。



クリーンラベル成分について

クリーンラベル原料とは、食品や飲料に使用される成分で、自然で加工が最小限に抑えられ、識別が容易なものである。これらの原材料は、シンプルで本物志向、健康志向の製品に対する需要の高まりに対応している。クリーンラベル原料は、持続可能性と倫理的慣行の重視の高まりに合致しており、食品メーカーに、こうした進化する嗜好に対応するためのプロセスの再構築を促している。

クリーンラベル原料市場の急拡大は、情報通の消費者と厳格な規制枠組によって推進される食品生産における大きな変化を裏付けている。この市場は、食品の透明性と持続可能性に関する新たなグローバル・ベンチマークを設定することを目的とした、画期的なイノベーションとパートナーシップに道を開いている。



主要成長要因

1.透明性と簡便性への要求

o 消費者は、人工添加物、保存料、合成化学物質を排除した、わかりやすいラベルの製品にますます惹かれている。

o 明確な表示を促進する規制基準は、この傾向を増幅させ、よりクリーンな成分慣行を採用するようメーカーに促している。

2.進化する規制

o 世界各国の政府は、成分開示の透明性を確保するため、より厳格な表示要件を導入している。

o このような規制により、メーカーは法律と消費者の期待の両方に沿った製品を開発するよう求められている。

3.イノベーションへの注力

o 研究開発への投資により、味、品質、視覚的な魅力を維持した自然な代替品が生み出されている。

o その結果、クリーンラベル商品の幅が広がり、風味や機能性を損なうことなく、多様な消費者ニーズに応えることができるようになった。



ビジネスチャンス

1.製品ポートフォリオの拡大

o 企業は、オーガニック、非遺伝子組み換え、アレルゲンフリーの選択肢を提供することで、成長するニッチ市場に参入することができる。

o 革新的な製品開発により、ブランドの評判を高め、顧客ロイヤルティを育むことができる。

2.協力的な取り組み

o 研究機関や新興企業と提携することで、企業は市場のトレンドを先取りするためのリソースを得ることができる。

o ジョイント・ベンチャーは、企業が流通網を広げ、市場への浸透を強化することを可能にする。



地域別インサイト

1.欧州が市場をリード

o 欧州は、厳しい規制基準と自然食品および有機食品に対する嗜好の定着によって、世界市場で圧倒的な地位を占めている。

o この地域の消費者は持続可能性と倫理的な選択を優先しており、クリーン・ラベルの実践における継続的なイノベーションを促している。

2.南アジア&太平洋地域の急成長

o この地域は、消費者の健康とウェルネスに対する意識の高まりと可処分所得の増加により、急成長市場として浮上している。

o プレミアムで健康志向の製品に対する需要が、この地域の著しい成長を牽引している。



市場の課題

クリーンラベル原料市場に課題がないわけではない。地政学的緊張、自然災害、世界的な健康危機などによるサプライチェーンの混乱は、原材料の安定供給を妨げる可能性がある。こうした問題に対処するため、企業はリスクを軽減し安定供給を確保するため、多様で強靭なサプライチェーンの構築に投資しなければならない。



競合分析

クリーンラベル原料分野の有力企業は、市場ポジションを維持するため、イノベーション、持続可能性、消費者参加に注力している。主要企業は以下の通り:

- カーギル

- イングレディオン・インコーポレイテッド

- Koninklijke DSM N.V.

- アーチャー・ダニエルズ・ミッドランド・カンパニー

- ケリーグループPLC

- テート&ライル PLC

これらの企業は、倫理的で持続可能な慣行を重視しながら、進化する消費者ニーズに応える新しい方法を絶えず模索している。



市場細分化

クリーンラベル原料市場は、タイプ、用途、形態、地域によって分類されるため、企業は戦略を効果的に調整することができる。

タイプ別

- 天然着色料

- 天然香料

- フルーツ&ベジタブル成分

- スターチ&甘味料

- 小麦粉

- 麦芽

- 天然保存料

- 発酵原料

- 油脂とショートニング

- 乳化剤

用途別

- ドライフォーム製品

- シリアル・スナック

- ベーカリー製品

- 飲料

- 調理・加工食品

- 乳製品・冷凍デザート

- その他

形態別

- ドライ

- 液体

地域別

- 北米

- ヨーロッパ

- アジア太平洋

- 南アジア・オセアニア

- ラテンアメリカ

- 中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.クリーンラベル原料の世界市場スナップショット
1.2.将来予測
1.3.主要市場動向
1.4.地域別スナップショット(金額別、2024年
1.5.アナリストの推奨
2.市場概要
2.1.市場の定義とセグメント
2.2.市場ダイナミクス
2.2.1.促進要因
2.2.2.阻害要因
2.2.3.市場機会
2.3.バリューチェーン分析
2.4.ポーターのファイブフォース分析
2.5.COVID-19インパクト分析
2.5.1.供給
2.5.2.需要
2.6.ウクライナ・ロシア紛争の影響
2.7.経済概況
2.7.1.世界経済予測
2.8.PESTLE分析
3.クリーンラベル原料の世界市場展望、2019年~2032年
3.1.クリーンラベル原料の世界市場展望、タイプ別、金額(10億米ドル)、2019年~2032年
3.1.1.主なハイライト
3.1.1.1.天然着色料
3.1.1.2.天然香料
3.1.1.3.果物・野菜原料
3.1.1.4.でんぷん・甘味料
3.1.1.5.小麦粉
3.1.1.6.麦芽
3.1.1.7.天然保存料
3.1.1.8.発酵原料
3.1.1.9.油脂・ショートニング
3.1.1.10.乳化剤
3.2.クリーンラベル原料の世界市場展望、用途別、金額(10億米ドル)、2019年~2032年
3.2.1.主要ハイライト
3.2.1.1.ドライフォーム製品
3.2.1.2.シリアル&スナック
3.2.1.3.ベーカリー製品
3.2.1.4.飲料
3.2.1.5.調理済み食品/レディミールおよび加工食品
3.2.1.6.乳製品・冷凍デザート
3.2.1.7.その他
3.3.クリーンラベル原料の世界市場展望、形態別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
3.3.1.主なハイライト
3.3.1.1.ドライ
3.3.1.2.液体
3.4.クリーンラベル原料の世界市場展望、地域別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
3.4.1.主なハイライト
3.4.1.1.北米
3.4.1.2.欧州
3.4.1.3.アジア太平洋
3.4.1.4.ラテンアメリカ
3.4.1.5.中東・アフリカ
4.北米クリーンラベル原料市場の展望、2019年~2032年
4.1.北米クリーンラベル原料市場の展望:タイプ別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
4.1.1.主なハイライト
4.1.1.1.天然着色料
4.1.1.2.天然香料
4.1.1.3.果物・野菜原料
4.1.1.4.でんぷん・甘味料
4.1.1.5.小麦粉
4.1.1.6.麦芽
4.1.1.7.天然保存料
4.1.1.8.発酵原料
4.1.1.9.油脂・ショートニング
4.1.1.10.乳化剤
4.2.北米クリーンラベル原料市場の展望、用途別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
4.2.1.主なハイライト
4.2.1.1.ドライフォーム製品
4.2.1.2.シリアル&スナック
4.2.1.3.ベーカリー製品
4.2.1.4.飲料
4.2.1.5.調理済み食品/レディミールおよび加工食品
4.2.1.6.乳製品・冷凍デザート
4.2.1.7.その他
4.3.北米クリーンラベル原料市場の展望、形態別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
4.3.1.主なハイライト
4.3.1.1.ドライ
4.3.1.2.液体
4.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
4.4.北米クリーンラベル原料市場の展望、国別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
4.4.1.主要ハイライト
4.4.1.1.米国のクリーンラベル原料市場:タイプ別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
4.4.1.2.米国のクリーンラベル原料市場:用途別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
4.4.1.3.米国のクリーンラベル成分市場:形態別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
4.4.1.4.カナダのクリーンラベル原料市場:タイプ別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
4.4.1.5.カナダのクリーンラベル成分市場:用途別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
4.4.1.6.カナダのクリーンラベル成分市場:形態別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
4.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
5.欧州クリーンラベル原料市場の展望(2019年~2032年
5.1.欧州クリーンラベル原料市場の展望、タイプ別、金額(億米ドル)、2019年〜2032年
5.1.1.主なハイライト
5.1.1.1.天然着色料
5.1.1.2.天然香料
5.1.1.3.果物・野菜原料
5.1.1.4.でんぷん・甘味料
5.1.1.5.小麦粉
5.1.1.6.麦芽
5.1.1.7.天然保存料
5.1.1.8.発酵原料
5.1.1.9.油脂・ショートニング
5.1.1.10.乳化剤
5.2.欧州クリーンラベル原料市場の展望、用途別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
5.2.1.主なハイライト
5.2.1.1.ドライフォーム製品
5.2.1.2.シリアル&スナック
5.2.1.3.ベーカリー製品
5.2.1.4.飲料
5.2.1.5.調理済み食品/レディミールおよび加工食品
5.2.1.6.乳製品・冷凍デザート
5.2.1.7.その他
5.3.欧州クリーンラベル原料市場の展望、形態別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
5.3.1.主なハイライト
5.3.1.1.ドライ
5.3.1.2.液体
5.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
5.4.欧州クリーンラベル原料市場の展望、国別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
5.4.1.主要ハイライト
5.4.1.1.ドイツのクリーンラベル原料市場:タイプ別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
5.4.1.2.ドイツのクリーンラベル原料市場:用途別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
5.4.1.3.ドイツのクリーンラベル用成分市場:形態別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
5.4.1.4.イギリスのクリーンラベル成分市場:タイプ別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
5.4.1.5.イギリスのクリーンラベル原料市場:用途別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
5.4.1.6.イギリスのクリーンラベル成分市場:形態別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
5.4.1.7.フランスのクリーンラベル原料市場:タイプ別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
5.4.1.8.フランスのクリーンラベル用成分市場:用途別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
5.4.1.9.フランスのクリーンラベル用成分市場:形態別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
5.4.1.10.イタリアのクリーンラベル原料市場:タイプ別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
5.4.1.11.イタリアのクリーンラベル用成分市場:用途別:金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
5.4.1.12.イタリアのクリーンラベル用成分市場:形態別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
5.4.1.13.トルコのクリーンラベル用成分市場:タイプ別金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
5.4.1.14.トルコのクリーンラベル用成分市場:用途別:金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
5.4.1.15.トルコのクリーンラベル用成分市場:形態別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
5.4.1.16.ロシアのクリーンラベル用原料市場:タイプ別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
5.4.1.17.ロシアのクリーンラベル用原料市場:用途別:金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
5.4.1.18.ロシアのクリーンラベル用原料市場:形態別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
5.4.1.19.その他のヨーロッパのクリーンラベル原料市場:タイプ別:金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
5.4.1.20.その他のヨーロッパのクリーンラベル原料市場:用途別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
5.4.1.21.その他のヨーロッパのクリーンラベル原料市場:形態別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
5.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
6.アジア太平洋地域のクリーンラベル原料市場の展望(2019年~2032年
6.1.アジア太平洋地域のクリーンラベル原料市場の展望:タイプ別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
6.1.1.主なハイライト
6.1.1.1.天然着色料
6.1.1.2.天然香料
6.1.1.3.果物・野菜原料
6.1.1.4.でんぷん・甘味料
6.1.1.5.小麦粉
6.1.1.6.麦芽
6.1.1.7.天然保存料
6.1.1.8.発酵原料
6.1.1.9.油脂・ショートニング
6.1.1.10.乳化剤
6.2.アジア太平洋地域のクリーンラベル原料市場の展望、用途別、金額(10億米ドル)、2019年~2032年
6.2.1.主なハイライト
6.2.1.1.ドライフォーム製品
6.2.1.2.シリアル&スナック
6.2.1.3.ベーカリー製品
6.2.1.4.飲料
6.2.1.5.調理済み食品/レディミールおよび加工食品
6.2.1.6.乳製品・冷凍デザート
6.2.1.7.その他
6.3.アジア太平洋地域のクリーンラベル原料市場の展望、形態別、金額(10億米ドル)、2019年~2032年
6.3.1.主なハイライト
6.3.1.1.ドライ
6.3.1.2.液体
6.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
6.4.アジア太平洋地域のクリーンラベル原料市場の展望、国別、金額(10億米ドル)、2019年~2032年
6.4.1.主要ハイライト
6.4.1.1.中国クリーンラベル原料市場:タイプ別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
6.4.1.2.中国クリーンラベル原料市場:用途別金額(Bnドル)、2019年〜2032年
6.4.1.3.中国クリーンラベル原料の形態別市場:金額(Bn米ドル)、2019年~2032年
6.4.1.4.日本のクリーンラベル原料市場:タイプ別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
6.4.1.5.日本のクリーンラベル原料市場:用途別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
6.4.1.6.日本のクリーンラベル成分市場:形態別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
6.4.1.7.韓国のクリーンラベル原料市場:タイプ別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
6.4.1.8.韓国のクリーンラベル原料市場:用途別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
6.4.1.9.韓国のクリーンラベル成分市場:形態別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
6.4.1.10.インドのクリーンラベル原料市場:タイプ別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
6.4.1.11.インドのクリーンラベル原料市場:用途別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
6.4.1.12.インドのクリーンラベル成分市場:形態別、金額(Bn米ドル)、2019年~2032年
6.4.1.13.東南アジアのクリーンラベル原料市場:タイプ別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
6.4.1.14.東南アジアのクリーンラベル原料市場:用途別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
6.4.1.15.東南アジアのクリーンラベル原料市場:形態別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
6.4.1.16.その他のアジア太平洋地域のクリーンラベル原料市場:タイプ別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
6.4.1.17.アジア太平洋地域のその他のクリーンラベル原料市場:用途別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
6.4.1.18.その他のアジア太平洋地域のクリーンラベル用成分市場:形態別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
6.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
7.ラテンアメリカのクリーンラベル原料市場の展望(2019年~2032年
7.1.ラテンアメリカのクリーンラベル原料市場の展望:タイプ別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
7.1.1.主なハイライト
7.1.1.1.天然着色料
7.1.1.2.天然香料
7.1.1.3.果物・野菜原料
7.1.1.4.でんぷん・甘味料
7.1.1.5.小麦粉
7.1.1.6.麦芽
7.1.1.7.天然保存料
7.1.1.8.発酵原料
7.1.1.9.油脂・ショートニング
7.1.1.10.乳化剤
7.2.ラテンアメリカのクリーンラベル原料市場の展望、用途別、金額(10億米ドル)、2019年~2032年
7.2.1.1.ドライフォーム製品
7.2.1.2.シリアル&スナック
7.2.1.3.ベーカリー製品
7.2.1.4.飲料
7.2.1.5.調理済み食品/レディミールおよび加工食品
7.2.1.6.乳製品・冷凍デザート
7.2.1.7.その他
7.3.ラテンアメリカのクリーンラベル原料市場の展望、形態別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
7.3.1.主なハイライト
7.3.1.1.ドライ
7.3.1.2.液体
7.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
7.4.ラテンアメリカのクリーンラベル原料市場の展望、国別、金額(10億米ドル)、2019年~2032年
7.4.1.主要ハイライト
7.4.1.1.ブラジルクリーンラベル成分市場:タイプ別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
7.4.1.2.ブラジルクリーンラベル成分市場:用途別金額(Bnドル)、2019年~2032年
7.4.1.3.ブラジルクリーンラベル成分市場:形態別:金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
7.4.1.4.メキシコのクリーンラベル原料市場:タイプ別金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
7.4.1.5.メキシコのクリーンラベル原料市場:用途別:金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
7.4.1.6.メキシコのクリーンラベル用成分市場:形態別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
7.4.1.7.アルゼンチンのクリーンラベル原料市場:タイプ別、金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
7.4.1.8.アルゼンチンのクリーンラベル用原料市場:用途別:金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
7.4.1.9.アルゼンチンのクリーンラベル用成分市場:形態別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
7.4.1.10.ラテンアメリカのその他のクリーンラベル原料市場:タイプ別、金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
7.4.1.11.ラテンアメリカのその他のクリーンラベル原料市場:用途別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
7.4.1.12.ラテンアメリカのその他のクリーンラベル成分市場:形態別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
7.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
8.中東・アフリカのクリーンラベル原料市場の展望(2019年~2032年
8.1.中東・アフリカクリーンラベル原料市場の展望:タイプ別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
8.1.1.主なハイライト
8.1.1.1.天然着色料
8.1.1.2.天然香料
8.1.1.3.果物・野菜原料
8.1.1.4.でんぷん・甘味料
8.1.1.5.小麦粉
8.1.1.6.麦芽
8.1.1.7.天然保存料
8.1.1.8.発酵原料
8.1.1.9.油脂・ショートニング
8.1.1.10.乳化剤
8.2.中東・アフリカのクリーンラベル原料市場の展望、用途別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
8.2.1.主要ハイライト
8.2.1.1.ドライフォーム製品
8.2.1.2.シリアル&スナック
8.2.1.3.ベーカリー製品
8.2.1.4.飲料
8.2.1.5.調理済み食品/レディミールおよび加工食品
8.2.1.6.乳製品・冷凍デザート
8.2.1.7.その他
8.3.中東・アフリカのクリーンラベル原料市場の展望、形態別、金額(10億米ドル)、2019年~2032年
8.3.1.主要ハイライト
8.3.1.1.ドライ
8.3.1.2.液体
8.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
8.4.中東・アフリカのクリーンラベル原料市場の展望、国別、金額(10億米ドル)、2019年~2032年
8.4.1.主要ハイライト
8.4.1.1.GCCのクリーンラベル原料市場:タイプ別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
8.4.1.2.GCCのクリーンラベル原料市場:用途別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
8.4.1.3.GCCのクリーンラベル用成分市場:形態別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
8.4.1.4.南アフリカのクリーンラベル原料市場:タイプ別、金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
8.4.1.5.南アフリカのクリーンラベル原料市場:用途別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
8.4.1.6.南アフリカのクリーンラベル用成分市場:形態別、金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
8.4.1.7.エジプトのクリーンラベル原料市場:タイプ別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
8.4.1.8.エジプトクリーンラベル成分市場:用途別金額(US$ Bn)、2019年~2032年
8.4.1.9.エジプトのクリーンラベル用成分市場:形態別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
8.4.1.10.ナイジェリアのクリーンラベル用原料市場:タイプ別、金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
8.4.1.11.ナイジェリアのクリーンラベル用原料市場:用途別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
8.4.1.12.ナイジェリアのクリーンラベル用原料市場:形態別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
8.4.1.13.その他の中東・アフリカクリーンラベル原料市場:タイプ別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
8.4.1.14.その他の中東・アフリカクリーンラベル原料市場:用途別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
8.4.1.15.その他の中東・アフリカクリーンラベル成分市場:形態別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
8.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
9.競争環境
9.1.ヒートマップ
9.2.メーカー対用途別ヒートマップ
9.3.企業市場シェア分析、2024年
9.4.競合ダッシュボード
9.5.企業プロフィール
9.5.1.カーギル
9.5.1.1.会社概要
9.5.1.2.製品ポートフォリオ
9.5.1.3.財務概要
9.5.1.4.事業戦略と展開
9.5.2.イングレディオン・インコーポレーテッド
9.5.3.Koninklijke DSM N.V.
9.5.4.デュポン社
9.5.5.アーチャー・ダニエルズ・ミッドランド・カンパニー
9.5.6.ケリーグループPLC
9.5.7.テート&ライルPLC
9.5.8.ダイキンアメリカ
9.5.9.フルオリックス
9.5.10.ウィルシャー・テクノロジーズ
9.5.11.TCIケミカルズ
10.付録
10.1.調査方法
10.2.報告書の前提条件
10.3.頭字語および略語

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The clean label ingredients market is witnessing remarkable growth, fueled by a clear consumer shift toward healthier, more transparent food options. Estimated to grow from USD 59.45 billion in 2025 to USD 169.21 billion by 2032, this market is set to expand at a robust CAGR of 16.1%. Clean label ingredients, emphasizing natural, minimally processed, and easily recognizable components, have become synonymous with authenticity and simplicity. This reflects the growing consumer inclination toward health-conscious, sustainable, and ethical food choices, prompting manufacturers to embrace innovation and cleaner practices to stay competitive.



Understanding Clean Label Ingredients

Clean label ingredients are components used in food and beverages that are natural, minimally processed, and easy to identify. These ingredients meet the rising demand for simple, authentic, and health-focused products. They align with the growing emphasis on sustainability and ethical practices, encouraging food manufacturers to reimagine their processes to cater to these evolving preferences.

The rapid expansion of the clean label ingredients market underscores a major shift in food production, driven by informed consumers and stringent regulatory frameworks. The market is paving the way for groundbreaking innovations and partnerships that aim to set new global benchmarks for food transparency and sustainability.



Key Growth Drivers

1. Demand for Transparency and Simplicity

o Consumers are increasingly drawn to products with straightforward, comprehensible labels that exclude artificial additives, preservatives, and synthetic chemicals.

o Regulatory standards promoting clear labeling have amplified this trend, urging manufacturers to adopt cleaner ingredient practices.

2. Evolving Regulations

o Governments worldwide are implementing stricter labeling requirements to ensure transparency in ingredient disclosures.

o These regulations are pushing manufacturers to develop products that align with both legal and consumer expectations.

3. Focus on Innovation

o Investment in research and development has led to the creation of natural alternatives that preserve taste, quality, and visual appeal.

o This has expanded the range of clean-label offerings, catering to diverse consumer needs without compromising on flavor or functionality.



Business Opportunities

1. Expanding Product Portfolios

o Businesses can tap into growing niche markets by offering organic, non-GMO, and allergen-free options.

o Innovative product development can enhance brand reputation and foster customer loyalty.

2. Collaborative Efforts

o Partnering with research institutions and startups provides companies with the resources to stay ahead of market trends.

o Joint ventures enable businesses to broaden their distribution networks and strengthen market penetration.



Regional Insights

1. Europe Leads the Market

o Europe holds a dominant position in the global market, driven by stringent regulatory standards and an established preference for natural and organic food products.

o Consumers in the region prioritize sustainability and ethical choices, prompting continuous innovation in clean label practices.

2. Rapid Growth in South Asia & Pacific

o This region is emerging as a fast-growing market due to rising awareness about health and wellness among consumers, coupled with higher disposable incomes.

o Demand for premium and health-focused products is driving significant growth in this region.



Challenges in the Market

The clean label ingredients market is not without challenges. Supply chain disruptions caused by geopolitical tensions, natural disasters, and global health crises can hinder the steady availability of raw materials. To address these issues, businesses must invest in creating diversified and resilient supply chains to mitigate risks and ensure consistent supply.



Competitive Analysis

Prominent companies in the clean label ingredients sector are focusing on innovation, sustainability, and consumer engagement to maintain their market positions. Leading players include:

• Cargill

• Ingredion Incorporated

• Koninklijke DSM N.V.

• Archer Daniels Midland Company

• Kerry Group PLC

• Tate & Lyle PLC

These companies are continually exploring new ways to cater to evolving consumer needs while emphasizing ethical and sustainable practices.



Market Segmentation

The clean label ingredients market is categorized based on type, application, form, and region, allowing businesses to tailor their strategies effectively.

By Type:

• Natural Colors

• Natural Flavors

• Fruit & Vegetable Ingredients

• Starch & Sweeteners

• Flours

• Malt

• Natural Preservatives

• Fermentation Ingredients

• Oils & Shortenings

• Emulsifiers

By Application:

• Dry Form Products

• Cereals & Snacks

• Bakery Products

• Beverages

• Prepared/Processed Foods

• Dairy & Frozen Desserts

• Others

By Form:

• Dry

• Liquid

By Region:

• North America

• Europe

• Asia Pacific

• South Asia & Oceania

• Latin America

• Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Clean Label Ingredients Market Snapshot
1.2. Future Projections
1.3. Key Market Trends
1.4. Regional Snapshot, by Value, 2024
1.5. Analyst Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Definitions and Segmentations
2.2. Market Dynamics
2.2.1. Drivers
2.2.2. Restraints
2.2.3. Market Opportunities
2.3. Value Chain Analysis
2.4. Porter’s Five Forces Analysis
2.5. COVID-19 Impact Analysis
2.5.1. Supply
2.5.2. Demand
2.6. Impact of Ukraine-Russia Conflict
2.7. Economic Overview
2.7.1. World Economic Projections
2.8. PESTLE Analysis
3. Global Clean Label Ingredients Market Outlook, 2019 - 2032
3.1. Global Clean Label Ingredients Market Outlook, by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
3.1.1. Key Highlights
3.1.1.1. Natural Colors
3.1.1.2. Natural Flavors
3.1.1.3. Fruits and Vegetable Ingredients
3.1.1.4. Starch & Sweeteners
3.1.1.5. Flours
3.1.1.6. Malt
3.1.1.7. Natural Preservatives
3.1.1.8. Fermentation Ingredients
3.1.1.9. Oils & Shortenings
3.1.1.10. Emulsifiers
3.2. Global Clean Label Ingredients Market Outlook, by Application, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
3.2.1. Key Highlights
3.2.1.1. Dry Form Products
3.2.1.2. Cereals & Snacks
3.2.1.3. Bakery Products
3.2.1.4. Beverages
3.2.1.5. Prepared Foods/ Ready Meals and Processed Foods
3.2.1.6. Dairy & Frozen Desserts
3.2.1.7. Others
3.3. Global Clean Label Ingredients Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
3.3.1. Key Highlights
3.3.1.1. Dry
3.3.1.2. Liquid
3.4. Global Clean Label Ingredients Market Outlook, by Region, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
3.4.1. Key Highlights
3.4.1.1. North America
3.4.1.2. Europe
3.4.1.3. Asia Pacific
3.4.1.4. Latin America
3.4.1.5. Middle East & Africa
4. North America Clean Label Ingredients Market Outlook, 2019 - 2032
4.1. North America Clean Label Ingredients Market Outlook, by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
4.1.1. Key Highlights
4.1.1.1. Natural Colors
4.1.1.2. Natural Flavors
4.1.1.3. Fruits and Vegetable Ingredients
4.1.1.4. Starch & Sweeteners
4.1.1.5. Flours
4.1.1.6. Malt
4.1.1.7. Natural Preservatives
4.1.1.8. Fermentation Ingredients
4.1.1.9. Oils & Shortenings
4.1.1.10. Emulsifiers
4.2. North America Clean Label Ingredients Market Outlook, by Application, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
4.2.1. Key Highlights
4.2.1.1. Dry Form Products
4.2.1.2. Cereals & Snacks
4.2.1.3. Bakery Products
4.2.1.4. Beverages
4.2.1.5. Prepared Foods/ Ready Meals and Processed Foods
4.2.1.6. Dairy & Frozen Desserts
4.2.1.7. Others
4.3. North America Clean Label Ingredients Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
4.3.1. Key Highlights
4.3.1.1. Dry
4.3.1.2. Liquid
4.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
4.4. North America Clean Label Ingredients Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
4.4.1. Key Highlights
4.4.1.1. U.S. Clean Label Ingredients Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
4.4.1.2. U.S. Clean Label Ingredients Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
4.4.1.3. U.S. Clean Label Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
4.4.1.4. Canada Clean Label Ingredients Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
4.4.1.5. Canada Clean Label Ingredients Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
4.4.1.6. Canada Clean Label Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
4.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
5. Europe Clean Label Ingredients Market Outlook, 2019 - 2032
5.1. Europe Clean Label Ingredients Market Outlook, by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
5.1.1. Key Highlights
5.1.1.1. Natural Colors
5.1.1.2. Natural Flavors
5.1.1.3. Fruits and Vegetable Ingredients
5.1.1.4. Starch & Sweeteners
5.1.1.5. Flours
5.1.1.6. Malt
5.1.1.7. Natural Preservatives
5.1.1.8. Fermentation Ingredients
5.1.1.9. Oils & Shortenings
5.1.1.10. Emulsifiers
5.2. Europe Clean Label Ingredients Market Outlook, by Application, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
5.2.1. Key Highlights
5.2.1.1. Dry Form Products
5.2.1.2. Cereals & Snacks
5.2.1.3. Bakery Products
5.2.1.4. Beverages
5.2.1.5. Prepared Foods/ Ready Meals and Processed Foods
5.2.1.6. Dairy & Frozen Desserts
5.2.1.7. Others
5.3. Europe Clean Label Ingredients Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
5.3.1. Key Highlights
5.3.1.1. Dry
5.3.1.2. Liquid
5.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
5.4. Europe Clean Label Ingredients Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
5.4.1. Key Highlights
5.4.1.1. Germany Clean Label Ingredients Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
5.4.1.2. Germany Clean Label Ingredients Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
5.4.1.3. Germany Clean Label Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
5.4.1.4. U.K. Clean Label Ingredients Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
5.4.1.5. U.K. Clean Label Ingredients Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
5.4.1.6. U.K. Clean Label Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
5.4.1.7. France Clean Label Ingredients Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
5.4.1.8. France Clean Label Ingredients Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
5.4.1.9. France Clean Label Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
5.4.1.10. Italy Clean Label Ingredients Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
5.4.1.11. Italy Clean Label Ingredients Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
5.4.1.12. Italy Clean Label Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
5.4.1.13. Turkey Clean Label Ingredients Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
5.4.1.14. Turkey Clean Label Ingredients Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
5.4.1.15. Turkey Clean Label Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
5.4.1.16. Russia Clean Label Ingredients Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
5.4.1.17. Russia Clean Label Ingredients Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
5.4.1.18. Russia Clean Label Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
5.4.1.19. Rest of Europe Clean Label Ingredients Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
5.4.1.20. Rest of Europe Clean Label Ingredients Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
5.4.1.21. Rest of Europe Clean Label Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
5.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
6. Asia Pacific Clean Label Ingredients Market Outlook, 2019 - 2032
6.1. Asia Pacific Clean Label Ingredients Market Outlook, by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
6.1.1. Key Highlights
6.1.1.1. Natural Colors
6.1.1.2. Natural Flavors
6.1.1.3. Fruits and Vegetable Ingredients
6.1.1.4. Starch & Sweeteners
6.1.1.5. Flours
6.1.1.6. Malt
6.1.1.7. Natural Preservatives
6.1.1.8. Fermentation Ingredients
6.1.1.9. Oils & Shortenings
6.1.1.10. Emulsifiers
6.2. Asia Pacific Clean Label Ingredients Market Outlook, by Application, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
6.2.1. Key Highlights
6.2.1.1. Dry Form Products
6.2.1.2. Cereals & Snacks
6.2.1.3. Bakery Products
6.2.1.4. Beverages
6.2.1.5. Prepared Foods/ Ready Meals and Processed Foods
6.2.1.6. Dairy & Frozen Desserts
6.2.1.7. Others
6.3. Asia Pacific Clean Label Ingredients Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
6.3.1. Key Highlights
6.3.1.1. Dry
6.3.1.2. Liquid
6.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
6.4. Asia Pacific Clean Label Ingredients Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
6.4.1. Key Highlights
6.4.1.1. China Clean Label Ingredients Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
6.4.1.2. China Clean Label Ingredients Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
6.4.1.3. China Clean Label Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
6.4.1.4. Japan Clean Label Ingredients Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
6.4.1.5. Japan Clean Label Ingredients Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
6.4.1.6. Japan Clean Label Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
6.4.1.7. South Korea Clean Label Ingredients Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
6.4.1.8. South Korea Clean Label Ingredients Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
6.4.1.9. South Korea Clean Label Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
6.4.1.10. India Clean Label Ingredients Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
6.4.1.11. India Clean Label Ingredients Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
6.4.1.12. India Clean Label Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
6.4.1.13. Southeast Asia Clean Label Ingredients Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
6.4.1.14. Southeast Asia Clean Label Ingredients Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
6.4.1.15. Southeast Asia Clean Label Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
6.4.1.16. Rest of Asia Pacific Clean Label Ingredients Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
6.4.1.17. Rest of Asia Pacific Clean Label Ingredients Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
6.4.1.18. Rest of Asia Pacific Clean Label Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
6.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
7. Latin America Clean Label Ingredients Market Outlook, 2019 - 2032
7.1. Latin America Clean Label Ingredients Market Outlook, by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
7.1.1. Key Highlights
7.1.1.1. Natural Colors
7.1.1.2. Natural Flavors
7.1.1.3. Fruits and Vegetable Ingredients
7.1.1.4. Starch & Sweeteners
7.1.1.5. Flours
7.1.1.6. Malt
7.1.1.7. Natural Preservatives
7.1.1.8. Fermentation Ingredients
7.1.1.9. Oils & Shortenings
7.1.1.10. Emulsifiers
7.2. Latin America Clean Label Ingredients Market Outlook, by Application, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
7.2.1.1. Dry Form Products
7.2.1.2. Cereals & Snacks
7.2.1.3. Bakery Products
7.2.1.4. Beverages
7.2.1.5. Prepared Foods/ Ready Meals and Processed Foods
7.2.1.6. Dairy & Frozen Desserts
7.2.1.7. Others
7.3. Latin America Clean Label Ingredients Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
7.3.1. Key Highlights
7.3.1.1. Dry
7.3.1.2. Liquid
7.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
7.4. Latin America Clean Label Ingredients Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
7.4.1. Key Highlights
7.4.1.1. Brazil Clean Label Ingredients Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
7.4.1.2. Brazil Clean Label Ingredients Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
7.4.1.3. Brazil Clean Label Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
7.4.1.4. Mexico Clean Label Ingredients Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
7.4.1.5. Mexico Clean Label Ingredients Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
7.4.1.6. Mexico Clean Label Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
7.4.1.7. Argentina Clean Label Ingredients Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
7.4.1.8. Argentina Clean Label Ingredients Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
7.4.1.9. Argentina Clean Label Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
7.4.1.10. Rest of Latin America Clean Label Ingredients Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
7.4.1.11. Rest of Latin America Clean Label Ingredients Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
7.4.1.12. Rest of Latin America Clean Label Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
7.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
8. Middle East & Africa Clean Label Ingredients Market Outlook, 2019 - 2032
8.1. Middle East & Africa Clean Label Ingredients Market Outlook, by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
8.1.1. Key Highlights
8.1.1.1. Natural Colors
8.1.1.2. Natural Flavors
8.1.1.3. Fruits and Vegetable Ingredients
8.1.1.4. Starch & Sweeteners
8.1.1.5. Flours
8.1.1.6. Malt
8.1.1.7. Natural Preservatives
8.1.1.8. Fermentation Ingredients
8.1.1.9. Oils & Shortenings
8.1.1.10. Emulsifiers
8.2. Middle East & Africa Clean Label Ingredients Market Outlook, by Application, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
8.2.1. Key Highlights
8.2.1.1. Dry Form Products
8.2.1.2. Cereals & Snacks
8.2.1.3. Bakery Products
8.2.1.4. Beverages
8.2.1.5. Prepared Foods/ Ready Meals and Processed Foods
8.2.1.6. Dairy & Frozen Desserts
8.2.1.7. Others
8.3. Middle East & Africa Clean Label Ingredients Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
8.3.1. Key Highlights
8.3.1.1. Dry
8.3.1.2. Liquid
8.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
8.4. Middle East & Africa Clean Label Ingredients Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
8.4.1. Key Highlights
8.4.1.1. GCC Clean Label Ingredients Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
8.4.1.2. GCC Clean Label Ingredients Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
8.4.1.3. GCC Clean Label Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
8.4.1.4. South Africa Clean Label Ingredients Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
8.4.1.5. South Africa Clean Label Ingredients Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
8.4.1.6. South Africa Clean Label Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
8.4.1.7. Egypt Clean Label Ingredients Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
8.4.1.8. Egypt Clean Label Ingredients Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
8.4.1.9. Egypt Clean Label Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
8.4.1.10. Nigeria Clean Label Ingredients Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
8.4.1.11. Nigeria Clean Label Ingredients Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
8.4.1.12. Nigeria Clean Label Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
8.4.1.13. Rest of Middle East & Africa Clean Label Ingredients Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
8.4.1.14. Rest of Middle East & Africa Clean Label Ingredients Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
8.4.1.15. Rest of Middle East & Africa Clean Label Ingredients Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2032
8.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
9. Competitive Landscape
9.1. By Form vs by Application Heat map
9.2. Manufacturer vs by Application Heatmap
9.3. Company Market Share Analysis, 2024
9.4. Competitive Dashboard
9.5. Company Profiles
9.5.1. Cargill
9.5.1.1. Company Overview
9.5.1.2. Product Portfolio
9.5.1.3. Financial Overview
9.5.1.4. Business Strategies and Development
9.5.2. Ingredion Incorporated
9.5.3. Koninklijke DSM N.V.
9.5.4. E.I. Du Pont De Nemours and Company
9.5.5. Archer Daniels Midland Company
9.5.6. Kerry Group PLC
9.5.7. Tate & Lyle PLC
9.5.8. Daikin America
9.5.9. Fluoryx
9.5.10. Wilshire Technologies
9.5.11. TCI Chemicals
10. Appendix
10.1. Research Methodology
10.2. Report Assumptions
10.3. Acronyms and Abbreviations

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート

Fairfield Market Research社の食料・飲料分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Fairfield Market Research社はどのような調査会社ですか?


Fairfield Market Researchでは、最新かつ最も関連性の高い市場データと洞察に満ちた詳細なレポートを発行しています。広範囲にわたり、業界動向や市場ベースのデータを含んでおり、顧客が... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/01/22 10:26

156.55 円

163.61 円

196.14 円

ページTOPに戻る