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加水分解植物性タンパク質市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東アフリカ)


Hydrolyzed Plant Protein Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2031 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)

加水分解植物性タンパク質市場は、2024年から2031年にかけて大きく成長し、年平均成長率(CAGR)は5.1%と予測される。市場規模は2024年の23.4億米ドルから2031年には33.2億米ドルに拡大すると予測される。この成... もっと見る

 

 

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Fairfield Market Research
フェアフィールドマーケットリサーチ
2024年11月15日 US$4,995
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サマリー

加水分解植物性タンパク質市場は、2024年から2031年にかけて大きく成長し、年平均成長率(CAGR)は5.1%と予測される。市場規模は2024年の23.4億米ドルから2031年には33.2億米ドルに拡大すると予測される。この成長の原動力は、植物性タンパク質に対する消費者の嗜好の高まりと、食品、飲料、化粧品、パーソナルケア製品での使用の増加である。

市場インサイト

植物性タンパク質への需要の高まり

手頃な価格と健康上の利点から、消費者は植物性タンパク質にシフトしている。大豆、エンドウ豆、米、小麦に由来するタンパク質は、動物性タンパク質生産に関連する倫理的問題を抱えることなく、必要不可欠な栄養を提供する。マーケティング・キャンペーンは、植物性製品の健康、環境、倫理的な利点を強調し、その採用を後押ししている。

菜食主義とフレキシタリアン食の影響

ヴィーガンやフレキシタリアン食の世界的な増加は、プロテイン業界のトレンドを形成している。都市部の消費者は、健康、持続可能性、倫理的な理由から植物性食品を好んでいる。この傾向は、菜食主義が定着している北米とヨーロッパで特に顕著である。

食品における加水分解植物性タンパク質

加水分解植物性タンパク質は、風味増強剤や機能性成分として、スナック菓子、シリアル、スープ、肉類似品に広く使用されている。植物由来の原料を使って肉の味と食感を再現した肉類似食品は、健康志向の消費者の間で人気を集めている。加水分解植物性タンパク質は、エマルジョンを安定させ、風味を改善し、全体的な魅力を高めることによって、これらの製品を強化する。

パーソナルケアと化粧品への応用

植物性タンパク質は、化粧品やパーソナルケア製品にますます使用されるようになっています。加水分解植物タンパク質は、スキンケアやヘアケア製品においてコンディショニング剤として役立っている。例えば、加水分解小麦タンパク質は皮膚や髪に栄養を与え保護するため、美容業界における植物由来成分の採用を後押ししている。

MSG不耐性への対応

加水分解植物タンパク質はグルタミン酸ナトリウム(MSG)に似たグルタミン酸を含み、食品の風味を向上させる。しかし、頭痛や吐き気といったMSG関連の健康問題に対する懸念から、MSGフリーの代替品に対する需要が高まっている。このため、加水分解植物性タンパク質メーカーは、北米や欧州などの地域で健康志向の消費者に対応する機会を生み出している。

主な市場牽引要因

1.健康と倫理的配慮:動物性タンパク質よりも植物性タンパク質の方が優れているという認識の高まり。

2.菜食主義の台頭:先進国市場での菜食主義者の増加。

3.革新的な用途:風味調味料や機能性成分としての食品への利用拡大。

4.化粧品用途:スキンケアおよびヘアケア製品における植物性タンパク質の需要の高まり。

5.持続可能性と費用対効果:植物性タンパク質は環境に優しく経済的であり、特に新興市場において顕著である。

ビジネスチャンス

化粧品業界における役割の拡大

142種類以上のパーソナルケア製品に加水分解植物タンパク質が配合されていることは、コンディショニング剤としての重要性を浮き彫りにしている。この傾向は、美容・パーソナルケア分野のメーカーに有利なビジネスチャンスをもたらす。

拡大する食品用途

加水分解植物性タンパク質の使用は、ベーカリー、菓子、スナック、シリアル、肉類似品で増加している。風味や食感の向上といった特性により、食品のイノベーションには欠かせないものとなっている。

アジアの新興市場

南アジアと東アジアでは、健康意識と加水分解植物性タンパク質の需要に後押しされて、植物ベースの食生活が急速に普及している。これらの地域は、市場関係者にとって大きな成長機会となっている。

地域別インサイト

北米と欧州:圧倒的市場

これらの地域は世界市場の60%以上を占めており、強力なメーカーのプレゼンスと高い消費者意識に支えられている。持続可能で倫理的な製品に対する需要が、市場拡大をさらに後押ししている。

南アジアと東アジア:高成長の可能性

中国、インド、韓国などの新興市場は、健康トレンドと化粧品セクターの拡大に後押しされ、植物ベースの食生活を採用しつつある。メーカー各社は、需要の高まりを活用するため、これらの地域をターゲットとしている。

中東、アフリカ、中南米

都市化と消費者の嗜好の変化により、これらの地域では植物性タンパク質の採用が徐々に増えており、新たな成長機会をもたらしている。

競合分析

加水分解植物性タンパク質市場は競争が激しく、大手企業は市場での地位を強化するために技術革新、戦略的提携、買収を重視している。植物由来の代替食品に対する需要の高まりに対応する製品の上市が重要な焦点となっている。

主要プレイヤー

-ケリー社

-テート&ライル

-カーギル社

-アーチャー・ダニエルズ・ミッドランド社

-ロケット・フレール

-グリフィス・フーズ社

-ケリセマ

-ペベサ

-フリースランド・カンピーナ原料

-ニュー・アライアンス・ダイ・ケム社

-A.コスタンティーノ&C.スパ

-MGP

-アジノモト・フィリピン・コーポレーション

-アストロンリミテッド

-アーケイ食品株式会社

これらの企業は高度な技術と戦略を駆使して、競争力を高めるための革新的な加水分解植物性タンパク質ソリューションを開発している。

加水分解植物性タンパク質市場のセグメンテーション

供給源別

-大豆

-小麦

-米

-エンドウ豆

-その他

フォーム別

-乾燥粉末

-液体

最終用途別

-食品・飲料

パン・菓子

スナック&シリアル

食肉添加物

o飲料

その他

-化粧品・パーソナルケア

-スポーツ栄養

-幼児栄養学

-動物飼料

-その他

地域別

-北米

-ラテンアメリカ

-ヨーロッパ

-南アジア・太平洋

-東アジア

-中東・アフリカ



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目次

1.要旨
1.1.加水分解植物性タンパク質の世界市場スナップショット
1.2.将来予測
1.3.主な市場動向
1.4.地域別スナップショット(金額別、2024年
1.5.アナリストの推奨
2.市場概要
2.1.市場の定義とセグメント
2.2.市場ダイナミクス
2.2.1.促進要因
2.2.2.阻害要因
2.2.3.市場機会
2.3.バリューチェーン分析
2.4.ポーターのファイブフォース分析
2.5.COVID-19インパクト分析
2.5.1.供給
2.5.2.需要
2.6.PESTLE分析
3.加水分解植物性タンパク質の世界市場展望、2019年~2031年
3.1.加水分解植物性タンパク質の世界市場展望、供給源別、金額(10億米ドル)、2019年~2031年
3.1.1.主なハイライト
3.1.1.1.大豆
3.1.1.2.小麦
3.1.1.3.米
3.1.1.4.エンドウ豆
3.1.1.5.その他
3.2.加水分解植物タンパク質の世界市場展望、形態別、金額(10億米ドル)、2019年~2031年
3.2.1.主要ハイライト
3.2.1.1.ドライパウダー
3.2.1.2.液体
3.3.加水分解植物性タンパク質の世界市場展望、最終用途別、金額(10億米ドル)、2019年~2031年
3.3.1.主要ハイライト
3.3.1.1.食品・飲料
3.3.1.1.1.ベーカリー&菓子
3.3.1.1.2.スナック&シリアル
3.3.1.1.3.食肉添加物
3.3.1.1.4.飲料
3.3.1.1.5.その他
3.3.1.2.化粧品・パーソナルケア
3.3.1.3.スポーツ栄養
3.3.1.4.乳児栄養
3.3.1.5.動物飼料
3.3.1.6.その他
3.4.加水分解植物性タンパク質の世界市場展望、地域別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
3.4.1.主要ハイライト
3.4.1.1.北米
3.4.1.2.欧州
3.4.1.3.アジア太平洋
3.4.1.4.ラテンアメリカ
3.4.1.5.中東・アフリカ
4.北米の加水分解植物性タンパク質市場の展望、2019年~2031年
4.1.北米の加水分解植物性タンパク質市場の展望、供給源別、金額(10億米ドル)、2019年~2031年
4.1.1.主要ハイライト
4.1.1.1.大豆
4.1.1.2.小麦
4.1.1.3.米
4.1.1.4.エンドウ豆
4.1.1.5.その他
4.2.北米の加水分解植物性タンパク質市場の展望、形態別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
4.2.1.主要ハイライト
4.2.1.1.ドライパウダー
4.2.1.2.液体
4.3.北米の加水分解植物性タンパク質市場の展望:最終用途別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
4.3.1.主要ハイライト
4.3.1.1.食品・飲料
4.3.1.1.1.ベーカリー&菓子
4.3.1.1.2.スナック&シリアル
4.3.1.1.3.食肉添加物
4.3.1.1.4.飲料
4.3.1.1.5.その他
4.3.1.2.化粧品・パーソナルケア
4.3.1.3.スポーツ栄養
4.3.1.4.乳児栄養
4.3.1.5.動物飼料
4.3.1.6.その他
4.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
4.4.北米の加水分解植物性タンパク質市場の展望(国別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
4.4.1.主要ハイライト
4.4.1.1.米国の加水分解植物性タンパク質市場:供給源別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
4.4.1.2.米国の加水分解植物性タンパク質市場:形態別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
4.4.1.3.米国の加水分解植物性タンパク質市場:最終用途別、金額(Bn米ドル)、2019年~2031年
4.4.1.4.カナダの加水分解植物性タンパク質市場:供給源別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
4.4.1.5.カナダの加水分解植物性タンパク質市場:形態別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
4.4.1.6.カナダの加水分解植物性タンパク質市場:最終用途別、金額(Bn米ドル)、2019年~2031年
4.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
5.欧州の加水分解植物性タンパク質市場の展望(2019年~2031年
5.1.欧州の加水分解植物性タンパク質市場の展望、供給源別、金額(10億米ドル)、2019年〜2031年
5.1.1.主なハイライト
5.1.1.1.大豆
5.1.1.2.小麦
5.1.1.3.米
5.1.1.4.エンドウ豆
5.1.1.5.その他
5.2.欧州の加水分解植物性タンパク質市場の展望、形態別、金額(10億米ドル)、2019年~2031年
5.2.1.主要ハイライト
5.2.1.1.ドライパウダー
5.2.1.2.液体
5.3.欧州の加水分解植物性タンパク質市場の展望、最終用途別、金額(10億米ドル)、2019年~2031年
5.3.1.主なハイライト
5.3.1.1.食品・飲料
5.3.1.1.1.ベーカリー&菓子
5.3.1.1.2.スナック&シリアル
5.3.1.1.3.食肉添加物
5.3.1.1.4.飲料
5.3.1.1.5.その他
5.3.1.2.化粧品・パーソナルケア
5.3.1.3.スポーツ栄養
5.3.1.4.乳児栄養
5.3.1.5.動物飼料
5.3.1.6.その他
5.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
5.4.欧州の加水分解植物性タンパク質市場の展望、国別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
5.4.1.主要ハイライト
5.4.1.1.ドイツの加水分解植物性タンパク質市場:供給源別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
5.4.1.2.ドイツの加水分解植物性タンパク質市場:形態別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
5.4.1.3.ドイツの加水分解植物性タンパク質市場:最終用途別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
5.4.1.4.イギリスの加水分解植物性タンパク質市場:供給源別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
5.4.1.5.イギリスの加水分解植物性タンパク質市場:形態別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
5.4.1.6.イギリスの加水分解植物性タンパク質市場:最終用途別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
5.4.1.7.フランスの加水分解植物性タンパク質市場:供給源別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
5.4.1.8.フランスの加水分解植物性タンパク質市場:形態別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
5.4.1.9.フランスの加水分解植物性タンパク質市場:最終用途別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
5.4.1.10.イタリアの加水分解植物性タンパク質市場:供給源別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
5.4.1.11.イタリアの加水分解植物性タンパク質市場:形態別、金額(Bnドル)、2019年 - 2031年
5.4.1.12.イタリアの加水分解植物性タンパク質市場:最終用途別、金額(Bnドル)、2019年 - 2031年
5.4.1.13.トルコの加水分解植物性タンパク質市場:供給源別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
5.4.1.14.トルコの加水分解植物性タンパク質市場:形態別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
5.4.1.15.トルコの加水分解植物性タンパク質市場:最終用途別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
5.4.1.16.ロシアの加水分解植物性タンパク質市場:供給源別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
5.4.1.17.ロシアの加水分解植物性タンパク質市場:形態別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
5.4.1.18.ロシアの加水分解植物性タンパク質市場:最終用途別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
5.4.1.19.その他のヨーロッパの加水分解植物性タンパク質市場:供給源別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
5.4.1.20.その他のヨーロッパの加水分解植物性タンパク質市場:形態別、金額(Bn米ドル)、2019年~2031年
5.4.1.21.欧州の残りの加水分解植物性タンパク質市場:最終用途別、金額(Bn米ドル)、2019年~2031年
5.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
6.アジア太平洋地域の加水分解植物性タンパク質市場の展望(2019年~2031年
6.1.アジア太平洋地域の加水分解植物性タンパク質市場の展望:供給源別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
6.1.1.主なハイライト
6.1.1.1.大豆
6.1.1.2.小麦
6.1.1.3.米
6.1.1.4.エンドウ豆
6.1.1.5.その他
6.2.アジア太平洋地域の加水分解植物性タンパク質市場の展望、形態別、金額(10億米ドル)、2019年~2031年
6.2.1.主要ハイライト
6.2.1.1.ドライパウダー
6.2.1.2.液体
6.3.アジア太平洋地域の加水分解植物性タンパク質市場の展望、最終用途別、金額(10億米ドル)、2019年~2031年
6.3.1.主要ハイライト
6.3.1.1.食品・飲料
6.3.1.1.1.ベーカリー&菓子
6.3.1.1.2.スナック&シリアル
6.3.1.1.3.食肉添加物
6.3.1.1.4.飲料
6.3.1.1.5.その他
6.3.1.2.化粧品・パーソナルケア
6.3.1.3.スポーツ栄養
6.3.1.4.乳児栄養
6.3.1.5.動物飼料
6.3.1.6.その他
6.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
6.4.アジア太平洋地域の加水分解植物性タンパク質市場の展望、国別、金額(10億米ドル)、2019年~2031年
6.4.1.主要ハイライト
6.4.1.1.中国の加水分解植物性タンパク質市場:供給源別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
6.4.1.2.中国の加水分解植物性タンパク質市場:形態別、金額(億米ドル)、2019年〜2031年
6.4.1.3.中国の加水分解植物性タンパク質市場:最終用途別、金額(Bn米ドル)、2019年~2031年
6.4.1.4.日本の加水分解植物性タンパク質市場:供給源別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
6.4.1.5.日本の加水分解植物性タンパク質市場:形態別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
6.4.1.6.日本の加水分解植物性タンパク質市場:最終用途別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
6.4.1.7.韓国の加水分解植物性タンパク質市場:供給源別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
6.4.1.8.韓国の加水分解植物性タンパク質市場:形態別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
6.4.1.9.韓国の加水分解植物性タンパク質市場:最終用途別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
6.4.1.10.インドの加水分解植物性タンパク質市場:供給源別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
6.4.1.11.インドの加水分解植物性タンパク質市場:形態別、金額(Bn米ドル)、2019年~2031年
6.4.1.12.インドの加水分解植物性タンパク質市場:最終用途別、金額(Bn米ドル)、2019年~2031年
6.4.1.13.東南アジアの加水分解植物性タンパク質市場:供給源別、金額(Bn米ドル)、2019年~2031年
6.4.1.14.東南アジアの加水分解植物性タンパク質市場:形態別、金額(Bn米ドル)、2019年~2031年
6.4.1.15.東南アジアの加水分解植物性タンパク質市場:最終用途別、金額(Bn米ドル)、2019年~2031年
6.4.1.16.アジア太平洋地域の残りの加水分解植物性タンパク質市場:供給源別、金額(Bn米ドル)、2019年~2031年
6.4.1.17.アジア太平洋地域の残りの加水分解植物性タンパク質市場:形態別、金額(Bn米ドル)、2019年~2031年
6.4.1.18.アジア太平洋地域の残りの加水分解植物性タンパク質市場:最終用途別、金額(Bn米ドル)、2019年~2031年
6.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
7.ラテンアメリカの加水分解植物性タンパク質市場の展望(2019年~2031年
7.1.ラテンアメリカの加水分解植物性タンパク質市場の展望:供給源別、金額(10億米ドル)、2019年~2031年
7.1.1.主要ハイライト
7.1.1.1.大豆
7.1.1.2.小麦
7.1.1.3.米
7.1.1.4.エンドウ豆
7.1.1.5.その他
7.2.ラテンアメリカの加水分解植物性タンパク質市場の展望、形態別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
7.2.1.1.乾燥粉末
7.2.1.2.液体
7.3.ラテンアメリカの加水分解植物性タンパク質市場の展望:最終用途別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
7.3.1.主要ハイライト
7.3.1.1.食品・飲料
7.3.1.1.1.ベーカリー&菓子
7.3.1.1.2.スナック&シリアル
7.3.1.1.3.食肉添加物
7.3.1.1.4.飲料
7.3.1.1.5.その他
7.3.1.2.化粧品・パーソナルケア
7.3.1.3.スポーツ栄養
7.3.1.4.乳児栄養
7.3.1.5.動物飼料
7.3.1.6.その他
7.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
7.4.ラテンアメリカの加水分解植物性タンパク質市場の展望(国別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
7.4.1.主要ハイライト
7.4.1.1.ブラジルの加水分解植物性タンパク質市場:供給源別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
7.4.1.2.ブラジルの加水分解植物性タンパク質市場:形態別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
7.4.1.3.ブラジルの加水分解植物性タンパク質市場:最終用途別、金額(US$ Bn), 2019 - 2031年
7.4.1.4.メキシコの加水分解植物性タンパク質市場:供給源別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
7.4.1.5.メキシコの加水分解植物性タンパク質市場:形態別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
7.4.1.6.メキシコの加水分解植物性タンパク質市場:最終用途別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
7.4.1.7.アルゼンチンの加水分解植物性タンパク質市場:供給源別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
7.4.1.8.アルゼンチンの加水分解植物性タンパク質市場:形態別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
7.4.1.9.アルゼンチンの加水分解植物性タンパク質市場:最終用途別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
7.4.1.10.ラテンアメリカのその他の地域の加水分解植物性タンパク質市場:供給源別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
7.4.1.11.ラテンアメリカのその他の加水分解植物性タンパク質市場:形態別、金額(Bn米ドル)、2019年~2031年
7.4.1.12.ラテンアメリカの残りの加水分解植物性タンパク質市場:最終用途別、金額(Bn米ドル)、2019年 - 2031年
7.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
8.中東・アフリカの加水分解植物性タンパク質市場の展望(2019年~2031年
8.1.中東・アフリカの加水分解植物性タンパク質市場の展望:供給源別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
8.1.1.主要ハイライト
8.1.1.1.大豆
8.1.1.2.小麦
8.1.1.3.米
8.1.1.4.エンドウ豆
8.1.1.5.その他
8.2.中東・アフリカの加水分解植物性タンパク質市場の展望、形態別、金額(10億米ドル)、2019年~2031年
8.2.1.主要ハイライト
8.2.1.1.ドライパウダー
8.2.1.2.液体
8.3.中東・アフリカの加水分解植物性タンパク質市場の展望:最終用途別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
8.3.1.主要ハイライト
8.3.1.1.食品・飲料
8.3.1.1.1.ベーカリー&菓子
8.3.1.1.2.スナック&シリアル
8.3.1.1.3.食肉添加物
8.3.1.1.4.飲料
8.3.1.1.5.その他
8.3.1.2.化粧品・パーソナルケア
8.3.1.3.スポーツ栄養
8.3.1.4.乳児栄養
8.3.1.5.動物飼料
8.3.1.6.その他
8.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
8.4.中東・アフリカの加水分解植物性タンパク質市場の展望、国別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
8.4.1.主要ハイライト
8.4.1.1.GCCの加水分解植物性タンパク質市場:供給源別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
8.4.1.2.GCCの加水分解植物性タンパク質市場:形態別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
8.4.1.3.GCCの加水分解植物性タンパク質市場:最終用途別、金額(Bn米ドル)、2019年~2031年
8.4.1.4.南アフリカの加水分解植物性タンパク質市場:供給源別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
8.4.1.5.南アフリカの加水分解植物性タンパク質市場:形態別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
8.4.1.6.南アフリカの加水分解植物性タンパク質市場:最終用途別、金額(Bn米ドル)、2019年~2031年
8.4.1.7.エジプトの加水分解植物性タンパク質市場:供給源別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
8.4.1.8.エジプトの加水分解植物性タンパク質市場:形態別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
8.4.1.9.エジプトの加水分解植物性タンパク質市場:最終用途別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
8.4.1.10.ナイジェリアの加水分解植物性たん白市場:供給源別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
8.4.1.11.ナイジェリアの加水分解植物性タンパク質市場:形態別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
8.4.1.12.ナイジェリアの加水分解植物性タンパク質市場:最終用途別、金額(Bn米ドル)、2019年~2031年
8.4.1.13.その他の中東・アフリカの加水分解植物性タンパク質市場:供給源別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
8.4.1.14.中東・アフリカの残りの加水分解植物性タンパク質市場:形態別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
8.4.1.15.中東・アフリカの残りの加水分解植物性タンパク質市場:最終用途別、金額(Bnドル)、2019年~2031年
8.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
9.競争環境
9.1.各社の市場シェア分析、2024年
9.2.競合ダッシュボード
9.3.企業プロフィール
9.3.1.ケリー
9.3.1.1.会社概要
9.3.1.2.製品ポートフォリオ
9.3.1.3.財務概要
9.3.1.4.事業戦略と展開
9.3.2.テート&ライル
9.3.2.1.会社概要
9.3.2.2.製品ポートフォリオ
9.3.2.3.財務概要
9.3.2.4.事業戦略と展開
9.3.3.カーギル社
9.3.3.1.会社概要
9.3.3.2.製品ポートフォリオ
9.3.3.3.財務概要
9.3.3.4.事業戦略と展開
9.3.4.アーチャー・ダニエルズ・ミッドランド社
9.3.4.1.会社概要
9.3.4.2.製品ポートフォリオ
9.3.4.3.財務概要
9.3.4.4.事業戦略と展開
9.3.5.ロケット・フレール
9.3.5.1.会社概要
9.3.5.2.製品ポートフォリオ
9.3.5.3.財務概要
9.3.5.4.事業戦略と展開
9.3.6.グリフィス・フーズ社
9.3.6.1.会社概要
9.3.6.2.製品ポートフォリオ
9.3.6.3.財務概要
9.3.6.4.事業戦略と展開
9.3.7.ケリセマ
9.3.7.1.会社概要
9.3.7.2.製品ポートフォリオ
9.3.7.3.財務概要
9.3.7.4.事業戦略と展開
9.3.8.ペベサ
9.3.8.1.会社概要
9.3.8.2.製品ポートフォリオ
9.3.8.3.財務概要
9.3.8.4.事業戦略と展開
9.3.9.その他
9.3.9.1.会社概要
9.3.9.2.製品ポートフォリオ
9.3.9.3.財務概要
9.3.9.4.事業戦略と展開
10.付録
10.1.調査方法
10.2.報告書の前提条件
10.3.頭字語および略語

 

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Summary

The Hydrolyzed Plant Protein Market is projected to grow significantly from 2024 to 2031, with an estimated compound annual growth rate (CAGR) of 5.1%. The market size is forecasted to expand from USD 2.34 billion in 2024 to USD 3.32 billion by 2031. This growth is driven by rising consumer preference for plant-based protein and its increasing use in food, beverages, cosmetics, and personal care products.

Market Insights

Growing Demand for Plant-Based Proteins

Consumers are shifting to plant-based proteins due to their affordability and health benefits. Proteins derived from soy, peas, rice, and wheat offer essential nutrition without the ethical issues tied to animal protein production. Marketing campaigns emphasize the health, environmental, and ethical advantages of plant-based products, boosting their adoption.

Impact of Veganism and Flexitarian Diets

The global increase in vegan and flexitarian diets is shaping protein industry trends. Urban consumers are favoring plant-based foods for health, sustainability, and ethical reasons. This trend is particularly prominent in North America and Europe, where veganism is well-entrenched.

Hydrolyzed Plant Protein in Food Products

Hydrolyzed plant protein is widely used as a flavor enhancer and functional ingredient in snacks, cereals, soups, and meat analogs. Meat analogs, which replicate the taste and texture of meat using plant-based ingredients, are gaining popularity among health-conscious consumers. Hydrolyzed plant proteins enhance these products by stabilizing emulsions, improving flavor, and boosting overall appeal.

Applications in Personal Care and Cosmetics

Plant-based proteins are increasingly used in cosmetics and personal care products. Hydrolyzed plant protein serves as a conditioning agent in skincare and haircare formulations. Hydrolyzed wheat protein, for instance, nourishes and protects skin and hair, driving the adoption of plant-based ingredients in the beauty industry.

Addressing MSG Intolerance

Hydrolyzed plant proteins contain glutamic acid, similar to monosodium glutamate (MSG), enhancing food flavors. However, concerns over MSG-related health issues like headaches and nausea have led to a demand for MSG-free alternatives. This creates opportunities for hydrolyzed plant protein manufacturers to cater to health-conscious consumers in regions such as North America and Europe.

Key Market Drivers

1.Health and Ethical Considerations: Growing awareness of the benefits of plant-based proteins over animal-derived options.

2.Rise of Veganism: Increasing adoption of vegan diets in developed markets supports growth.

3.Innovative Applications: Expanding use in food products as flavor enhancers and functional ingredients.

4.Cosmetic Applications: Rising demand for plant-based proteins in skincare and haircare products.

5.Sustainability and Cost-Effectiveness: Plant-based proteins are eco-friendly and economical, especially in emerging markets.

Business Opportunities

Growing Role in the Cosmetics Industry

The inclusion of hydrolyzed plant proteins in over 142 personal care product formulations highlights their importance as conditioning agents. This trend opens lucrative opportunities for manufacturers in the beauty and personal care sectors.

Expanding Food Applications

The use of hydrolyzed plant protein is increasing in bakery, confectionery, snacks, cereals, and meat analogs. Its properties, such as flavor and texture enhancement, make it vital for food product innovation.

Emerging Markets in Asia

South Asia and East Asia are experiencing rapid adoption of plant-based diets, driven by health awareness and demand for hydrolyzed plant proteins. These regions represent significant growth opportunities for market players.

Regional Insights

North America and Europe: Dominant Markets

These regions account for more than 60% of the global market, supported by strong manufacturer presence and high consumer awareness. The demand for sustainable and ethical products further drives market expansion.

South Asia and East Asia: High-Growth Potential

Emerging markets like China, India, and South Korea are adopting plant-based diets, fueled by health trends and the expanding cosmetics sector. Manufacturers are targeting these regions to leverage rising demand.

Middle East, Africa, and Latin America

Urbanization and shifting consumer preferences are gradually increasing the adoption of plant-based protein trends in these regions, providing new growth opportunities.

Competitive Analysis

The hydrolyzed plant protein market is highly competitive, with leading companies emphasizing innovation, strategic partnerships, and acquisitions to strengthen their market position. Product launches addressing the rising demand for plant-based alternatives are a key focus.

Key Players

•Kerry Inc.

•Tate & Lyle

•Cargill, Incorporated

•Archer Daniels Midland Company

•Roquette Frères

•Griffith Foods Inc.

•Kelisema

•PEVESA

•FrieslandCampina Ingredients

•New Alliance Dye Chem Pvt. Ltd.

•A. Costantino & C. spa

•MGP

•AJINOMOTO PHILIPPINES CORPORATION

•ASTRON LIMITED

•Aarkay Food Products Ltd.

These companies are leveraging advanced technologies and strategies to develop innovative hydrolyzed plant protein solutions for a competitive edge.

Hydrolyzed Plant Protein Market Segmentation

By Source

•Soy

•Wheat

•Rice

•Pea

•Others

By Form

•Dry Powder

•Liquid

By End Use

•Food & Beverages

oBakery & Confectionery

oSnacks & Cereals

oMeat Additives

oBeverages

oOthers

•Cosmetic & Personal Care

•Sports Nutrition

•Infant Nutrition

•Animal Feed

•Others

By Region

•North America

•Latin America

•Europe

•South Asia & Pacific

•East Asia

•Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Hydrolyzed Plant Protein Market Snapshot
1.2. Future Projections
1.3. Key Market Trends
1.4. Regional Snapshot, by Value, 2024
1.5. Analyst Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Definitions and Segmentations
2.2. Market Dynamics
2.2.1. Drivers
2.2.2. Restraints
2.2.3. Market Opportunities
2.3. Value Chain Analysis
2.4. Porter’s Five Forces Analysis
2.5. COVID-19 Impact Analysis
2.5.1. Supply
2.5.2. Demand
2.6. PESTLE Analysis
3. Global Hydrolyzed Plant Protein Market Outlook, 2019 - 2031
3.1. Global Hydrolyzed Plant Protein Market Outlook, by Source, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
3.1.1. Key Highlights
3.1.1.1. Soy
3.1.1.2. Wheat
3.1.1.3. Rice
3.1.1.4. Pea
3.1.1.5. Others
3.2. Global Hydrolyzed Plant Protein Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
3.2.1. Key Highlights
3.2.1.1. Dry Powder
3.2.1.2. Liquid
3.3. Global Hydrolyzed Plant Protein Market Outlook, by End Use, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
3.3.1. Key Highlights
3.3.1.1. Food & Beverages
3.3.1.1.1. Bakery & Confectionery
3.3.1.1.2. Snacks & Cereals
3.3.1.1.3. Meat Additives
3.3.1.1.4. Beverages
3.3.1.1.5. Others
3.3.1.2. Cosmetic & Personal Care
3.3.1.3. Sports Nutrition
3.3.1.4. Infant Nutrition
3.3.1.5. Animal Feed
3.3.1.6. Others
3.4. Global Hydrolyzed Plant Protein Market Outlook, by Region, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
3.4.1. Key Highlights
3.4.1.1. North America
3.4.1.2. Europe
3.4.1.3. Asia Pacific
3.4.1.4. Latin America
3.4.1.5. Middle East & Africa
4. North America Hydrolyzed Plant Protein Market Outlook, 2019 - 2031
4.1. North America Hydrolyzed Plant Protein Market Outlook, by Source, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
4.1.1. Key Highlights
4.1.1.1. Soy
4.1.1.2. Wheat
4.1.1.3. Rice
4.1.1.4. Pea
4.1.1.5. Others
4.2. North America Hydrolyzed Plant Protein Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
4.2.1. Key Highlights
4.2.1.1. Dry Powder
4.2.1.2. Liquid
4.3. North America Hydrolyzed Plant Protein Market Outlook, by End Use, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
4.3.1. Key Highlights
4.3.1.1. Food & Beverages
4.3.1.1.1. Bakery & Confectionery
4.3.1.1.2. Snacks & Cereals
4.3.1.1.3. Meat Additives
4.3.1.1.4. Beverages
4.3.1.1.5. Others
4.3.1.2. Cosmetic & Personal Care
4.3.1.3. Sports Nutrition
4.3.1.4. Infant Nutrition
4.3.1.5. Animal Feed
4.3.1.6. Others
4.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
4.4. North America Hydrolyzed Plant Protein Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
4.4.1. Key Highlights
4.4.1.1. U.S. Hydrolyzed Plant Protein Market by Source, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
4.4.1.2. U.S. Hydrolyzed Plant Protein Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
4.4.1.3. U.S. Hydrolyzed Plant Protein Market by End Use, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
4.4.1.4. Canada Hydrolyzed Plant Protein Market by Source, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
4.4.1.5. Canada Hydrolyzed Plant Protein Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
4.4.1.6. Canada Hydrolyzed Plant Protein Market by End Use, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
4.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
5. Europe Hydrolyzed Plant Protein Market Outlook, 2019 - 2031
5.1. Europe Hydrolyzed Plant Protein Market Outlook, by Source, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.1.1. Key Highlights
5.1.1.1. Soy
5.1.1.2. Wheat
5.1.1.3. Rice
5.1.1.4. Pea
5.1.1.5. Others
5.2. Europe Hydrolyzed Plant Protein Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.2.1. Key Highlights
5.2.1.1. Dry Powder
5.2.1.2. Liquid
5.3. Europe Hydrolyzed Plant Protein Market Outlook, by End Use, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.3.1. Key Highlights
5.3.1.1. Food & Beverages
5.3.1.1.1. Bakery & Confectionery
5.3.1.1.2. Snacks & Cereals
5.3.1.1.3. Meat Additives
5.3.1.1.4. Beverages
5.3.1.1.5. Others
5.3.1.2. Cosmetic & Personal Care
5.3.1.3. Sports Nutrition
5.3.1.4. Infant Nutrition
5.3.1.5. Animal Feed
5.3.1.6. Others
5.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
5.4. Europe Hydrolyzed Plant Protein Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.4.1. Key Highlights
5.4.1.1. Germany Hydrolyzed Plant Protein Market by Source, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.4.1.2. Germany Hydrolyzed Plant Protein Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.4.1.3. Germany Hydrolyzed Plant Protein Market by End Use, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.4.1.4. U.K. Hydrolyzed Plant Protein Market by Source, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.4.1.5. U.K. Hydrolyzed Plant Protein Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.4.1.6. U.K. Hydrolyzed Plant Protein Market by End Use, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.4.1.7. France Hydrolyzed Plant Protein Market by Source, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.4.1.8. France Hydrolyzed Plant Protein Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.4.1.9. France Hydrolyzed Plant Protein Market by End Use, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.4.1.10. Italy Hydrolyzed Plant Protein Market by Source, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.4.1.11. Italy Hydrolyzed Plant Protein Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.4.1.12. Italy Hydrolyzed Plant Protein Market by End Use, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.4.1.13. Turkey Hydrolyzed Plant Protein Market by Source, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.4.1.14. Turkey Hydrolyzed Plant Protein Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.4.1.15. Turkey Hydrolyzed Plant Protein Market by End Use, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.4.1.16. Russia Hydrolyzed Plant Protein Market by Source, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.4.1.17. Russia Hydrolyzed Plant Protein Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.4.1.18. Russia Hydrolyzed Plant Protein Market by End Use, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.4.1.19. Rest of Europe Hydrolyzed Plant Protein Market by Source, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.4.1.20. Rest of Europe Hydrolyzed Plant Protein Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.4.1.21. Rest of Europe Hydrolyzed Plant Protein Market by End Use, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
6. Asia Pacific Hydrolyzed Plant Protein Market Outlook, 2019 - 2031
6.1. Asia Pacific Hydrolyzed Plant Protein Market Outlook, by Source, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.1.1. Key Highlights
6.1.1.1. Soy
6.1.1.2. Wheat
6.1.1.3. Rice
6.1.1.4. Pea
6.1.1.5. Others
6.2. Asia Pacific Hydrolyzed Plant Protein Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.2.1. Key Highlights
6.2.1.1. Dry Powder
6.2.1.2. Liquid
6.3. Asia Pacific Hydrolyzed Plant Protein Market Outlook, by End Use, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.3.1. Key Highlights
6.3.1.1. Food & Beverages
6.3.1.1.1. Bakery & Confectionery
6.3.1.1.2. Snacks & Cereals
6.3.1.1.3. Meat Additives
6.3.1.1.4. Beverages
6.3.1.1.5. Others
6.3.1.2. Cosmetic & Personal Care
6.3.1.3. Sports Nutrition
6.3.1.4. Infant Nutrition
6.3.1.5. Animal Feed
6.3.1.6. Others
6.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
6.4. Asia Pacific Hydrolyzed Plant Protein Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.4.1. Key Highlights
6.4.1.1. China Hydrolyzed Plant Protein Market by Source, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.4.1.2. China Hydrolyzed Plant Protein Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.4.1.3. China Hydrolyzed Plant Protein Market by End Use, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.4.1.4. Japan Hydrolyzed Plant Protein Market by Source, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.4.1.5. Japan Hydrolyzed Plant Protein Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.4.1.6. Japan Hydrolyzed Plant Protein Market by End Use, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.4.1.7. South Korea Hydrolyzed Plant Protein Market by Source, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.4.1.8. South Korea Hydrolyzed Plant Protein Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.4.1.9. South Korea Hydrolyzed Plant Protein Market by End Use, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.4.1.10. India Hydrolyzed Plant Protein Market by Source, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.4.1.11. India Hydrolyzed Plant Protein Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.4.1.12. India Hydrolyzed Plant Protein Market by End Use, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.4.1.13. Southeast Asia Hydrolyzed Plant Protein Market by Source, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.4.1.14. Southeast Asia Hydrolyzed Plant Protein Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.4.1.15. Southeast Asia Hydrolyzed Plant Protein Market by End Use, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.4.1.16. Rest of Asia Pacific Hydrolyzed Plant Protein Market by Source, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.4.1.17. Rest of Asia Pacific Hydrolyzed Plant Protein Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.4.1.18. Rest of Asia Pacific Hydrolyzed Plant Protein Market by End Use, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
7. Latin America Hydrolyzed Plant Protein Market Outlook, 2019 - 2031
7.1. Latin America Hydrolyzed Plant Protein Market Outlook, by Source, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.1.1. Key Highlights
7.1.1.1. Soy
7.1.1.2. Wheat
7.1.1.3. Rice
7.1.1.4. Pea
7.1.1.5. Others
7.2. Latin America Hydrolyzed Plant Protein Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.2.1.1. Dry Powder
7.2.1.2. Liquid
7.3. Latin America Hydrolyzed Plant Protein Market Outlook, by End Use, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.3.1. Key Highlights
7.3.1.1. Food & Beverages
7.3.1.1.1. Bakery & Confectionery
7.3.1.1.2. Snacks & Cereals
7.3.1.1.3. Meat Additives
7.3.1.1.4. Beverages
7.3.1.1.5. Others
7.3.1.2. Cosmetic & Personal Care
7.3.1.3. Sports Nutrition
7.3.1.4. Infant Nutrition
7.3.1.5. Animal Feed
7.3.1.6. Others
7.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
7.4. Latin America Hydrolyzed Plant Protein Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.4.1. Key Highlights
7.4.1.1. Brazil Hydrolyzed Plant Protein Market by Source, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.4.1.2. Brazil Hydrolyzed Plant Protein Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.4.1.3. Brazil Hydrolyzed Plant Protein Market by End Use, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.4.1.4. Mexico Hydrolyzed Plant Protein Market by Source, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.4.1.5. Mexico Hydrolyzed Plant Protein Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.4.1.6. Mexico Hydrolyzed Plant Protein Market by End Use, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.4.1.7. Argentina Hydrolyzed Plant Protein Market by Source, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.4.1.8. Argentina Hydrolyzed Plant Protein Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.4.1.9. Argentina Hydrolyzed Plant Protein Market by End Use, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.4.1.10. Rest of Latin America Hydrolyzed Plant Protein Market by Source, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.4.1.11. Rest of Latin America Hydrolyzed Plant Protein Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.4.1.12. Rest of Latin America Hydrolyzed Plant Protein Market by End Use, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
8. Middle East & Africa Hydrolyzed Plant Protein Market Outlook, 2019 - 2031
8.1. Middle East & Africa Hydrolyzed Plant Protein Market Outlook, by Source, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.1.1. Key Highlights
8.1.1.1. Soy
8.1.1.2. Wheat
8.1.1.3. Rice
8.1.1.4. Pea
8.1.1.5. Others
8.2. Middle East & Africa Hydrolyzed Plant Protein Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.2.1. Key Highlights
8.2.1.1. Dry Powder
8.2.1.2. Liquid
8.3. Middle East & Africa Hydrolyzed Plant Protein Market Outlook, by End Use, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.3.1. Key Highlights
8.3.1.1. Food & Beverages
8.3.1.1.1. Bakery & Confectionery
8.3.1.1.2. Snacks & Cereals
8.3.1.1.3. Meat Additives
8.3.1.1.4. Beverages
8.3.1.1.5. Others
8.3.1.2. Cosmetic & Personal Care
8.3.1.3. Sports Nutrition
8.3.1.4. Infant Nutrition
8.3.1.5. Animal Feed
8.3.1.6. Others
8.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
8.4. Middle East & Africa Hydrolyzed Plant Protein Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.4.1. Key Highlights
8.4.1.1. GCC Hydrolyzed Plant Protein Market by Source, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.4.1.2. GCC Hydrolyzed Plant Protein Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.4.1.3. GCC Hydrolyzed Plant Protein Market by End Use, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.4.1.4. South Africa Hydrolyzed Plant Protein Market by Source, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.4.1.5. South Africa Hydrolyzed Plant Protein Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.4.1.6. South Africa Hydrolyzed Plant Protein Market by End Use, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.4.1.7. Egypt Hydrolyzed Plant Protein Market by Source, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.4.1.8. Egypt Hydrolyzed Plant Protein Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.4.1.9. Egypt Hydrolyzed Plant Protein Market by End Use, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.4.1.10. Nigeria Hydrolyzed Plant Protein Market by Source, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.4.1.11. Nigeria Hydrolyzed Plant Protein Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.4.1.12. Nigeria Hydrolyzed Plant Protein Market by End Use, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.4.1.13. Rest of Middle East & Africa Hydrolyzed Plant Protein Market by Source, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.4.1.14. Rest of Middle East & Africa Hydrolyzed Plant Protein Market by Form, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.4.1.15. Rest of Middle East & Africa Hydrolyzed Plant Protein Market by End Use, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
9. Competitive Landscape
9.1. Company Market Share Analysis, 2024
9.2. Competitive Dashboard
9.3. Company Profiles
9.3.1. Kerry Inc.
9.3.1.1. Company Overview
9.3.1.2. Product Portfolio
9.3.1.3. Financial Overview
9.3.1.4. Business Strategies and Development
9.3.2. Tate & Lyle
9.3.2.1. Company Overview
9.3.2.2. Product Portfolio
9.3.2.3. Financial Overview
9.3.2.4. Business Strategies and Development
9.3.3. Cargill, Incorporated
9.3.3.1. Company Overview
9.3.3.2. Product Portfolio
9.3.3.3. Financial Overview
9.3.3.4. Business Strategies and Development
9.3.4. Archer Daniels Midland Company
9.3.4.1. Company Overview
9.3.4.2. Product Portfolio
9.3.4.3. Financial Overview
9.3.4.4. Business Strategies and Development
9.3.5. Roquette Frères
9.3.5.1. Company Overview
9.3.5.2. Product Portfolio
9.3.5.3. Financial Overview
9.3.5.4. Business Strategies and Development
9.3.6. Griffith Foods Inc.
9.3.6.1. Company Overview
9.3.6.2. Product Portfolio
9.3.6.3. Financial Overview
9.3.6.4. Business Strategies and Development
9.3.7. Kelisema
9.3.7.1. Company Overview
9.3.7.2. Product Portfolio
9.3.7.3. Financial Overview
9.3.7.4. Business Strategies and Development
9.3.8. PEVESA
9.3.8.1. Company Overview
9.3.8.2. Product Portfolio
9.3.8.3. Financial Overview
9.3.8.4. Business Strategies and Development
9.3.9. Others
9.3.9.1. Company Overview
9.3.9.2. Product Portfolio
9.3.9.3. Financial Overview
9.3.9.4. Business Strategies and Development
10. Appendix
10.1. Research Methodology
10.2. Report Assumptions
10.3. Acronyms and Abbreviations

 

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