世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

スピーチアナリティクス市場コンポーネント別(ソリューション、サービス)、組織規模別(大企業、中小企業)、導入形態別(オンプレミス、クラウド)、業種別(BFSI、通信、ヘルスケア、小売、政府、旅行・ホスピタリティ、その他)、地域別 - 2014年~2019年の市場規模・シェア・動向と2030年までの予測に関する分析


Speech Analytics Market: By Component (Solution and Services); By Organization Size (Large Enterprises, and Small and Medium-sized Enterprises (SMEs)); By Deployment (On-premise and Cloud); By Vertical (BFSI, Telecommunications, Healthcare, Retail, Government, Travel and Hospitality and Others); and Region – Analysis of Market Size, Share & Trends for 2014 – 2019 and Forecasts to 2030

製品概要 音声分析ツールは、ユーザーが会話の中の洞察、感情、意味を認識するのに役立ち、企業のビジネス、特に顧客エンゲージメントセンターにいくつかの戦略的な利点を提供します。文書化された通話を分析す... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2022年5月31日 US$4,950
シングルユーザーライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
173 英語

 

サマリー

製品概要
音声分析ツールは、ユーザーが会話の中の洞察、感情、意味を認識するのに役立ち、企業のビジネス、特に顧客エンゲージメントセンターにいくつかの戦略的な利点を提供します。文書化された通話を分析する方法がスピーチアナリティクスです。音声分析の目的は、消費者から知識を収集し、コンタクトと潜在的なエンゲージメントを高めることです。コンタクトセンターの音声分析は、文書化された顧客体験をマイニングし、コスト管理と顧客サービス戦略の確立を成功させるために必要な情報を表面化するために使用することができます。この技術は、コストドライバーの特定、パターンの評価、長所と短所のあるプロセスや商品の特定を可能にし、貢献が消費者にどのように見られているかを理解するのに役立ちます。コンシューマーコンタクトセンターでは、主に組織とお客様との出会いの中に隠された知識を取り出すためにこの手法を使用しています。

市場ハイライト
音声分析市場は、2030年に21.2%の顕著なCAGRを予測する見込みです。
スピーチアナリティクス市場は、予測期間(2019~30年)を通してCAGR21.2%で、2018年の12億米ドルから2030年には42億米ドルを突破する見込みです。経済状況の改善とBPO産業の勃興が、スピーチアナリティクスの世界的な需要を促進する主要因になると予想されます。分析ソリューションの代理店や企業による採用は、時間の経過とともに着実に増加しています。これは、企業が競争上の優位性を獲得するために、マーケットインテリジェンスへの依存度を高めていることに起因しています。したがって、リスクおよび執行管理、ビジネス業務の効率化の必要性、発展途上国におけるコールセンター数の増加などの要因が、予測期間中の需要を促進すると予想されます。



スピーチアナリティクス市場セグメント
2019年から30年にかけて、ソリューションセグメントが最も高いCAGRで成長する
音声分析市場は、コンポーネントごとにソリューションとサービスに分類される。サービスセグメントは、さらにコンサルティングとトレーニングに二分される。2018年のより大きな市場シェアはソリューションが占め、予測期間中も市場を支配すると予測される。しかし、市場は、サービスセグメントの次の9年間で勢いにつながる高い受け入れに起因する成熟を経験することが期待される。同市場は包括的なソリューションポートフォリオを提供しているため、これらのソリューションを管理し、企業のビジネスプロセスの開発を支援するためのリソースが必要となり、このような競争環境を維持することができます。サービス分野は、予測期間中、CAGR8%以上で上昇すると予想されます。



2019~30年にかけて、中小企業セグメントが最も高いCAGRで成長する
音声アナリティクス市場は、組織規模別にソリューションとサービスに区分される。サービス分野は、さらに中小企業、大企業に細分化される。中小企業の市場シェアは42%と高く、同セグメントは予測期間中、CAGR8%以上の成長が見込まれている。これは、セキュリティシステムでのアプリケーションのための音声分析ツールの高い普及率と顧客体験の向上によるものです。中小企業(SMB)は、事業を運営する上で、Web対応のプラットフォームやアプリに依存する傾向が強まっています。それに加えて、中小企業の間でクラウドアナリティクスの普及が進んでいることも、製品需要を後押ししています。

2019年から30年にかけて、通信分野が最も高いCAGRで成長する
音声アナリティクス市場は、業種別にBFSI、通信、ヘルスケア、小売、政府、旅行・ホスピタリティ、その他に分類されます。テレコミュニケーション分野は、2019年に17%の最大市場シェアを占めると予想され、予測期間中に非常に高い需要があることが分かっています。コネクテッドワールド構想の登場により膨大な量のデータが生成されたため、通信業界では音声分析がますます一般的になってきています。通報された通話は当初、手動で分析されていましたが、通話量の増加に伴い、十分かつ信頼性の高い評価が必要となり、音声分析の導入に至りました。通信サービスプロバイダーの組織は、音声分析技術の世界的な主要エンドユーザーとなっています。利益率の向上、不正行為の減少、リスクの最小化、サービスの向上、顧客満足度の向上など、さまざまなメリットが顧客獲得と顧客維持に貢献し、業界市場の成長を可能にします。

スピーチアナリティクス市場市場ダイナミクス
ドライバー
カスタマージャーニーと全体的なエクスペリエンスを改善するニーズの高まり
音声分析市場の推進要因としては、顧客エンゲージメントセンターの数の高い伸び、マーケットインテリジェンスを通じた競争優位性の重視の高まり、施行とリスク管理要件の増加などが挙げられます。さまざまな業種や領域で音声分析ソリューションやサービスの採用が進まない要因としては、ソリューションのコストが高いことや、この技術の潜在的なメリットに対する企業側の認識が低いことなどが挙げられます。リアルタイム音声分析のためのクラウドベースのテクノロジーとサービスは、この市場で活動するさまざまな市場関係者に大きなチャンスをもたらすと予想されます。

Eコマース・プラットフォームの増加
顧客関係管理(CRM)のニーズの高まり、技術革新、より詳細なリスク管理ソリューションの需要、企業間の競争は、コールセンター数の増加による音声分析市場成長の主要な推進要因です。その上、音声分析技術により、多くの企業が業界のパターンと可能性、非生産的な通話量、高コストドライバーを評価することができます。また、この技術は、多くの企業が顧客との接触から得た未整理の知識を運用し、顧客サービスを向上させるのに役立ちます。そのため、スピーチアナリティクスの市場は、さまざまな企業で増加しています。

抑制要因
高い導入コスト
コストの増加や音声分析技術に関する知識の不足が、音声分析市場の成長を制限しています。また、最適なスピーチアナリティクス技術を選択することも、あまり明確で簡単ではありません。データから洞察を得るには、音声学、転写、クライアントが通話中に挙げたキーフレーズのマッチングなど、さまざまな方法があります。組織のニーズに最も適した戦略を選択するのは難しいかもしれません。音声分析のプロバイダーが複数存在し、同じように優れた製品を提供しているため、音声分析に適したオプションを選択することはさらに難しくなっています。したがって、データインサイトのための音声分析を既存のCRMシステムに組み込み、データからインサイトを得るための方法を確定する必要があることが、音声分析の世界的な普及を妨げる大きな要因となっています。

スピーチアナリティクス市場主要プレイヤー
ベリントシステムズ
会社概要
事業戦略
主な製品
業績推移
主な業績指標
リスク分析
最近の開発状況
地域的存在感
SWOT分析
ナイス株式会社
コールマイナー
アバヤ
ヒューレット・パッカード・エンタープライズ(HPE)社
VOCI テクノロジー
ズームインターナショナル
クララブリッジ
アルマウェーブ
カラブリオ社
スピーチアナリティクス市場地域別
音声分析市場は、地域分析に基づいて、5つの主要地域に区分されます。これらは、北米、ラテンアメリカ、ヨーロッパ、APAC、およびMENAを含む。

北米のSpeech Analytics市場は、2018年にXX.X%の最大の市場シェアを占め、より良いカスタマーサポートサービスに対する需要の高まりから、カスタマーエンゲージメント活動を強化するために、今後も市場の優位性を維持すると予想されます。欧州は、市場規模および市場シェアにおいて、予測期間中に2位になると予想されます。社内外のコミュニケーションモニタリングに関連する業務負荷軽減の需要の高まりが、欧州でのスピーチ分析ソリューションの採用を後押ししています。予測期間中は、APACが最も高い成長率を記録すると予想される。予測期間中、音声分析市場はAPAC全域でソリューションの大幅な進歩と採用が進むと予想されます。さらに、異なる地域間でのプレーヤー数の増加が市場を牽引すると予想されます。



競争環境。
音声分析市場は競争が激しく、NICE(イスラエル)、Verint(米国)、Micro Focus(英国)、Avaya(米国)、Genesys(米国)、Google(米国)など複数の大手企業が音声分析市場で大きなシェアを占めている。本レポートで分析した他のプレイヤーは、AWS(米国)、Vonage(米国)、OpenText(カナダ)、Calabrio(米国)、CallMiner(米国)、Clarabridge(米国)、Eleven(米国)、Voci Technologies(米国)、Almawave(イタリア)、Marchex(米国)、Enghouse Interactive(米国)、Castel(米国)、Aspect(米国)、である。Sabio(英国)、Business Systems(英国)、Talkdesk(米国)、VoiceBase(米国)、Tech Mahindra(インド)、Invoca(米国)、Tether(米国)、Cognito(米国)、Intelligent Voice(英国)、Kwantics(インド)、Batvoice AI(仏)、Speech Village(英国)、Speech-i Ltd(英国)、SpeechTech(米国)、Gnani.ai(インド)、Observe.AI(米国)、Deepgram(米国)などがある。

Speech Analyticsを提供する多くのプレイヤーが存在することで、市場競争はより激化しています。For Instance, November 2019 - 顧客が音声およびテキスト分析の市場投入までの時間を最適化できるようにするため、VoiceBaseはVoiceBase Onlineを発表しました。VoiceBase Onlineは、最適化されたクエリスキーマ、データ変換、Tableauを利用したフロントエンドのビジュアル分析を備えた分析データベースをホストする完全ホスティング型のSaaSアプリケーションです。

音声アナリティクス市場は、さらに地域別に以下のように区分されています。
北米の市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 米国、カナダ
中南米市場規模、シェア、トレンド、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米のその他地域
欧州市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR-イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルグ、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他の欧州市場
APAC市場規模、シェア、トレンド、機会、YoY成長率、CAGR - インド、中国、韓国、日本、マレーシア、インドネシア、ニュージーランド、オーストラリア、APACのその他地域
MENA市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他のMENA地域
音声分析市場レポートでは、以下の分析も行っています。
音声解析の市場セグメント

コンポーネント別。
ソリューション
音声エンジン
インデックス作成およびクエリツール
レポーティング・可視化ツール
ワークフォース最適化
その他
サービス
プロフェッショナルサービス
コンサルティング
システムインテグレーションとインプリメンテーション
サポート&メンテナンス
マネージドサービス
デプロイメント別
中堅・中小企業
大企業
組織規模別
大企業
中堅・中小企業
業種別
BFSI
通信
ヘルスケア
小売
政府機関
旅行・ホスピタリティ
その他
スピーチアナリティクス市場のダイナミクス
音声解析の市場規模
需要と供給
現在の動向/課題/問題点
競合・参入企業
市場のバリューチェーン
市場の促進要因と阻害要因

ページTOPに戻る


目次

Contents
1. Executive Summary
2. Speech Analytics Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Speech Analytics Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Speech Analytics Market
11.1. Market Size & forecast, 2019A-2030F
11.1.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.1.2. By Volume (Million Units) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12. Speech Analytics: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America: By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.1.2. Europe: By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.1.3. Asia-Pacific: By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.1.4. MEA: By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.1.5. Latin America: By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.2. By Component: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Solutions, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.2.2. Services, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.3. By Organization Size: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Large Enterprises, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.3.2. SMEs, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.4. By Organization Size: Market Share (2020-2030F)
12.4.1. Cloud, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.4.2. On-premises, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.5. By Vertical: Market Share (2020-2030F)
12.5.1. BFSI, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.5.2. Retail, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.5.3. Telecom, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.5.4. Government, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.5.5. Healthcare, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.5.6. Travel and Hospitality, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.5.7. Others, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
Company Profile
1. Verint Systems
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Avaya
3. Calabrio
4. CallMiner
5. Clarabridge
6. Almawave
7. Voci Technologies
8. Zoom International
9. NICE Systems
10. Genesys
11. HPE
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Product Overview
Speech analytics tools help users recognize insights, feelings, and meanings in conversation, which provides companies with several strategic advantages for their businesses particularly their customer engagement centers. The method of analyzing documented calls is speech analytics. Speech analytics aims to gather knowledge from consumers to boost contact and potential engagement. Contact center speech analytics can be used to mine documented customer experiences to surface the information required for successful cost management and customer service strategies to be established. This technology can identify cost drivers, evaluate patterns, identify processes and goods for strengths and weaknesses, and helps to understand how contributions are viewed by the consumer. Consumer contact centers primarily use the method to retrieve knowledge hidden in customer encounters with an organization.

Market Highlights
Speech Analytics Market is expected to project a notable CAGR of 21.2% in 2030.
Speech Analytics Market to surpass USD 4.2 billion by 2030 from USD 1.2 billion in 2018 at a CAGR of 21.2% throughout the forecast period, i.e., 2019-30. The improved economic situation, coupled with the rising BPO industry, is expected to be a key factor driving the global demand for speech analytics. The adoption by agencies and companies of analytical solutions has increased steadily over time. This is due to the increased reliance on market intelligence by businesses to achieve a competitive advantage. It is therefore anticipated that factors such as risk and enforcement management, the need for greater business operational efficiency, and the rise in the number of call centres in developing countries will drive the demand during the forecast period.



Speech Analytics Market: Segments
Solution segment to grow with the highest CAGR during 2019-30
Speech Analytics Market is segmented by component as solution and services. The service segment is further bifurcated into consulting and training. The greater market share in 2018 was accounted for by solution and is expected to dominate the market over the forecast period. However, the market is expected to experience maturity ascribed to higher acceptance that will lead to momentum in the next nine years for the services segment. The market provides a comprehensive portfolio of solutions, so resources are required to manage these solutions and to help companies develop their business processes to maintain this competitive environment. The service segment is expected to rise over the forecast period at a CAGR of over 8 percent.



SMEs segment to grow with the highest CAGR during 2019-30
Speech Analytics Market is segmented by Size of Organization as solution and services. The service segment is further bifurcated into Small and Medium Enterprises, Large Enterprises. SMEs accounted for a higher market share of 42 % and the segment is expected to experience growth over the forecast period at a CAGR of more than 8 percent. This is due to the high penetration and enhancement of customer experience of speech analytics tools for applications in security systems. Small and medium-sized enterprises (SMBs) are increasingly relying on web-enabled platforms and apps to operate their business. Besides, the growing proliferation of cloud analytics among SMEs is driving product demand.

Telecommunications sector to grow with the highest CAGR during 2019-30
Speech Analytics Market is segmented by vertical into BFSI, Telecommunications, Healthcare, Retail, Government, Travel and Hospitality, and others. The Telecommunications segment is expected to hold the largest market share of 17% in 2019 and has witnessed a very high demand over the forecast years. Due to the huge amount of data produced by the advent of the connected world concept, speech analytics has become increasingly common in the telecommunications industry. The reported calls were initially manually analyzed, but the increase in call volume requires the need for sufficient and reliable evaluation, leading to the introduction of speech analytics. organizations of telecom service providers are major end-users worldwide of speech analytics technologies. Various advantages, such as improved margins, reduction of fraud, minimization of risk, enhancement of service, and customer satisfaction, contribute to the acquisition of more customers and the retention of customers, which allows the growth of the industry market.

Speech Analytics Market: Market Dynamics
Drivers
Increasing need to improve the customer journey and overall experience
Some of the factors driving the Speech Analytics market are high growth in the number of customer engagement centers, the growing emphasis on taking a competitive advantage through market intelligence, and increasing enforcement and risk management requirements. Some of the factors that could slow down the adoption of speech analytics solutions and services among different industry verticals and domains are costly solutions and low awareness of the potential benefits of this technology among businesses. Cloud-based technologies and services for real-time speech analytics are expected to create great opportunities for different market players operating in this market.

Rising Number of E-commerce Platforms
The growing need for customer relationship management (CRM), technological innovation, the demand for more detailed risk management solutions, and competition between companies are the key drivers for the growth of the market for speech analytics by increasing the number of call centers. Besides, speech analytics technology allows many companies to evaluate industry patterns and possibilities, unproductive amounts of calls, and high-cost drivers. This technology also helps many businesses to operate on unorganized knowledge obtained from customer contact and improved customer service. Therefore, the market for speech analytics has increased across different companies.

Restrain
High Implementation Costs
The increase in costs and the lack of knowledge of speech analytics technology are limiting the growth of the market for speech analytics. It is also not very clear and easy to select the best speech analytics technology. To gain insights from data, there are many different methods, such as phonetics, transcription, and matching key phrases listed over a call by clients. It may be difficult to select the strategy best suited to the needs of an organization. The presence of several providers of speech analytics with equally good offerings makes it even more difficult to choose the right option for speech analytics. Therefore, the need to incorporate speech analytics for data insights with established CRM systems and finalize the methodology to gain insights from data are major restrictive factors for the global adoption of speech analytics.

Speech Analytics Market: Key Players
Verint Systems
Company Overview
Business Strategy
Key Product Offerings
Financial Performance
Key Performance Indicators
Risk Analysis
Recent Development
Regional Presence
SWOT Analysis
NICE Ltd.
CallMiner
Avaya
Hewlett Packard Enterprise (HPE) Company
VOCI Technologies
Zoom International
Clarabridge
Almawave
Calabrio, Inc
Speech Analytics Market: Regions
Speech Analytics Market is segmented based on regional analysis into five major regions. These include North America, Latin America, Europe, APAC, and MENA.

Speech Analytics Market in North America held the largest market share of XX.X% in the year 2018 and it is expected to continue its market dominance in the future to strengthen customer engagement efforts, due to the growing demand for better customer support services. Europe is expected to be in second place during the forecast period in terms of market size and market share. The increasing demand for business workload reduction related to internal and external communication monitoring is boosting the adoption in Europe of speech analytics solutions. During the forecast period, APAC is anticipated to record the highest growth rate. During the forecast period, the speech analytics market is expected to witness significant advancements and the adoption of solutions across APAC. It is further anticipated that the growing number of players across different regions will drive the market.



Competitive Landscape:
The Speech Analytics market, which is highly competitive, consists of several major players such as NICE (Israel), Verint (US), Micro Focus (UK), Avaya (US), Genesys (US), Google (US) hold a substantial market share in the Speech Analytics market. Other players analyzed in this report are AWS (US), Vonage (US), OpenText (Canada), Calabrio (US), CallMiner (US), Clarabridge (US), Eleven (US), Voci Technologies (US), Almawave (Italy), Marchex (US), Enghouse Interactive (US), Castel (US), Aspect (US), Sabio (UK), Business Systems (England), Talkdesk (US), VoiceBase (US), Tech Mahindra (India), Invoca (US), Tether (US), Cognito (US), Intelligent Voice (UK), Kwantics (India), Batvoice AI (France), Speech Village (UK), Speech-i Ltd (UK), SpeechTech (US), Gnani.ai (India), Observe.AI (US), and Deepgram (US) among others.

The market competition has been stepped up by the availability of many players offering Speech Analytics. For Instance, November 2019 - To enable customers to optimize the time to market for speech and text analytics, VoiceBase introduced VoiceBase Online. VoiceBase Online is a fully hosted SaaS application that hosts the analytics databases with optimized query schemas, data transformations, and front-end visual analytics, powered by Tableau.

Speech Analytics Market is further segmented by region into:
North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United States and Canada
Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil, and Rest of Latin America
Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey, and Rest of Europe
APAC Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia, and Rest of APAC
MENA Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa, and Rest of MENA
Speech Analytics Market report also contains analysis on:
Speech Analytics Market Segments:

By Component:
Solutions
Speech Engine
Indexing and Query Tools
Reporting and Visualization Tools
Workforce Optimization
Others
Services
Professional Services
Consulting
System Integration and Implementation
Support and Maintenance
Managed Services
By Deployment:
Small and Medium Enterprises
Large Enterprises
By Organization Size:
Large Enterprises
Small and Medium-sized Enterprises (SMEs)
By Vertical:
BFSI
Telecommunications
Healthcare
Retail
Government
Travel and Hospitality
Other
Speech Analytics Market Dynamics
Speech Analytics Market Size
Supply & Demand
Current Trends/Issues/Challenges
Competition & Companies Involved in the Market
Value Chain of the Market
Market Drivers and Restraints



ページTOPに戻る


Table of Contents

Contents
1. Executive Summary
2. Speech Analytics Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Speech Analytics Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Speech Analytics Market
11.1. Market Size & forecast, 2019A-2030F
11.1.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.1.2. By Volume (Million Units) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12. Speech Analytics: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America: By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.1.2. Europe: By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.1.3. Asia-Pacific: By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.1.4. MEA: By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.1.5. Latin America: By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.2. By Component: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Solutions, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.2.2. Services, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.3. By Organization Size: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Large Enterprises, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.3.2. SMEs, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.4. By Organization Size: Market Share (2020-2030F)
12.4.1. Cloud, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.4.2. On-premises, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.5. By Vertical: Market Share (2020-2030F)
12.5.1. BFSI, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.5.2. Retail, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.5.3. Telecom, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.5.4. Government, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.5.5. Healthcare, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.5.6. Travel and Hospitality, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12.5.7. Others, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
Company Profile
1. Verint Systems
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Avaya
3. Calabrio
4. CallMiner
5. Clarabridge
6. Almawave
7. Voci Technologies
8. Zoom International
9. NICE Systems
10. Genesys
11. HPE
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(プライマリケア)の最新刊レポート

Fatpos Global社のプライマリケア分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(cloud)の最新刊レポート


よくあるご質問


Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?


Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る