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越境B2C電子商取引市場:カテゴリー別(娯楽・教育、アパレル・アクセサリー、家電、ホームファニシング、パーソナルケア・美容、ヘルスケア・栄養、フットウェア、食品・飲料、その他)、決済手段別(デジタルウォレット、クレジット・デビットカード、インターネットバンキング、その他)、提供商品別(自社ブランド、アソートブランド、エンドユーザー別(成人、ティーンズ、シニア、その他)、地域-2019~2020年の市場規模、シェア&トレンドと2030年の予測で世界的な分析を展開


Cross-Border B2C E-Commerce Market : Segmented By Category (Entertainment & Education, Apparel & Accessories, Consumer Electronics, Home Furnishing, Personal Care & Beauty, Healthcare & Nutrition, Footwear, Food & Beverage and Others); By Payment Method (Digital Wallets, Credit and Debit Cards, Internet Banking and Others); By Offering (In-house brands and Assorted brands); By End User (Adults, Teenagers, Senior Citizens and Others) and Region–Global Analysis of Market Size, Share & Trends for 2019 – 2020 and Forecasts to 2030

製品概要 国境を越えて行われる電子商取引を越境ECという。国境を越えてオンラインショップで商品を購入・販売することを指す。取引は企業、店舗、ブランドと顧客との間で行われます。越境ECは、2カ国以上の国が... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2022年5月31日 US$4,350
シングルユーザーライセンス
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180 英語

 

サマリー

製品概要
国境を越えて行われる電子商取引を越境ECという。国境を越えてオンラインショップで商品を購入・販売することを指す。取引は企業、店舗、ブランドと顧客との間で行われます。越境ECは、2カ国以上の国が共有する取引組織を利用した国際的なビジネス運営の現代的な形態である。電子商取引のプラットフォームを利用してビジネスを行い、国境を越えた物流を利用して商品を流通させることができる。越境ECの定義から推測すると、従来の国際貿易に近いものでありながら、独自の明確な位置づけを持っています。グローバル、匿名性、即時性、ペーパーレス、急速な進化などの特徴があります。一言で言えば、越境ECとは、電子商取引を利用した対外貿易のネットワーク取引を国際的な規模で導入することである。現代のインターネット情報技術に基づく越境ECは、ペーパーレス取引を行い、ダウンタイムや空間の壁を破り、企業の成長ネットワークを広げます。

市場ハイライト
2030年、世界の越境EC市場は24.9%のCAGRが予測される。
世界の越境EC市場は、2020年の7,925億ドルから2030年には5兆1,430億ドルを超え、今後数年間(2021~30年)のCAGRは24.9%となる見通しです。この成長は、さまざまな国の社会的関係の高まり、さまざまな分野での合併・買収の増加により、国境を越えたB2C電子商取引の世界的な需要が生まれると予想されます。また、オンラインストアの成長により、高級品の販売も促進されています。Eコマースでは、遠隔地で生産された商品を簡単に購入することができます。このことが、世界の越境B2C Eコマース市場の発展に大きく寄与しています。



世界の越境B2C電子商取引市場セグメント
アパレル&アクセサリー分野が2020年~30年にかけて最も高いCAGRで成長
越境B2C電子商取引の世界市場は、カテゴリー別にエンターテイメント&教育、アパレル&アクセサリー、家電、ホームファニシング、パーソナルケア&ビューティー、ヘルスケア&栄養、フットウェア、フード&ビバレッジ、その他に分類されます。アパレル&アクセサリー分野は、この分野で越境B2C Eコマースが広く利用されていることから、予測期間である2020年には最大の市場シェアを獲得しています。

デジタルウォレット部門は、2020年から30年にかけて最も高いCAGRで成長する
越境B2C電子商取引の世界市場は、決済手段別にデジタルウォレット、クレジットカードおよびデビットカード、インターネットバンキング、その他に分類されます。予測期間においては、デジタルウォレットの利用が最も多いため、デジタルウォレットの決済カテゴリが最も速いペースで拡大すると予測される。

アソートブランド部門は2020年から30年にかけて最も高いCAGRで成長する
世界の越境B2C電子商取引市場は、カテゴリー別に自社ブランドとアソートブランドに分類されます。アソートブランドセグメントは、高い需要により2020年に最大の市場シェアを獲得。

市場ダイナミクス
ドライバー
低価格化、製品選択肢の拡大、技術の普及
消費者の視点からは、低価格化と商品選択肢の拡大がオンラインショッピングのトレンドの主要なドライバーとなっています。さらに、Eコマース企業や物流プロバイダーが物流能力を向上させれば、顧客は海外からのオンライン注文をより迅速に受け取ることができるようになり、国境を越えたショッピングに対する大きな障壁が軽減される。テクノロジーの急速かつ広範な普及により、グローバル化はサービスや商品の国境を越えた取引の量と種類を増加させました。世界の越境B2C電子商取引市場の産業ダイナミクスは、このような状況下で推進されています。

管理コストの削減と国際ビジネス市場の拡大
新しいeコマースシステムは、マーケティングコストだけでなく、管理コストも削減します。これにより、地理的に分散している顧客にもアプローチできるようになり、ターゲット市場も拡大しました。それにもかかわらず、国際的なビジネス市場は、速いペースでインターネットの技術革新によって拡大されています。予測される時代にわたって、これは有利な成長の機会を生成することが期待されます。

抑制要因
消費者データ、生産コスト上昇
一方、顧客データは市場に属しているため、予測期間中、抑制要因となる可能性があります。市場の生産コストの上昇は、世界の越境B2C電子商取引市場産業にマイナスの影響を及ぼしています。

世界の越境型B2C電子商取引市場。主要なプレーヤー
AirBridgeCargo Airlines

会社概要, 事業戦略, 主要製品, 財務実績, 主要業績評価指標, リスク分析, 最近の開発状況, 地域的存在感, SWOT分析

eBay
AliExpress.com
ASOS
エース
ビッグコマース
ジャグジーピーク
アマゾン・ドット・コム
ピツニーボウズ
その他の主要プレイヤー
世界の越境B2C電子商取引市場。地域別
世界の越境B2C電子商取引市場は、地域分析に基づいて5つの主要地域に区分されています。これらは、北米、ラテンアメリカ、ヨーロッパ、アジア太平洋地域、中東・アフリカを含みます。

欧州の越境B2C電子商取引の世界市場は、2020年の売上高で最大の市場シェアを占めています。競争力を高めるために、企業は提供する商品、サイズ、内容、パッケージ、デザインなどの面で製品を差別化しています。企業は現在、デジタル広告やソーシャルメディア広告を利用して、新製品発売を顧客に警告しています。製品需要の背景には、用途に応じたベストスーツへの理解の高まり、働くミレニアル世代のライフスタイルの変化、入手可能なベストグッズに投資できる所得の増加、整った体系を維持することへの執着があります。近い将来、消費者は新しい商品に対してお金を使うようになる可能性があります。より広い顧客層に対応するため、外資系企業の出店が進んでいる。



世界の越境B2C電子商取引市場は、さらに地域別に以下のように分類されます。
北米市場規模、シェア、トレンド、機会、YoY成長率、CAGR - 米国、カナダ
中南米市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米のその他地域
欧州市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR-イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルグ、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他の欧州市場
アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド、中国、韓国、日本、マレーシア、インドネシア、ニュージーランド、オーストラリア、APACのその他地域
中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他のMENA地域
越境型B2C電子商取引の世界市場に関する分析も掲載しています。
越境B2C電子商取引のセグメント。
カテゴリー別
エンターテインメントと教育
アパレル&アクセサリー
コンシューマーエレクトロニクス
ホームファニシング
パーソナルケア&ビューティー
ヘルスケア&ニュートリション
フットウェア
食品・飲料
その他
決済チャネル別
デジタルウォレット
クレジットカード、デビットカード
インターネットバンキング
その他
提供商品別
自社ブランド
アソートブランド
エンドユーザー別
アダルト
ティーンエイジャー
シニア
その他
越境B2C電子商取引市場のダイナミクス
越境B2C電子商取引の市場規模
需要と供給
現在のトレンド/課題/チャレンジ
競合・参入企業
市場のバリューチェーン
市場の促進要因と阻害要因
越境型B2C電子商取引の世界市場レポート範囲とセグメント化

よくある質問
世界の越境B2C電子商取引市場の規模はどのくらいですか?
世界の越境B2C Eコマース市場の成長率は?
クロスボーダーB2C Eコマースの世界市場で最大のシェアを占めるセグメントは?
世界の越境B2C Eコマース市場のキープレイヤーは?
世界の越境B2C Eコマース市場を牽引する要因は何か?

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目次

Contents
1. Executive Summary
2. Global Cross-Border B2C E-Commerce Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Cross-Border B2C E-Commerce Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Cross-Border B2C E-Commerce Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Million Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global Cross-Border B2C E-Commerce Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By category: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Entertainment and Education, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Apparels and Accessories, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. Consumer electronics, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.4. Home furnishing, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.5. Personal care and beauty, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.6. Healthcare and nutrition, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.7. Footwear, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.8. Food and beverages, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.9. Others, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By payment method: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Digital wallets, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Credit and debit cards, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.3. Internet banking, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.4. Others, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4. By offering: Market Share (2020-2030F)
12.4.1. In house brands, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.2. Assorted brands, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5. By end-user: Market Share (2020-2030F)
12.5.1. Adults, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.2. Teenagers, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.3. Senior citizens, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.4. Others, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. AirBridgeCargo Airlines
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. eBay
3. AliExpress
4. ASOS
5. ACES
6. BigCommerce
7. Jagged Peak
8. Amazon.com
9. Pitney Bowes
10. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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Summary

Product Overview
E-commerce that crosses international borders is known as cross-border e-commerce. It entails the purchase and sale of goods through online stores across national and international borders. The transaction is between a corporation, a store, or a brand and a customer. Cross-border e-commerce is a modern form of international business operation that involves a transaction organization that is shared by two or more countries. It can conduct business using an e-commerce platform and distribute goods using cross-border logistics. It can be inferred from the definition of cross-border e-commerce that it is close to conventional international trade but yet has its own distinct position. It has global, anonymity, immediacy, paperless, and rapid evolution characteristics. In a nutshell, cross-border e-commerce is the introduction of network transactions of foreign trade through the use of e-commerce on an international scale. Cross-border e-commerce, which is based on modern Internet information technology, conducts paperless transactions, breaks downtime and space barriers, and broadens the growth networks of businesses.

Market Highlights
Global Cross-Border B2C E-Commerce Market is expected to project a notable CAGR of 24.9% in 2030.
Global Cross-Border B2C E-Commerce Market to surpass USD 5,143 billion by 2030 from USD 792.5 billion in 2020 at a CAGR of 24.9% in the coming years, i.e., 2021-30. This growth is anticipated due to rising social relationships among various countries, increasing mergers and acquisitions across various sectors which will create a worldwide demand for Cross-Border B2C E-Commerce. The growth of online stores is also propelling the selling of high-end products. E-commerce allows the simple purchasing of goods manufactured in remote locations. This, in turn, has made a major contribution to the development of the Global Cross-Border B2C E-Commerce Market industry.



Global Cross-Border B2C E-Commerce Market: Segments
Apparel & Accessories segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Cross-Border B2C E-Commerce Market is segmented by category into Entertainment & Education, Apparel & Accessories, Consumer Electronics, Home Furnishing, Personal Care & Beauty, Healthcare & Nutrition, Footwear, Food & Beverage and Others. Apparel & Accessories segment held the largest market share in the year 2020 over the forecast period, owing to the extensive use of cross-border B2C e-commerce in this field.

Digital wallets segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Cross-Border B2C E-Commerce Market is segmented by payment method into Digital Wallets, Credit and Debit Cards, Internet Banking, and Others. In the forecast period; the digital wallets payment category is projected to expand at the fastest pace due to maximum utilization.

Assorted brands segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Cross-Border B2C E-Commerce Market is segmented by category into offering into In-house brands and Assorted brands. Assorted brands segment held the largest market share in the year 2020 due to high demand.

Market Dynamics
Drivers
Lower prices and greater product choice as well as technology diffusion
Lower prices and greater product choice are the key drivers of the online shopping trend from the consumer's viewpoint. Furthermore, as E-Commerce companies and distribution providers develop their logistics capacities, customers will be able to collect their international online orders quicker, reducing some of the major barriers to cross-border shopping. Through the rapid and widespread diffusion of technology, globalization has increased the volume and variety of cross-border transactions in services and goods. The Global Cross-Border B2C E-Commerce Market industry dynamics have been driven by this.

Reduction of administrative costs and expanding international business market
New e-commerce systems reduce marketing as well as administrative costs. This helps businesses to reach out to customers that are geographically scattered which have also boosted the target market. Nonetheless, the international business market is being expanded by fast-paced internet innovations. Over the projected era, this is expected to generate lucrative growth opportunities.

Restraint
Consumer data and rising production cost
Customer data, on the other hand, belongs to the marketplace, which could serve as a restraint over the forecast period. Rising production costs for the market are having a negative effect on the Global Cross-Border B2C E-Commerce Market industry.

Global Cross-Border B2C E-Commerce Market: Key Players
AirBridgeCargo Airlines

Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis

eBay
AliExpress.com
ASOS
ACES
BigCommerce
Jagged Peak
Amazon.com
Pitney Bowes
Other Prominent Players
Global Cross-Border B2C E-Commerce Market: Regions
Global Cross-Border B2C E-Commerce Market is segmented based on regional analysis into five major regions. These include North America, Latin America, Europe, Asia Pacific, and the Middle East and Africa.

Global Cross-Border B2C E-Commerce Market in Europe held the largest market share in the year 2020 in terms of revenue. To gain a competitive edge, businesses distinguish their products in terms of offerings, size, content, packaging, and design. Companies are now using digital and social media ads to warn customers of new product releases. The product demand is being driven by a rise in understanding of best suits as use, changes in working millennial' lifestyles, increased income to invest in best available goods and an obsession with maintaining a well-groomed structure. Consumers are likely to spend money on new goods in the near future. To meet a broader customer base, foreign companies are opening stores in the city.



Global Cross-Border B2C E-Commerce Market is further segmented by region into:
North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United States and Canada
Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil, and Rest of Latin America
Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey, and Rest of Europe
Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia, and Rest of APAC
Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa, and Rest of MENA
Global Cross-Border B2C E-Commerce Market report also contains analysis on:
Cross-Border B2C E-Commerce Segments:
By Category
Entertainment & Education
Apparel & Accessories
Consumer Electronics
Home Furnishing
Personal Care & Beauty
Healthcare & Nutrition
Footwear
Food & Beverage
Others
By Payment channel
Digital Wallets
Credit and Debit Cards
Internet Banking
Others
By Offering
In-House Brands
Assorted Brands
By End-user
Adults
Teenagers
Senior Citizens
Others
Cross-Border B2C E-Commerce Market Dynamics
Cross-Border B2C E-Commerce Market Size
Supply & Demand
Current Trends/Issues/Challenges
Competition & Companies Involved in the Market
Value Chain of the Market
Market Drivers and Restraints
Global Cross-Border B2C E-Commerce Market Report Scope and Segmentation

Frequently Asked Questions
How big is the Global Cross-Border B2C E-Commerce market?
What is the Global Cross-Border B2C E-Commerce market growth?
Which segment accounted for the largest Global Cross-Border B2C E-Commerce market share?
Who are the key players in the Global Cross-Border B2C E-Commerce market?
What are the factors driving the Global Cross-Border B2C E-Commerce market?



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Table of Contents

Contents
1. Executive Summary
2. Global Cross-Border B2C E-Commerce Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Cross-Border B2C E-Commerce Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Cross-Border B2C E-Commerce Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Million Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global Cross-Border B2C E-Commerce Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By category: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Entertainment and Education, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Apparels and Accessories, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. Consumer electronics, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.4. Home furnishing, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.5. Personal care and beauty, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.6. Healthcare and nutrition, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.7. Footwear, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.8. Food and beverages, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.9. Others, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By payment method: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Digital wallets, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Credit and debit cards, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.3. Internet banking, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.4. Others, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4. By offering: Market Share (2020-2030F)
12.4.1. In house brands, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.2. Assorted brands, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5. By end-user: Market Share (2020-2030F)
12.5.1. Adults, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.2. Teenagers, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.3. Senior citizens, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.4. Others, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. AirBridgeCargo Airlines
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. eBay
3. AliExpress
4. ASOS
5. ACES
6. BigCommerce
7. Jagged Peak
8. Amazon.com
9. Pitney Bowes
10. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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2024/10/04 10:27

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