食物アレルギー市場(食物源:食物アレルギー市場(食物源:乳製品、家禽製品、木の実、ピーナッツ、貝類、小麦、その他、診断:皮膚プリックテスト、血液検査、除去食、その他) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
Food Allergy Market (Food Source: Dairy Products, Poultry Products, Tree Nuts, Peanuts, Shellfish, Wheat, and Others, and Diagnosis: Skin-prick Tests, Blood Test, Elimination Diet, Others) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034
食物アレルギー市場 - レポートの範囲
TMRの世界食物アレルギー市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向... もっと見る
サマリー 食物アレルギー市場 - レポートの範囲
TMRの世界食物アレルギー市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会についても調査しています。2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの世界の食物アレルギー市場の収益を提供しています。また、2024年から2034年までの世界の食物アレルギー市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。
本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、食物アレルギー市場を理解するために、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照した。
二次調査には、インターネット情報源、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれた。アナリストは、世界の食物アレルギー市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用した。
レポートには、調査範囲に含まれるさまざまなセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、本レポートは、世界の食物アレルギー市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレーヤーだけでなく、世界の食物アレルギー市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。
本レポートでは、食物アレルギーの世界市場の競争状況について掘り下げています。食物アレルギーの世界市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートでプロファイリングされた世界の食物アレルギー市場のプレーヤーの属性です。
食物アレルギーの世界市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域における食物アレルギーが生み出す売上高/収益は?
- 食物アレルギーの世界市場における機会は何か?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?
食物アレルギー市場 - 調査目的と調査アプローチ
食物アレルギーの世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品承認のための規制シナリオについて詳細に解説しています。
本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。
本レポートでは、世界の食物アレルギー市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点での各セグメント別の市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察は、市場関係者が世界の食物アレルギー市場への投資のための情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことを可能にします。
ページTOPに戻る
目次 1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件と調査方法
3.要旨:食物アレルギーの世界市場
4.市場概要
4.1.序論
4.1.1.製品の定義
4.1.2.業界の進化/発展
4.2.概要
4.3.市場ダイナミクス
4.3.1.促進要因
4.3.2.阻害要因
4.3.3.機会
4.4.食物アレルギーの世界市場分析と予測、2020-2034年
5.主な洞察
5.1.パイプライン分析
5.2.主要製品/ブランド分析
5.3.主要M&A
5.4.COVID-19パンデミックの業界への影響
6.食物アレルギーの世界市場の分析と予測、食物源別
6.1.序論と定義
6.2.主な調査結果/動向
6.3.2020~2034年の食品ソース別市場価値予測
6.3.1.乳製品
6.3.2.鶏肉製品
6.3.3.木の実
6.3.4.ピーナッツ
6.3.5.貝類
6.3.6.小麦
6.3.7.その他(大豆など)
6.4.市場の魅力(食品ソース別
7.食物アレルギーの世界市場分析と予測、診断別
7.1.序論と定義
7.2.主な調査結果/開発
7.3.市場価値予測、診断別、2020~2034年
7.3.1.皮膚プリックテスト
7.3.2.血液検査
7.3.3.除去食
7.3.4.その他(経口食物チャレンジなど)
7.4.診断別市場魅力度
8.食物アレルギーの世界市場分析と予測、治療タイプ別
8.1.序論と定義
8.2.主な調査結果/開発
8.3.市場価値予測、治療タイプ別、2020~2034年
8.3.1.エピネフリン
8.3.2.抗ヒスタミン薬
8.3.3.経口免疫療法
8.3.4.その他(アドレナリンなど)
8.4.市場の魅力(治療タイプ別
9.食物アレルギーの世界市場分析と予測:流通チャネル別
9.1.序論と定義
9.2.主な調査結果/動向
9.3.市場価値予測、流通チャネル別、2020~2034年
9.3.1.病院薬局
9.3.2.小売薬局
9.3.3.オンライン薬局
9.4.市場の魅力(流通チャネル別
10.食物アレルギーの世界市場分析と予測、地域別
10.1.主な調査結果
10.2.地域別市場価値予測、2020~2034年
10.2.1.北米
10.2.2.欧州
10.2.3.アジア太平洋
10.2.4.ラテンアメリカ
10.2.5.中東・アフリカ
10.3.市場の魅力(地域別
11.北米の食物アレルギー市場の分析と予測
11.1.序論
11.1.1.主な調査結果
11.2.2020~2034年の食品ソース別市場価値予測
11.2.1.乳製品
11.2.2.鶏肉製品
11.2.3.木の実
11.2.4.ピーナッツ
11.2.5.貝類
11.2.6.小麦
11.2.7.その他(大豆など)
11.3.市場の魅力(食品ソース別
11.4.市場価値予測、診断別、2020~2034年
11.4.1.皮膚プリックテスト
11.4.2.血液検査
11.4.3.除去食
11.4.4.その他(経口食物チャレンジなど)
11.5.市場の魅力(診断別
11.6.市場金額予測:治療タイプ別、2020〜2034年
11.6.1.エピネフリン
11.6.2.抗ヒスタミン薬
11.6.3.経口免疫療法
11.6.4.その他(アドレナリンなど)
11.7.市場価値予測、流通チャネル別、2020-2034年
11.7.1.病院薬局
11.7.2.小売薬局
11.7.3.オンライン薬局
11.8.市場の魅力(流通チャネル別
11.9.市場価値予測、国/小地域別、2020~2034年
11.9.1.米国
11.9.2.カナダ
11.10.市場魅力度分析
11.10.1.食品ソース別
11.10.2.診断別
11.10.3.治療タイプ別
11.10.4.販売チャネル別
11.10.5.国別
12.欧州の食物アレルギー市場の分析と予測
12.1.はじめに
12.1.1.主な調査結果
12.2.2020~2034年の食品ソース別市場価値予測
12.2.1.乳製品
12.2.2.鶏肉製品
12.2.3.木の実
12.2.4.ピーナッツ
12.2.5.貝類
12.2.6.小麦
12.2.7.その他(大豆など)
12.3.市場の魅力(食品ソース別
12.4.市場価値予測、診断別、2020~2034年
12.4.1.皮膚プリックテスト
12.4.2.血液検査
12.4.3.除去食
12.4.4.その他(経口食物チャレンジなど)
12.5.市場の魅力(診断別
12.6.市場金額予測:治療タイプ別、2020〜2034年
12.6.1.エピネフリン
12.6.2.抗ヒスタミン薬
12.6.3.経口免疫療法
12.6.4.その他(アドレナリンなど)
12.7.市場の魅力(治療タイプ別
12.8.市場価値予測、流通チャネル別、2020-2034年
12.8.1.病院薬局
12.8.2.小売薬局
12.8.3.オンライン薬局
12.9.市場の魅力(流通チャネル別
12.10.市場価値予測、国/小地域別、2020~2034年
12.10.1.ドイツ
12.10.2.英国
12.10.3.フランス
12.10.4.イタリア
12.10.5.スペイン
12.10.6.その他のヨーロッパ
12.11.市場魅力度分析
12.11.1.食品ソース別
12.11.2.診断別
12.11.3.治療タイプ別
12.11.4.販売チャネル別
12.11.5.国・地域別
13.アジア太平洋地域の食物アレルギー市場の分析と予測
13.1.はじめに
13.1.1.主な調査結果
13.2.2020~2034年の食品ソース別市場価値予測
13.2.1.乳製品
13.2.2.鶏肉製品
13.2.3.木の実
13.2.4.ピーナッツ
13.2.5.貝類
13.2.6.小麦
13.2.7.その他(大豆など)
13.3.市場の魅力(食品ソース別
13.4.市場価値予測、診断別、2020~2034年
13.4.1.皮膚プリックテスト
13.4.2.血液検査
13.4.3.除去食
13.4.4.その他(経口食物チャレンジなど)
13.5.市場の魅力(診断別
13.6.市場金額予測:治療タイプ別、2020〜2034年
13.6.1.エピネフリン
13.6.2.抗ヒスタミン薬
13.6.3.経口免疫療法
13.6.4.その他(アドレナリンなど)
13.7.市場の魅力(治療タイプ別
13.8.市場価値予測、流通チャネル別、2020-2034年
13.8.1.病院薬局
13.8.2.小売薬局
13.8.3.オンライン薬局
13.9.市場の魅力(流通チャネル別
13.10.市場価値予測、国/小地域別、2020~2034年
13.10.1.中国
13.10.2.日本
13.10.3.インド
13.10.4.オーストラリア&ニュージーランド
13.10.5.その他のアジア太平洋地域
13.11.市場魅力度分析
13.11.1.食品ソース別
13.11.2.診断別
13.11.3.治療タイプ別
13.11.4.販売チャネル別
13.11.5.国・地域別
14.ラテンアメリカの食物アレルギー市場の分析と予測
14.1.はじめに
14.1.1.主な調査結果
14.2.2020~2034年の食品ソース別市場価値予測
14.2.1.乳製品
14.2.2.鶏肉製品
14.2.3.木の実
14.2.4.ピーナッツ
14.2.5.貝類
14.2.6.小麦
14.2.7.その他(大豆など)
14.3.市場の魅力(食品ソース別
14.4.市場価値予測、診断別、2020~2034年
14.4.1.皮膚プリックテスト
14.4.2.血液検査
14.4.3.除去食
14.4.4.その他(経口食物チャレンジなど)
14.5.市場の魅力(診断別
14.6.市場金額予測:治療タイプ別、2020〜2034年
14.6.1.エピネフリン
14.6.2.抗ヒスタミン薬
14.6.3.経口免疫療法
14.6.4.その他(アドレナリンなど)
14.7.市場の魅力(治療タイプ別
14.8.市場価値予測、流通チャネル別、2020-2034年
14.8.1.病院薬局
14.8.2.小売薬局
14.8.3.オンライン薬局
14.9.市場の魅力(流通チャネル別
14.10.市場価値予測、国/小地域別、2020~2034年
14.10.1.ブラジル
14.10.2.メキシコ
14.10.3.その他のラテンアメリカ
14.11.市場魅力度分析
14.11.1.食品ソース別
14.11.2.診断別
14.11.3.治療タイプ別
14.11.4.販売チャネル別
14.11.5.国・地域別
15.中東・アフリカの食物アレルギー市場の分析と予測
15.1.はじめに
15.1.1.主な調査結果
15.2.2020~2034年の食品ソース別市場価値予測
15.2.1.乳製品
15.2.2.鶏肉製品
15.2.3.木の実
15.2.4.ピーナッツ
15.2.5.貝類
15.2.6.小麦
15.2.7.その他(大豆など)
15.3.市場の魅力(食品ソース別
15.4.市場価値予測、診断別、2020~2034年
15.4.1.皮膚プリックテスト
15.4.2.血液検査
15.4.3.除去食
15.4.4.その他(経口食物チャレンジなど)
15.5.市場の魅力(診断別
15.6.市場金額予測:治療タイプ別、2020〜2034年
15.6.1.エピネフリン
15.6.2.抗ヒスタミン薬
15.6.3.経口免疫療法
15.6.4.その他(アドレナリンなど)
15.7.市場の魅力(治療タイプ別
15.8.市場価値予測、流通チャネル別、2020-2034年
15.8.1.病院薬局
15.8.2.小売薬局
15.8.3.オンライン薬局
15.9.市場の魅力(流通チャネル別
15.10.市場価値予測、国/小地域別、2020~2034年
15.10.1.GCC諸国
15.10.2.南アフリカ
15.10.3.その他の中東・アフリカ
15.11.市場魅力度分析
15.11.1.食品ソース別
15.11.2.診断別
15.11.3.治療タイプ別
15.11.4.販売チャネル別
15.11.5.国・地域別
16.競争環境
16.1.市場プレイヤー - 競争マトリックス(企業階層別、企業規模別)
16.2.企業別市場シェア分析(2023年)
16.3.企業プロフィール
16.3.1.エイコーン・オペレーティング・カンパニーLLC
16.3.1.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.1.2.製品ポートフォリオ
16.3.1.3.財務概要
16.3.1.4.SWOT分析
16.3.1.5.戦略的概要
16.3.2.ファイザー
16.3.2.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.2.2.製品ポートフォリオ
16.3.2.3.財務概要
16.3.2.4.SWOT分析
16.3.2.5.戦略的概要
16.3.3.GSK plc
16.3.3.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.3.2.製品ポートフォリオ
16.3.3.3.財務概要
16.3.3.4.SWOT分析
16.3.3.5.戦略的概要
16.3.4.ノバルティスAG
16.3.4.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.4.2.製品ポートフォリオ
16.3.4.3.財務概要
16.3.4.4.SWOT分析
16.3.4.5.戦略的概要
16.3.5.マイランN.V.
16.3.5.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.5.2.製品ポートフォリオ
16.3.5.3.財務概要
16.3.5.4.SWOT分析
16.3.5.5.戦略的概要
16.3.6.テバ・ファーマシューティカル・インダストリーズ社
16.3.6.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.6.2.製品ポートフォリオ
16.3.6.3.財務概要
16.3.6.4.SWOT分析
16.3.6.5.戦略的概要
16.3.7.サノフィS.A.
16.3.7.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.7.2.製品ポートフォリオ
16.3.7.3.財務概要
16.3.7.4.SWOT分析
16.3.7.5.戦略的概要
16.3.8.ベーリンガーインゲルハイム
16.3.8.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.8.2.製品ポートフォリオ
16.3.8.3.財務概要
16.3.8.4.SWOT分析
16.3.8.5.戦略的概要
16.3.9.アストラゼネカ
16.3.9.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.9.2.製品ポートフォリオ
16.3.9.3.財務概要
16.3.9.4.SWOT分析
16.3.9.5.戦略的概要
16.3.10.バイエル
16.3.10.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.10.2.製品ポートフォリオ
16.3.10.3.財務概要
16.3.10.4.SWOT分析
16.3.10.5.戦略的概要
16.3.11.メルク・アンド・カンパニー・インク
16.3.11.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.11.2.製品ポートフォリオ
16.3.11.3.財務概要
16.3.11.4.SWOT分析
16.3.11.5.戦略的概要
16.3.12.ホフマン・ラ・ロシュ社
16.3.12.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.12.2.製品ポートフォリオ
16.3.12.3.財務概要
16.3.12.4.SWOT分析
16.3.12.5.戦略的概要
ページTOPに戻る
Summary Food Allergy Market – Scope of Report TMR’s report on the global food allergy market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the global food allergy market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global food allergy market from 2024 to 2034.
The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the food allergy market.
Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global food allergy market.
The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global food allergy market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global food allergy market.
The report delves into the competitive landscape of the global food allergy market. Key players operating in the global food allergy market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global food allergy market profiled in this report.
Key Questions Answered in Global food allergy Market Report • What is the sales/revenue generated by food allergy across all regions during the forecast period? • What are the opportunities in the global food allergy market? • What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market? • Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period? • Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2034? • Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period? • What are the market positions of different companies operating in the global market?
Food Allergy Market – Research Objectives and Research Approach The comprehensive report on the global food allergy market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.
For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.
The report analyzes the global food allergy market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global food allergy market.
ページTOPに戻る
Table of Contents 1. Preface 1.1. Market Definition and Scope 1.2. Market Segmentation 1.3. Key Research Objectives 1.4. Research Highlights 2. Assumptions and Research Methodology 3. Executive Summary: Global Food Allergy Market 4. Market Overview 4.1. Introduction 4.1.1. Product Definition 4.1.2. Industry Evolution / Developments 4.2. Overview 4.3. Market Dynamics 4.3.1. Drivers 4.3.2. Restraints 4.3.3. Opportunities 4.4. Global Food Allergy Market Analysis and Forecast, 2020-2034 5. Key Insights 5.1. Pipeline Analysis 5.2. Key Product/Brand Analysis 5.3. Key Mergers & Acquisitions 5.4. COVID-19 Pandemic Impact on Industry 6. Global Food Allergy Market Analysis and Forecast, by Food Source 6.1. Introduction and Definitions 6.2. Key Findings/Developments 6.3. Market Value Forecast, by Food Source, 2020-2034 6.3.1. Dairy Products 6.3.2. Poultry Products 6.3.3. Tree Nuts 6.3.4. Peanuts 6.3.5. Shellfish 6.3.6. Wheat 6.3.7. Others (Soy, etc.) 6.4. Market Attractiveness, by Food Source 7. Global Food Allergy Market Analysis and Forecast, by Diagnosis 7.1. Introduction and Definitions 7.2. Key Findings/Developments 7.3. Market Value Forecast, by Diagnosis, 2020-2034 7.3.1. Skin-prick Tests 7.3.2. Blood Test 7.3.3. Elimination Diet 7.3.4. Others (Oral Food Challenge, etc.) 7.4. Market Attractiveness, by Diagnosis 8. Global Food Allergy Market Analysis and Forecast, by Treatment Type 8.1. Introduction and Definitions 8.2. Key Findings/Developments 8.3. Market Value Forecast, by Treatment Type, 2020-2034 8.3.1. Epinephrine 8.3.2. Antihistamines 8.3.3. Oral Immunotherapy 8.3.4. Others (Adrenaline, etc.) 8.4. Market Attractiveness, by Treatment Type 9. Global Food Allergy Market Analysis and Forecast, by Distribution Channel 9.1. Introduction and Definitions 9.2. Key Findings/Developments 9.3. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2020-2034 9.3.1. Hospital Pharmacy 9.3.2. Retail Pharmacy 9.3.3. Online Pharmacy 9.4. Market Attractiveness, by Distribution Channel 10. Global Food Allergy Market Analysis and Forecast, by Region 10.1. Key Findings 10.2. Market Value Forecast, by Region, 2020-2034 10.2.1. North America 10.2.2. Europe 10.2.3. Asia Pacific 10.2.4. Latin America 10.2.5. Middle East & Africa 10.3. Market Attractiveness, by Region 11. North America Food Allergy Market Analysis and Forecast 11.1. Introduction 11.1.1. Key Findings 11.2. Market Value Forecast, by Food Source, 2020-2034 11.2.1. Dairy Products 11.2.2. Poultry Products 11.2.3. Tree Nuts 11.2.4. Peanuts 11.2.5. Shellfish 11.2.6. Wheat 11.2.7. Others (Soy, etc.) 11.3. Market Attractiveness, by Food Source 11.4. Market Value Forecast, by Diagnosis, 2020-2034 11.4.1. Skin-prick Tests 11.4.2. Blood Test 11.4.3. Elimination Diet 11.4.4. Others (Oral Food Challenge, etc.) 11.5. Market Attractiveness, by Diagnosis 11.6. Market Value Forecast, by Treatment Type, 2020-2034 11.6.1. Epinephrine 11.6.2. Antihistamines 11.6.3. Oral Immunotherapy 11.6.4. Others (Adrenaline, etc.) 11.7. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2020-2034 11.7.1. Hospital Pharmacy 11.7.2. Retail Pharmacy 11.7.3. Online Pharmacy 11.8. Market Attractiveness, by Distribution Channel 11.9. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2020-2034 11.9.1. U.S. 11.9.2. Canada 11.10. Market Attractiveness Analysis 11.10.1. By Food Source 11.10.2. By Diagnosis 11.10.3. By Treatment Type 11.10.4. By Distribution Channel 11.10.5. By Country 12. Europe Food Allergy Market Analysis and Forecast 12.1. Introduction 12.1.1. Key Findings 12.2. Market Value Forecast, by Food Source, 2020-2034 12.2.1. Dairy Products 12.2.2. Poultry Products 12.2.3. Tree Nuts 12.2.4. Peanuts 12.2.5. Shellfish 12.2.6. Wheat 12.2.7. Others (Soy, etc.) 12.3. Market Attractiveness, by Food Source 12.4. Market Value Forecast, by Diagnosis, 2020-2034 12.4.1. Skin-prick Tests 12.4.2. Blood Test 12.4.3. Elimination Diet 12.4.4. Others (Oral Food Challenge, etc.) 12.5. Market Attractiveness, by Diagnosis 12.6. Market Value Forecast, by Treatment Type, 2020-2034 12.6.1. Epinephrine 12.6.2. Antihistamines 12.6.3. Oral Immunotherapy 12.6.4. Others (Adrenaline, etc.) 12.7. Market Attractiveness, by Treatment Type 12.8. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2020-2034 12.8.1. Hospital Pharmacy 12.8.2. Retail Pharmacy 12.8.3. Online Pharmacy 12.9. Market Attractiveness, by Distribution Channel 12.10. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2020-2034 12.10.1. Germany 12.10.2. U.K. 12.10.3. France 12.10.4. Italy 12.10.5. Spain 12.10.6. Rest of Europe 12.11. Market Attractiveness Analysis 12.11.1. By Food Source 12.11.2. By Diagnosis 12.11.3. By Treatment Type 12.11.4. By Distribution Channel 12.11.5. By Country/Sub-region 13. Asia Pacific Food Allergy Market Analysis and Forecast 13.1. Introduction 13.1.1. Key Findings 13.2. Market Value Forecast, by Food Source, 2020-2034 13.2.1. Dairy Products 13.2.2. Poultry Products 13.2.3. Tree Nuts 13.2.4. Peanuts 13.2.5. Shellfish 13.2.6. Wheat 13.2.7. Others (Soy, etc.) 13.3. Market Attractiveness, by Food Source 13.4. Market Value Forecast, by Diagnosis, 2020-2034 13.4.1. Skin-prick Tests 13.4.2. Blood Test 13.4.3. Elimination Diet 13.4.4. Others (Oral Food Challenge, etc.) 13.5. Market Attractiveness, by Diagnosis 13.6. Market Value Forecast, by Treatment Type, 2020-2034 13.6.1. Epinephrine 13.6.2. Antihistamines 13.6.3. Oral Immunotherapy 13.6.4. Others (Adrenaline, etc.) 13.7. Market Attractiveness, by Treatment Type 13.8. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2020-2034 13.8.1. Hospital Pharmacy 13.8.2. Retail Pharmacy 13.8.3. Online Pharmacy 13.9. Market Attractiveness, by Distribution Channel 13.10. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2020-2034 13.10.1. China 13.10.2. Japan 13.10.3. India 13.10.4. Australia & New Zealand 13.10.5. Rest of Asia Pacific 13.11. Market Attractiveness Analysis 13.11.1. By Food Source 13.11.2. By Diagnosis 13.11.3. By Treatment Type 13.11.4. By Distribution Channel 13.11.5. By Country/Sub-region 14. Latin America Food Allergy Market Analysis and Forecast 14.1. Introduction 14.1.1. Key Findings 14.2. Market Value Forecast, by Food Source, 2020-2034 14.2.1. Dairy Products 14.2.2. Poultry Products 14.2.3. Tree Nuts 14.2.4. Peanuts 14.2.5. Shellfish 14.2.6. Wheat 14.2.7. Others (Soy, etc.) 14.3. Market Attractiveness, by Food Source 14.4. Market Value Forecast, by Diagnosis, 2020-2034 14.4.1. Skin-prick Tests 14.4.2. Blood Test 14.4.3. Elimination Diet 14.4.4. Others (Oral Food Challenge, etc.) 14.5. Market Attractiveness, by Diagnosis 14.6. Market Value Forecast, by Treatment Type, 2020-2034 14.6.1. Epinephrine 14.6.2. Antihistamines 14.6.3. Oral Immunotherapy 14.6.4. Others (Adrenaline, etc.) 14.7. Market Attractiveness, by Treatment Type 14.8. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2020-2034 14.8.1. Hospital Pharmacy 14.8.2. Retail Pharmacy 14.8.3. Online Pharmacy 14.9. Market Attractiveness, by Distribution Channel 14.10. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2020-2034 14.10.1. Brazil 14.10.2. Mexico 14.10.3. Rest of Latin America 14.11. Market Attractiveness Analysis 14.11.1. By Food Source 14.11.2. By Diagnosis 14.11.3. By Treatment Type 14.11.4. By Distribution Channel 14.11.5. By Country/Sub-region 15. Middle East & Africa Food Allergy Market Analysis and Forecast 15.1. Introduction 15.1.1. Key Findings 15.2. Market Value Forecast, by Food Source, 2020-2034 15.2.1. Dairy Products 15.2.2. Poultry Products 15.2.3. Tree Nuts 15.2.4. Peanuts 15.2.5. Shellfish 15.2.6. Wheat 15.2.7. Others (Soy, etc.) 15.3. Market Attractiveness, by Food Source 15.4. Market Value Forecast, by Diagnosis, 2020-2034 15.4.1. Skin-prick Tests 15.4.2. Blood Test 15.4.3. Elimination Diet 15.4.4. Others (Oral Food Challenge, etc.) 15.5. Market Attractiveness, by Diagnosis 15.6. Market Value Forecast, by Treatment Type, 2020-2034 15.6.1. Epinephrine 15.6.2. Antihistamines 15.6.3. Oral Immunotherapy 15.6.4. Others (Adrenaline, etc.) 15.7. Market Attractiveness, by Treatment Type 15.8. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2020-2034 15.8.1. Hospital Pharmacy 15.8.2. Retail Pharmacy 15.8.3. Online Pharmacy 15.9. Market Attractiveness, by Distribution Channel 15.10. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2020-2034 15.10.1. GCC Countries 15.10.2. South Africa 15.10.3. Rest of Middle East & Africa 15.11. Market Attractiveness Analysis 15.11.1. By Food Source 15.11.2. By Diagnosis 15.11.3. By Treatment Type 15.11.4. By Distribution Channel 15.11.5. By Country/Sub-region 16. Competition Landscape 16.1. Market Player - Competition Matrix (By Tier and Size of Companies) 16.2. Market Share Analysis, by Company (2023) 16.3. Company Profiles 16.3.1. Akorn Operating Company LLC 16.3.1.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength) 16.3.1.2. Product Portfolio 16.3.1.3. Financial Overview 16.3.1.4. SWOT Analysis 16.3.1.5. Strategic Overview 16.3.2. Pfizer Inc. 16.3.2.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength) 16.3.2.2. Product Portfolio 16.3.2.3. Financial Overview 16.3.2.4. SWOT Analysis 16.3.2.5. Strategic Overview 16.3.3. GSK plc 16.3.3.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength) 16.3.3.2. Product Portfolio 16.3.3.3. Financial Overview 16.3.3.4. SWOT Analysis 16.3.3.5. Strategic Overview 16.3.4. Novartis AG 16.3.4.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength) 16.3.4.2. Product Portfolio 16.3.4.3. Financial Overview 16.3.4.4. SWOT Analysis 16.3.4.5. Strategic Overview 16.3.5. Mylan N.V. 16.3.5.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength) 16.3.5.2. Product Portfolio 16.3.5.3. Financial Overview 16.3.5.4. SWOT Analysis 16.3.5.5. Strategic Overview 16.3.6. Teva Pharmaceutical Industries Ltd. 16.3.6.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength) 16.3.6.2. Product Portfolio 16.3.6.3. Financial Overview 16.3.6.4. SWOT Analysis 16.3.6.5. Strategic Overview 16.3.7. Sanofi S.A. 16.3.7.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength) 16.3.7.2. Product Portfolio 16.3.7.3. Financial Overview 16.3.7.4. SWOT Analysis 16.3.7.5. Strategic Overview 16.3.8. Boehringer Ingelheim 16.3.8.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength) 16.3.8.2. Product Portfolio 16.3.8.3. Financial Overview 16.3.8.4. SWOT Analysis 16.3.8.5. Strategic Overview 16.3.9. AstraZeneca plc 16.3.9.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength) 16.3.9.2. Product Portfolio 16.3.9.3. Financial Overview 16.3.9.4. SWOT Analysis 16.3.9.5. Strategic Overview 16.3.10. Bayer AG 16.3.10.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength) 16.3.10.2. Product Portfolio 16.3.10.3. Financial Overview 16.3.10.4. SWOT Analysis 16.3.10.5. Strategic Overview 16.3.11. Merck & Co., Inc. 16.3.11.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength) 16.3.11.2. Product Portfolio 16.3.11.3. Financial Overview 16.3.11.4. SWOT Analysis 16.3.11.5. Strategic Overview 16.3.12. F. Hoffmann-La Roche Ltd. 16.3.12.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength) 16.3.12.2. Product Portfolio 16.3.12.3. Financial Overview 16.3.12.4. SWOT Analysis 16.3.12.5. Strategic Overview
ページTOPに戻る
本レポートと同分野(アレルギー用薬)の最新刊レポート
Transparency Market Research社の医療分野での最新刊レポート
-
霊長類以外の動物に対するウイルスベクターベースの遺伝子治療市場 ベクターの種類(アデノウイルスベクター、アデノ随伴ベクター、レトロウイルスベクター、レンチウイルスベクター、その他のベクター)、治療領域(遺伝子疾患、感染症、がん疾患、神経変性疾患、その他の疾患); - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
体外炎症性腸疾患診断薬市場(製品:アッセイ/バイオマーカー、分析装置)(検査タイプ:ラボベースの検査、ポイントオブケア(POC)検査、自己検査キット)-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年検査室ベースの検査、ポイントオブケア(POC)検査、自己検査キット)-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
クリーンルーム消耗品市場(製品タイプ:ワイパー、スワブ、ソリューション、アクセサリー); (エンドユーザー:病院・クリニック, 製薬, バイオテクノロジー, 医療機器, 電子機器, 半導体, 航空宇宙, 光学, 精密機械, データベース・ストレージ, 一般産業, 学術・研究機関, 食品・飲料産業, 農業, 建設, 海運, 自動車, 防衛) - 産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
ペプチド原薬市場(薬物クラス-GLP-1受容体作動薬、インスリン、その他ペプチドクラス;製品タイプ-GLP-1受容体作動薬経口製剤、GLP-1受容体作動薬注射剤、インスリン注射剤、その他ペプチド;投与経路-経口剤、非経口剤;用途-2型糖尿病、1型糖尿病、肥満症、非アルコール性脂肪性肝疾患、その他) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
人工椎間板核市場(手術タイプ:最小侵襲脊椎手術, 開腹脊椎手術, 開腹脊椎手術; エンドユーザー-病院, 外来手術センター (ASCs), その他) -世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
メソセラピー市場(治療タイプ:治療タイプ:ポイントバイポイントメソセラピー、上部皮膚メソセラピー、総合メソセラピー;および流通チャネル:病院、皮膚科・美容クリニック、その他) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
眼科用縫合糸市場(タイプ:天然縫合糸と合成縫合糸;および用途:角膜移植手術、白内障手術、硝子体手術、虹彩切除手術、眼形成手術、その他) - 世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
アブレーションデバイス市場(技術:技術:高周波(RF)アブレーション、レーザー/光アブレーション、超音波アブレーション、電気アブレーション、凍結アブレーション、その他;および用途:心臓血管、腫瘍、整形外科、泌尿器科、その他) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
先進治療医薬品市場 [治療タイプ:細胞治療、遺伝子治療、組織工学治療タイプ:細胞治療、遺伝子治療、組織工学、適応症:オンコロジー、神経学、循環器学、皮膚科学、感染症、筋骨格系疾患、整形外科学、その他(遺伝子疾患):治療タイプ:細胞治療、遺伝子治療、組織工学;適応症:腫瘍学、神経学、心臓学、皮膚科学、感染症学、筋骨格系疾患、整形外科学、その他(遺伝子疾患など)]。 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
人工内耳市場(タイプ:一側植込みと両側植込み;および用途:世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
本レポートと同じKEY WORD(tree)の最新刊レポート
-
スマート特殊作物農業市場 - 世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、用途別(果物・木の実、野菜、料理用ハーブ・スパイス、薬用ハーブ、その他)、製品タイプ別(露地栽培ハードウェア、管理環境農業(CEA)システムハードウェア、ソフトウェア)、地域別、競争市場、2019-2029F
-
バイオベース皮革市場:供給源別(リンゴ、サボテン、コルク、トウモロコシ、残り果実、キノコ、ヤシ、パイナップル、樹皮、その他)、エンドユーザー別、地域別 - 2030年までの世界産業分析、機会、予測
-
バンヤンツリー・ホールディングス - 会社概要とSWOT分析
-
ツリートリマー市場:機器別(スタンプグラインダー、チェーンソー、ウッドチッパー)、動力別(ガス式、電動式)、用途別(商業用、住宅用)、地域別 2024-2032
-
Global Angling and Hunting Equipment Market Size Study, by Product (Accessories, Archery, ATV Accessories, Cameras & Accessories, Clothing, Decoys, Fishing Rods & Reels, Game Calls, Gun Accessories, Maintenance & Storage, Hearing Protection, Optics & Scopes, Knives & Tools, Lures & Terminal Tackle, Packs & Bag Packs, Tree Stands), by Distribution Channel (Offline, Online), and Regional Forecasts 2022-2032
よくあるご質問
Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?
トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|