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舌下アレルギー免疫療法市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)別世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Sublingual Allergy Immunotherapy Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、舌下アレルギー免疫療法(SLIT)市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを詳細に評価... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年6月18日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、舌下アレルギー免疫療法(SLIT)市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを詳細に評価し、市場構造に関する洞察を提供しています。この調査レポートは、2024年から2033年までの世界の舌下アレルギー免疫療法市場の予測成長軌道を概説する独占データと統計を掲載しています。

主な洞察

- 舌下アレルギー免疫療法の市場規模(2024E):4億6,870万米ドル
- 予測市場規模(2033F):USD 468.7 million1億2000万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024年~2033年): 9.0%

舌下アレルギー免疫療法市場 - レポートスコープ:

舌下アレルギー免疫療法は、舌下にアレルゲンを投与して特定のアレルゲンに感作させるもので、アレルギー性鼻炎やアレルギー性喘息などのアレルギー疾患に対して非侵襲的な治療オプションを提供する。同市場は、アレルギー専門医、免疫専門医、耳鼻咽喉科専門医を対象としており、個々の患者プロファイルに合わせた様々なアレルゲン抽出物や治療レジメンを提供している。市場成長の原動力は、アレルギーの有病率の増加、患者の意識の高まり、治療プロトコルの進歩、治療効果と患者のコンプライアンスの向上である。

市場成長の促進要因

世界の舌下アレルギー免疫療法市場は、世界的なアレルギー疾患の有病率の上昇、個別化医療アプローチに対する需要の増加、アレルギー免疫療法治療を支援する有利な規制環境など、いくつかの主要要因により推進されている。アレルゲンエキスの製剤や投与技術における技術的進歩が、市場拡大にさらに寄与している。さらに、精密医療と患者中心の医療モデルへのシフトは、市場プレーヤーに新たな成長機会をもたらしている。

市場の阻害要因

有望な成長見通しにもかかわらず、舌下アレルギー免疫療法市場は、償還政策、治療結果のばらつき、アレルゲンエキスの製造と流通を管理する規制の複雑さに関連する課題に直面している。一部の地域ではアレルギー免疫療法に対する保険適用が限定的であること、治療開始に伴う初期費用が高額であることが、特に新興国において市場導入の障壁となっている。

市場機会:

舌下アレルギー免疫療法市場は、アレルゲンエキスの標準化の進展、呼吸器アレルギー以外の適応の拡大、第一選択薬としての舌下免疫療法の採用増加などにより、大きな成長機会をもたらしている。製薬企業、研究機関、医療提供者が協力して新規アレルゲン製剤や治療プロトコルを開発することは、新たな機会を生かし、市場規模を拡大する上で極めて重要である。

本レポートで扱う主な質問

- 舌下アレルギー免疫療法市場の世界的成長を促進する主な要因は何か?
- どのようなアレルゲンタイプと治療プロトコールが、さまざまな患者集団での採用を促進しているか?
- 技術の進歩は舌下アレルギー免疫療法市場の競争環境をどのように変えているか?
- 舌下アレルギー免疫療法市場に貢献している主要企業はどこか、また市場の関連性を維持するためにどのような戦略を採用しているか?
- 世界の舌下アレルギー免疫療法市場における新たな動向と将来展望は?

競合他社のインテリジェンスとビジネス戦略

XYZ Pharmaceuticals社、ABC Biotech社、PQR Allergen Solutions社など、世界の舌下アレルギー免疫療法市場における主要企業は、競争優位性を獲得するため、技術革新、臨床研究、戦略的パートナーシップに注力しています。これらの企業は、アレルゲン抽出物の有効性を高め、新しい送達システムを開発し、地理的拡大や製品の多様化を通じて市場でのプレゼンスを拡大するために研究開発に投資している。医療提供者や患者支援団体との協力により、市場へのアクセスを促進し、アレルギー治療の選択肢として舌下アレルギー免疫療法の採用を促進している。

主要企業のプロファイル

- アルク・アベロ
- Stallergenes Greer
- アレルギー治療薬
- アイミューン・セラピューティクス
- メルク
- バイオメイAG
- HALアレルギーグループ
- DBVテクノロジーズ
- メルクKgaA
- WOLWpharma

SLIT産業調査の主要セグメント

医薬品
- オダクトラ
- グラステック
- ラグウィテック
- オーラルエアー
- アクテア
- その他

適応症
- アレルギー性鼻炎
- アレルギー性喘息
- 食物アレルギー
- アトピー性皮膚炎
- その他

アレルゲン
- 花粉
- ダニ
- カビ
- 動物のふけ
- 蜂毒
- ゴキブリ/昆虫
- その他

販売チャネル
- 機関販売
- 小売販売

地域
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ



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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.付加価値に関する洞察
4.1.主要適応症の疫学、地域別
4.2.製品採用/使用分析
4.3.パイプライン評価
4.4.規制シナリオ
4.5.償還の状況
4.6.PESTLE分析
4.7.ポーター分析
4.8.最新の業界取引/M&A
5.世界市場の需要分析2019-2023年と予測、2024-2033年
5.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2023年
5.2.現在と将来の市場数量(単位)予測、2024年~2033年
5.2.1.前年比成長トレンド分析
6.世界市場-価格分析
6.1.医薬品別の地域別価格分析
6.2.世界平均価格分析ベンチマーク
6.3.価格設定の前提
7.世界市場の需要(金額または規模、単位:百万米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対価格機会分析
8.市場背景
8.1.マクロ経済要因
8.1.1.世界のGDP成長見通し
8.1.2.世界のヘルスケアGDP成長率の概要
8.1.3.世界の老人人口
8.1.4.世界の研究開発資金とインフラ投資
8.1.5.アレルギー免疫療法の世界市場概要
8.2.予測要因-関連性と影響
8.2.1.喘息の有病率の上昇
8.2.2.食物アレルギーに対する意識の高まり。
8.2.3.医療費の増加。
8.2.4.免疫システム強化への注目の高まり
8.2.5.老年人口の増加
8.2.6.地域における工業化の進展
8.2.7.産業廃棄物による人口増加
8.2.8.免疫治療薬の研究開発
8.3.市場ダイナミクス
8.3.1.促進要因
8.3.2.阻害要因
8.3.3.機会分析
9.薬剤別の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
9.1.イントロダクション/主な調査結果
9.2.薬剤別の過去市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析、2019-2023年
9.3.薬剤別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)・数量(ユニット)および動向分析と予測、2024年~2033年
9.3.1.オダクトラ
9.3.2.グラステック
9.3.3.ラグウィテック
9.3.4.オラレア
9.3.5.アクテア
9.3.6.その他
9.4.薬剤別市場魅力度分析
10.適応症別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
10.1.はじめに / 主要な調査結果
10.2.適応症別の過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2023年
10.3.適応症別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
10.3.1.アレルギー性鼻炎
10.3.2.アレルギー性喘息
10.3.3.食物アレルギー
10.3.4.アトピー性皮膚炎
10.3.5.その他
10.4.適応症別市場魅力度分析
11.アラガンタイプ別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.アラガンタイプ別の過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2023年
11.3.アラガン・タイプ別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
11.3.1.花粉
11.3.2.ハウスダストマイト(HDM)
11.3.3.カビ
11.3.4.動物のふけ
11.3.5.蜂毒
11.3.6.ゴキブリ/昆虫
11.3.7.その他
11.4.アラガンタイプ別市場魅力度分析
12.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:流通チャネル別
12.1.イントロダクション/主な調査結果
12.2.流通チャネル別の過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2023年
12.3.流通チャネル別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
12.3.1.機関投資家向け販売
12.3.1.1.政府病院
12.3.1.2.半官半民の病院
12.3.1.3.民間病院
12.3.2.小売販売
12.3.2.1.小売薬局
12.3.2.2.ドラッグストア
12.3.2.3.オンライン薬局
12.4.流通チャネル別市場魅力度分析
13.地域別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2023年
13.3.地域別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
13.3.1.北米
13.3.2.ラテンアメリカ
13.3.3.ヨーロッパ
13.3.4.東アジア
13.3.5.南アジア
13.3.6.オセアニア
13.3.7.中東・アフリカ(MEA)
13.4.地域別市場魅力度分析
14.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)動向分析(2019-2023年
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.米国
14.3.1.2.カナダ
14.3.2.医薬品別
14.3.3.適応症別
14.3.4.アラガンタイプ別
14.3.5.販売チャネル別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.医薬品別
14.4.3.適応症別
14.4.4.アラガンタイプ別
14.4.5.販売チャネル別
14.5.市場動向
14.6.促進要因と阻害要因-影響分析
14.7.主要市場参加者 - 強度マッピング
14.8.国別分析と予測
14.8.1.米国市場分析
14.8.1.1.導入
14.8.1.2.市場分類別分析と予測
14.8.1.2.1.医薬品別
14.8.1.2.2.適応症別
14.8.1.2.3.アラガンタイプ別
14.8.1.2.4.販売チャネル別
14.8.2.カナダ市場分析
14.8.2.1.序論
14.8.2.2.市場分類別分析と予測
14.8.2.2.1.医薬品別
14.8.2.2.2.適応症別
14.8.2.2.3.アラガンタイプ別
14.8.2.2.4.販売チャネル別
15.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)動向分析、2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.メキシコ
15.3.1.2.ブラジル
15.3.1.3.アルゼンチン
15.3.1.4.その他のラテンアメリカ
15.3.2.医薬品別
15.3.3.適応症別
15.3.4.アラガンタイプ別
15.3.5.販売チャネル別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.医薬品別
15.4.3.適応症別
15.4.4.アラガンタイプ別
15.4.5.販売チャネル別
15.5.市場動向
15.6.促進要因と阻害要因-影響分析
15.7.主要市場参加者 - 強度マッピング
15.8.国別分析と予測
15.8.1.メキシコ市場の分析
15.8.1.1.はじめに
15.8.1.2.市場分類別分析と予測
15.8.1.2.1.医薬品別
15.8.1.2.2.適応症別
15.8.1.2.3.アラガンタイプ別
15.8.1.2.4.販売チャネル別
15.8.2.ブラジル市場分析
15.8.2.1.序論
15.8.2.2.市場分類別分析と予測
15.8.2.2.1.医薬品別
15.8.2.2.2.適応症別
15.8.2.2.3.アラガンタイプ別
15.8.2.2.4.販売チャネル別
15.8.3.アルゼンチン市場分析
15.8.3.1.序論
15.8.3.2.市場分類別分析と予測
15.8.3.2.1.医薬品別
15.8.3.2.2.適応症別
15.8.3.2.3.アラガンタイプ別
15.8.3.2.4.販売チャネル別
16.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)動向分析、2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.ドイツ
16.3.1.2.イギリス
16.3.1.3.フランス
16.3.1.4.スペイン
16.3.1.5.ベネルクス
16.3.1.6.ロシア
16.3.1.7.イタリア
16.3.1.8.その他のヨーロッパ
16.3.2.医薬品別
16.3.3.適応症別
16.3.4.アラガンタイプ別
16.3.5.販売チャネル別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.医薬品別
16.4.3.適応症別
16.4.4.アラガンタイプ別
16.4.5.販売チャネル別
16.5.市場動向
16.6.促進要因と阻害要因-影響分析
16.7.主要市場参加者 - 強度マッピング
16.8.国別分析と予測
16.8.1.ドイツ市場の分析
16.8.1.1.はじめに
16.8.1.2.市場分類別分析と予測
16.8.1.2.1.医薬品別
16.8.1.2.2.適応症別
16.8.1.2.3.アラガンタイプ別
16.8.1.2.4.販売チャネル別
16.8.2.英国市場分析
16.8.2.1.序論
16.8.2.2.市場分類別分析と予測
16.8.2.2.1.医薬品別
16.8.2.2.2.適応症別
16.8.2.2.3.アラガンタイプ別
16.8.2.2.4.販売チャネル別
16.8.3.フランス市場分析
16.8.3.1.はじめに
16.8.3.2.市場分類別分析と予測
16.8.3.2.1.医薬品別
16.8.3.2.2.適応症別
16.8.3.2.3.アラガンタイプ別
16.8.3.2.4.販売チャネル別
16.8.4.スペイン市場分析
16.8.4.1.序論
16.8.4.2.市場分類別分析と予測
16.8.4.2.1.医薬品別
16.8.4.2.2.適応症別
16.8.4.2.3.アラガンタイプ別
16.8.4.2.4.販売チャネル別
16.8.5.ベネルクス市場分析
16.8.5.1.序論
16.8.5.2.市場分類別分析と予測
16.8.5.2.1.医薬品別
16.8.5.2.2.適応症別
16.8.5.2.3.アラガンタイプ別
16.8.5.2.4.販売チャネル別
16.8.6.ロシア市場分析
16.8.6.1.序論
16.8.6.2.市場分類別分析と予測
16.8.6.2.1.医薬品別
16.8.6.2.2.適応症別
16.8.6.2.3.アラガンタイプ別
16.8.6.2.4.販売チャネル別
16.8.7.イタリア市場分析
16.8.7.1.序論
16.8.7.2.市場分類別分析と予測
16.8.7.2.1.医薬品別
16.8.7.2.2.適応症別
16.8.7.2.3.アラガンタイプ別
16.8.7.2.4.販売チャネル別
17.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)動向分析(2019-2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.中国
17.3.1.2.日本
17.3.1.3.韓国
17.3.2.医薬品別
17.3.3.適応症別
17.3.4.アラガンタイプ別
17.3.5.販売チャネル別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.医薬品別
17.4.3.適応症別
17.4.4.アラガンタイプ別
17.4.5.販売チャネル別
17.5.市場動向
17.6.促進要因と阻害要因-影響分析
17.7.主要市場参加者 - 強度マッピング
17.8.国別分析と予測
17.8.1.中国市場の分析
17.8.1.1.はじめに
17.8.1.2.市場分類別分析と予測
17.8.1.2.1.医薬品別
17.8.1.2.2.適応症別
17.8.1.2.3.アラガンタイプ別
17.8.1.2.4.販売チャネル別
17.8.2.日本市場分析
17.8.2.1.はじめに
17.8.2.2.市場分類別分析と予測
17.8.2.2.1.医薬品別
17.8.2.2.2.適応症別
17.8.2.2.3.アラガンタイプ別
17.8.2.2.4.販売チャネル別
17.8.3.韓国市場分析
17.8.3.1.序論
17.8.3.2.市場分類別分析と予測
17.8.3.2.1.医薬品別
17.8.3.2.2.適応症別
17.8.3.2.3.アラガンタイプ別
17.8.3.2.4.販売チャネル別
18.南アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)動向分析(2019-2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.インド
18.3.1.2.インドネシア
18.3.1.3.マレーシア
18.3.1.4.タイ
18.3.1.5.その他の南アジア
18.3.2.医薬品別
18.3.3.適応症別
18.3.4.アラガンタイプ別
18.3.5.販売チャネル別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.医薬品別
18.4.3.適応症別
18.4.4.アラガンタイプ別
18.4.5.販売チャネル別
18.5.市場動向
18.6.促進要因と阻害要因-影響分析
18.7.主要市場参加者 - 強度マッピング
18.8.国別分析と予測
18.8.1.インド市場の分析
18.8.1.1.はじめに
18.8.1.2.市場分類別分析と予測
18.8.1.2.1.医薬品別
18.8.1.2.2.適応症別
18.8.1.2.3.アラガンタイプ別
18.8.1.2.4.販売チャネル別
18.8.2.インドネシア市場分析
18.8.2.1.序論
18.8.2.2.市場分類別分析と予測
18.8.2.2.1.医薬品別
18.8.2.2.2.適応症別
18.8.2.2.3.アラガンタイプ別
18.8.2.2.4.販売チャネル別
18.8.3.マレーシア市場分析
18.8.3.1.序論
18.8.3.2.市場分類別分析と予測
18.8.3.2.1.医薬品別
18.8.3.2.2.適応症別
18.8.3.2.3.アラガンタイプ別
18.8.3.2.4.販売チャネル別
18.8.4.タイ市場分析
18.8.4.1.序論
18.8.4.2.市場分類別分析と予測
18.8.4.2.1.医薬品別
18.8.4.2.2.適応症別
18.8.4.2.3.アラガンタイプ別
18.8.4.2.4.販売チャネル別
19.オセアニア市場2019-2023年および予測2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)動向分析(2019-2023年
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
19.3.1.国別
19.3.1.1.オーストラリア
19.3.1.2.ニュージーランド
19.3.2.医薬品別
19.3.3.適応症別
19.3.4.アラガンタイプ別
19.3.5.販売チャネル別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.医薬品別
19.4.3.適応症別
19.4.4.アラガンタイプ別
19.4.5.販売チャネル別
19.5.市場動向
19.6.促進要因と阻害要因-影響分析
19.7.主要市場参加者 - 強度マッピング
19.8.国別分析と予測
19.8.1.オーストラリア市場の分析
19.8.1.1.はじめに
19.8.1.2.市場分類別分析と予測
19.8.1.2.1.医薬品別
19.8.1.2.2.適応症別
19.8.1.2.3.アラガンタイプ別
19.8.1.2.4.販売チャネル別
19.8.2.ニュージーランド市場分析
19.8.2.1.序論
19.8.2.2.市場分類別分析と予測
19.8.2.2.1.医薬品別
19.8.2.2.2.適応症別
19.8.2.2.3.アラガンタイプ別
19.8.2.2.4.販売チャネル別
20.中東・アフリカ(MEA)市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
20.1.はじめに
20.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)動向分析、2019-2023年
20.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
20.3.1.国別
20.3.1.1.GCC諸国
20.3.1.2.南アフリカ
20.3.1.3.トルコ
20.3.1.4.北アフリカ
20.3.1.5.その他のMEA
20.3.2.医薬品別
20.3.3.適応症別
20.3.4.アラガンタイプ別
20.3.5.販売チャネル別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.国別
20.4.2.医薬品別
20.4.3.適応症別
20.4.4.アラガンタイプ別
20.4.5.販売チャネル別
20.5.市場動向
20.6.促進要因と阻害要因-影響分析
20.7.主要市場参加者 - 強度マッピング
20.8.国別分析と予測
20.8.1.GCC諸国の市場分析
20.8.1.1.はじめに
20.8.1.2.市場分類別分析と予測
20.8.1.2.1.医薬品別
20.8.1.2.2.適応症別
20.8.1.2.3.アラガンタイプ別
20.8.1.2.4.販売チャネル別
20.8.2.南アフリカ市場分析
20.8.2.1.序論
20.8.2.2.市場分類別分析と予測
20.8.2.2.1.医薬品別
20.8.2.2.2.適応症別
20.8.2.2.3.アラガンタイプ別
20.8.2.2.4.販売チャネル別
20.8.3.トルコ市場の分析
20.8.3.1.序論
20.8.3.2.市場分類別分析と予測
20.8.3.2.1.医薬品別
20.8.3.2.2.適応症別
20.8.3.2.3.アラガンタイプ別
20.8.3.2.4.販売チャネル別
20.8.4.北アフリカ市場分析
20.8.4.1.序論
20.8.4.2.市場分類別分析と予測
20.8.4.2.1.医薬品別
20.8.4.2.2.適応症別
20.8.4.2.3.アラガンタイプ別
20.8.4.2.4.販売チャネル別
21.市場構造分析
21.1.企業階層別市場分析
21.2.上位企業の市場シェア分析
21.3.市場集中度
21.4.市場プレゼンス分析
22.競合分析
22.1.競合ダッシュボード
22.2.主要プレーヤー別のブランドおよびプロモーション戦略
22.3.主要開発分析
22.4.競争の深層
22.4.1.ALKアベロ
22.4.1.1.概要
22.4.1.2.製品ポートフォリオ
22.4.1.3.主要財務データ
22.4.1.4.販売拠点
22.4.1.5.SWOT分析
22.4.1.6.戦略の概要
22.4.1.6.1.マーケティング戦略
22.4.1.6.2.製品戦略
22.4.1.6.3.チャネル戦略
22.4.2.スタールゲネス・グリア
22.4.2.1.概要
22.4.2.2.製品ポートフォリオ
22.4.2.3.主要財務データ
22.4.2.4.販売拠点
22.4.2.5.SWOT分析
22.4.2.6.戦略の概要
22.4.2.6.1.マーケティング戦略
22.4.2.6.2.製品戦略
22.4.2.6.3.チャネル戦略
22.4.3.アレルギー治療薬
22.4.3.1.概要
22.4.3.2.製品ポートフォリオ
22.4.3.3.主要財務データ
22.4.3.4.販売拠点
22.4.3.5.SWOT分析
22.4.3.6.戦略の概要
22.4.3.6.1.マーケティング戦略
22.4.3.6.2.製品戦略
22.4.3.6.3.チャネル戦略
22.4.4.アイミューン・セラピューティクス
22.4.4.1.概要
22.4.4.2.製品ポートフォリオ
22.4.4.3.主要財務データ
22.4.4.4.販売拠点
22.4.4.5.SWOT分析
22.4.4.6.戦略の概要
22.4.4.6.1.マーケティング戦略
22.4.4.6.2.製品戦略
22.4.4.6.3.チャネル戦略
22.4.5.バイオメイAG
22.4.5.1.概要
22.4.5.2.製品ポートフォリオ
22.4.5.3.主要財務データ
22.4.5.4.販売拠点
22.4.5.5.SWOT分析
22.4.5.6.戦略の概要
22.4.5.6.1.マーケティング戦略
22.4.5.6.2.製品戦略
22.4.5.6.3.チャネル戦略
22.4.6.HALアレルギーグループ
22.4.6.1.概要
22.4.6.2.製品ポートフォリオ
22.4.6.3.主要財務データ
22.4.6.4.販売拠点
22.4.6.5.SWOT分析
22.4.6.6.戦略の概要
22.4.6.6.1.マーケティング戦略
22.4.6.6.2.製品戦略
22.4.6.6.3.チャネル戦略
22.4.7.DBVテクノロジー
22.4.7.1.概要
22.4.7.2.製品ポートフォリオ
22.4.7.3.主要財務データ
22.4.7.4.販売拠点
22.4.7.5.SWOT分析
22.4.7.6.戦略の概要
22.4.7.6.1.マーケティング戦略
22.4.7.6.2.製品戦略
22.4.7.6.3.チャネル戦略
22.4.8.メルクKGaA
22.4.8.1.概要
22.4.8.2.製品ポートフォリオ
22.4.8.3.主要財務データ
22.4.8.4.販売拠点
22.4.8.5.SWOT分析
22.4.8.6.戦略の概要
22.4.8.6.1.マーケティング戦略
22.4.8.6.2.製品戦略
22.4.8.6.3.チャネル戦略
22.4.9.ウォルファーマ
22.4.9.1.概要
22.4.9.2.製品ポートフォリオ
22.4.9.3.主要財務データ
22.4.9.4.販売拠点
22.4.9.5.SWOT分析
22.4.9.6.戦略の概要
22.4.9.6.1.マーケティング戦略
22.4.9.6.2.製品戦略
22.4.9.6.3.チャネル戦略
23.前提条件と略語
24.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the Sublingual Allergy Immunotherapy (SLIT) market. The report provides a detailed assessment of key market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, offering insights into the market structure. This research publication presents exclusive data and statistics outlining the anticipated growth trajectory of the global Sublingual Allergy Immunotherapy market from 2024 to 2033.

Key Insights:

• Sublingual Allergy Immunotherapy Market Size (2024E): USD 468.7 Million
• Projected Market Value (2033F): USD 1020 Million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 9.0%

Sublingual Allergy Immunotherapy Market - Report Scope:

Sublingual Allergy Immunotherapy involves the administration of allergens under the tongue to desensitize patients to specific allergens, offering a non-invasive treatment option for allergic conditions such as allergic rhinitis and allergic asthma. The market caters to allergists, immunologists, and ENT specialists, providing a range of allergen extracts and treatment regimens tailored to individual patient profiles. Market growth is driven by increasing prevalence of allergies, growing patient awareness, and advancements in treatment protocols, enhancing treatment efficacy and patient compliance.

Market Growth Drivers:

The global Sublingual Allergy Immunotherapy market is propelled by several key factors, including rising prevalence of allergic disorders worldwide, increasing demand for personalized medicine approaches, and favorable regulatory landscape supporting allergy immunotherapy treatments. Technological advancements in allergen extract formulations and administration techniques are further contributing to market expansion. Moreover, the shift towards precision medicine and patient-centric healthcare models is creating new growth opportunities for market players.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the Sublingual Allergy Immunotherapy market faces challenges related to reimbursement policies, variability in treatment outcomes, and regulatory complexities governing allergen extract manufacturing and distribution. Limited insurance coverage for allergy immunotherapy treatments in some regions and high upfront costs associated with treatment initiation pose barriers to market adoption, particularly in emerging economies.

Market Opportunities:

The Sublingual Allergy Immunotherapy market presents significant growth opportunities driven by advancements in allergen extract standardization, expansion of indications beyond respiratory allergies, and increasing adoption of sublingual immunotherapy as a first-line treatment option. Collaborations between pharmaceutical companies, research institutions, and healthcare providers to develop novel allergen formulations and treatment protocols are critical to capitalize on emerging opportunities and expand market reach.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the Sublingual Allergy Immunotherapy market globally?
• Which allergen types and treatment protocols are driving adoption across different patient populations?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the Sublingual Allergy Immunotherapy market?
• Who are the key players contributing to the Sublingual Allergy Immunotherapy market, and what strategies are they employing to maintain market relevance?
• What are the emerging trends and future prospects in the global Sublingual Allergy Immunotherapy market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global Sublingual Allergy Immunotherapy market, including XYZ Pharmaceuticals, ABC Biotech, and PQR Allergen Solutions, focus on innovation, clinical research, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to enhance allergen extract efficacy, develop novel delivery systems, and expand market presence through geographic expansion and product diversification. Collaboration with healthcare providers and patient advocacy groups facilitates market access and promotes adoption of Sublingual Allergy Immunotherapy as a preferred allergy treatment option.

Key Companies Profiled:

• ALK Abello
• Stallergenes Greer
• Allergy Therapeutics
• Aimmune Therapeutics
• Merck
• Biomay AG
• HAL Allergy Group
• DBV Technologies
• Merck KgaA
• WOLWpharma

Key Segments of SLIT Industry Research

Drug:
• Odactra
• Grastek
• Ragwitek
• Oralair
• Actair
• Others

Indication:
• Allergic Rhinitis
• Allergic Asthma
• Food Allergy
• Atopic Dermatitis
• Others

Allergen:
• Pollen
• House Dust Mites
• Mold
• Animal Dander
• Bee Venom
• Cockroaches/Insects
• Others

Distribution Channel:
• Institutional Sales
• Retail Sales

Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Value Added Insights
4.1. Epidemiology of Key Indication, By Region
4.2. Product Adoption/Usage Analysis
4.3. Pipeline Assessment
4.4. Regulatory Scenario
4.5. Reimbursement Landscape
4.6. PESTLE Analysis
4.7. PORTER Analysis
4.8. Latest Industry Deals/M&A
5. Global Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
5.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023
5.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2024-2033
5.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6. Global Market - Pricing Analysis
6.1. Regional Pricing Analysis By Drug
6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
6.3. Pricing Assumptions
7. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Market Background
8.1. Macro-Economic Factors
8.1.1. Global GDP Growth Outlook
8.1.2. Global Healthcare GDP Growth Overview
8.1.3. Global Geriatric Population
8.1.4. Global R&D Funding and Infrastructure Investment
8.1.5. Global Allergy Immunotherapy Market Overview
8.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
8.2.1. Rising Prevalence Asthma.
8.2.2. Increasing Awareness for food allergy.
8.2.3. Increasing Healthcare Spending.
8.2.4. Rising focus on strengthening of immune system
8.2.5. Rising geriatric population
8.2.6. Rise In industrialization in regions
8.2.7. Rise of population due to industrial waste
8.2.8. Research and development in immunotherapeutic drugs.
8.3. Market Dynamics
8.3.1. Drivers
8.3.2. Restraints
8.3.3. Opportunity Analysis
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Drug
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Drug, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) and Trend Analysis and Forecast By Drug, 2024-2033
9.3.1. ODACTRA
9.3.2. GRASTEK
9.3.3. RAGWITEK
9.3.4. ORALAIR
9.3.5. ACTAIR
9.3.6. Others
9.4. Market Attractiveness Analysis By Drug
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Indication
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Indication, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Indication, 2024-2033
10.3.1. Allergic Rhinitis
10.3.2. Allergic Asthma
10.3.3. Food Allergy
10.3.4. Atopic Dermatitis
10.3.5. Others
10.4. Market Attractiveness Analysis By Indication
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Allergan Type
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Allergan Type, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Allergan Type, 2024-2033
11.3.1. Pollens
11.3.2. House Dust Mites (HDM)
11.3.3. Mould
11.3.4. Animal Dander
11.3.5. Bee Venom
11.3.6. Cockroaches/Insects
11.3.7. Others
11.4. Market Attractiveness Analysis By Allergan Type
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Distribution Channel
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Distribution Channel, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2024-2033
12.3.1. Institutional Sales
12.3.1.1. Gov. Hospitals
12.3.1.2. Semi-Gov. Hospitals
12.3.1.3. Private Hospitals
12.3.2. Retail Sales
12.3.2.1. Retail Pharmacy
12.3.2.2. Drug Stores
12.3.2.3. Online Pharmacy
12.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
13. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Region, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
13.3.1. North America
13.3.2. Latin America
13.3.3. Europe
13.3.4. East Asia
13.3.5. South Asia
13.3.6. Oceania
13.3.7. Middle East and Africa (MEA)
13.4. Market Attractiveness Analysis By Region
14. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. U.S.
14.3.1.2. Canada
14.3.2. By Drug
14.3.3. By Indication
14.3.4. By Allergan Type
14.3.5. By Distribution Channel
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Drug
14.4.3. By Indication
14.4.4. By Allergan Type
14.4.5. By Distribution Channel
14.5. Market Trends
14.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.8. Country Level Analysis & Forecast
14.8.1. U.S. Market Analysis
14.8.1.1. .Introduction
14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.1.2.1. By Drug
14.8.1.2.2. By Indication
14.8.1.2.3. By Allergan Type
14.8.1.2.4. By Distribution Channel
14.8.2. Canada Market Analysis
14.8.2.1. Introduction
14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.2.2.1. By Drug
14.8.2.2.2. By Indication
14.8.2.2.3. By Allergan Type
14.8.2.2.4. By Distribution Channel
15. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Mexico
15.3.1.2. Brazil
15.3.1.3. Argentina
15.3.1.4. Rest of Latin America
15.3.2. By Drug
15.3.3. By Indication
15.3.4. By Allergan Type
15.3.5. By Distribution Channel
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Drug
15.4.3. By Indication
15.4.4. By Allergan Type
15.4.5. By Distribution Channel
15.5. Market Trends
15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.8. Country Level Analysis & Forecast
15.8.1. Mexico Market Analysis
15.8.1.1. Introduction
15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.1.2.1. By Drug
15.8.1.2.2. By Indication
15.8.1.2.3. By Allergan Type
15.8.1.2.4. By Distribution Channel
15.8.2. Brazil Market Analysis
15.8.2.1. Introduction
15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.2.2.1. By Drug
15.8.2.2.2. By Indication
15.8.2.2.3. By Allergan Type
15.8.2.2.4. By Distribution Channel
15.8.3. Argentina Market Analysis
15.8.3.1. Introduction
15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.3.2.1. By Drug
15.8.3.2.2. By Indication
15.8.3.2.3. By Allergan Type
15.8.3.2.4. By Distribution Channel
16. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Germany
16.3.1.2. U.K.
16.3.1.3. France
16.3.1.4. Spain
16.3.1.5. Benelux
16.3.1.6. Russia
16.3.1.7. Italy
16.3.1.8. Rest of Europe
16.3.2. By Drug
16.3.3. By Indication
16.3.4. By Allergan Type
16.3.5. By Distribution Channel
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Drug
16.4.3. By Indication
16.4.4. By Allergan Type
16.4.5. By Distribution Channel
16.5. Market Trends
16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.8. Country Level Analysis & Forecast
16.8.1. Germany Market Analysis
16.8.1.1. Introduction
16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.1.2.1. By Drug
16.8.1.2.2. By Indication
16.8.1.2.3. By Allergan Type
16.8.1.2.4. By Distribution Channel
16.8.2. U.K. Market Analysis
16.8.2.1. Introduction
16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.2.2.1. By Drug
16.8.2.2.2. By Indication
16.8.2.2.3. By Allergan Type
16.8.2.2.4. By Distribution Channel
16.8.3. France Market Analysis
16.8.3.1. Introduction
16.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.3.2.1. By Drug
16.8.3.2.2. By Indication
16.8.3.2.3. By Allergan Type
16.8.3.2.4. By Distribution Channel
16.8.4. Spain Market Analysis
16.8.4.1. Introduction
16.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.4.2.1. By Drug
16.8.4.2.2. By Indication
16.8.4.2.3. By Allergan Type
16.8.4.2.4. By Distribution Channel
16.8.5. BENELUX Market Analysis
16.8.5.1. Introduction
16.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.5.2.1. By Drug
16.8.5.2.2. By Indication
16.8.5.2.3. By Allergan Type
16.8.5.2.4. By Distribution Channel
16.8.6. Russia Market Analysis
16.8.6.1. Introduction
16.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.6.2.1. By Drug
16.8.6.2.2. By Indication
16.8.6.2.3. By Allergan Type
16.8.6.2.4. By Distribution Channel
16.8.7. Italy Market Analysis
16.8.7.1. Introduction
16.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.7.2.1. By Drug
16.8.7.2.2. By Indication
16.8.7.2.3. By Allergan Type
16.8.7.2.4. By Distribution Channel
17. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. China
17.3.1.2. Japan
17.3.1.3. South Korea
17.3.2. By Drug
17.3.3. By Indication
17.3.4. By Allergan Type
17.3.5. By Distribution Channel
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Drug
17.4.3. By Indication
17.4.4. By Allergan Type
17.4.5. By Distribution Channel
17.5. Market Trends
17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.8. Country Level Analysis & Forecast
17.8.1. China Market Analysis
17.8.1.1. Introduction
17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.1.2.1. By Drug
17.8.1.2.2. By Indication
17.8.1.2.3. By Allergan Type
17.8.1.2.4. By Distribution Channel
17.8.2. Japan Market Analysis
17.8.2.1. Introduction
17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.2.2.1. By Drug
17.8.2.2.2. By Indication
17.8.2.2.3. By Allergan Type
17.8.2.2.4. By Distribution Channel
17.8.3. South Korea Market Analysis
17.8.3.1. Introduction
17.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.3.2.1. By Drug
17.8.3.2.2. By Indication
17.8.3.2.3. By Allergan Type
17.8.3.2.4. By Distribution Channel
18. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. India
18.3.1.2. Indonesia
18.3.1.3. Malaysia
18.3.1.4. Thailand
18.3.1.5. Rest of South Asia
18.3.2. By Drug
18.3.3. By Indication
18.3.4. By Allergan Type
18.3.5. By Distribution Channel
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Drug
18.4.3. By Indication
18.4.4. By Allergan Type
18.4.5. By Distribution Channel
18.5. Market Trends
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.8. Country Level Analysis & Forecast
18.8.1. India Market Analysis
18.8.1.1. Introduction
18.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.1.2.1. By Drug
18.8.1.2.2. By Indication
18.8.1.2.3. By Allergan Type
18.8.1.2.4. By Distribution Channel
18.8.2. Indonesia Market Analysis
18.8.2.1. Introduction
18.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.2.2.1. By Drug
18.8.2.2.2. By Indication
18.8.2.2.3. By Allergan Type
18.8.2.2.4. By Distribution Channel
18.8.3. Malaysia Market Analysis
18.8.3.1. Introduction
18.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.3.2.1. By Drug
18.8.3.2.2. By Indication
18.8.3.2.3. By Allergan Type
18.8.3.2.4. By Distribution Channel
18.8.4. Thailand Market Analysis
18.8.4.1. Introduction
18.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.4.2.1. By Drug
18.8.4.2.2. By Indication
18.8.4.2.3. By Allergan Type
18.8.4.2.4. By Distribution Channel
19. Oceania Market 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
19.3.1. By Country
19.3.1.1. Australia
19.3.1.2. New Zealand
19.3.2. By Drug
19.3.3. By Indication
19.3.4. By Allergan Type
19.3.5. By Distribution Channel
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Drug
19.4.3. By Indication
19.4.4. By Allergan Type
19.4.5. By Distribution Channel
19.5. Market Trends
19.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.8. Country Level Analysis & Forecast
19.8.1. Australia Market Analysis
19.8.1.1. Introduction
19.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.1.2.1. By Drug
19.8.1.2.2. By Indication
19.8.1.2.3. By Allergan Type
19.8.1.2.4. By Distribution Channel
19.8.2. New Zealand Market Analysis
19.8.2.1. Introduction
19.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.2.2.1. By Drug
19.8.2.2.2. By Indication
19.8.2.2.3. By Allergan Type
19.8.2.2.4. By Distribution Channel
20. Middle East and Africa (MEA) Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
20.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
20.3.1. By Country
20.3.1.1. GCC Countries
20.3.1.2. South Africa
20.3.1.3. Türkiye
20.3.1.4. North Africa
20.3.1.5. Rest of MEA
20.3.2. By Drug
20.3.3. By Indication
20.3.4. By Allergan Type
20.3.5. By Distribution Channel
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Country
20.4.2. By Drug
20.4.3. By Indication
20.4.4. By Allergan Type
20.4.5. By Distribution Channel
20.5. Market Trends
20.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
20.8. Country Level Analysis & Forecast
20.8.1. GCC Countries Market Analysis
20.8.1.1. Introduction
20.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.1.2.1. By Drug
20.8.1.2.2. By Indication
20.8.1.2.3. By Allergan Type
20.8.1.2.4. By Distribution Channel
20.8.2. South Africa Market Analysis
20.8.2.1. Introduction
20.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.2.2.1. By Drug
20.8.2.2.2. By Indication
20.8.2.2.3. By Allergan Type
20.8.2.2.4. By Distribution Channel
20.8.3. Türkiye Market Analysis
20.8.3.1. Introduction
20.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.3.2.1. By Drug
20.8.3.2.2. By Indication
20.8.3.2.3. By Allergan Type
20.8.3.2.4. By Distribution Channel
20.8.4. North Africa Market Analysis
20.8.4.1. Introduction
20.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.4.2.1. By Drug
20.8.4.2.2. By Indication
20.8.4.2.3. By Allergan Type
20.8.4.2.4. By Distribution Channel
21. Market Structure Analysis
21.1. Market Analysis by Tier of Companies
21.2. Market Share Analysis of Top Players
21.3. Market Concentration
21.4. Market Presence Analysis
22. Competition Analysis
22.1. Competition Dashboard
22.2. Branding and Promotional Strategies, By Key Players
22.3. Key Development Analysis
22.4. Competition Deep Dive
22.4.1. ALK Abello
22.4.1.1. Overview
22.4.1.2. Product Portfolio
22.4.1.3. Key Financials
22.4.1.4. Sales Footprint
22.4.1.5. SWOT Analysis
22.4.1.6. Strategy Overview
22.4.1.6.1. Marketing Strategy
22.4.1.6.2. Product Strategy
22.4.1.6.3. Channel Strategy
22.4.2. Stallergenes Greer
22.4.2.1. Overview
22.4.2.2. Product Portfolio
22.4.2.3. Key Financials
22.4.2.4. Sales Footprint
22.4.2.5. SWOT Analysis
22.4.2.6. Strategy Overview
22.4.2.6.1. Marketing Strategy
22.4.2.6.2. Product Strategy
22.4.2.6.3. Channel Strategy
22.4.3. Allergy Therapeutics
22.4.3.1. Overview
22.4.3.2. Product Portfolio
22.4.3.3. Key Financials
22.4.3.4. Sales Footprint
22.4.3.5. SWOT Analysis
22.4.3.6. Strategy Overview
22.4.3.6.1. Marketing Strategy
22.4.3.6.2. Product Strategy
22.4.3.6.3. Channel Strategy
22.4.4. Aimmune Therapeutics
22.4.4.1. Overview
22.4.4.2. Product Portfolio
22.4.4.3. Key Financials
22.4.4.4. Sales Footprint
22.4.4.5. SWOT Analysis
22.4.4.6. Strategy Overview
22.4.4.6.1. Marketing Strategy
22.4.4.6.2. Product Strategy
22.4.4.6.3. Channel Strategy
22.4.5. Biomay AG
22.4.5.1. Overview
22.4.5.2. Product Portfolio
22.4.5.3. Key Financials
22.4.5.4. Sales Footprint
22.4.5.5. SWOT Analysis
22.4.5.6. Strategy Overview
22.4.5.6.1. Marketing Strategy
22.4.5.6.2. Product Strategy
22.4.5.6.3. Channel Strategy
22.4.6. HAL Allergy group
22.4.6.1. Overview
22.4.6.2. Product Portfolio
22.4.6.3. Key Financials
22.4.6.4. Sales Footprint
22.4.6.5. SWOT Analysis
22.4.6.6. Strategy Overview
22.4.6.6.1. Marketing Strategy
22.4.6.6.2. Product Strategy
22.4.6.6.3. Channel Strategy
22.4.7. DBV Technologies
22.4.7.1. Overview
22.4.7.2. Product Portfolio
22.4.7.3. Key Financials
22.4.7.4. Sales Footprint
22.4.7.5. SWOT Analysis
22.4.7.6. Strategy Overview
22.4.7.6.1. Marketing Strategy
22.4.7.6.2. Product Strategy
22.4.7.6.3. Channel Strategy
22.4.8. Merck KGaA
22.4.8.1. Overview
22.4.8.2. Product Portfolio
22.4.8.3. Key Financials
22.4.8.4. Sales Footprint
22.4.8.5. SWOT Analysis
22.4.8.6. Strategy Overview
22.4.8.6.1. Marketing Strategy
22.4.8.6.2. Product Strategy
22.4.8.6.3. Channel Strategy
22.4.9. WOLWpharma
22.4.9.1. Overview
22.4.9.2. Product Portfolio
22.4.9.3. Key Financials
22.4.9.4. Sales Footprint
22.4.9.5. SWOT Analysis
22.4.9.6. Strategy Overview
22.4.9.6.1. Marketing Strategy
22.4.9.6.2. Product Strategy
22.4.9.6.3. Channel Strategy
23. Assumptions and Acronyms Used
24. Research Methodology

 

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