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ナイジェリアにおける衛生保護


Sanitary Protection in Nigeria

スリム・薄型・超薄型タオルは、より控えめで快適なため、現地の多くの女性消費者に好まれるようになってきています。都市部の強い成長により、忙しいライフスタイルを送る女性の数が増えています。このような女... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年4月29日 US$990
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22 英語

 

サマリー

スリム・薄型・超薄型タオルは、より控えめで快適なため、現地の多くの女性消費者に好まれるようになってきています。都市部の強い成長により、忙しいライフスタイルを送る女性の数が増えています。このような女性たちは、便利で快適であると認識されている羽つき超薄型パッドへの嗜好を高めています。Proctor & Gamble Nigeria LtdやHayat Kimya Nigeria Ltdなどの大手メーカーも、自社のブランドをこの市場で確実に認知させることに成功しています。

Euromonitor Internationalの「ナイジェリアの衛生保護」レポートは国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業や主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品パンティライナー、インティメイトワイプを含む生理用品、タンポン、タオル。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 生理用品市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤーおよび主要ブランドの理解。
* 5年後の予測から、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Sanitary Protection in Nigeria
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

SANITARY PROTECTION IN NIGERIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Slim/thin/ultra-thin towels posts fastest volume growth in 2021
Amidst economic challenges Proctor & Gamble Nigeria Ltd retains lead in 2021
New product innovations in sanitary protection
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
More dynamic growth expected for sanitary protection compared to review period
Strong competition to drive demand over the forecast period
Standard towels without wings to lose further popularity
CATEGORY DATA
Table 1 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2016-2021
Table 2 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 Retail Sales of Tampons by Application Format: % Value 2016-2021
Table 4 NBO Company Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2017-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2018-2021
Table 6 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Retail Tissue and Hygiene Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Retail Tissue and Hygiene Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
TISSUE AND HYGIENE IN NIGERIA
EXECUTIVE SUMMARY
Tissue and hygiene in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for tissue and hygiene?
MARKET INDICATORS
Table 8 Birth Rates 2016-2021
Table 9 Infant Population 2016-2021
Table 10 Female Population by Age 2016-2021
Table 11 Total Population by Age 2016-2021
Table 12 Households 2016-2021
Table 13 Forecast Infant Population 2021-2026
Table 14 Forecast Female Population by Age 2021-2026
Table 15 Forecast Total Population by Age 2021-2026
Table 16 Forecast Households 2021-2026
MARKET DATA
Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021
Table 18 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 19 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021
Table 20 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021
Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021
Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021
Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026
Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Being more discreet and comfortable, slim/thin/ultra-thin towels are increasingly preferred by many local female consumers. Strong urban growth has seen an increase in the number of women leading busy lifestyles. This group of women has shown an increasing preference for ultra-thin pads with wings because they are perceived as convenient and more comfortable. Leading manufacturers such as Proctor & Gamble Nigeria Ltd and Hayat Kimya Nigeria Ltd have also ensured that their brands are found in th...

Euromonitor International's Sanitary Protection in Nigeria report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market – be they new product developments, distribution or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Pantyliners, Sanitary Protection Including Intimate Wipes, Tampons, Towels.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Sanitary Protection market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Sanitary Protection in Nigeria
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

SANITARY PROTECTION IN NIGERIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Slim/thin/ultra-thin towels posts fastest volume growth in 2021
Amidst economic challenges Proctor & Gamble Nigeria Ltd retains lead in 2021
New product innovations in sanitary protection
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
More dynamic growth expected for sanitary protection compared to review period
Strong competition to drive demand over the forecast period
Standard towels without wings to lose further popularity
CATEGORY DATA
Table 1 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2016-2021
Table 2 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 Retail Sales of Tampons by Application Format: % Value 2016-2021
Table 4 NBO Company Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2017-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2018-2021
Table 6 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Retail Tissue and Hygiene Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Retail Tissue and Hygiene Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
TISSUE AND HYGIENE IN NIGERIA
EXECUTIVE SUMMARY
Tissue and hygiene in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for tissue and hygiene?
MARKET INDICATORS
Table 8 Birth Rates 2016-2021
Table 9 Infant Population 2016-2021
Table 10 Female Population by Age 2016-2021
Table 11 Total Population by Age 2016-2021
Table 12 Households 2016-2021
Table 13 Forecast Infant Population 2021-2026
Table 14 Forecast Female Population by Age 2021-2026
Table 15 Forecast Total Population by Age 2021-2026
Table 16 Forecast Households 2021-2026
MARKET DATA
Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021
Table 18 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 19 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021
Table 20 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021
Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021
Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021
Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026
Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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