ナイジェリアにおける衛生保護Sanitary Protection in Nigeria スリム・薄型・超薄型タオルは、より控えめで快適なため、現地の多くの女性消費者に好まれるようになってきています。都市部の強い成長により、忙しいライフスタイルを送る女性の数が増えています。このような女... もっと見る
サマリースリム・薄型・超薄型タオルは、より控えめで快適なため、現地の多くの女性消費者に好まれるようになってきています。都市部の強い成長により、忙しいライフスタイルを送る女性の数が増えています。このような女性たちは、便利で快適であると認識されている羽つき超薄型パッドへの嗜好を高めています。Proctor & Gamble Nigeria LtdやHayat Kimya Nigeria Ltdなどの大手メーカーも、自社のブランドをこの市場で確実に認知させることに成功しています。Euromonitor Internationalの「ナイジェリアの衛生保護」レポートは国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業や主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品パンティライナー、インティメイトワイプを含む生理用品、タンポン、タオル。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 生理用品市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーおよび主要ブランドの理解。 * 5年後の予測から、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Sanitary Protection in NigeriaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables SANITARY PROTECTION IN NIGERIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Slim/thin/ultra-thin towels posts fastest volume growth in 2021 Amidst economic challenges Proctor & Gamble Nigeria Ltd retains lead in 2021 New product innovations in sanitary protection PROSPECTS AND OPPORTUNITIES More dynamic growth expected for sanitary protection compared to review period Strong competition to drive demand over the forecast period Standard towels without wings to lose further popularity CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2016-2021 Table 2 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Retail Sales of Tampons by Application Format: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2018-2021 Table 6 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Retail Tissue and Hygiene Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Retail Tissue and Hygiene Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 TISSUE AND HYGIENE IN NIGERIA EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 8 Birth Rates 2016-2021 Table 9 Infant Population 2016-2021 Table 10 Female Population by Age 2016-2021 Table 11 Total Population by Age 2016-2021 Table 12 Households 2016-2021 Table 13 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 14 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 16 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 18 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 19 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 20 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryBeing more discreet and comfortable, slim/thin/ultra-thin towels are increasingly preferred by many local female consumers. Strong urban growth has seen an increase in the number of women leading busy lifestyles. This group of women has shown an increasing preference for ultra-thin pads with wings because they are perceived as convenient and more comfortable. Leading manufacturers such as Proctor & Gamble Nigeria Ltd and Hayat Kimya Nigeria Ltd have also ensured that their brands are found in th... Table of ContentsSanitary Protection in NigeriaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables SANITARY PROTECTION IN NIGERIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Slim/thin/ultra-thin towels posts fastest volume growth in 2021 Amidst economic challenges Proctor & Gamble Nigeria Ltd retains lead in 2021 New product innovations in sanitary protection PROSPECTS AND OPPORTUNITIES More dynamic growth expected for sanitary protection compared to review period Strong competition to drive demand over the forecast period Standard towels without wings to lose further popularity CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2016-2021 Table 2 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Retail Sales of Tampons by Application Format: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2018-2021 Table 6 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Retail Tissue and Hygiene Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Retail Tissue and Hygiene Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 TISSUE AND HYGIENE IN NIGERIA EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 8 Birth Rates 2016-2021 Table 9 Infant Population 2016-2021 Table 10 Female Population by Age 2016-2021 Table 11 Total Population by Age 2016-2021 Table 12 Households 2016-2021 Table 13 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 14 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 16 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 18 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 19 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 20 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(非耐久財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の非耐久財分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(sanitary)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|