グアテマラの衛生保護Sanitary Protection in Guatemala 生理用品は、主要な製品タイプであるタオルが月経のある女性の基本的な必需品と考えられているため、グアテマラのティッシュおよび衛生市場の多くの分野よりもCOVID-19による未曾有の経済・社会的混乱をうまく切... もっと見る
サマリー生理用品は、主要な製品タイプであるタオルが月経のある女性の基本的な必需品と考えられているため、グアテマラのティッシュおよび衛生市場の多くの分野よりもCOVID-19による未曾有の経済・社会的混乱をうまく切り抜けました。このため、2021年はカテゴリー全体としてプラスに展開することができたが、標準タオルとスリム・薄型・超薄型タオルの小売数量成長率は2020年に比べて若干低下した。その一因は、...Euromonitor Internationalの調査レポート「グアテマラの衛生保護」は、国レベルでの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品パンティライナー、インティメイトワイプを含む生理用品、タンポン、タオル。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 生理用品市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーおよび主要ブランドの理解。 * 5年後の予測から、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Sanitary Protection in GuatemalaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables SANITARY PROTECTION IN GUATEMALA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Necessity status of towels underpins overall expansion of sanitary protection Pantyliners and tampons post the fastest growth in current value sales Saba revamps packaging design and launches product infused with herbal extracts PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Sanitary protection set to develop positively throughout the forecast period Price-based promotional activity likely to intensify Producers will seek to capture consumer attention with added-value innovations CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2016-2021 Table 2 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2021-2026 TISSUE AND HYGIENE IN GUATEMALA EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummarySanitary protection has weathered the unprecedented economic and societal disruption caused by COVID-19 better than many areas of the Guatemalan tissue and hygiene market due to the fact that towels – the dominant product type – are considered a basic necessity among women who menstruate. While this ensured the category as a whole developed positively in 2021, retail volume growth rates for standard towels and slim/thin/ultra-thin towels were down slightly on 2020. This was partly the result of... Table of ContentsSanitary Protection in GuatemalaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables SANITARY PROTECTION IN GUATEMALA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Necessity status of towels underpins overall expansion of sanitary protection Pantyliners and tampons post the fastest growth in current value sales Saba revamps packaging design and launches product infused with herbal extracts PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Sanitary protection set to develop positively throughout the forecast period Price-based promotional activity likely to intensify Producers will seek to capture consumer attention with added-value innovations CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2016-2021 Table 2 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2021-2026 TISSUE AND HYGIENE IN GUATEMALA EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(非耐久財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の非耐久財分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(sanitary)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|