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グアテマラの衛生保護


Sanitary Protection in Guatemala

生理用品は、主要な製品タイプであるタオルが月経のある女性の基本的な必需品と考えられているため、グアテマラのティッシュおよび衛生市場の多くの分野よりもCOVID-19による未曾有の経済・社会的混乱をうまく切... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年4月28日 US$990
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20 英語

 

サマリー

生理用品は、主要な製品タイプであるタオルが月経のある女性の基本的な必需品と考えられているため、グアテマラのティッシュおよび衛生市場の多くの分野よりもCOVID-19による未曾有の経済・社会的混乱をうまく切り抜けました。このため、2021年はカテゴリー全体としてプラスに展開することができたが、標準タオルとスリム・薄型・超薄型タオルの小売数量成長率は2020年に比べて若干低下した。その一因は、...

Euromonitor Internationalの調査レポート「グアテマラの衛生保護」は、国レベルでの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品パンティライナー、インティメイトワイプを含む生理用品、タンポン、タオル。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 生理用品市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤーおよび主要ブランドの理解。
* 5年後の予測から、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Sanitary Protection in Guatemala
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

SANITARY PROTECTION IN GUATEMALA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Necessity status of towels underpins overall expansion of sanitary protection
Pantyliners and tampons post the fastest growth in current value sales
Saba revamps packaging design and launches product infused with herbal extracts
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Sanitary protection set to develop positively throughout the forecast period
Price-based promotional activity likely to intensify
Producers will seek to capture consumer attention with added-value innovations
CATEGORY DATA
Table 1 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2016-2021
Table 2 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2021-2026
TISSUE AND HYGIENE IN GUATEMALA
EXECUTIVE SUMMARY
Tissue and hygiene in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for tissue and hygiene?
MARKET INDICATORS
Table 7 Birth Rates 2016-2021
Table 8 Infant Population 2016-2021
Table 9 Female Population by Age 2016-2021
Table 10 Total Population by Age 2016-2021
Table 11 Households 2016-2021
Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026
Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026
Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026
Table 15 Forecast Households 2021-2026
MARKET DATA
Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021
Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021
Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021
Table 20 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2016-2021
Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021
Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021
Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026
Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Sanitary protection has weathered the unprecedented economic and societal disruption caused by COVID-19 better than many areas of the Guatemalan tissue and hygiene market due to the fact that towels – the dominant product type – are considered a basic necessity among women who menstruate. While this ensured the category as a whole developed positively in 2021, retail volume growth rates for standard towels and slim/thin/ultra-thin towels were down slightly on 2020. This was partly the result of...

Euromonitor International's Sanitary Protection in Guatemala report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market – be they new product developments, distribution or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Pantyliners, Sanitary Protection Including Intimate Wipes, Tampons, Towels.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Sanitary Protection market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Sanitary Protection in Guatemala
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

SANITARY PROTECTION IN GUATEMALA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Necessity status of towels underpins overall expansion of sanitary protection
Pantyliners and tampons post the fastest growth in current value sales
Saba revamps packaging design and launches product infused with herbal extracts
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Sanitary protection set to develop positively throughout the forecast period
Price-based promotional activity likely to intensify
Producers will seek to capture consumer attention with added-value innovations
CATEGORY DATA
Table 1 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2016-2021
Table 2 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2021-2026
TISSUE AND HYGIENE IN GUATEMALA
EXECUTIVE SUMMARY
Tissue and hygiene in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for tissue and hygiene?
MARKET INDICATORS
Table 7 Birth Rates 2016-2021
Table 8 Infant Population 2016-2021
Table 9 Female Population by Age 2016-2021
Table 10 Total Population by Age 2016-2021
Table 11 Households 2016-2021
Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026
Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026
Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026
Table 15 Forecast Households 2021-2026
MARKET DATA
Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021
Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021
Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021
Table 20 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2016-2021
Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021
Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021
Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026
Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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