ケニアにおける衛生保護Sanitary Protection in Kenya 生理用品における持続可能性と製品素材に対する消費者の関心は、レビュー期間中に強まったが、パンデミックはその傾向を加速させた。健康意識の高まりにより、生理用品やタンポンの原料に対する監視の目が厳しく... もっと見る
サマリー生理用品における持続可能性と製品素材に対する消費者の関心は、レビュー期間中に強まったが、パンデミックはその傾向を加速させた。健康意識の高まりにより、生理用品やタンポンの原料に対する監視の目が厳しくなり、メーカーは新たな代替品やオーガニックブランドなどの製品展開を迫られています。消費者は、グリーン消費とより良い健康管理の関連性をますます認識し、特に製品に...ユーロモニター インターナショナルのケニアの生理用品レポートは、国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供します。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品パンティライナー、インティメイトワイプを含む生理用品、タンポン、タオル。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 生理用品市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーおよび主要ブランドの理解。 * 5年後の予測から、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Sanitary Protection in KenyaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables SANITARY PROTECTION IN KENYA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Organic and health trends run parallel in sanitary protection Public health campaigns strengthen use, but period poverty on the rise post-pandemic Affordability becoming more important as pandemic economics bite PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Reusable protection meets economic and environmental demands Positive growth led by new consumer habits Innovation meets the growing demand for quality, pushing category growth over the forecast period CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2016-2021 Table 2 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2021-2026 TISSUE AND HYGIENE IN KENYA EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 22 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryConsumer interest in sustainability and product material in sanitary protection has been strengthening over the review period, but the pandemic has accelerated the trend. Rising health awareness has seen heightened scrutiny of the raw materials used to make sanitary pads and tampons, forcing manufacturers to expand their offerings to include new alternatives or organic brands; consumers are increasingly making a connection between green consumption and better health care, especially for products... Table of ContentsSanitary Protection in KenyaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables SANITARY PROTECTION IN KENYA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Organic and health trends run parallel in sanitary protection Public health campaigns strengthen use, but period poverty on the rise post-pandemic Affordability becoming more important as pandemic economics bite PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Reusable protection meets economic and environmental demands Positive growth led by new consumer habits Innovation meets the growing demand for quality, pushing category growth over the forecast period CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2016-2021 Table 2 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2021-2026 TISSUE AND HYGIENE IN KENYA EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 22 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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