ケニアの小売店向けティッシュRetail Tissue in Kenya ティッシュの小売売上は、パンデミックの直接的な結果として2020年に大きな伸びを示しました。職場や勉強場所の閉鎖により、消費者は自宅で過ごす時間を増やすことを余儀なくされ、小売りの数量と金額の両面で成... もっと見る
サマリーティッシュの小売売上は、パンデミックの直接的な結果として2020年に大きな伸びを示しました。職場や勉強場所の閉鎖により、消費者は自宅で過ごす時間を増やすことを余儀なくされ、小売りの数量と金額の両面で成長を促した。また、危機が始まった当初は、消費者の不安から必需品を買い占め、特にトイレットペーパーのある棚が空になるなど、備蓄が進みました。ペーパータオル、紙製食器、フェイシャルティッシュも、一部の消費者...Euromonitor Internationalの「ケニアの小売ティッシュ」レポートは国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供します。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品フェイシャルティッシュ、紙製テーブルウェア、ペーパータオル、トイレットペーパー。 データ範囲:市場規模(履歴および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 小売用ティッシュ市場の詳細を把握することができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Retail Tissue in KenyaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables RETAIL TISSUE IN KENYA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Growth slows, but retail tissue still a strong performer Sustainable trends helped by skilful positioning of leading player KEBS recall means leading players concentrate share PROSPECTS AND OPPORTUNITIES E-commerce on the rise for retail tissue Social media a tool to strengthen consumer ties On-the-go tissue will benefit from return of travel, health concerns. CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Tissue by Category: Value 2016-2021 Table 2 Retail Sales of Tissue by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Retail Tissue: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Tissue: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Retail Sales of Tissue by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Retail Sales of Tissue by Category: % Value Growth 2021-2026 TISSUE AND HYGIENE IN KENYA EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 22 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryRetail tissue sales saw significant growth in 2020 directly as a result of the pandemic. The closure of work and study places meant that consumers were forced to spend more time at home, driving growth in both retail volume and value terms. In addition, consumer concerns at the start of the crisis saw stockpiling, as consumers loaded up on essential items, clearing shelves containing toilet paper in particular. Paper towels, paper tableware and facial tissues also saw demand lift, as some consum... Table of ContentsRetail Tissue in KenyaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables RETAIL TISSUE IN KENYA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Growth slows, but retail tissue still a strong performer Sustainable trends helped by skilful positioning of leading player KEBS recall means leading players concentrate share PROSPECTS AND OPPORTUNITIES E-commerce on the rise for retail tissue Social media a tool to strengthen consumer ties On-the-go tissue will benefit from return of travel, health concerns. CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Tissue by Category: Value 2016-2021 Table 2 Retail Sales of Tissue by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Retail Tissue: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Tissue: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Retail Sales of Tissue by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Retail Sales of Tissue by Category: % Value Growth 2021-2026 TISSUE AND HYGIENE IN KENYA EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 22 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(小売・卸売業)の最新刊レポートEuromonitor International社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(retail)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |