ギリシャの衛生保護Sanitary Protection in Greece 天然素材がますます好まれる傾向に伴い、オーガニックコットンをベースにした製品は、ギリシャにおける生理用品の新しいキートレンドであり、より環境に配慮する若い消費者にアピールしています。2020年末に生理... もっと見る
サマリー天然素材がますます好まれる傾向に伴い、オーガニックコットンをベースにした製品は、ギリシャにおける生理用品の新しいキートレンドであり、より環境に配慮する若い消費者にアピールしています。2020年末に生理用タオルにオーガニックコットン100%をベースにした新シリーズを発売したプロクター・アンド・ギャンブルは、2021年にパンティライナーにオーガニックコットン100%の「Always Dailies」を発売し、ポートフォリオを拡充しました。国内ブランドのコクーンも、オーガニックコットンをベースにしたパーフォ...Euromonitor Internationalのギリシャの衛生保護製品レポートは、国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供します。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業や主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供します。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品パンティライナー、インティメイトワイプを含む生理用品、タンポン、タオル。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 生理用品市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーおよび主要ブランドの理解。 * 5年後の予測から、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Sanitary Protection in GreeceEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables SANITARY PROTECTION IN GREECE KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Brands launch new products based on the new organic cotton trend Towels continues to claim the lion’s share of sanitary protection value sales Volume sales of tampons grow again upon the rise in holidaymakers PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Organic products set to strengthen their position Sustainability trend to drive developments in sanitary protection The sanitary protection competitive landscape will remain consolidated and sales of standard towels will continue to shrink CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2016-2021 Table 2 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Retail Sales of Tampons by Application Format: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2018-2021 Table 6 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Retail Tissue and Hygiene Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Retail Tissue and Hygiene Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 TISSUE AND HYGIENE IN GREECE EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 8 Birth Rates 2016-2021 Table 9 Infant Population 2016-2021 Table 10 Female Population by Age 2016-2021 Table 11 Total Population by Age 2016-2021 Table 12 Households 2016-2021 Table 13 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 14 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 16 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 18 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 19 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 20 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 21 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 23 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 25 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryIn line with trends becoming ever more favourable to natural ingredients, products based on organic cotton are the new key trend in sanitary protection in Greece, appealing to younger, more environmentally-conscious consumers. Procter & Gamble, which introduced a new series based on 100% organic cotton in sanitary towels at the end of 2020, expanded its portfolio with Always Dailies 100% organic cotton in pantyliners in 2021. Domestic brand Cocoon, which is also based on organic cotton, is perfo... Table of ContentsSanitary Protection in GreeceEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables SANITARY PROTECTION IN GREECE KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Brands launch new products based on the new organic cotton trend Towels continues to claim the lion’s share of sanitary protection value sales Volume sales of tampons grow again upon the rise in holidaymakers PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Organic products set to strengthen their position Sustainability trend to drive developments in sanitary protection The sanitary protection competitive landscape will remain consolidated and sales of standard towels will continue to shrink CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2016-2021 Table 2 Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Retail Sales of Tampons by Application Format: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Retail Sanitary Protection: % Value 2018-2021 Table 6 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Retail Sales of Sanitary Protection by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Retail Tissue and Hygiene Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Retail Tissue and Hygiene Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 TISSUE AND HYGIENE IN GREECE EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 8 Birth Rates 2016-2021 Table 9 Infant Population 2016-2021 Table 10 Female Population by Age 2016-2021 Table 11 Total Population by Age 2016-2021 Table 12 Households 2016-2021 Table 13 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 14 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 16 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 18 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 19 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 20 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 21 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 23 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 25 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(非耐久財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の非耐久財分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(sanitary)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|