グアテマラにおけるティッシュの小売Retail Tissue in Guatemala 2021年のリテールティシュ全体の数量成長率は、2020年を下回りました。これは主に、前年に家庭内引きこもり傾向やパンデミック初期段階での備蓄により数量が急増したドミナントカテゴリーのトイレットペーパーの... もっと見る
サマリー2021年のリテールティシュ全体の数量成長率は、2020年を下回りました。これは主に、前年に家庭内引きこもり傾向やパンデミック初期段階での備蓄により数量が急増したドミナントカテゴリーのトイレットペーパーの需要が鈍化したためである。2021年にかけて、グアテマラの疫学的状況が徐々に改善され、パンデミック抑制のために行われていた公衆衛生上の制限が緩和されたことにより、トイレットペーパーの使用量は安定した。Euromonitor Internationalの調査レポート「グアテマラの小売ティッシュ」は、国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品フェイシャルティッシュ、紙製テーブルウェア、ペーパータオル、トイレットペーパー。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 小売用ティッシュ市場の詳細を把握することができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Retail Tissue in GuatemalaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables RETAIL TISSUE IN GUATEMALA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Retail demand for toilet paper stabilises as consumers resume their normal routines Increased caution around discretionary spending subdues demand for facial tissues Kimberly-Clark remains the outright leader with its Scott and Kleenex brands PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Favourable demographic trends will support further expansion of retail tissue Toilet paper set to grow fastest in volume terms Improved access to indoor toilets will widen consumer base for toilet paper CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Tissue by Category: Value 2016-2021 Table 2 Retail Sales of Tissue by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Retail Tissue: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Tissue: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Retail Sales of Tissue by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Retail Sales of Tissue by Category: % Value Growth 2021-2026 TISSUE AND HYGIENE IN GUATEMALA EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryOverall volume growth for retail tissue in 2021 was down on 2020. This was mainly due to slower demand in toilet paper, the dominant category, which had experienced a spike in volume sales the previous year due to the home seclusion trend and stockpiling during the early stages of the pandemic. Over the course of 2021, toilet paper usage stabilised as gradual improvements in the epidemiological situation in Guatemala and the easing of public health restrictions that had been imposed to curb the... Table of ContentsRetail Tissue in GuatemalaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables RETAIL TISSUE IN GUATEMALA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Retail demand for toilet paper stabilises as consumers resume their normal routines Increased caution around discretionary spending subdues demand for facial tissues Kimberly-Clark remains the outright leader with its Scott and Kleenex brands PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Favourable demographic trends will support further expansion of retail tissue Toilet paper set to grow fastest in volume terms Improved access to indoor toilets will widen consumer base for toilet paper CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Tissue by Category: Value 2016-2021 Table 2 Retail Sales of Tissue by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Retail Tissue: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Tissue: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Retail Sales of Tissue by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Retail Sales of Tissue by Category: % Value Growth 2021-2026 TISSUE AND HYGIENE IN GUATEMALA EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(小売・卸売業)の最新刊レポート
Euromonitor International社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(retail)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|