ナイジェリアの小売店向けティッシュRetail Tissue in Nigeria 2020年の好業績を受け、ナイジェリアではトイレットペーパーが引き続き好調に推移しました。ナイジェリアでは、特に都市部に住む消費者の多くが個人の衛生に対する意識を高めており、このことが2021年も好業績に... もっと見る
サマリー2020年の好業績を受け、ナイジェリアではトイレットペーパーが引き続き好調に推移しました。ナイジェリアでは、特に都市部に住む消費者の多くが個人の衛生に対する意識を高めており、このことが2021年も好業績につながった。Familia、Papia、Prince Luxury Tissueといったブランドの需要は、同カテゴリーの競争を激化させ、消費者の選択の幅を広げることにつながっています。また、ナイジェリアのトイレットペーパーは、ノーブランドのプロダク...Euromonitor Internationalの調査レポート「ナイジェリアの小売ティッシュ」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業や主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品フェイシャルティッシュ、紙製テーブルウェア、ペーパータオル、トイレットペーパー。 データ範囲:市場規模(履歴および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 小売用ティッシュ市場の詳細を把握することができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Retail Tissue in NigeriaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables RETAIL TISSUE IN NIGERIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Toilet paper posts fastest growth in 2021 Despite further loss of share, Bel Impex Ltd maintains lead of retail tissue Local manufacturers hold sway in retail tissue in the midst of economic challenges PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Toilet paper to steer growth of retail tissue Average unit price to remain fairly stable over the forecast period Erosion of disposable incomes may threaten stronger growth CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Tissue by Category: Value 2016-2021 Table 2 Retail Sales of Tissue by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Retail Tissue: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Tissue: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Retail Sales of Tissue by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Retail Sales of Tissue by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Retail Tissue and Hygiene Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Retail Tissue and Hygiene Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 TISSUE AND HYGIENE IN NIGERIA EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 22 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryOn the back of a strong performance in 2020, toilet paper continued to thrive in Nigeria. A large percentage of consumers in Nigeria, especially those residing in urban areas, are increasingly aware of their personal hygiene and this has led to another positive performance in 2021. Demand for brands such as Familia, Papia, and Prince Luxury Tissue has intensified competition in the category, leading to wider choice for consumers. Toilet paper in Nigeria also offers a wide range of unbranded prod... Table of ContentsRetail Tissue in NigeriaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables RETAIL TISSUE IN NIGERIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Toilet paper posts fastest growth in 2021 Despite further loss of share, Bel Impex Ltd maintains lead of retail tissue Local manufacturers hold sway in retail tissue in the midst of economic challenges PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Toilet paper to steer growth of retail tissue Average unit price to remain fairly stable over the forecast period Erosion of disposable incomes may threaten stronger growth CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Tissue by Category: Value 2016-2021 Table 2 Retail Sales of Tissue by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Retail Tissue: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Tissue: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Retail Sales of Tissue by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Retail Sales of Tissue by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Retail Tissue and Hygiene Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Retail Tissue and Hygiene Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 TISSUE AND HYGIENE IN NIGERIA EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 22 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(小売・卸売業)の最新刊レポート
Euromonitor International社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(retail)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|