ケニアのバターとスプレッドButter and Spreads in Kenya ケニアにおけるバターとスプレッドの需要は、価格上昇の中で2024年中に停滞する。小売販売量は、マーガリンとスプレッドは若干増加し、食用油脂は横ばいと予測されるが、バターは引き続き大きく減少する。ケニア... もっと見る
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サマリーケニアにおけるバターとスプレッドの需要は、価格上昇の中で2024年中に停滞する。小売販売量は、マーガリンとスプレッドは若干増加し、食用油脂は横ばいと予測されるが、バターは引き続き大きく減少する。ケニアの消費者は依然として価格に敏感で、代わりに調理用油脂やマーガリン・スプレッド、あるいは代替品を選ぶ傾向がある。加えて、厳しい干ばつ状態がレビュー期間中の生乳生産を妨げ、その結果地元のバター生産に影響を与えた。Euromonitor Internationalのケニアのバターとスプレッドレポートは、国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域の洞察力と理解を提供します。最新の小売販売データ2019-2023年に加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と販売成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>は、2028年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化すると予想されるかを明確に示している:製品分類:バター、食用油脂、マーガリン、スプレッドデータ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* バターとスプレッド市場の詳細な情報を入手する、* 成長分野を特定し、変化を促進する要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次Butter and Spreads in KenyaEuromonitor International September 2024 List Of Contents And Tables BUTTER AND SPREADS IN KENYA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Price increases dampen retail volume sales Health concerns hinder the use of butter and spreads Price promotions to gain and retain the loyalty of consumers PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Promotions and health and wellness to pique the interest of consumers at different ends of the market Price rises to limit cooking fats and margarine while butter is set to make a slow recovery amid rising awareness of healthier fats Technological advances to stimulate butter in Kenya CATEGORY DATA Table 1 Sales of Butter and Spreads by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Butter and Spreads by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Butter and Spreads by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Butter and Spreads by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 NBO Company Shares of Butter and Spreads: % Value 2020-2024 Table 6 LBN Brand Shares of Butter and Spreads: % Value 2021-2024 Table 7 Distribution of Butter and Spreads by Format: % Value 2019-2024 Table 8 Forecast Sales of Butter and Spreads by Category: Volume 2024-2029 Table 9 Forecast Sales of Butter and Spreads by Category: Value 2024-2029 Table 10 Forecast Sales of Butter and Spreads by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 11 Forecast Sales of Butter and Spreads by Category: % Value Growth 2024-2029 DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN KENYA EXECUTIVE SUMMARY Dairy products and alternatives in 2024: The big picture Key trends in 2024 Competitive landscape Channel developments What next for dairy products and alternatives? MARKET DATA Table 12 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2019-2024 Table 13 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 14 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2020-2024 Table 15 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2021-2024 Table 16 Penetration of Private Label by Category: % Value 2019-2024 Table 17 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2019-2024 Table 18 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2024-2029 Table 19 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryThe demand for butter and spreads in Kenya has stagnated during 2024 amid rising prices. Retail volume sales are projected to rise slightly for margarine and spreads and be flat for cooking fats, but continue to fall strongly for butter. Kenyan consumers remain price-sensitive and tend to opt for cooking fats and margarine and spreads or alternatives instead. In addition, severe drought conditions have hampered milk production in the review period, which consequently impacted local butter produc... Euromonitor International's Butter and Spreads in Kenya report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2019-2023, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2028, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Butter, Cooking Fats, Margarine and Spreads. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Butter and Spreads market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsButter and Spreads in KenyaEuromonitor International September 2024 List Of Contents And Tables BUTTER AND SPREADS IN KENYA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Price increases dampen retail volume sales Health concerns hinder the use of butter and spreads Price promotions to gain and retain the loyalty of consumers PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Promotions and health and wellness to pique the interest of consumers at different ends of the market Price rises to limit cooking fats and margarine while butter is set to make a slow recovery amid rising awareness of healthier fats Technological advances to stimulate butter in Kenya CATEGORY DATA Table 1 Sales of Butter and Spreads by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Butter and Spreads by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Butter and Spreads by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Butter and Spreads by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 NBO Company Shares of Butter and Spreads: % Value 2020-2024 Table 6 LBN Brand Shares of Butter and Spreads: % Value 2021-2024 Table 7 Distribution of Butter and Spreads by Format: % Value 2019-2024 Table 8 Forecast Sales of Butter and Spreads by Category: Volume 2024-2029 Table 9 Forecast Sales of Butter and Spreads by Category: Value 2024-2029 Table 10 Forecast Sales of Butter and Spreads by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 11 Forecast Sales of Butter and Spreads by Category: % Value Growth 2024-2029 DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN KENYA EXECUTIVE SUMMARY Dairy products and alternatives in 2024: The big picture Key trends in 2024 Competitive landscape Channel developments What next for dairy products and alternatives? MARKET DATA Table 12 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2019-2024 Table 13 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 14 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2020-2024 Table 15 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2021-2024 Table 16 Penetration of Private Label by Category: % Value 2019-2024 Table 17 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2019-2024 Table 18 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2024-2029 Table 19 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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