フィリピンの口腔ケアOral Care in the Philippines 多くの製品が歯と歯茎を清潔で健康に保つための生活必需品と見なされており、オーラルケアの需要はパンデミック期間中も安定していた。それにもかかわらず、2022年にはより多くの消費者が職場に復帰し、社会的関... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー多くの製品が歯と歯茎を清潔で健康に保つための生活必需品と見なされており、オーラルケアの需要はパンデミック期間中も安定していた。それにもかかわらず、2022年にはより多くの消費者が職場に復帰し、社会的関与が増加したため、より多様な製品に投資する意欲が高まり、これがオーラルケアの成長力強化につながった。さらに、良好な口腔衛生と全身の健康との間に強い結びつきがあることも、オーラルケアの成長における重要な要因である。ユーロモニター・インターナショナルのフィリピンのオーラルケアレポートは、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供します。2018年から2022年までの最新の小売販売データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。2027年までの予測は市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品デンタルフロス、入れ歯ケア、マウスフレッシュナー、マウスウォッシュ/デンタルリンス、歯のホワイトニング剤、歯ブラシ、歯磨き粉 データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * オーラルケア市場を詳細に把握する; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Oral Care in the PhilippinesEuromonitor International July 2023 List Of Contents And Tables ORAL CARE IN THE PHILIPPINES KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Celebrity endorsements and brand collaborations add value to oral care products Health and wellness trend fuelling demand for mouthwashes/dental rinses with Listerine leading the way Oral care sees an increasing focus on natural and sustainable ingredients and products PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Oral care set to grow and expand as consumers develop more sophisticated routines Breath strips proving popular but further investment required to raise the profile of mouth fresheners in the market Consumers likely to favour tooth whitening products with a natural and gentle positioning CATEGORY DATA Table 1 Sales of Oral Care by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Sales of Toothbrushes by Category: Value 2017-2022 Table 4 Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 5 Sales of Toothpaste by Type: % Value Breakdown 2018-2022 Table 6 NBO Company Shares of Oral Care: % Value 2018-2022 Table 7 LBN Brand Shares of Oral Care: % Value 2019-2022 Table 8 LBN Brand Shares of Mouthwashes/Dental Rinses: % Value 2019-2022 Table 9 LBN Brand Shares of Toothpaste: % Value 2019-2022 Table 10 Forecast Sales of Oral Care by Category: Value 2022-2027 Table 11 Forecast Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2022-2027 Table 12 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: Value 2022-2027 Table 13 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THE PHILIPPINES EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 19 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2017-2022 Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 21 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 23 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryDemand for oral care remained more stable during the pandemic with many products seen as daily necessities for keeping teeth and gums clean and healthy. Nonetheless, with more consumers returning to the workplace in 2022 and with an increase in social engagements there was more incentive to invest in a wider variety of products with this helping to fuel stronger growth in oral care. Additionally, the strong links between good oral hygiene and overall health are also key factors in the growing de... Table of ContentsOral Care in the PhilippinesEuromonitor International July 2023 List Of Contents And Tables ORAL CARE IN THE PHILIPPINES KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Celebrity endorsements and brand collaborations add value to oral care products Health and wellness trend fuelling demand for mouthwashes/dental rinses with Listerine leading the way Oral care sees an increasing focus on natural and sustainable ingredients and products PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Oral care set to grow and expand as consumers develop more sophisticated routines Breath strips proving popular but further investment required to raise the profile of mouth fresheners in the market Consumers likely to favour tooth whitening products with a natural and gentle positioning CATEGORY DATA Table 1 Sales of Oral Care by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Sales of Toothbrushes by Category: Value 2017-2022 Table 4 Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 5 Sales of Toothpaste by Type: % Value Breakdown 2018-2022 Table 6 NBO Company Shares of Oral Care: % Value 2018-2022 Table 7 LBN Brand Shares of Oral Care: % Value 2019-2022 Table 8 LBN Brand Shares of Mouthwashes/Dental Rinses: % Value 2019-2022 Table 9 LBN Brand Shares of Toothpaste: % Value 2019-2022 Table 10 Forecast Sales of Oral Care by Category: Value 2022-2027 Table 11 Forecast Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2022-2027 Table 12 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: Value 2022-2027 Table 13 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THE PHILIPPINES EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 19 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2017-2022 Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 21 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 23 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポートEuromonitor International社の美容とパーソナルケア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |