フィリピンのスキンケアSkin Care in the Philippines 困難な数年間を経て、スキンケアは2022年にようやく小売数量ベースで成長を取り戻した。パンデミック(世界的大流行)の間、多くの消費者は節約を余儀なくされた。それにもかかわらず、皮膚化粧品ブランドはCOVID... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー困難な数年間を経て、スキンケアは2022年にようやく小売数量ベースで成長を取り戻した。パンデミック(世界的大流行)の間、多くの消費者は節約を余儀なくされた。それにもかかわらず、皮膚化粧品ブランドはCOVID-19危機の間により回復力を示し、2022年には力強い成長を遂げた。経済が不安定な時期には消費者は必需品以外のものを節約する傾向があるが、皮膚化粧品スキンケアブランドはしばしば購入される。Euromonitor Internationalのフィリピンのスキンケアに関する調査レポートは、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2018年から2022年までの最新の小売販売データを提供しており、成長を促進する分野を特定することができます。2027年までの予測は市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品ボディケア、フェイシャルケア、ハンドケア、スキンケアセット/キット データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * スキンケア市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Skin Care in the PhilippinesEuromonitor International July 2023 List Of Contents And Tables SKIN CARE IN THE PHILIPPINES KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Dermocosmetics are gaining traction as consumers become more familiar with the benefits of using these products Celebrity endorsements a valuable marketing tool Moisturisers come back into favour while facial oils present new opportunities PROSPECTS AND OPPORTUNITIES The Philippines likely to remain a popular testing ground for new products Affordable skin care products set to thrive, with a significant appetite and unmet potential for premium and natural products Glass ampoules and sachets set to feature prominently CATEGORY DATA Table 1 Sales of Skin Care by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Skin Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Skin Care: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Skin Care: % Value 2019-2022 Table 5 LBN Brand Shares of Basic Moisturisers: % Value 2019-2022 Table 6 LBN Brand Shares of Anti-agers: % Value 2019-2022 Table 7 LBN Brand Shares of Firming/Anti-cellulite Body Care: % Value 2019-2022 Table 8 LBN Brand Shares of General Purpose Body Care: % Value 2019-2022 Table 9 LBN Brand Shares of Premium Skin Care: % Value 2019-2022 Table 10 Forecast Sales of Skin Care by Category: Value 2022-2027 Table 11 Forecast Sales of Skin Care by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THE PHILIPPINES EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 13 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 14 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 15 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 16 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 17 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2017-2022 Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 19 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 21 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryAfter a difficult couple of years skin care finally returned to growth in retail volume terms in 2022. During the pandemic many consumers were forced to look for savings which included cutting back on non-essential items within skin care. Nonetheless, dermocosmetics brands proved more resilient during the COVID-19 crisis and saw strong growth in 2022. While consumers tend to cut back on non-essential items during periods of economic uncertainty, dermocosmetics skin care brands are often purchase... Table of ContentsSkin Care in the PhilippinesEuromonitor International July 2023 List Of Contents And Tables SKIN CARE IN THE PHILIPPINES KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Dermocosmetics are gaining traction as consumers become more familiar with the benefits of using these products Celebrity endorsements a valuable marketing tool Moisturisers come back into favour while facial oils present new opportunities PROSPECTS AND OPPORTUNITIES The Philippines likely to remain a popular testing ground for new products Affordable skin care products set to thrive, with a significant appetite and unmet potential for premium and natural products Glass ampoules and sachets set to feature prominently CATEGORY DATA Table 1 Sales of Skin Care by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Skin Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Skin Care: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Skin Care: % Value 2019-2022 Table 5 LBN Brand Shares of Basic Moisturisers: % Value 2019-2022 Table 6 LBN Brand Shares of Anti-agers: % Value 2019-2022 Table 7 LBN Brand Shares of Firming/Anti-cellulite Body Care: % Value 2019-2022 Table 8 LBN Brand Shares of General Purpose Body Care: % Value 2019-2022 Table 9 LBN Brand Shares of Premium Skin Care: % Value 2019-2022 Table 10 Forecast Sales of Skin Care by Category: Value 2022-2027 Table 11 Forecast Sales of Skin Care by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THE PHILIPPINES EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 13 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 14 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 15 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 16 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 17 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2017-2022 Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 19 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 21 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の美容とパーソナルケア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(skin)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |