フランスの砂糖菓子Sugar Confectionery in France 2023年の砂糖菓子の小売数量は、パンデミック前の水準を上回り、さらなる成長を遂げた。成長を後押ししたのは、子どもたちの誕生日パーティーやその他の社交行事が復活したことで、消費者は子どもたちのための手... もっと見る
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サマリー2023年の砂糖菓子の小売数量は、パンデミック前の水準を上回り、さらなる成長を遂げた。成長を後押ししたのは、子どもたちの誕生日パーティーやその他の社交行事が復活したことで、消費者は子どもたちのための手ごろなおやつとしてお菓子を受け入れるようになった。また、長年アメリカ的な概念とされてきたハロウィンが、フランスでは急速に主流になりつつあることも、成長の原動力となった。実際、多くの新発売...ユーロモニター・インターナショナルの『フランスの砂糖菓子』レポートは、全国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域的な洞察と理解を提供する。2018-2022年の最新小売販売データに加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と販売成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>2027年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化するかを明確に示す:対象製品:ゆで菓子、リコリス、ロリポップ、薬用菓子、ミント、その他の砂糖菓子、パスティル、グミ、ゼリー、チュー、トフィー、キャラメル、ヌガー。データ収録範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* 砂糖菓子市場の詳細な全体像を把握する、* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して市場がどのように発展すると予測されるかを評価するEuromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次Sugar Confectionery in FranceEuromonitor International February 2024 List Of Contents And Tables SUGAR CONFECTIONERY IN FRANCE KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Sugar confectionery benefits from revival of children’s parties and growing popularity of Halloween Decline in opportunities for impulse purchases Haribo and Carambar invest in healthier options PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Sustainable packaging will enter the mainstream, with bulk buying options becoming increasingly available Gummies will lead growth, while limited editions will remain a reliable way to boost sales Manufacturers will continue to address consumer health concerns CATEGORY DATA Table 1 Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 Sales of Pastilles, Gummies, Jellies and Chews by Type: % Value 2018-2023 Table 6 NBO Company Shares of Sugar Confectionery: % Value 2019-2023 Table 7 LBN Brand Shares of Sugar Confectionery: % Value 2020-2023 Table 8 Distribution of Sugar Confectionery by Format: % Value 2018-2023 Table 9 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2023-2028 Table 10 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2023-2028 Table 11 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 12 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2023-2028 SNACKS IN FRANCE EXECUTIVE SUMMARY Snacks in 2023: The big picture Key trends in 2023 Competitive landscape Channel developments What next for snacks? MARKET DATA Table 13 Sales of Snacks by Category: Volume 2018-2023 Table 14 Sales of Snacks by Category: Value 2018-2023 Table 15 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 16 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 17 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2019-2023 Table 18 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2020-2023 Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023 Table 20 Distribution of Snacks by Format: % Value 2018-2023 Table 21 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2023-2028 Table 22 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2023-2028 Table 23 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 24 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummarySugar confectionery saw further progress in 2023, with retail volume sales exceeding pre-pandemic levels. Growth was boosted by the revival of children’s birthday parties and other social occasions, which led consumers to embrace sweets as an affordable treat for their offspring. The growing popularity of Halloween, which is rapidly becoming a mainstream festival in France, after many years of being regarded as an American concept, also served as an impetus to growth. Indeed, many new launches a... Euromonitor International's Sugar Confectionery in France report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2018-2022, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2027, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Boiled Sweets, Liquorice, Lollipops, Medicated Confectionery, Mints, Other Sugar Confectionery, Pastilles, Gummies, Jellies and Chews, Toffees, Caramels and Nougat. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Sugar Confectionery market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsSugar Confectionery in FranceEuromonitor International February 2024 List Of Contents And Tables SUGAR CONFECTIONERY IN FRANCE KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Sugar confectionery benefits from revival of children’s parties and growing popularity of Halloween Decline in opportunities for impulse purchases Haribo and Carambar invest in healthier options PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Sustainable packaging will enter the mainstream, with bulk buying options becoming increasingly available Gummies will lead growth, while limited editions will remain a reliable way to boost sales Manufacturers will continue to address consumer health concerns CATEGORY DATA Table 1 Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 Sales of Pastilles, Gummies, Jellies and Chews by Type: % Value 2018-2023 Table 6 NBO Company Shares of Sugar Confectionery: % Value 2019-2023 Table 7 LBN Brand Shares of Sugar Confectionery: % Value 2020-2023 Table 8 Distribution of Sugar Confectionery by Format: % Value 2018-2023 Table 9 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2023-2028 Table 10 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2023-2028 Table 11 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 12 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2023-2028 SNACKS IN FRANCE EXECUTIVE SUMMARY Snacks in 2023: The big picture Key trends in 2023 Competitive landscape Channel developments What next for snacks? MARKET DATA Table 13 Sales of Snacks by Category: Volume 2018-2023 Table 14 Sales of Snacks by Category: Value 2018-2023 Table 15 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 16 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 17 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2019-2023 Table 18 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2020-2023 Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023 Table 20 Distribution of Snacks by Format: % Value 2018-2023 Table 21 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2023-2028 Table 22 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2023-2028 Table 23 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 24 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/19 10:26 155.48 円 165.11 円 199.74 円 |