日本のマスビューティ・パーソナルケアMass Beauty and Personal Care in Japan 2022年の大衆浴場・シャワーの業績を分析すると、衛生意識の高まりとCOVID-19感染への懸念から2020年に需要が急増した液体石鹸と手指消毒剤の売上は、2021年の減少に続いて減少を記録した。しかし、これらの製品... もっと見る
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サマリー2022年の大衆浴場・シャワーの業績を分析すると、衛生意識の高まりとCOVID-19感染への懸念から2020年に需要が急増した液体石鹸と手指消毒剤の売上は、2021年の減少に続いて減少を記録した。しかし、これらの製品に対する需要は今や消費者の日常生活に深く根付いているため、販売数量はパンデミック前の水準を上回って推移した。ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「日本の大衆向け美容・パーソナルケア」は、日本の大衆向け美容・パーソナルケア市場の規模や形態について、全国レベルでの包括的なガイドを提供している。2018年から2022年までの最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。2027年までの予測は市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品マス大人用サンケア、マスベビー・子供用製品、マスバス・シャワー、マスカラー化粧品、マスデオドラント、マスフレグランス、マスヘアケア、マススキンケア データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * マスビューティ&パーソナルケア市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Mass Beauty and Personal Care in JapanEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN JAPAN KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Fluctuating performances across mass beauty and personal care in 2022 Further development of private label in the mass segment Rising cost of living encourages consumers to search for affordable but effective products PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Mass segment may benefit from cost pressures and increase of inbound arrivals visiting pharmacies Mass brands may lose consumers to overseas travel and further price hikes Thailand set to become next major trend for colour cosmetics in Japan CATEGORY DATA Table 1 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 5 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 6 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN JAPAN EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2017-2022 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryWhen analysing the performance of mass bath and shower in 2022, sales of liquid soap and hand sanitisers, for which demand surged in 2020 due to increased hygiene awareness and concerns over contracting COVID-19, continued to record declining sales following a drop in 2021. However, demand for these products is now deeply rooted in consumers' daily lives, and therefore volume sales remained higher than pre-pandemic levels. Table of ContentsMass Beauty and Personal Care in JapanEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN JAPAN KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Fluctuating performances across mass beauty and personal care in 2022 Further development of private label in the mass segment Rising cost of living encourages consumers to search for affordable but effective products PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Mass segment may benefit from cost pressures and increase of inbound arrivals visiting pharmacies Mass brands may lose consumers to overseas travel and further price hikes Thailand set to become next major trend for colour cosmetics in Japan CATEGORY DATA Table 1 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 5 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 6 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN JAPAN EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2017-2022 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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