ウズベキスタンのスキンケアSkin Care in Uzbekistan ウズベキスタンでは、スキンケアカテゴリーは依然として需要が高く、人気がある。COVID-19の大流行により、消費者は健康と個人の衛生に気を配るようになり、それはスキンケアにも反映された。実際、2020年のスキ... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーウズベキスタンでは、スキンケアカテゴリーは依然として需要が高く、人気がある。COVID-19の大流行により、消費者は健康と個人の衛生に気を配るようになり、それはスキンケアにも反映された。実際、2020年のスキンケアは大豊作の年となった。例えば、ダーモコスメティックスは非常に目覚ましい成長を示したが、消費者の大多数がこうした製品を買う余裕がないため、低いベースからの成長であった。ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「ウズベキスタンのスキンケア」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2018年から2022年までの最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引する分野を特定することができます。2027年までの予測では、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品ボディケア、フェイシャルケア、ハンドケア、スキンケアセット/キット データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * スキンケア市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Skin Care in UzbekistanEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables SKIN CARE IN UZBEKISTAN KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Skin care’s positive trend continues, despite challenges seen Big players aim to minimise price hikes to appeal to price-sensitive consumers Facial care remains the most popular in skin care, as Russian brands disappear from the shelves PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Skin care will maintain decent growth, supported by basic demands and the resolution of supply chain issues Dermocosmetics sees opportunities ahead, albeit from a low base Hand care returns to normal sales patterns after atypical pandemic performance CATEGORY DATA Table 1 Sales of Skin Care by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Skin Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Skin Care: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Skin Care: % Value 2019-2022 Table 5 LBN Brand Shares of Premium Skin Care: % Value 2019-2022 Table 6 Forecast Sales of Skin Care by Category: Value 2022-2027 Table 7 Forecast Sales of Skin Care by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN UZBEKISTAN EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 9 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 10 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 11 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 12 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 13 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 14 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummarySkin care category remains in demand and popular in Uzbekistan. The COVID-19 pandemic taught consumers to take better care of their health and personal hygiene, which also translated into skin care. Indeed, skin care saw a bumper year in 2020, as consumers stayed at home and indulged in self-pampering. Dermocosmetics demonstrated very impressive growth, for example, albeit from a low base, since the vast majority of consumers simply cannot afford these products. Table of ContentsSkin Care in UzbekistanEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables SKIN CARE IN UZBEKISTAN KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Skin care’s positive trend continues, despite challenges seen Big players aim to minimise price hikes to appeal to price-sensitive consumers Facial care remains the most popular in skin care, as Russian brands disappear from the shelves PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Skin care will maintain decent growth, supported by basic demands and the resolution of supply chain issues Dermocosmetics sees opportunities ahead, albeit from a low base Hand care returns to normal sales patterns after atypical pandemic performance CATEGORY DATA Table 1 Sales of Skin Care by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Skin Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Skin Care: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Skin Care: % Value 2019-2022 Table 5 LBN Brand Shares of Premium Skin Care: % Value 2019-2022 Table 6 Forecast Sales of Skin Care by Category: Value 2022-2027 Table 7 Forecast Sales of Skin Care by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN UZBEKISTAN EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 9 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 10 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 11 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 12 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 13 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 14 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の美容とパーソナルケア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(skin)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|