ウズベキスタンの口腔ケアOral Care in Uzbekistan オーラルケアは、ウズベキスタンにおける基本的な需要に牽引されるカテゴリーであり、同国の人口増加にも支えられている。しかし、美容・パーソナルケアの様々なカテゴリーに見られるように、ウズベキスタンの消... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーオーラルケアは、ウズベキスタンにおける基本的な需要に牽引されるカテゴリーであり、同国の人口増加にも支えられている。しかし、美容・パーソナルケアの様々なカテゴリーに見られるように、ウズベキスタンの消費者の大半は価格に非常に敏感であるため、日常的に必要とされる必需品を購入し、必需品ではないと判断される追加製品を選ぶことはない。つまり、売上の大半は歯ブラシと歯磨き粉であり、マウスウォッシュへの関心は低い。ユーロモニター・インターナショナルのウズベキスタンのオーラルケアレポートは、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供します。2018年から2022年までの最新の小売販売データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。2027年までの予測では、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品デンタルフロス、入れ歯ケア、マウスフレッシュナー、マウスウォッシュ/デンタルリンス、歯のホワイトニング剤、歯ブラシ、歯磨き粉 データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * オーラルケア市場を詳細に把握する; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Oral Care in UzbekistanEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables ORAL CARE IN UZBEKISTAN KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Oral care sales driven by basic demand and population growth Robust performance of toothbrushes attributed to a successful advertising campaign by Colgate-Palmolive Certain added-value toothpastes are attracting attention PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Consumers with a sweet tooth contribute to sales of oral care Oral-B to officially enter the territory, which will help to stimulate promotions of oral. Care Competitive status quo to remain, while Russian brands face ongoing challenges CATEGORY DATA Table 1 Sales of Oral Care by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Sales of Toothbrushes by Category: Value 2017-2022 Table 4 Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 5 Sales of Toothpaste by Type: % Value Breakdown 2018-2022 Table 6 NBO Company Shares of Oral Care: % Value 2018-2022 Table 7 LBN Brand Shares of Oral Care: % Value 2019-2022 Table 8 Forecast Sales of Oral Care by Category: Value 2022-2027 Table 9 Forecast Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2022-2027 Table 10 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: Value 2022-2027 Table 11 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN UZBEKISTAN EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 13 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 14 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 15 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 16 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 17 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryOral care is a category driven by basic demand in Uzbekistan and further supported by population growth in the country. However, as seen across various categories in beauty and personal care, the majority of consumers in the country are highly price-sensitive and thus purchase the essentials needed on a daily basis, as opposed to opting for additional products which are deemed to be non-essential. This means the majority of sales are in toothbrushes and toothpaste, with low interest in mouthwash... Table of ContentsOral Care in UzbekistanEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables ORAL CARE IN UZBEKISTAN KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Oral care sales driven by basic demand and population growth Robust performance of toothbrushes attributed to a successful advertising campaign by Colgate-Palmolive Certain added-value toothpastes are attracting attention PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Consumers with a sweet tooth contribute to sales of oral care Oral-B to officially enter the territory, which will help to stimulate promotions of oral. Care Competitive status quo to remain, while Russian brands face ongoing challenges CATEGORY DATA Table 1 Sales of Oral Care by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Sales of Toothbrushes by Category: Value 2017-2022 Table 4 Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 5 Sales of Toothpaste by Type: % Value Breakdown 2018-2022 Table 6 NBO Company Shares of Oral Care: % Value 2018-2022 Table 7 LBN Brand Shares of Oral Care: % Value 2019-2022 Table 8 Forecast Sales of Oral Care by Category: Value 2022-2027 Table 9 Forecast Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2022-2027 Table 10 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: Value 2022-2027 Table 11 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN UZBEKISTAN EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 13 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 14 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 15 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 16 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 17 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポートEuromonitor International社の美容とパーソナルケア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |