プレミアムビューティー&パーソナルケアPremium Beauty and Personal Care in Japan 2022年の日本のプレミアム美容・パーソナルケアは、外出機会の増加、百貨店の化粧品売場の拡大、ビューティーコンサルタントのサービス復活に加え、地方自治体が海外からの観光客を段階的に受け入れると発表した... もっと見る
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サマリー2022年の日本のプレミアム美容・パーソナルケアは、外出機会の増加、百貨店の化粧品売場の拡大、ビューティーコンサルタントのサービス復活に加え、地方自治体が海外からの観光客を段階的に受け入れると発表したことによるインバウンド観光客数の回復が追い風となり、金額ベースで成長を続けた。消費者は再びカラー化粧品を身につける楽しみを見出し、高級フェイシャル...ユーロモニターインターナショナルの調査レポート「日本のプレミアム美容とパーソナルケア」は、日本のプレミアム美容とパーソナルケア市場の規模や形態について包括的なガイドを提供している。2018年から2022年までの最新の小売販売データを提供し、成長を牽引する分野を特定することができます。2027年までの予測は市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品プレミアム大人用サンケア、プレミアムベビー・子供専用製品、プレミアムバス&シャワー、プレミアムカラー化粧品、プレミアムデオドラント、プレミアムフレグランス、プレミアムヘアケア、プレミアムスキンケア。 データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * プレミアムビューティ&パーソナルケア市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Premium Beauty and Personal Care in JapanEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables PREMIUM BEAUTY AND PERSONAL CARE IN JAPAN KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Strong growth for premium beauty and personal care in 2022 as local society starts to reopen Easing of restrictions attracts both domestic consumer and inbound arrivals, benefiting premium segment Department stores review services to push sales of premium products PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Premium brands must consider emerging consumers to drive future growth Premium brands to focus marketing on specific benefits to justify price rises Local premium brands look to increase recognition among wealthy overseas tourists CATEGORY DATA Table 1 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 5 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 6 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN JAPAN EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2017-2022 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryIn 2022, value sales of premium beauty and personal care in Japan continued to grow, driven by an increase in opportunities to spend time outside of the home, the expansion of cosmetics sections in department stores and the return of services from beauty consultants, in addition to the rebound of inbound tourist numbers due to the local government's announcement that it would gradually accept overseas arrivals. Consumers once again found enjoyment in wearing colour cosmetics, with premium facial... Table of ContentsPremium Beauty and Personal Care in JapanEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables PREMIUM BEAUTY AND PERSONAL CARE IN JAPAN KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Strong growth for premium beauty and personal care in 2022 as local society starts to reopen Easing of restrictions attracts both domestic consumer and inbound arrivals, benefiting premium segment Department stores review services to push sales of premium products PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Premium brands must consider emerging consumers to drive future growth Premium brands to focus marketing on specific benefits to justify price rises Local premium brands look to increase recognition among wealthy overseas tourists CATEGORY DATA Table 1 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 5 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 6 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN JAPAN EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2017-2022 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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