インドの屋台/キオスクStreet Stalls/Kiosks in India Euromonitor InternationalのEconomies and Consumers Dataによると、2022年のインドの消費者の平均世帯可処分所得は9,084.4米ドルで、ブラジルや中国など他の発展途上の世界経済と比較するとほぼ半分である。低... もっと見る
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サマリーEuromonitor InternationalのEconomies and Consumers Dataによると、2022年のインドの消費者の平均世帯可処分所得は9,084.4米ドルで、ブラジルや中国など他の発展途上の世界経済と比較するとほぼ半分である。低所得層が多いため、地元の消費者は外食の頻度が低く、外食を選ぶ際には手頃な価格の選択肢を探す。屋台/キオスクの経済的な価格帯は、長年にわたってインドの消費者に役立ってきた。ユーロモニターインターナショナルの調査レポート「インドの屋台/キオスク」は、全国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供している。セクター別の外食売上高、店舗数、取引件数を掲載しており、成長を牽引する外食セクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、食習慣、ライフスタイルの変化、観光消費、法律問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供します。2027年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品チェーン型屋台/キオスク、独立型屋台/キオスク データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * 屋台/キオスク市場の詳細なイメージを得る; * 成長分野を特定し、変化を促進する要因を特定します; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Street Stalls/Kiosks in IndiaEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables STREET STALLS/KIOSKS IN INDIA KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Affordable snacks and nostalgia push sales of streets stalls/kiosks in 2022 Cleanliness and hygiene important when choosing food from street stalls/kiosks Ease of digital payments benefits both consumers and street stall vendors PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Street stalls/kiosks will remain integral channel for Indian consumer foodservice Increasing tourism and domestic migration will help drive future growth of street stalls/kiosks Partnering with third party delivery service providers and social media will help consumers to discover new streets stalls/kiosks CATEGORY DATA Table 1 Street Stalls/Kiosks: Units/Outlets 2017-2022 Table 2 Sales in Street Stalls/Kiosks: Number of Transactions 2017-2022 Table 3 Sales in Street Stalls/Kiosks: Foodservice Value 2017-2022 Table 4 Street Stalls/Kiosks: % Units/Outlets Growth 2017-2022 Table 5 Sales in Street Stalls/Kiosks: % Transaction Growth 2017-2022 Table 6 Sales in Street Stalls/Kiosks: % Foodservice Value Growth 2017-2022 Table 7 GBO Company Shares in Chained Street Stalls/Kiosks: % Foodservice Value 2018-2022 Table 8 GBN Brand Shares in Chained Street Stalls/Kiosks: % Foodservice Value 2019-2022 Table 9 Forecast Street Stalls/Kiosks: Units/Outlets 2022-2027 Table 10 Forecast Sales in Street Stalls/Kiosks: Number of Transactions 2022-2027 Table 11 Forecast Sales in Street Stalls/Kiosks: Foodservice Value 2022-2027 Table 12 Forecast Street Stalls/Kiosks: % Units/Outlets Growth 2022-2027 Table 13 Forecast Sales in Street Stalls/Kiosks: % Transaction Growth 2022-2027 Table 14 Forecast Sales in Street Stalls/Kiosks: % Foodservice Value Growth 2022-2027 CONSUMER FOODSERVICE IN INDIA EXECUTIVE SUMMARY Consumer foodservice in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Independent foodservice developments What next for consumer foodservice? MARKET DATA Table 15 Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice 2017-2022 Table 16 Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice: % Growth 2017-2022 Table 17 Consumer Foodservice by Independent vs Chained by Type: Units/Outlets 2022 Table 18 Consumer Foodservice by Independent vs Chained: % Foodservice Value 2017-2022 Table 19 Sales in Consumer Foodservice by Eat-In vs Delivery and To-Go: % Foodservice Value 2017-2022 Table 20 Sales in Consumer Foodservice by Food vs Drink Split: % Foodservice Value 2017-2022 Table 21 Sales in Consumer Foodservice by Food vs Drink Split by Type: % Foodservice Value 2022 Table 22 Sales in Consumer Foodservice by Online/Offline Ordering: % Foodservice Value 2017-2022 Table 23 Sales in Consumer Foodservice by Location: % Foodservice Value 2017-2022 Table 24 GBO Company Shares in Chained Consumer Foodservice: % Foodservice Value 2018-2022 Table 25 GBN Brand Shares in Chained Consumer Foodservice: % Foodservice Value 2019-2022 Table 26 GBN Brand Shares in Chained Consumer Foodservice: Units/Outlets 2022 Table 27 Forecast Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice 2022-2027 Table 28 Forecast Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice: % Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryAccording to Euromonitor International’s Economies and Consumers Data, the average household disposable income of consumers in India was USD9,084.4 in 2022, which is almost half when compared to that of other developing global economics, such as Brazil and China. Given the low-income levels, local consumers dine out less frequently and look for affordable options when they do choose foodservice. The economical price points of street stalls/kiosks have served Indian consumers well over the years. Table of ContentsStreet Stalls/Kiosks in IndiaEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables STREET STALLS/KIOSKS IN INDIA KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Affordable snacks and nostalgia push sales of streets stalls/kiosks in 2022 Cleanliness and hygiene important when choosing food from street stalls/kiosks Ease of digital payments benefits both consumers and street stall vendors PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Street stalls/kiosks will remain integral channel for Indian consumer foodservice Increasing tourism and domestic migration will help drive future growth of street stalls/kiosks Partnering with third party delivery service providers and social media will help consumers to discover new streets stalls/kiosks CATEGORY DATA Table 1 Street Stalls/Kiosks: Units/Outlets 2017-2022 Table 2 Sales in Street Stalls/Kiosks: Number of Transactions 2017-2022 Table 3 Sales in Street Stalls/Kiosks: Foodservice Value 2017-2022 Table 4 Street Stalls/Kiosks: % Units/Outlets Growth 2017-2022 Table 5 Sales in Street Stalls/Kiosks: % Transaction Growth 2017-2022 Table 6 Sales in Street Stalls/Kiosks: % Foodservice Value Growth 2017-2022 Table 7 GBO Company Shares in Chained Street Stalls/Kiosks: % Foodservice Value 2018-2022 Table 8 GBN Brand Shares in Chained Street Stalls/Kiosks: % Foodservice Value 2019-2022 Table 9 Forecast Street Stalls/Kiosks: Units/Outlets 2022-2027 Table 10 Forecast Sales in Street Stalls/Kiosks: Number of Transactions 2022-2027 Table 11 Forecast Sales in Street Stalls/Kiosks: Foodservice Value 2022-2027 Table 12 Forecast Street Stalls/Kiosks: % Units/Outlets Growth 2022-2027 Table 13 Forecast Sales in Street Stalls/Kiosks: % Transaction Growth 2022-2027 Table 14 Forecast Sales in Street Stalls/Kiosks: % Foodservice Value Growth 2022-2027 CONSUMER FOODSERVICE IN INDIA EXECUTIVE SUMMARY Consumer foodservice in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Independent foodservice developments What next for consumer foodservice? MARKET DATA Table 15 Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice 2017-2022 Table 16 Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice: % Growth 2017-2022 Table 17 Consumer Foodservice by Independent vs Chained by Type: Units/Outlets 2022 Table 18 Consumer Foodservice by Independent vs Chained: % Foodservice Value 2017-2022 Table 19 Sales in Consumer Foodservice by Eat-In vs Delivery and To-Go: % Foodservice Value 2017-2022 Table 20 Sales in Consumer Foodservice by Food vs Drink Split: % Foodservice Value 2017-2022 Table 21 Sales in Consumer Foodservice by Food vs Drink Split by Type: % Foodservice Value 2022 Table 22 Sales in Consumer Foodservice by Online/Offline Ordering: % Foodservice Value 2017-2022 Table 23 Sales in Consumer Foodservice by Location: % Foodservice Value 2017-2022 Table 24 GBO Company Shares in Chained Consumer Foodservice: % Foodservice Value 2018-2022 Table 25 GBN Brand Shares in Chained Consumer Foodservice: % Foodservice Value 2019-2022 Table 26 GBN Brand Shares in Chained Consumer Foodservice: Units/Outlets 2022 Table 27 Forecast Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice 2022-2027 Table 28 Forecast Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice: % Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |