ケニアにおける植物性乳製品Plant-Based Dairy in Kenya 植物性乳製品は、ケニアではまだニッチなカテゴリーです。近年、一定の売上を記録していますが、このカテゴリーが主流になるには至っておらず、地元の消費者の大多数がこの製品を有意義に受け入れていないのが現... もっと見る
サマリー植物性乳製品は、ケニアではまだニッチなカテゴリーです。近年、一定の売上を記録していますが、このカテゴリーが主流になるには至っておらず、地元の消費者の大多数がこの製品を有意義に受け入れていないのが現状です。成功への大きな障壁は、植物性乳製品は牛の乳製品に比べ単価が高く、裕福な消費者へのアピールが限られていることです。さらに、植物性乳製品に対する消費者の認識も非常に低い。Euromonitor Internationalのケニアの植物性乳製品レポートは、国レベルの市場に関する深い知識を提供し、他では得られない地域の洞察と理解を提供します。最新の小売販売データ2017-2021年に加え、主要企業、ブランド、小売店を特定し、消費者需要と売上高の成長の背景にある主要トレンドと人口動態を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの重要なトレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>は、2026年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化すると予想されるかを明確に示しています。製品範囲:植物性チーズ、植物性ミルク、植物性ヨーグルト。データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* 植物性乳製品市場の詳細な情報を得る、* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する、* 競争環境、市場の主要プレイヤー、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して市場がどう発展すると予測されるか評価するEuromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書およびオンライン情報システムの出版で40年以上の経験を持ちます。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を後押しする信頼できる情報資源を開発する独自の能力をもっています。目次Plant-Based Dairy in KenyaEuromonitor International October 2022 List Of Contents And Tables PLANT-BASED DAIRY IN KENYA KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Demand for plant-based dairy is heavily skewed towards middle-class urbanites Rising demand for organic products reflects positively on plant-based dairy Bio Food Products’ introduction of non-dairy yoghurt represents a breakthrough PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Health-conscious consumers set to remain the target for plant-based milk brands Strong latent demand for plant-based milk set to attract major global brands A very positive outlook for plant-based yoghurt as new products gain ground CATEGORY DATA Table 1 Sales of Plant-Based Dairy by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Plant-Based Dairy by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Distribution of Plant-Based Dairy by Format: % Value 2017-2022 Table 4 Forecast Sales of Plant-Based Dairy by Category: Value 2022-2027 Table 5 Forecast Sales of Plant-Based Dairy by Category: % Value Growth 2022-2027 DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN KENYA EXECUTIVE SUMMARY Dairy products and alternatives in 2022: The big picture Key trends in 2022 Competitive landscape Channel developments What next for dairy products and alternatives? MARKET DATA Table 6 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2017-2022 Table 7 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 8 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2018-2022 Table 9 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2019-2022 Table 10 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2017-2022 Table 11 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2022-2027 Table 12 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryPlant-based dairy remains a niche category Kenya. While some sales have been registered in recent years, the category has yet to enter the mainstream and the vast majority of local consumers are yet to embrace these products in any meaningful way. One major barrier to success is that plant-based dairy products tend to have far higher unit prices than their bovine dairy product equivalents, which limits their appeal to affluent consumers. In addition, there is very low consumer awareness of these... Euromonitor International's Plant-based Dairy in Kenya report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2017-2021, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2026, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Plant-based Cheese, Plant-based Milk, Plant-based Yoghurt. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Plant-based Dairy market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsPlant-Based Dairy in KenyaEuromonitor International October 2022 List Of Contents And Tables PLANT-BASED DAIRY IN KENYA KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Demand for plant-based dairy is heavily skewed towards middle-class urbanites Rising demand for organic products reflects positively on plant-based dairy Bio Food Products’ introduction of non-dairy yoghurt represents a breakthrough PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Health-conscious consumers set to remain the target for plant-based milk brands Strong latent demand for plant-based milk set to attract major global brands A very positive outlook for plant-based yoghurt as new products gain ground CATEGORY DATA Table 1 Sales of Plant-Based Dairy by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Plant-Based Dairy by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Distribution of Plant-Based Dairy by Format: % Value 2017-2022 Table 4 Forecast Sales of Plant-Based Dairy by Category: Value 2022-2027 Table 5 Forecast Sales of Plant-Based Dairy by Category: % Value Growth 2022-2027 DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN KENYA EXECUTIVE SUMMARY Dairy products and alternatives in 2022: The big picture Key trends in 2022 Competitive landscape Channel developments What next for dairy products and alternatives? MARKET DATA Table 6 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2017-2022 Table 7 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 8 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2018-2022 Table 9 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2019-2022 Table 10 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2017-2022 Table 11 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2022-2027 Table 12 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/01 10:26 153.05 円 167.01 円 200.08 円 |