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セルビアのチーズ


Cheese in Serbia

チーズは2022年に最も好調な乳製品の1つであり、現在の金額と数量が健全に伸びると予想される。チーズは料理や間食に使用され、2022年に社会がロックダウン後に完全に開放されたことで、間食の消費が増加します。... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年9月29日 US$990
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16 英語

 

サマリー

チーズは2022年に最も好調な乳製品の1つであり、現在の金額と数量が健全に伸びると予想される。チーズは料理や間食に使用され、2022年に社会がロックダウン後に完全に開放されたことで、間食の消費が増加します。また、ウクライナ戦争による燃料価格の高騰など、インフレによる価格上昇もあり、プレーヤーは頻繁に値引きを行う。チーズは、1000gの大容量パッケージがトップ。次いで250g、500gと続く。脂肪分45%のチーズ...Euromonitor Internationalのセルビアのチーズレポートは国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域の洞察と理解を可能にします。2017-2021年の最新小売販売データに加え、主要企業、ブランド、小売店を特定し、消費者需要や販売成長の背景にある主要トレンドや人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要なトレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>は、2026年までの予測に直接的に役立ち、市場がどのように変化していくかを明確に示しています。製品範囲:ハードチーズ、プロセスドチーズ(スプレッドタイプを除く)、ソフトチーズ、スプレッドタイプチーズデータ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* チーズ市場の詳細を把握する、* 成長分野を特定し変化を促す要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業および主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して市場の発展予測を評価するユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書およびオンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストを抱えるユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を持っています。

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目次

Cheese in Serbia
Euromonitor International
November 2022

List Of Contents And Tables

CHEESE IN SERBIA
KEY DATA FINDINGS
2022 DEVELOPMENTS
Healthy value and volume growth in 2022
Packaged hard cheese is the best-selling type but preferences are changing
Private label benefits from strong domestic supply
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Rosey outlook over forecast period
Packaged hard cheese set to remain popular over the forecast period
Modernisation of retailing landscape is likely to contribute to the growth of private label value share over the forecast period
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Cheese by Category: Volume 2017-2022
Table 2 Sales of Cheese by Category: Value 2017-2022
Table 3 Sales of Cheese by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 4 Sales of Cheese by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 5 Sales of Spreadable Processed Cheese by Type: % Value 2017-2022
Table 6 NBO Company Shares of Cheese: % Value 2018-2022
Table 7 LBN Brand Shares of Cheese: % Value 2019-2022
Table 8 Distribution of Cheese by Format: % Value 2017-2022
Table 9 Forecast Sales of Cheese by Category: Volume 2022-2027
Table 10 Forecast Sales of Cheese by Category: Value 2022-2027
Table 11 Forecast Sales of Cheese by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 12 Forecast Sales of Cheese by Category: % Value Growth 2022-2027
DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN SERBIA
EXECUTIVE SUMMARY
Dairy products and alternatives in 2022: The big picture
Key trends in 2022
Competitive landscape
Channel developments
What next for dairy products and alternatives?
MARKET DATA
Table 13 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2017-2022
Table 14 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 15 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2018-2022
Table 16 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2019-2022
Table 17 Penetration of Private Label by Category: % Value 2017-2022
Table 18 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2017-2022
Table 19 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2022-2027
Table 20 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Cheese is expected to be one of the best performing dairy products in 2022, with healthy current value and volume growth. Cheese is used for cooking and snacking and with society having fully opened up in 2022 post lockdowns, snacking consumption increases. In addition, with inflation leading to price rises, as the war in Ukraine pushes up fuel prices, players offer frequent discounts. Large package size of 1000g lead in cheese sales. It is followed by 250g and 500g package size. 45% fat cheese... Euromonitor International's Cheese in Serbia report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2017-2021, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2026, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Hard Cheese, Processed Cheese excl Spreadable, Soft Cheese, Spreadable Cheese. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Cheese market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.

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Table of Contents

Cheese in Serbia
Euromonitor International
November 2022

List Of Contents And Tables

CHEESE IN SERBIA
KEY DATA FINDINGS
2022 DEVELOPMENTS
Healthy value and volume growth in 2022
Packaged hard cheese is the best-selling type but preferences are changing
Private label benefits from strong domestic supply
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Rosey outlook over forecast period
Packaged hard cheese set to remain popular over the forecast period
Modernisation of retailing landscape is likely to contribute to the growth of private label value share over the forecast period
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Cheese by Category: Volume 2017-2022
Table 2 Sales of Cheese by Category: Value 2017-2022
Table 3 Sales of Cheese by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 4 Sales of Cheese by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 5 Sales of Spreadable Processed Cheese by Type: % Value 2017-2022
Table 6 NBO Company Shares of Cheese: % Value 2018-2022
Table 7 LBN Brand Shares of Cheese: % Value 2019-2022
Table 8 Distribution of Cheese by Format: % Value 2017-2022
Table 9 Forecast Sales of Cheese by Category: Volume 2022-2027
Table 10 Forecast Sales of Cheese by Category: Value 2022-2027
Table 11 Forecast Sales of Cheese by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 12 Forecast Sales of Cheese by Category: % Value Growth 2022-2027
DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN SERBIA
EXECUTIVE SUMMARY
Dairy products and alternatives in 2022: The big picture
Key trends in 2022
Competitive landscape
Channel developments
What next for dairy products and alternatives?
MARKET DATA
Table 13 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2017-2022
Table 14 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 15 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2018-2022
Table 16 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2019-2022
Table 17 Penetration of Private Label by Category: % Value 2017-2022
Table 18 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2017-2022
Table 19 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2022-2027
Table 20 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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2024/11/05 10:26

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