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培養肉など。農場から研究室へのシフトの可能性


Cultured Meat and More: The Potential Shift From Farm to Lab

2020年末、シンガポールが世界で初めて細胞培養肉の販売を許可したことで、細胞培養肉が私たちの食卓に上るまでの道のりが一歩前進しました。その後、さらに多くの市場が参入する可能性が高まり、この分野での大... もっと見る

 

 

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Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年11月11日 US$1,325
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サマリー

2020年末、シンガポールが世界で初めて細胞培養肉の販売を許可したことで、細胞培養肉が私たちの食卓に上るまでの道のりが一歩前進しました。その後、さらに多くの市場が参入する可能性が高まり、この分野での大手食肉企業の活動も活発になっています。本レポートでは、細胞培養肉の開発がどの段階に達したか、また、なぜ、そしてどのように、それが将来的に世界の食肉消費の重要な部分を占めるようになりそうかを検証している。ユーロモニター・インターナショナルの「培養肉とその他」。この報告書は、主食市場の包括的な概要を提供し、売上高と市場の可能性、小売流通、企業とブランドのシェアに関する洞察を示している。分析では、最も先進的で価値の高い国々における成長機会とともに、新興地域を特定します。また、健康とウェルネス、持続可能性、食事機会の進化に加え、ポストパンデミック世界における利便性とコストパフォーマンスの継続的な検討など、業界と消費者需要を形成する主要トレンドの戦略的分析も行っている。これらのトレンドがどのように需要を形成しているかを洞察しています。<|Year|>2026年までの予測をお知らせし、市場がどのように変化していくかを明確に示しています。製品範囲:焼き菓子、朝食用シリアル、加工フルーツおよび野菜、加工肉、シーフードおよび代替肉、米、パスタおよび麺。データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* 主食市場の詳細図を入手する、* 成長分野を特定し変化を促す要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業および主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して市場の発展予測を評価するユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書およびオンライン情報システムの出版において40年を超える経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストを抱えるユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を持っています。

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目次

Introduction
The size of the prize
Market motivations
(Likely) consumers
Meeting the challenges

 

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Summary

Cell-cultured meat’s journey towards our plates took a leap forward at the end of 2020, when Singapore became the first country worldwide to allow its sale. The likelihood of further markets joining suit has intensified since then, as has the activity of major meat companies in the space. This report examines what stage cell-cultured meat’s development has reached, and why - and how - it is likely to be a significant part of global meat consumption in future. ... Euromonitor International’s Cultured Meat and More: The Potential Shift From Farm to Lab global briefing provides a comprehensive overview of the Staple Foods market, providing insight on sales and market potential, retail distribution and company and brand shares. Analysis identifies emerging geographies alongside growth opportunities in the most developed, highest value countries. It also offers strategic analysis of the key trends shaping the industry and consumer demand, such as health and wellness, sustainability, the evolution of eating occasions, in addition to ongoing considerations of convenience and value-for-money in the post-pandemic world. Insight into how these trends are shaping demand in <|Year|> informs forecasts to 2026, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Baked Goods, Breakfast Cereals, Processed Fruit and Vegetables, Processed Meat, Seafood and Alternatives to Meat, Rice, Pasta and Noodles. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Staple Foods market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.

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Table of Contents

Introduction
The size of the prize
Market motivations
(Likely) consumers
Meeting the challenges

 

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