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非侵襲的糖尿病治療の世界市場:2024-2031年


Global Non-Invasive Diabetes Therapy Market: 2024-2031

レポート概要 世界の非侵襲的糖尿病治療市場は、2023年に2億4,530万米ドルに達し、2031年には4億4,610万米ドルに達すると予測され、予測期間2024-2031年のCAGRは7.9%で成長すると予測される。 糖尿病は、膵臓で... もっと見る

 

 

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2024年9月23日 US$4,350
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サマリー

レポート概要
世界の非侵襲的糖尿病治療市場は、2023年に2億4,530万米ドルに達し、2031年には4億4,610万米ドルに達すると予測され、予測期間2024-2031年のCAGRは7.9%で成長すると予測される。
糖尿病は、膵臓で十分なインスリンが分泌されないか、分泌されたインスリンを体が有効に使えない場合に発症する慢性疾患である。インスリンは血糖を調節するホルモンである。高血糖は、高血糖または高血糖とも呼ばれ、コントロールされていない糖尿病の一般的な影響であり、時間の経過とともに体の多くのシステム、特に神経と血管に深刻な損傷をもたらします。
1型糖尿病は、インスリン依存性、若年性、小児期発症とも呼ばれ、インスリン産生不全を特徴とし、毎日のインスリン投与が必要です。2型糖尿病は、身体が糖分をエネルギーとして利用する方法に影響します。インスリンの適切な使用ができなくなるため、治療を行わないと血糖値が高くなります。長期にわたると、2型糖尿病は身体、特に神経や血管に深刻なダメージを与えます。2型糖尿病は予防できることが多い。2型糖尿病発症の要因としては、太りすぎ、運動不足、遺伝などが挙げられる。
医療処置は、皮膚に裂け目を作らず、自然または人工的な身体の開口部を越えて粘膜、皮膚の裂け目、または体内腔に接触しない場合、非侵襲的と定義される。非侵襲的治療は、糖尿病治療に関わる最も重要な方法の一つである。
市場力学:促進要因
糖尿病有病率の増加
糖尿病有病率の上昇は、市場の成長を促進する。例えば、世界保健機関(WHO)によると、世界の糖尿病患者数は約4億2,200万人で、その大半は中低所得国に住んでおり、毎年150万人が糖尿病が直接の原因となって死亡している。糖尿病の患者数と有病率は、過去数十年にわたって着実に増加している。
さらに、Institute for Health Metrics and Evaluationが2023年6月に発表した論文によると、最新の最も包括的な計算によると、現在の世界有病率は6.1%であり、糖尿病は死亡と身体障害の主要原因のトップ10に入っている。超地域レベルでは、最も高いのは北アフリカと中東の9.3%で、この数字は2050年までに16.8%に跳ね上がると予測されている。ラテンアメリカとカリブ海諸国では11.3%に増加すると予測されている。
糖尿病は、どの国でも65歳以上の高齢者に特に顕著であり、全世界でその層の有病率は20%以上を記録した。最も高かったのは75歳から79歳の24.4%であった。超地域別にみると、この年齢層では北アフリカと中東が39.4%と最も高く、中欧、東欧、中央アジアは19.8%と最も低かった。
抑制要因
製品に関連する高コストやモニタリングの精度といった要因が、市場の妨げになると予想される。糖尿病に使用される製品の価格は高い。糖尿病は慢性疾患であるため、投薬は非常に長い期間続けなければならず、その結果、購入可能率が低下する。
市場セグメント分析
世界の非侵襲的糖尿病治療市場は、製品、糖尿病タイプ、エンドユーザー、地域によって区分される。
経口インスリンセグメントは非侵襲的糖尿病治療の世界市場シェアの約56.4%を占める
予測期間中、経口インスリンセグメントは最大の市場シェアを占めると予想される。このセグメントでは、技術の進歩、民間メーカーの臨床試験資金の増加がこの市場を牽引するだろう。
経口インスリンは、消化管から門脈に吸収されるため、この正確な生理学的経路を模倣しており、その結果、肝臓の直接的な関与とグルコース代謝における役割の再開により、有益な代謝結果をもたらす可能性がある。さらに、経口インスリン製剤は、高インスリン血症の軽減、全身インスリン療法に伴う体重増加の抑制、低血糖のリスクの軽減など、臨床的に有益と思われる付加的な利点をもたらす可能性が高い。
例えば、2024年6月、Li研究所のShyh-Dar Li博士と彼の研究チームは、舌下に置くと素早く効率的に体内に吸収され、インスリン注射の必要性を代替しうる経口インスリンドロップを開発した。この点滴には、インスリンとユニークな細胞透過性ペプチド(CPP)の混合物が含まれている。
市場地理的分析
北米は非侵襲的糖尿病治療の世界市場シェアの約42.1%を占める
予測期間中、北米地域が最大の市場シェアを占めると予想される。同地域における糖尿病罹患率の上昇と技術の進歩が、同市場の推進力となっている。
例えば、米国疾病予防管理センター(CDC)によると、2023年11月、米国では1億3600万人の成人が糖尿病または糖尿病予備軍であると推定されている。男女ともに、糖尿病と診断された有病率は、アメリカン・インディアンおよびアラスカン・ネイティブの成人(13.6%)が最も高く、ヒスパニック系以外の黒人成人(12.1%)、ヒスパニック系成人(11.7%)、ヒスパニック系以外のアジア人成人(9.1%)、ヒスパニック系以外の白人成人(6.9%)がこれに続いた。世帯収入が連邦貧困レベルの500%を超える成人は、貧困レベル以下の世帯(13.1%)に比べ、男性(6.3%)、女性(3.9%)ともに糖尿病有病率が最も低かった。
さらに2023年6月、FDAはエンパグリフロジン(ジャーディアンス)とエンパグリフロジン/メトホルミン塩酸塩(シンジャルディ)を、10歳以上の2型糖尿病の小児の血糖コントロールを改善するために食事療法と運動療法と併用することを承認した。
市場区分
製品別
経口インスリン製剤
ORMD-0801
エリゲン
IN-105
マクロリン
経口インスリン
経口リン
その他
眼インスリン
吸入インスリン
エクスベラ
アフレッツァ
テクノスフィアインスリン
アエルクスiDMS
エアロドーズ
経鼻インスリン
ナスリン
Qドーズ
その他
経皮吸収型インスリン製剤
その他
糖尿病タイプ別
1型
2型
エンドユーザー別
病院
専門クリニック
在宅医療
その他
地域別
北米
米国
カナダ
メキシコ
欧州
ドイツ
英国
フランス
スペイン
イタリア
その他のヨーロッパ
南米
ブラジル
アルゼンチン
その他の南米
アジア太平洋
中国
インド
日本
韓国
その他のアジア太平洋地域
中東・アフリカ
市場の競争状況
非侵襲的糖尿病治療の世界市場における主なグローバルプレイヤーには、Oramed、Novo Nordisk A/S、Biocon、Merck KGaA、Pfizer Inc、Teva Pharmaceutical Industries Ltd、Abbott、AstraZeneca、Eli Lilly and Company、Novartis AGなどが含まれます。
主要開発
2024年1月、製薬会社ルピンは、糖尿病治療薬のジェネリック医薬品の販売承認を米国保健当局から取得したと発表した。同社はダパグリフロジンとサキサグリプチン錠剤の米国食品医薬品局(USFDA)略称新薬承認申請を承認された。
2024年7月、ザイダスライフサイエンス社は糖尿病治療薬の新薬承認申請を米国保健当局より受理された。同社はジツビメットXR(シタグリプチンおよびメトホルミン塩酸塩)の販売について、米国食品医薬品局(USFDA)から新薬承認申請(NDA)の最終承認を取得した。
レポートを購入する理由
製品、糖尿病タイプ、エンドユーザー、地域に基づく世界の非侵襲的糖尿病治療市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
トレンドと共同開発の分析による商機の特定
世界の非侵襲的糖尿病治療市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータポイントを収録したExcelデータシート
PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査後の包括的分析で構成されています。
製品マッピングは、すべての主要企業の主要製品で構成されるエクセルで利用可能です。
世界の非侵襲的糖尿病治療市場レポートは、約51の表、54の図、181ページを提供します。
対象読者
メーカー/バイヤー
業界投資家/投資銀行家
研究専門家
新興企業

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目次

1.方法論と範囲
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1.製品別スニペット
3.2.糖尿病タイプ別スニペット
3.3.エンドユーザー別スニペット
3.4.地域別スニペット
4.ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.推進要因
4.1.1.1.糖尿病の有病率の増加
4.1.2.阻害要因
4.1.2.1.製品に関連する高コスト
4.1.2.2.モニタリングの精度
4.1.3.機会
4.1.4.影響分析
5.産業分析
5.1.ポーターのファイブフォース分析
5.2.サプライチェーン分析
5.3.価格分析
5.4.規制分析
5.5.アンメット・ニーズ
5.6.PESTEL分析
5.7.特許分析
5.8.SWOT分析
6.製品別
6.1.はじめに
6.1.1.製品別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
6.1.2.市場魅力度指数(製品別
6.2.経口インスリン
6.2.1.序論
6.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
6.3.バッカルインスリン
6.4.眼インスリン
6.5.吸入インスリン
6.6.経鼻インスリン
6.7.経皮インスリン
6.8.その他
7.糖尿病タイプ別
7.1.はじめに
7.1.1.糖尿病タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%)1.2.
7.1.2.市場魅力度指数(糖尿病タイプ別
7.2.タイプ1
7.2.1.はじめに
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.3.タイプ2
8.エンドユーザー別
8.1.はじめに
8.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、エンドユーザー別
8.1.2.市場魅力度指数(エンドユーザー別
8.2.病院*市場
8.2.1.はじめに
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.3.専門クリニック
8.4.在宅医療
8.5.その他
9.地域別
9.1.はじめに
9.1.1.地域別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
9.1.2.市場魅力度指数、地域別
9.2.北米
9.2.1.はじめに
9.2.2.主な地域別ダイナミクス
9.2.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 製品別
9.2.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%):糖尿病タイプ別
9.2.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
9.2.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
9.2.6.1.米国
9.2.6.2.カナダ
9.2.6.3.メキシコ
9.3.ヨーロッパ
9.3.1.はじめに
9.3.2.地域別の主な動き
9.3.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 製品別
9.3.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、糖尿病タイプ別
9.3.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
9.3.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
9.3.6.1.ドイツ
9.3.6.2.イギリス
9.3.6.3.フランス
9.3.6.4.イタリア
9.3.6.5.スペイン
9.3.6.6.その他のヨーロッパ
9.4.南米
9.4.1.はじめに
9.4.2.地域別主要市場
9.4.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 製品別
9.4.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、糖尿病タイプ別
9.4.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
9.4.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
9.4.6.1.ブラジル
9.4.6.2.アルゼンチン
9.4.6.3.その他の南米地域
9.5.アジア太平洋
9.5.1.はじめに
9.5.2.主な地域別ダイナミクス
9.5.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 製品別
9.5.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、糖尿病タイプ別
9.5.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
9.5.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
9.5.6.1.中国
9.5.6.2.インド
9.5.6.3.日本
9.5.6.4.韓国
9.5.6.5.その他のアジア太平洋地域
9.6.中東・アフリカ
9.6.1.はじめに
9.6.2.地域別の主な動き
9.6.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 製品別
9.6.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、糖尿病タイプ別
9.6.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
10.競合情勢
10.1.競争シナリオ
10.2.市場ポジショニング/シェア分析
10.3.M&A分析
11.企業プロフィール
11.1.オーラメッド *.
11.1.1.会社概要
11.1.2.製品ポートフォリオと説明
11.1.3.財務概要
11.1.4.主な展開
11.2.ノボ ノルディスク A/S
11.3.バイオコン
11.4.メルクKGaA
11.5.ファイザー
11.6.テバ・ファーマシューティカル・インダストリーズ社
11.7.アボット社
11.8.アストラゼネカ
11.9.イーライリリー・アンド・カンパニー
11.10.ノバルティスAG(※リストは除く)
12.付録
12.1.ノバルティスについて
12.2.お問い合わせ

 

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Summary

Report Overview
The Global Non-Invasive Diabetes Therapy Market reached US$ 245.3 million in 2023 and is expected to reach US$ 446.1 million by 2031, growing at a CAGR of 7.9% during the forecast period 2024-2031.
Diabetes is a chronic disease that occurs either when the pancreas does not produce enough insulin or when the body cannot effectively use the insulin it produces. Insulin is a hormone that regulates blood glucose. Hyperglycaemia, also called raised blood glucose or raised blood sugar, is a common effect of uncontrolled diabetes and over time leads to serious damage to many of the body's systems, especially the nerves and blood vessels.
Type 1 diabetes, also known as insulin-dependent, juvenile, or childhood-onset is characterized by deficient insulin production and requires daily administration of insulin. Type 2 diabetes affects how the body uses sugar for energy. It stops the body from using insulin properly, which can lead to high levels of blood sugar if not treated. Over time, type 2 diabetes can cause serious damage to the body, especially nerves and blood vessels. Type 2 diabetes is often preventable. Factors that contribute to developing type 2 diabetes include being overweight, not getting enough exercise, and genetics.
A medical procedure is defined as non-invasive when no break in the skin is created and there is no contact with the mucosa, skin break, or internal body cavity beyond a natural or artificial body orifice. The non-invasive treatment is one of the most important methods involved in diabetes therapeutics.
Market Dynamics: Drivers
Increasing prevalence of diabetes
The rising prevalence of diabetes propels the market growth. For instance, according to the World Health Organization, about 422 million people worldwide have diabetes, the majority living in low-and middle-income countries, and 1.5 million deaths are directly attributed to diabetes each year. Both the number of cases and the prevalence of diabetes have been steadily increasing over the past few decades.
Moreover, according to an article published by the Institute for Health Metrics and Evaluation in June 2023, The latest and most comprehensive calculations show the current global prevalence rate is 6.1%, making diabetes one of the top 10 leading causes of death and disability. At the super-region level, the highest rate is 9.3% in North Africa and the Middle East, and that number is projected to jump to 16.8% by 2050. The rate in Latin America and the Caribbean is projected to increase to 11.3%.
Diabetes was especially evident in people 65 and older in every country and recorded a prevalence rate of more than 20% for that demographic worldwide. The highest rate was 24.4% for those between ages 75 and 79. Examining the data by super-region, North Africa and the Middle East had the highest rate at 39.4% in this age group, while Central Europe, Eastern Europe, and Central Asia had the lowest rate at 19.8%.
Restraints
Factors such as high cost associated with the products, and accuracy of monitoring are expected to hamper the market. The prices of the products that are used for diabetes are high. Since diabetes is a chronic disease, the medication must be followed for a very long time which results in a decrease in the affordability rate.
Market Segment Analysis
The global non-invasive diabetes therapy market is segmented based on product, diabetes type, end-user, and region.
The segment oral insulin accounted for approximately 56.4% of the global non-invasive diabetes therapy market share
The oral insulin segment is expected to hold the largest market share over the forecast period. In this segment, technological advancements, and rising funds for private manufacturers for clinical trials would drive this market.
Oral insulin mimics this precise physiologic route as it is absorbed from the gastrointestinal tract into the portal vein and consequently may have salutary metabolic consequences due to the direct engagement of the liver and the resumption of its role in glucose metabolism. Furthermore, oral insulin is likely to convey additional advantages with plausible beneficial clinical ramifications, including the reduction of hyperinsulinemia, the forestalling of weight gain associated with systemic insulin therapy, and reducing the risk of hypoglycemia.
For instance, in June 2024, Dr. Shyh-Dar Li and his research team at the Li Lab developed oral insulin drops that when placed under the tongue are quickly and efficiently absorbed by the body, potentially replacing the need for insulin injections. The drops contain a mixture of insulin and a unique cell-penetrating peptide (CPP).
Market Geographical Analysis
North America accounted for approximately 42.1% of the global non-invasive diabetes therapy market share
North America region is expected to hold the largest market share over the forecast period. The rising incidence of diabetes, and technological advancements, in this region, help to propel the market.
For instance, according to the Centers for Disease Control and Prevention (CDC), in November 2023, it is estimated that, estimates that 136 million adults are living with diabetes or prediabetes in the United States. For both men and women, the prevalence of diagnosed diabetes was highest among American Indian and Alaskan Native adults (13.6%), followed by non-Hispanic Black adults (12.1%), adults of Hispanic origin (11.7%), non-Hispanic Asian adults (9.1%), and non-Hispanic White adults (6.9%). Adults with a family income above 500% of the federal poverty level had the lowest prevalence of diabetes for both men (6.3%) and women (3.9%), compared to families with a family income at or below the poverty level (13.1%).
Moreover in June 2023, The FDA approved empagliflozin (Jardiance) and empagliflozin/metformin hydrochloride (Synjardy) used with diet and exercise to improve blood sugar control in children 10 years and older with type 2 diabetes.
Market Segmentation
By Product
Oral Insulin
ORMD-0801
Eligen
IN-105
Macrulin
Buccal Insulin
Oral-Lyn
Others
Ocular Insulin
Inhaled Insulin
Exubera
Afrezza
Technosphere insulin
AERx iDMS
Aerodose
Nasal Insulin
Nasulin
QDose
Others
Transdermal Insulin
Others
By Diabetes Type
Type 1
Type 2
By End-User
Hospitals
Specialty Clinics
Homecare
Others
By Region
North America
U.S.
Canada
Mexico
Europe
Germany
U.K.
France
Spain
Italy
Rest of Europe
South America
Brazil
Argentina
Rest of South America
Asia-Pacific
China
India
Japan
South Korea
Rest of Asia-Pacific
Middle East and Africa
Market Competitive Landscape
The major global players in the global non-invasive diabetes therapy market include Oramed, Novo Nordisk A/S, Biocon, Merck KGaA, Pfizer Inc., Teva Pharmaceutical Industries Ltd., Abbott, AstraZeneca, Eli Lilly and Company, Novartis AG among others.
Key Developments
In January 2024, Drug firm Lupin announced that it had received approval from the US health regulator to market a generic medication to treat diabetes. The company has received approval from the US Food and Drug Administration (USFDA) for its abbreviated new drug application for Dapagliflozin and Saxagliptin tablets.
In July 2024, Zydus Lifesciences received approval from the US health regulator for its new drug application for diabetes medication. The company has received final approval for its new drug application (NDA) from the US Food and Drug Administration (USFDA) to market Zituvimet XR (sitagliptin and metformin hydrochloride).
Why Purchase the Report?
To visualize the global non-invasive diabetes therapy market segmentation based on product, diabetes type, end-user, and region as well as understand key commercial assets and players.
Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development
Excel data sheet with numerous data points of global non-invasive diabetes therapy market level with all segments.
PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
Product mapping is available in Excel consisting of key products of all the major players.
The global non-invasive diabetes therapy market report would provide approximately 51 tables, 54 figures, and 181 Pages.
Target Audience 2024
Manufacturers/ Buyers
Industry Investors/Investment Bankers
Research Professionals
Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product
3.2. Snippet by Diabetes Type
3.3. Snippet by End-User
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing Prevalence of Diabetes
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Cost Associated with the Products
4.1.2.2. Accuracy of Monitoring
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Unmet Needs
5.6. PESTEL Analysis
5.7. Patent Analysis
5.8. SWOT Analysis
6. By Product
6.1. Introduction
6.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
6.1.2. Market Attractiveness Index, By Product
6.2. Oral Insulin*
6.2.1. Introduction
6.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
6.3. Buccal Insulin
6.4. Ocular Insulin
6.5. Inhaled Insulin
6.6. Nasal Insulin
6.7. Transdermal Insulin
6.8. Others
7. By Diabetes Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diabetes Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Diabetes Type
7.2. Type 1*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Type 2
8. By End-User
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
8.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
8.2. Hospitals*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Specialty Clinics
8.4. Homecare
8.5. Others
9. By Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key Region-Specific Dynamics
9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diabetes Type
9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.6.1. U.S.
9.2.6.2. Canada
9.2.6.3. Mexico
9.3. Europe
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diabetes Type
9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.6.1. Germany
9.3.6.2. UK
9.3.6.3. France
9.3.6.4. Italy
9.3.6.5. Spain
9.3.6.6. Rest of Europe
9.4. South America
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diabetes Type
9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.6.1. Brazil
9.4.6.2. Argentina
9.4.6.3. Rest of South America
9.5. Asia-Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diabetes Type
9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.6.1. China
9.5.6.2. India
9.5.6.3. Japan
9.5.6.4. South Korea
9.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diabetes Type
9.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive Scenario
10.2. Market Positioning/Share Analysis
10.3. Mergers and Acquisitions Analysis
11. Company Profiles
11.1. Oramed *
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Financial Overview
11.1.4. Key Developments
11.2. Novo Nordisk A/S
11.3. Biocon
11.4. Merck KGaA
11.5. Pfizer Inc.
11.6. Teva Pharmaceutical Industries Ltd.
11.7. Abbott
11.8. AstraZeneca
11.9. Eli Lilly and Company
11.10. Novartis AG (*LIST NOT EXHAUSTIVE)
12. Appendix
12.1. About Us and Services
12.2. Contact Us

 

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調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/12/20 10:28

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