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糖尿病の非インスリン療法市場(薬物クラス:薬物クラス:ビグアナイド薬、スルホニル尿素薬、チアゾリジン薬、α-グルコシダーゼ阻害薬、DPP-4阻害薬、GLP-1アナログ薬、Na-グルコース共輸送体-2(SGLT2)阻害薬;および投与経路:投与経路:経口および筋肉内) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年


Non-insulin Therapies for Diabetes Market (Drug Class: Biguanides, Sulfonylureas, Thiazolidinediones, Alpha-Glucosidase Inhibitors, DPP-4 Inhibitors, GLP-1 Analogs, and Sodium-glucose co-transporter-2-(SGLT2) Inhibitors; and Route of Administration: Oral and Intramuscular) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034

糖尿病の非インスリン療法市場 - レポートの範囲 TMR社の調査レポート「糖尿病向け非インスリン治療薬の世界市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年7月11日 US$5,795
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サマリー

糖尿病の非インスリン療法市場 - レポートの範囲
TMR社の調査レポート「糖尿病向け非インスリン治療薬の世界市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会についても調査しています。当レポートでは、2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの世界の糖尿病向け非インスリン療法市場の収益を提供しています。また、2024年から2034年までの糖尿病非インスリン療法世界市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。セカンダリリサーチでは、主要企業の製品資料、アニュアルレポート、プレスリリース、関連文書などを参照し、糖尿病非インスリン療法市場を理解しました。

二次調査には、インターネット情報源、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界の糖尿病非インスリン療法市場の様々な属性を調査しました。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、同レポートは世界の糖尿病非インスリン療法市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレイヤーだけでなく、世界の糖尿病非インスリン療法市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

当レポートでは、糖尿病非インスリン療法の世界市場の競争環境について掘り下げています。世界の糖尿病非インスリン治療薬市場で事業を展開する主要企業が特定され、各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートでプロファイリングされた糖尿病非インスリン療法の世界市場におけるプレイヤーの属性です。

糖尿病非インスリン療法の世界市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域における糖尿病非インスリン療法の売上高/売上収益は?
- 糖尿病非インスリン療法の世界市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

糖尿病の非インスリン療法市場 - 調査目的と調査アプローチ
糖尿病向け非インスリン療法の世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと販売業者、製品承認のための規制シナリオについて詳細に解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界の糖尿病非インスリン療法市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点での各セグメントごとの市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界の糖尿病向け非インスリン療法市場への投資について、情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことが可能になります。

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目次

1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件と調査方法
3.エグゼクティブサマリー:糖尿病の非インスリン療法市場
4.市場概要
4.1.序論
4.1.1.製品の定義
4.1.2.業界の進化/発展
4.2.概要
4.3.市場ダイナミクス
4.3.1.促進要因
4.3.2.阻害要因
4.3.3.機会
4.4.糖尿病の非インスリン療法市場の分析と予測、2020-2034年
5.主要インサイト
5.1.パイプライン分析
5.2.主要製品・ブランド分析
5.3.主要M&A
5.4.COVID-19パンデミックの業界への影響
6.糖尿病非インスリン治療薬の世界市場分析と予測(薬効クラス別
6.1.序論と定義
6.2.主な調査結果/開発
6.3.2020~2034年の薬剤クラス別市場価値予測
6.3.1.ビグアナイド薬
6.3.2.スルホニル尿素
6.3.3.チアゾリジン系薬剤
6.3.4.α-グルコシダーゼ阻害薬
6.3.5.DPP-4阻害薬
6.3.6.GLP-1アナログ製剤
6.3.7.ナトリウム-グルコース共輸送体-2(SGLT2)阻害薬
6.4.薬剤クラス別市場魅力度分析
7.糖尿病非インスリン治療薬の世界市場分析・予測(投与経路別
7.1.序論と定義
7.2.主な調査結果/進展
7.3.市場価値予測、投与経路別、2020~2034年
7.3.1.経口剤
7.3.2.筋肉内
7.4.市場魅力度分析(投与経路別
8.糖尿病非インスリン治療薬の世界市場分析と予測:流通チャネル別
8.1.序論と定義
8.2.主な調査結果/動向
8.3.市場価値予測、流通チャネル別、2020~2034年
8.3.1.病院薬局
8.3.2.小売薬局
8.3.3.オンライン薬局
8.4.市場魅力度分析(流通チャネル別
9.糖尿病非インスリン治療薬の世界市場分析・予測(地域別
9.1.主な調査結果
9.2.2020〜2034年地域別市場価値予測
9.2.1.北米
9.2.2.欧州
9.2.3.アジア太平洋
9.2.4.ラテンアメリカ
9.2.5.中東・アフリカ
9.3.市場魅力度分析(地域別
10.北米糖尿病非インスリン治療薬市場の分析と予測
10.1.序論
10.2.主な調査結果
10.3.2020年~2034年の薬剤クラス別市場価値予測
10.3.1.ビグアナイド薬
10.3.2.スルホニル尿素
10.3.3.チアゾリジン系薬剤
10.3.4.α-グルコシダーゼ阻害薬
10.3.5.DPP-4阻害薬
10.3.6.GLP-1アナログ
10.3.7.ナトリウム-グルコース共輸送体-2(SGLT2)阻害薬
10.4.市場価値予測、投与経路別、2020~2034年
10.4.1.経口剤
10.4.2.筋肉内
10.5.市場価値予測、流通チャネル別、2020~2034年
10.5.1.病院薬局
10.5.2.小売薬局
10.5.3.オンライン薬局
10.6.市場価値予測、国別、2020〜2034年
10.6.1.米国
10.6.2.カナダ
10.7.市場魅力度分析
10.7.1.薬剤クラス別
10.7.2.投与経路別
10.7.3.流通チャネル別
10.7.4.国別
11.欧州糖尿病非インスリン治療薬市場の分析と予測
11.1.はじめに
11.2.主な調査結果
11.3.2020年~2034年の薬剤クラス別市場価値予測
11.3.1.ビグアナイド薬
11.3.2.スルホニル尿素
11.3.3.チアゾリジン系薬剤
11.3.4.α-グルコシダーゼ阻害薬
11.3.5.DPP-4阻害薬
11.3.6.GLP-1アナログ製剤
11.3.7.ナトリウム-グルコース共輸送体-2(SGLT2)阻害薬
11.4.市場価値予測、投与経路別、2020~2034年
11.4.1.経口剤
11.4.2.筋肉内
11.5.市場価値予測、流通チャネル別、2020~2034年
11.5.1.病院薬局
11.5.2.小売薬局
11.5.3.オンライン薬局
11.6.市場価値予測、国/小地域別、2020〜2034年
11.6.1.ドイツ
11.6.2.イギリス
11.6.3.フランス
11.6.4.イタリア
11.6.5.スペイン
11.6.6.その他のヨーロッパ
11.7.市場魅力度分析
11.7.1.薬剤クラス別
11.7.2.投与経路別
11.7.3.流通チャネル別
11.7.4.国・地域別
12.アジア太平洋地域の糖尿病非インスリン治療薬市場の分析と予測
12.1.はじめに
12.2.主な調査結果
12.3.2020年~2034年の薬剤クラス別市場価値予測
12.3.1.ビグアナイド薬
12.3.2.スルホニル尿素
12.3.3.チアゾリジン系薬剤
12.3.4.α-グルコシダーゼ阻害薬
12.3.5.DPP-4阻害薬
12.3.6.GLP-1アナログ製剤
12.3.7.ナトリウム-グルコース共輸送体-2(SGLT2)阻害薬
12.4.市場価値予測、投与経路別、2020~2034年
12.4.1.経口剤
12.4.2.筋肉内
12.5.市場価値予測、流通チャネル別、2020~2034年
12.5.1.病院薬局
12.5.2.小売薬局
12.5.3.オンライン薬局
12.6.市場価値予測、国/小地域別、2020〜2034年
12.6.1.中国
12.6.2.日本
12.6.3.インド
12.6.4.オーストラリア&ニュージーランド
12.6.5.その他のアジア太平洋地域
12.7.市場魅力度分析
12.7.1.薬剤クラス別
12.7.2.投与経路別
12.7.3.流通チャネル別
12.7.4.国・地域別
13.ラテンアメリカの非インスリン糖尿病治療薬市場の分析と予測
13.1.はじめに
13.2.主な調査結果
13.3.2020年~2034年の薬剤クラス別市場価値予測
13.3.1.ビグアナイド薬
13.3.2.スルホニル尿素
13.3.3.チアゾリジン系薬剤
13.3.4.α-グルコシダーゼ阻害薬
13.3.5.DPP-4阻害薬
13.3.6.GLP-1アナログ
13.3.7.ナトリウム-グルコース共輸送体-2(SGLT2)阻害薬
13.4.市場価値予測、投与経路別、2020~2034年
13.4.1.経口剤
13.4.2.筋肉内
13.5.市場価値予測、流通チャネル別、2020~2034年
13.5.1.病院薬局
13.5.2.小売薬局
13.5.3.オンライン薬局
13.6.市場価値予測、国/小地域別、2020〜2034年
13.6.1.ブラジル
13.6.2.メキシコ
13.6.3.その他のラテンアメリカ
13.7.市場魅力度分析
13.7.1.薬剤クラス別
13.7.2.投与経路別
13.7.3.流通チャネル別
13.7.4.国・地域別
14.中東・アフリカ糖尿病非インスリン治療薬市場の分析と予測
14.1.はじめに
14.2.主な調査結果
14.3.2020年~2034年の薬剤クラス別市場価値予測
14.3.1.ビグアナイド薬
14.3.2.スルホニル尿素
14.3.3.チアゾリジン系薬剤
14.3.4.α-グルコシダーゼ阻害薬
14.3.5.DPP-4阻害薬
14.3.6.GLP-1アナログ
14.3.7.ナトリウム-グルコース共輸送体-2(SGLT2)阻害薬
14.4.市場価値予測、投与経路別、2020~2034年
14.4.1.経口剤
14.4.2.筋肉内
14.5.市場価値予測、流通チャネル別、2020~2034年
14.5.1.病院薬局
14.5.2.小売薬局
14.5.3.オンライン薬局
14.6.市場価値予測、国/小地域別、2020〜2034年
14.6.1.GCC諸国
14.6.2.南アフリカ
14.6.3.その他の中東・アフリカ
14.7.市場魅力度分析
14.7.1.薬剤クラス別
14.7.2.投与経路別
14.7.3.流通チャネル別
14.7.4.国・地域別
15.競合状況
15.1.市場プレイヤー - 競争マトリックス(企業階層別・企業規模別)
15.2.企業別市場シェア分析(2023年)
15.3.企業プロフィール
15.3.1.GSK plc
15.3.1.1.会社概要
15.3.1.2.製品ポートフォリオ
15.3.1.3.SWOT分析
15.3.1.4.財務概要
15.3.1.5.戦略的概要
15.3.2.イーライリリー・アンド・カンパニー
15.3.2.1.会社概要
15.3.2.2.製品ポートフォリオ
15.3.2.3.SWOT分析
15.3.2.4.財務概要
15.3.2.5.戦略的概要
15.3.3.住友製薬
15.3.3.1.会社概要
15.3.3.2.製品ポートフォリオ
15.3.3.3.SWOT分析
15.3.3.4.財務概要
15.3.3.5.戦略的概要
15.3.4.インタルシア・セラピューティクス
15.3.4.1.会社概要
15.3.4.2.製品ポートフォリオ
15.3.4.3.SWOT分析
15.3.4.4.財務概要
15.3.4.5.戦略的概要
15.3.5.セルヴィエ・ラボラトリーズ
15.3.5.1.会社概要
15.3.5.2.製品ポートフォリオ
15.3.5.3.SWOT分析
15.3.5.4.財務概要
15.3.5.5.戦略的概要
15.3.6.ファイザー
15.3.6.1.会社概要
15.3.6.2.製品ポートフォリオ
15.3.6.3.SWOT分析
15.3.6.4.財務概要
15.3.6.5.戦略的概要
15.3.7.メルク・アンド・カンパニー・インク
15.3.7.1.会社概要
15.3.7.2.製品ポートフォリオ
15.3.7.3.SWOT分析
15.3.7.4.財務概要
15.3.7.5.戦略的概要
15.3.8.東亜製薬株式会社
15.3.8.1.会社概要
15.3.8.2.製品ポートフォリオ
15.3.8.3.SWOT分析
15.3.8.4.財務概要
15.3.8.5.戦略的概要
15.3.9.Luye Pharmaグループ
15.3.9.1.会社概要
15.3.9.2.製品ポートフォリオ
15.3.9.3.SWOT分析
15.3.9.4.財務概要
15.3.9.5.戦略的概要
15.3.10.ユーロファーマ・ラボラトリーズSA
15.3.10.1.会社概要
15.3.10.2.製品ポートフォリオ
15.3.10.3.SWOT分析
15.3.10.4.財務概要
15.3.10.5.戦略的概要

 

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Summary

Non-insulin Therapies for Diabetes Market – Scope of Report
TMR’s report on the global non-insulin therapies for diabetes market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the global non-insulin therapies for diabetes market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global non-insulin therapies for diabetes market from 2024 to 2034.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the non-insulin therapies for diabetes market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global non-insulin therapies for diabetes market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global non-insulin therapies for diabetes market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global non-insulin therapies for diabetes market.

The report delves into the competitive landscape of the global non-insulin therapies for diabetes market. Key players operating in the global non-insulin therapies for diabetes market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global non-insulin therapies for diabetes market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global non-insulin therapies for diabetes Market Report
• What is the sales/revenue generated by non-insulin therapies for diabetes across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global non-insulin therapies for diabetes market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2034?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Non-insulin Therapies for Diabetes Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global non-insulin therapies for diabetes market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global non-insulin therapies for diabetes market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global non-insulin therapies for diabetes market.



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Table of Contents

1. Preface
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions and Research Methodology
3. Executive Summary: Non-insulin Therapies for Diabetes Market
4. Market Overview
4.1. Introduction
4.1.1. Product Definition
4.1.2. Industry Evolution/Developments
4.2. Overview
4.3. Market Dynamics
4.3.1. Drivers
4.3.2. Restraints
4.3.3. Opportunities
4.4. Non-insulin Therapies for Diabetes Market Analysis and Forecast, 2020-2034
5. Key Insights
5.1. Pipeline Analysis
5.2. Key Product /Brand Analysis
5.3. Key Mergers & Acquisitions
5.4. COVID-19 Pandemic Impact on Industry
6. Global Non-insulin Therapies for Diabetes Market Analysis and Forecast, by Drug Class
6.1. Introduction & Definition
6.2. Key Findings/Developments
6.3. Market Value Forecast, by Drug Class, 2020-2034
6.3.1. Biguanides
6.3.2. Sulfonylureas
6.3.3. Thiazolidinediones
6.3.4. Alpha-Glucosidase Inhibitors
6.3.5. DPP-4 Inhibitors
6.3.6. GLP-1 Analogs
6.3.7. Sodium-glucose co-transporter-2 (SGLT2) Inhibitors
6.4. Market Attractiveness Analysis, by Drug Class
7. Global Non-insulin Therapies for Diabetes Market Analysis and Forecast, by Route of Administration
7.1. Introduction & Definition
7.2. Key Findings/Developments
7.3. Market Value Forecast, by Route of Administration, 2020-2034
7.3.1. Oral
7.3.2. Intramuscular
7.4. Market Attractiveness Analysis, by Route of Administration
8. Global Non-insulin Therapies for Diabetes Market Analysis and Forecast, by Distribution Channel
8.1. Introduction & Definition
8.2. Key Findings/Developments
8.3. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2020-2034
8.3.1. Hospital Pharmacy
8.3.2. Retail Pharmacy
8.3.3. Online Pharmacy
8.4. Market Attractiveness Analysis, by Distribution Channel
9. Global Non-insulin Therapies for Diabetes Market Analysis and Forecast, by Region
9.1. Key Findings
9.2. Market Value Forecast, by Region, 2020-2034
9.2.1. North America
9.2.2. Europe
9.2.3. Asia Pacific
9.2.4. Latin America
9.2.5. Middle East & Africa
9.3. Market Attractiveness Analysis, by Region
10. North America Non-insulin Therapies for Diabetes Market Analysis and Forecast
10.1. Introduction
10.2. Key Findings
10.3. Market Value Forecast, by Drug Class, 2020-2034
10.3.1. Biguanides
10.3.2. Sulfonylureas
10.3.3. Thiazolidinediones
10.3.4. Alpha-Glucosidase Inhibitors
10.3.5. DPP-4 Inhibitors
10.3.6. GLP-1 Analogs
10.3.7. Sodium-glucose co-transporter-2 (SGLT2) Inhibitors
10.4. Market Value Forecast, by Route of Administration, 2020-2034
10.4.1. Oral
10.4.2. Intramuscular
10.5. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2020-2034
10.5.1. Hospital Pharmacy
10.5.2. Retail Pharmacy
10.5.3. Online Pharmacy
10.6. Market Value Forecast, by Country, 2020-2034
10.6.1. U.S.
10.6.2. Canada
10.7. Market Attractiveness Analysis
10.7.1. By Drug Class
10.7.2. By Route of Administration
10.7.3. By Distribution Channel
10.7.4. By Country
11. Europe Non-insulin Therapies for Diabetes Market Analysis and Forecast
11.1. Introduction
11.2. Key Findings
11.3. Market Value Forecast, by Drug Class, 2020-2034
11.3.1. Biguanides
11.3.2. Sulfonylureas
11.3.3. Thiazolidinediones
11.3.4. Alpha-Glucosidase Inhibitors
11.3.5. DPP-4 Inhibitors
11.3.6. GLP-1 Analogs
11.3.7. Sodium-glucose co-transporter-2 (SGLT2) Inhibitors
11.4. Market Value Forecast, by Route of Administration, 2020-2034
11.4.1. Oral
11.4.2. Intramuscular
11.5. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2020-2034
11.5.1. Hospital Pharmacy
11.5.2. Retail Pharmacy
11.5.3. Online Pharmacy
11.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2020-2034
11.6.1. Germany
11.6.2. U.K.
11.6.3. France
11.6.4. Italy
11.6.5. Spain
11.6.6. Rest of Europe
11.7. Market Attractiveness Analysis
11.7.1. By Drug Class
11.7.2. By Route of Administration
11.7.3. By Distribution Channel
11.7.4. By Country/Sub-region
12. Asia Pacific Non-insulin Therapies for Diabetes Market Analysis and Forecast
12.1. Introduction
12.2. Key Findings
12.3. Market Value Forecast, by Drug Class, 2020-2034
12.3.1. Biguanides
12.3.2. Sulfonylureas
12.3.3. Thiazolidinediones
12.3.4. Alpha-Glucosidase Inhibitors
12.3.5. DPP-4 Inhibitors
12.3.6. GLP-1 Analogs
12.3.7. Sodium-glucose co-transporter-2 (SGLT2) Inhibitors
12.4. Market Value Forecast, by Route of Administration, 2020-2034
12.4.1. Oral
12.4.2. Intramuscular
12.5. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2020-2034
12.5.1. Hospital Pharmacy
12.5.2. Retail Pharmacy
12.5.3. Online Pharmacy
12.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2020-2034
12.6.1. China
12.6.2. Japan
12.6.3. India
12.6.4. Australia & New Zealand
12.6.5. Rest of Asia Pacific
12.7. Market Attractiveness Analysis
12.7.1. By Drug Class
12.7.2. By Route of Administration
12.7.3. By Distribution Channel
12.7.4. By Country/Sub-region
13. Latin America Non-insulin Therapies for Diabetes Market Analysis and Forecast
13.1. Introduction
13.2. Key Findings
13.3. Market Value Forecast, by Drug Class, 2020-2034
13.3.1. Biguanides
13.3.2. Sulfonylureas
13.3.3. Thiazolidinediones
13.3.4. Alpha-Glucosidase Inhibitors
13.3.5. DPP-4 Inhibitors
13.3.6. GLP-1 Analogs
13.3.7. Sodium-glucose co-transporter-2 (SGLT2) Inhibitors
13.4. Market Value Forecast, by Route of Administration, 2020-2034
13.4.1. Oral
13.4.2. Intramuscular
13.5. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2020-2034
13.5.1. Hospital Pharmacy
13.5.2. Retail Pharmacy
13.5.3. Online Pharmacy
13.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2020-2034
13.6.1. Brazil
13.6.2. Mexico
13.6.3. Rest of Latin America
13.7. Market Attractiveness Analysis
13.7.1. By Drug Class
13.7.2. By Route of Administration
13.7.3. By Distribution Channel
13.7.4. By Country/Sub-region
14. Middle East & Africa Non-insulin Therapies for Diabetes Market Analysis and Forecast
14.1. Introduction
14.2. Key Findings
14.3. Market Value Forecast, by Drug Class, 2020-2034
14.3.1. Biguanides
14.3.2. Sulfonylureas
14.3.3. Thiazolidinediones
14.3.4. Alpha-Glucosidase Inhibitors
14.3.5. DPP-4 Inhibitors
14.3.6. GLP-1 Analogs
14.3.7. Sodium-glucose co-transporter-2 (SGLT2) Inhibitors
14.4. Market Value Forecast, by Route of Administration, 2020-2034
14.4.1. Oral
14.4.2. Intramuscular
14.5. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2020-2034
14.5.1. Hospital Pharmacy
14.5.2. Retail Pharmacy
14.5.3. Online Pharmacy
14.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2020-2034
14.6.1. GCC Countries
14.6.2. South Africa
14.6.3. Rest of Middle East & Africa
14.7. Market Attractiveness Analysis
14.7.1. By Drug Class
14.7.2. By Route of Administration
14.7.3. By Distribution Channel
14.7.4. By Country/Sub-region
15. Competition Landscape
15.1. Market Player - Competitive Matrix (by Tier and Size of Companies)
15.2. Market Share Analysis, by Company (2023)
15.3. Company Profiles
15.3.1. GSK plc
15.3.1.1. Company Overview
15.3.1.2. Product Portfolio
15.3.1.3. SWOT Analysis
15.3.1.4. Financial Overview
15.3.1.5. Strategic Overview
15.3.2. Eli Lilly and Company
15.3.2.1. Company Overview
15.3.2.2. Product Portfolio
15.3.2.3. SWOT Analysis
15.3.2.4. Financial Overview
15.3.2.5. Strategic Overview
15.3.3. Sumitomo Pharma
15.3.3.1. Company Overview
15.3.3.2. Product Portfolio
15.3.3.3. SWOT Analysis
15.3.3.4. Financial Overview
15.3.3.5. Strategic Overview
15.3.4. Intarcia Therapeutics
15.3.4.1. Company Overview
15.3.4.2. Product Portfolio
15.3.4.3. SWOT Analysis
15.3.4.4. Financial Overview
15.3.4.5. Strategic Overview
15.3.5. Servier Laboratories
15.3.5.1. Company Overview
15.3.5.2. Product Portfolio
15.3.5.3. SWOT Analysis
15.3.5.4. Financial Overview
15.3.5.5. Strategic Overview
15.3.6. Pfizer Inc.
15.3.6.1. Company Overview
15.3.6.2. Product Portfolio
15.3.6.3. SWOT Analysis
15.3.6.4. Financial Overview
15.3.6.5. Strategic Overview
15.3.7. Merck & Co., Inc.
15.3.7.1. Company Overview
15.3.7.2. Product Portfolio
15.3.7.3. SWOT Analysis
15.3.7.4. Financial Overview
15.3.7.5. Strategic Overview
15.3.8. Dong-A Pharmaceutical Co., Ltd.
15.3.8.1. Company Overview
15.3.8.2. Product Portfolio
15.3.8.3. SWOT Analysis
15.3.8.4. Financial Overview
15.3.8.5. Strategic Overview
15.3.9. Luye Pharma Group
15.3.9.1. Company Overview
15.3.9.2. Product Portfolio
15.3.9.3. SWOT Analysis
15.3.9.4. Financial Overview
15.3.9.5. Strategic Overview
15.3.10. Eurofarma Laboratories SA
15.3.10.1. Company Overview
15.3.10.2. Product Portfolio
15.3.10.3. SWOT Analysis
15.3.10.4. Financial Overview
15.3.10.5. Strategic Overview

 

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