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経口固形製剤市場(剤形:錠剤、カプセル剤、粉末剤、ロゼンジ&パスティル、グミ、薬物放出メカニズム:即時放出、遅延放出、放出制御薬物放出メカニズム:即時放出、遅延放出、放出制御) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年


Oral Solid Dosage Pharmaceutical Formulation Market (Dosage Form: Tablets, Capsules, Powders, Lozenges & Pastilles, and Gummies; and Drug Release Mechanism: Immediate Release, Delayed Release, and Controlled Release) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034

経口固形剤製剤市場 - レポートの範囲 TMRの調査レポート「経口固形剤医薬製剤の世界市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年7月15日 US$5,795
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サマリー

経口固形剤製剤市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「経口固形剤医薬製剤の世界市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会についても調査しています。2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの世界の経口固形製剤医薬品製剤市場の収益を提供しています。また、2024年から2034年までの世界の経口固形剤医薬品製剤市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照し、経口固形製剤医薬品製剤市場を理解しました。

二次調査には、インターネット情報源、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストはトップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界の経口固形製剤市場の様々な属性を調査した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、世界の経口固形剤医薬品製剤市場における競争ダイナミクスの変化にも光を当てています。これらは、既存の市場プレイヤーだけでなく、世界の経口固形剤医薬品製剤市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

本レポートでは、世界の経口固形剤医薬品製剤市場の競争環境について掘り下げています。世界の経口固形剤医薬品製剤市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている世界の経口固形製剤市場におけるプレイヤーの属性である。

経口固形製剤の世界市場レポートが回答した主要な質問
- 予測期間中の全地域における経口固形製剤の売上高/売上収益は?
- 世界の経口固形製剤医薬品市場における機会は何か?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

経口固形製剤市場 - 調査目的と調査アプローチ
経口固形剤製剤の世界市場に関する包括的なレポートは、まず概要から始め、次に調査範囲と目的について説明します。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳しく解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

当レポートでは、世界の経口固形製剤市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析しています。各基準における主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界の経口固形剤医薬品製剤市場への投資について、情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。

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目次

1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件と調査方法
3.エグゼクティブサマリー:経口固形製剤市場
4.市場概要
4.1.序論
4.1.1.製品の定義
4.1.2.業界の進化/発展
4.2.概要
4.3.市場ダイナミクス
4.3.1.促進要因
4.3.2.阻害要因
4.3.3.機会
4.4.経口固形製剤市場の分析と予測、2020-2034年
5.主な洞察
5.1.パイプライン分析
5.2.主要製品・ブランド分析
5.3.主要M&A
5.4.COVID-19パンデミックの業界への影響
6.経口固形製剤の世界市場分析と予測、剤形別
6.1.序論と定義
6.2.主な調査結果/動向
6.3.2020~2034年、剤形別市場価値予測
6.3.1.錠剤
6.3.1.1.従来型/即時放出型
6.3.1.2.改良型リリース
6.3.1.3.チュアブル錠
6.3.1.4.発泡性錠剤
6.3.2.カプセル剤
6.3.2.1.硬ゼラチンカプセル
6.3.2.2.ソフトゼラチンカプセル
6.3.3.粉末
6.3.4.トローチとパスティーユ
6.3.5.グミ
6.4.剤形別市場魅力度分析
7.経口固形製剤の世界市場分析と予測:薬物放出メカニズム別
7.1.序論と定義
7.2.主な調査結果/動向
7.3.2020~2034年薬物放出メカニズム別市場価値予測
7.3.1.即時放出
7.3.2.遅延放出
7.3.3.コントロールリリース
7.4.薬物放出メカニズム別市場魅力度分析
8.経口固形製剤の世界市場分析と予測:流通チャネル別
8.1.序論と定義
8.2.主な調査結果/動向
8.3.市場価値予測、流通チャネル別、2020~2034年
8.3.1.病院薬局
8.3.2.小売薬局
8.3.3.オンライン薬局
8.4.市場魅力度分析(流通チャネル別
9.経口固形製剤の世界市場分析と予測、地域別
9.1.主な調査結果
9.2.2020〜2034年地域別市場価値予測
9.2.1.北米
9.2.2.欧州
9.2.3.アジア太平洋
9.2.4.ラテンアメリカ
9.2.5.中東・アフリカ
9.3.市場魅力度分析(地域別
10.北米の経口固形製剤市場の分析と予測
10.1.序論
10.2.主な調査結果
10.3.2020~2034年、剤形別市場価値予測
10.3.1.錠剤
10.3.1.1.従来型/即時放出型
10.3.1.2.改良型リリース
10.3.1.3.チュアブル錠
10.3.1.4.発泡性錠剤
10.3.2.カプセル剤
10.3.2.1.硬ゼラチンカプセル
10.3.2.2.ソフトゼラチンカプセル
10.3.3.粉末
10.3.4.トローチとパスティーユ
10.3.5.グミ
10.4.2020〜2034年薬物放出メカニズム別市場価値予測
10.4.1.即時放出
10.4.2.遅延放出
10.4.3.コントロールリリース
10.5.市場価値予測、流通チャネル別、2020~2034年
10.5.1.病院薬局
10.5.2.小売薬局
10.5.3.オンライン薬局
10.6.市場価値予測、国別、2020〜2034年
10.6.1.米国
10.6.2.カナダ
10.7.市場魅力度分析
10.7.1.剤形別
10.7.2.薬物放出メカニズム別
10.7.3.流通チャネル別
10.7.4.国別
11.欧州の経口固形製剤市場の分析と予測
11.1.はじめに
11.2.主な調査結果
11.3.2020~2034年、剤形別市場価値予測
11.3.1.錠剤
11.3.1.1.従来型/即時放出型
11.3.1.2.改良型リリース
11.3.1.3.チュアブル錠
11.3.1.4.発泡性錠剤
11.3.2.カプセル剤
11.3.2.1.硬ゼラチンカプセル
11.3.2.2.ソフトゼラチンカプセル
11.3.3.粉末
11.3.4.トローチとパスティーユ
11.3.5.グミ
11.4.2020〜2034年薬物放出メカニズム別市場価値予測
11.4.1.即時放出
11.4.2.遅延放出
11.4.3.コントロールリリース
11.5.市場価値予測、流通チャネル別、2020~2034年
11.5.1.病院薬局
11.5.2.小売薬局
11.5.3.オンライン薬局
11.6.市場価値予測、国/小地域別、2020〜2034年
11.6.1.ドイツ
11.6.2.イギリス
11.6.3.フランス
11.6.4.イタリア
11.6.5.スペイン
11.6.6.その他のヨーロッパ
11.7.市場魅力度分析
11.7.1.剤形別
11.7.2.薬物放出メカニズム別
11.7.3.流通チャネル別
11.7.4.国・地域別
12.アジア太平洋地域の経口固形製剤市場の分析と予測
12.1.はじめに
12.2.主な調査結果
12.3.2020~2034年、剤形別市場価値予測
12.3.1.錠剤
12.3.1.1.従来型/即時放出型
12.3.1.2.改良型リリース
12.3.1.3.チュアブル錠
12.3.1.4.発泡性錠剤
12.3.2.カプセル剤
12.3.2.1.硬ゼラチンカプセル
12.3.2.2.ソフトゼラチンカプセル
12.3.3.粉末
12.3.4.トローチとパスティーユ
12.3.5.グミ
12.4.2020〜2034年薬物放出メカニズム別市場価値予測
12.4.1.即時放出
12.4.2.遅延放出
12.4.3.コントロールリリース
12.5.市場価値予測、流通チャネル別、2020~2034年
12.5.1.病院薬局
12.5.2.小売薬局
12.5.3.オンライン薬局
12.6.市場価値予測、国/小地域別、2020〜2034年
12.6.1.中国
12.6.2.日本
12.6.3.インド
12.6.4.オーストラリア&ニュージーランド
12.6.5.その他のアジア太平洋地域
12.7.市場魅力度分析
12.7.1.剤形別
12.7.2.薬物放出メカニズム別
12.7.3.流通チャネル別
12.7.4.国・地域別
13.ラテンアメリカの経口固形製剤市場の分析と予測
13.1.はじめに
13.2.主な調査結果
13.3.2020~2034年、剤形別市場価値予測
13.3.1.錠剤
13.3.1.1.従来型/即時放出型
13.3.1.2.改良型リリース
13.3.1.3.チュアブル錠
13.3.1.4.発泡性錠剤
13.3.2.カプセル剤
13.3.2.1.硬ゼラチンカプセル
13.3.2.2.ソフトゼラチンカプセル
13.3.3.粉末
13.3.4.トローチとパスティーユ
13.3.5.グミ
13.4.2020〜2034年薬物放出メカニズム別市場価値予測
13.4.1.即時放出
13.4.2.遅延放出
13.4.3.コントロールリリース
13.5.市場価値予測、流通チャネル別、2020~2034年
13.5.1.病院薬局
13.5.2.小売薬局
13.5.3.オンライン薬局
13.6.市場価値予測、国/小地域別、2020〜2034年
13.6.1.ブラジル
13.6.2.メキシコ
13.6.3.その他のラテンアメリカ
13.7.市場魅力度分析
13.7.1.剤形別
13.7.2.薬物放出メカニズム別
13.7.3.流通チャネル別
13.7.4.国・地域別
14.中東・アフリカの経口固形製剤市場の分析と予測
14.1.序論
14.2.主な調査結果
14.3.2020~2034年、剤形別市場価値予測
14.3.1.錠剤
14.3.1.1.従来型/即時放出型
14.3.1.2.改良型リリース
14.3.1.3.チュアブル錠
14.3.1.4.発泡性錠剤
14.3.2.カプセル剤
14.3.2.1.硬ゼラチンカプセル
14.3.2.2.ソフトゼラチンカプセル
14.3.3.粉末
14.3.4.トローチとパスティーユ
14.3.5.グミ
14.4.2020〜2034年薬物放出メカニズム別市場価値予測
14.4.1.即時放出
14.4.2.遅延放出
14.4.3.コントロールリリース
14.5.市場価値予測、流通チャネル別、2020~2034年
14.5.1.病院薬局
14.5.2.小売薬局
14.5.3.オンライン薬局
14.6.市場価値予測、国/小地域別、2020〜2034年
14.6.1.GCC諸国
14.6.2.南アフリカ
14.6.3.その他の中東・アフリカ
14.7.市場魅力度分析
14.7.1.剤形別
14.7.2.薬物放出メカニズム別
14.7.3.流通チャネル別
14.7.4.国・地域別
15.競合状況
15.1.市場プレイヤー - 競争マトリックス(企業階層別・企業規模別)
15.2.企業別市場シェア分析(2023年)
15.3.企業プロフィール
15.3.1.アストラゼネカ
15.3.1.1.会社概要
15.3.1.2.製品ポートフォリオ
15.3.1.3.SWOT分析
15.3.1.4.財務概要
15.3.1.5.戦略的概要
15.3.2.ブリストル・マイヤーズ スクイブ社
15.3.2.1.会社概要
15.3.2.2.製品ポートフォリオ
15.3.2.3.SWOT分析
15.3.2.4.財務概要
15.3.2.5.戦略的概要
15.3.3.イーライリリー・アンド・カンパニー
15.3.3.1.会社概要
15.3.3.2.製品ポートフォリオ
15.3.3.3.SWOT分析
15.3.3.4.財務概要
15.3.3.5.戦略的概要
15.3.4.ギリアド・サイエンシズ
15.3.4.1.会社概要
15.3.4.2.製品ポートフォリオ
15.3.4.3.SWOT分析
15.3.4.4.財務概要
15.3.4.5.戦略的概要
15.3.5.Merck & Co.Inc.
15.3.5.1.会社概要
15.3.5.2.製品ポートフォリオ
15.3.5.3.SWOT分析
15.3.5.4.財務概要
15.3.5.5.戦略的概要
15.3.6.ノバルティスAG
15.3.6.1.会社概要
15.3.6.2.製品ポートフォリオ
15.3.6.3.SWOT分析
15.3.6.4.財務概要
15.3.6.5.戦略的概要
15.3.7.ファイザー
15.3.7.1.会社概要
15.3.7.2.製品ポートフォリオ
15.3.7.3.SWOT分析
15.3.7.4.財務概要
15.3.7.5.戦略的概要
15.3.8.アッヴィ社
15.3.8.1.会社概要
15.3.8.2.製品ポートフォリオ
15.3.8.3.SWOT分析
15.3.8.4.財務概要
15.3.8.5.戦略的概要
15.3.9.ベーリンガーインゲルハイムGmbH
15.3.9.1.会社概要
15.3.9.2.製品ポートフォリオ
15.3.9.3.SWOT分析
15.3.9.4.財務概要
15.3.9.5.戦略的概要
15.3.10.ホフマン・ラ・ロシュ社
15.3.10.1.会社概要
15.3.10.2.製品ポートフォリオ
15.3.10.3.SWOT分析
15.3.10.4.財務概要
15.3.10.5.戦略的概要
15.3.11.ジョンソン・エンド・ジョンソン
15.3.11.1.会社概要
15.3.11.2.製品ポートフォリオ
15.3.11.3.SWOT分析
15.3.11.4.財務概要
15.3.11.5.戦略的概要
15.3.12.バイオジェン社
15.3.12.1.会社概要
15.3.12.2.製品ポートフォリオ
15.3.12.3.SWOT分析
15.3.12.4.財務概要
15.3.12.5.戦略的概要
15.3.13.バイエル
15.3.13.1.会社概要
15.3.13.2.製品ポートフォリオ
15.3.13.3.SWOT分析
15.3.13.4.財務概要
15.3.13.5.戦略的概要
15.3.14.テバ・ファーマシューティカル・インダストリーズ社
15.3.14.1.会社概要
15.3.14.2.製品ポートフォリオ
15.3.14.3.SWOT分析
15.3.14.4.財務概要
15.3.14.5.戦略的概要
15.3.15.アムジェン社
15.3.15.1.会社概要
15.3.15.2.製品ポートフォリオ
15.3.15.3.SWOT分析
15.3.15.4.財務概要
15.3.15.5.戦略的概要
15.3.16.武田薬品工業
15.3.16.1.会社概要
15.3.16.2.製品ポートフォリオ
15.3.16.3.SWOT分析
15.3.16.4.財務概要
15.3.16.5.戦略的概要
15.3.17.大塚製薬
15.3.17.1.会社概要
15.3.17.2.製品ポートフォリオ
15.3.17.3.SWOT分析
15.3.17.4.財務概要
15.3.17.5.戦略的概要

 

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Summary

Oral Solid Dosage Pharmaceutical Formulation Market – Scope of Report
TMR’s report on the global oral solid dosage pharmaceutical formulation market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the global oral solid dosage pharmaceutical formulation market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global oral solid dosage pharmaceutical formulation market from 2024 to 2034.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the oral solid dosage pharmaceutical formulation market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global oral solid dosage pharmaceutical formulation market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global oral solid dosage pharmaceutical formulation market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global oral solid dosage pharmaceutical formulation market.

The report delves into the competitive landscape of the global oral solid dosage pharmaceutical formulation market. Key players operating in the global oral solid dosage pharmaceutical formulation market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global oral solid dosage pharmaceutical formulation market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global oral solid dosage pharmaceutical formulation Market Report
• What is the sales/revenue generated by oral solid dosage pharmaceutical formulation across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global oral solid dosage pharmaceutical formulation market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2034?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Oral Solid Dosage Pharmaceutical Formulation Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global oral solid dosage pharmaceutical formulation market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global oral solid dosage pharmaceutical formulation market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global oral solid dosage pharmaceutical formulation market.



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Table of Contents

1. Preface
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions and Research Methodology
3. Executive Summary: Oral Solid Dosage Pharmaceutical Formulation Market
4. Market Overview
4.1. Introduction
4.1.1. Product Definition
4.1.2. Industry Evolution/Developments
4.2. Overview
4.3. Market Dynamics
4.3.1. Drivers
4.3.2. Restraints
4.3.3. Opportunities
4.4. Oral Solid Dosage Pharmaceutical Formulation Market Analysis and Forecast, 2020-2034
5. Key Insights
5.1. Pipeline Analysis
5.2. Key Product /Brand Analysis
5.3. Key Mergers & Acquisitions
5.4. COVID-19 Pandemic Impact on Industry
6. Global Oral Solid Dosage Pharmaceutical Formulation Market Analysis and Forecast, by Dosage Form
6.1. Introduction & Definition
6.2. Key Findings/Developments
6.3. Market Value Forecast, by Dosage Form, 2020-2034
6.3.1. Tablets
6.3.1.1. Conventional/Immediate Release
6.3.1.2. Modified Release
6.3.1.3. Chewable Tablets
6.3.1.4. Effervescent Tablets
6.3.2. Capsules
6.3.2.1. Hard Gelatin Capsules
6.3.2.2. Soft Gelatin Capsules
6.3.3. Powders
6.3.4. Lozenges & Pastilles
6.3.5. Gummies
6.4. Market Attractiveness Analysis, by Dosage Form
7. Global Oral Solid Dosage Pharmaceutical Formulation Market Analysis and Forecast, by Drug Release Mechanism
7.1. Introduction & Definition
7.2. Key Findings/Developments
7.3. Market Value Forecast, by Drug Release Mechanism, 2020-2034
7.3.1. Immediate Release
7.3.2. Delayed Release
7.3.3. Controlled Release
7.4. Market Attractiveness Analysis, by Drug Release Mechanism
8. Global Oral Solid Dosage Pharmaceutical Formulation Market Analysis and Forecast, by Distribution Channel
8.1. Introduction & Definition
8.2. Key Findings/Developments
8.3. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2020-2034
8.3.1. Hospital Pharmacies
8.3.2. Retail Pharmacies
8.3.3. Online Pharmacies
8.4. Market Attractiveness Analysis, by Distribution Channel
9. Global Oral Solid Dosage Pharmaceutical Formulation Market Analysis and Forecast, by Region
9.1. Key Findings
9.2. Market Value Forecast, by Region, 2020-2034
9.2.1. North America
9.2.2. Europe
9.2.3. Asia Pacific
9.2.4. Latin America
9.2.5. Middle East & Africa
9.3. Market Attractiveness Analysis, by Region
10. North America Oral Solid Dosage Pharmaceutical Formulation Market Analysis and Forecast
10.1. Introduction
10.2. Key Findings
10.3. Market Value Forecast, by Dosage Form, 2020-2034
10.3.1. Tablets
10.3.1.1. Conventional/Immediate Release
10.3.1.2. Modified Release
10.3.1.3. Chewable Tablets
10.3.1.4. Effervescent Tablets
10.3.2. Capsules
10.3.2.1. Hard Gelatin Capsules
10.3.2.2. Soft Gelatin Capsules
10.3.3. Powders
10.3.4. Lozenges & Pastilles
10.3.5. Gummies
10.4. Market Value Forecast, by Drug Release Mechanism, 2020-2034
10.4.1. Immediate Release
10.4.2. Delayed Release
10.4.3. Controlled Release
10.5. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2020-2034
10.5.1. Hospital Pharmacies
10.5.2. Retail Pharmacies
10.5.3. Online Pharmacies
10.6. Market Value Forecast, by Country, 2020-2034
10.6.1. U.S.
10.6.2. Canada
10.7. Market Attractiveness Analysis
10.7.1. By Dosage Form
10.7.2. By Drug Release Mechanism
10.7.3. By Distribution Channel
10.7.4. By Country
11. Europe Oral Solid Dosage Pharmaceutical Formulation Market Analysis and Forecast
11.1. Introduction
11.2. Key Findings
11.3. Market Value Forecast, by Dosage Form, 2020-2034
11.3.1. Tablets
11.3.1.1. Conventional/Immediate Release
11.3.1.2. Modified Release
11.3.1.3. Chewable Tablets
11.3.1.4. Effervescent Tablets
11.3.2. Capsules
11.3.2.1. Hard Gelatin Capsules
11.3.2.2. Soft Gelatin Capsules
11.3.3. Powders
11.3.4. Lozenges & Pastilles
11.3.5. Gummies
11.4. Market Value Forecast, by Drug Release Mechanism, 2020-2034
11.4.1. Immediate Release
11.4.2. Delayed Release
11.4.3. Controlled Release
11.5. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2020-2034
11.5.1. Hospital Pharmacies
11.5.2. Retail Pharmacies
11.5.3. Online Pharmacies
11.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2020-2034
11.6.1. Germany
11.6.2. U.K.
11.6.3. France
11.6.4. Italy
11.6.5. Spain
11.6.6. Rest of Europe
11.7. Market Attractiveness Analysis
11.7.1. By Dosage Form
11.7.2. By Drug Release Mechanism
11.7.3. By Distribution Channel
11.7.4. By Country/Sub-region
12. Asia Pacific Oral Solid Dosage Pharmaceutical Formulation Market Analysis and Forecast
12.1. Introduction
12.2. Key Findings
12.3. Market Value Forecast, by Dosage Form, 2020-2034
12.3.1. Tablets
12.3.1.1. Conventional/Immediate Release
12.3.1.2. Modified Release
12.3.1.3. Chewable Tablets
12.3.1.4. Effervescent Tablets
12.3.2. Capsules
12.3.2.1. Hard Gelatin Capsules
12.3.2.2. Soft Gelatin Capsules
12.3.3. Powders
12.3.4. Lozenges & Pastilles
12.3.5. Gummies
12.4. Market Value Forecast, by Drug Release Mechanism, 2020-2034
12.4.1. Immediate Release
12.4.2. Delayed Release
12.4.3. Controlled Release
12.5. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2020-2034
12.5.1. Hospital Pharmacies
12.5.2. Retail Pharmacies
12.5.3. Online Pharmacies
12.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2020-2034
12.6.1. China
12.6.2. Japan
12.6.3. India
12.6.4. Australia & New Zealand
12.6.5. Rest of Asia Pacific
12.7. Market Attractiveness Analysis
12.7.1. By Dosage Form
12.7.2. By Drug Release Mechanism
12.7.3. By Distribution Channel
12.7.4. By Country/Sub-region
13. Latin America Oral Solid Dosage Pharmaceutical Formulation Market Analysis and Forecast
13.1. Introduction
13.2. Key Findings
13.3. Market Value Forecast, by Dosage Form, 2020-2034
13.3.1. Tablets
13.3.1.1. Conventional/Immediate Release
13.3.1.2. Modified Release
13.3.1.3. Chewable Tablets
13.3.1.4. Effervescent Tablets
13.3.2. Capsules
13.3.2.1. Hard Gelatin Capsules
13.3.2.2. Soft Gelatin Capsules
13.3.3. Powders
13.3.4. Lozenges & Pastilles
13.3.5. Gummies
13.4. Market Value Forecast, by Drug Release Mechanism, 2020-2034
13.4.1. Immediate Release
13.4.2. Delayed Release
13.4.3. Controlled Release
13.5. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2020-2034
13.5.1. Hospital Pharmacies
13.5.2. Retail Pharmacies
13.5.3. Online Pharmacies
13.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2020-2034
13.6.1. Brazil
13.6.2. Mexico
13.6.3. Rest of Latin America
13.7. Market Attractiveness Analysis
13.7.1. By Dosage Form
13.7.2. By Drug Release Mechanism
13.7.3. By Distribution Channel
13.7.4. By Country/Sub-region
14. Middle East & Africa Oral Solid Dosage Pharmaceutical Formulation Market Analysis and Forecast
14.1. Introduction
14.2. Key Findings
14.3. Market Value Forecast, by Dosage Form, 2020-2034
14.3.1. Tablets
14.3.1.1. Conventional/Immediate Release
14.3.1.2. Modified Release
14.3.1.3. Chewable Tablets
14.3.1.4. Effervescent Tablets
14.3.2. Capsules
14.3.2.1. Hard Gelatin Capsules
14.3.2.2. Soft Gelatin Capsules
14.3.3. Powders
14.3.4. Lozenges & Pastilles
14.3.5. Gummies
14.4. Market Value Forecast, by Drug Release Mechanism, 2020-2034
14.4.1. Immediate Release
14.4.2. Delayed Release
14.4.3. Controlled Release
14.5. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2020-2034
14.5.1. Hospital Pharmacies
14.5.2. Retail Pharmacies
14.5.3. Online Pharmacies
14.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2020-2034
14.6.1. GCC Countries
14.6.2. South Africa
14.6.3. Rest of Middle East & Africa
14.7. Market Attractiveness Analysis
14.7.1. By Dosage Form
14.7.2. By Drug Release Mechanism
14.7.3. By Distribution Channel
14.7.4. By Country/Sub-region
15. Competition Landscape
15.1. Market Player - Competitive Matrix (by Tier and Size of Companies)
15.2. Market Share Analysis, by Company (2023)
15.3. Company Profiles
15.3.1. AstraZeneca plc
15.3.1.1. Company Overview
15.3.1.2. Product Portfolio
15.3.1.3. SWOT Analysis
15.3.1.4. Financial Overview
15.3.1.5. Strategic Overview
15.3.2. Bristol-Myers Squibb Company
15.3.2.1. Company Overview
15.3.2.2. Product Portfolio
15.3.2.3. SWOT Analysis
15.3.2.4. Financial Overview
15.3.2.5. Strategic Overview
15.3.3. Eli Lilly and Company
15.3.3.1. Company Overview
15.3.3.2. Product Portfolio
15.3.3.3. SWOT Analysis
15.3.3.4. Financial Overview
15.3.3.5. Strategic Overview
15.3.4. Gilead Sciences, Inc.
15.3.4.1. Company Overview
15.3.4.2. Product Portfolio
15.3.4.3. SWOT Analysis
15.3.4.4. Financial Overview
15.3.4.5. Strategic Overview
15.3.5. Merck & Co. Inc.
15.3.5.1. Company Overview
15.3.5.2. Product Portfolio
15.3.5.3. SWOT Analysis
15.3.5.4. Financial Overview
15.3.5.5. Strategic Overview
15.3.6. Novartis AG
15.3.6.1. Company Overview
15.3.6.2. Product Portfolio
15.3.6.3. SWOT Analysis
15.3.6.4. Financial Overview
15.3.6.5. Strategic Overview
15.3.7. Pfizer Inc.
15.3.7.1. Company Overview
15.3.7.2. Product Portfolio
15.3.7.3. SWOT Analysis
15.3.7.4. Financial Overview
15.3.7.5. Strategic Overview
15.3.8. AbbVie Inc.
15.3.8.1. Company Overview
15.3.8.2. Product Portfolio
15.3.8.3. SWOT Analysis
15.3.8.4. Financial Overview
15.3.8.5. Strategic Overview
15.3.9. Boehringer Ingelheim GmbH
15.3.9.1. Company Overview
15.3.9.2. Product Portfolio
15.3.9.3. SWOT Analysis
15.3.9.4. Financial Overview
15.3.9.5. Strategic Overview
15.3.10. F. Hoffmann-La Roche Ltd.
15.3.10.1. Company Overview
15.3.10.2. Product Portfolio
15.3.10.3. SWOT Analysis
15.3.10.4. Financial Overview
15.3.10.5. Strategic Overview
15.3.11. Johnson & Johnson
15.3.11.1. Company Overview
15.3.11.2. Product Portfolio
15.3.11.3. SWOT Analysis
15.3.11.4. Financial Overview
15.3.11.5. Strategic Overview
15.3.12. Biogen Inc.
15.3.12.1. Company Overview
15.3.12.2. Product Portfolio
15.3.12.3. SWOT Analysis
15.3.12.4. Financial Overview
15.3.12.5. Strategic Overview
15.3.13. Bayer AG
15.3.13.1. Company Overview
15.3.13.2. Product Portfolio
15.3.13.3. SWOT Analysis
15.3.13.4. Financial Overview
15.3.13.5. Strategic Overview
15.3.14. Teva Pharmaceutical Industries Ltd.
15.3.14.1. Company Overview
15.3.14.2. Product Portfolio
15.3.14.3. SWOT Analysis
15.3.14.4. Financial Overview
15.3.14.5. Strategic Overview
15.3.15. Amgen Inc.
15.3.15.1. Company Overview
15.3.15.2. Product Portfolio
15.3.15.3. SWOT Analysis
15.3.15.4. Financial Overview
15.3.15.5. Strategic Overview
15.3.16. Takeda Pharmaceutical Company
15.3.16.1. Company Overview
15.3.16.2. Product Portfolio
15.3.16.3. SWOT Analysis
15.3.16.4. Financial Overview
15.3.16.5. Strategic Overview
15.3.17. Otsuka Pharmaceutical Co., Ltd.
15.3.17.1. Company Overview
15.3.17.2. Product Portfolio
15.3.17.3. SWOT Analysis
15.3.17.4. Financial Overview
15.3.17.5. Strategic Overview

 

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