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非ホジキンリンパ腫治療薬市場(治療療法:治療療法:化学療法、標的療法、免疫療法、その他;適応症:B細胞リンパ腫、T細胞リンパ腫治療療法:化学療法、標的療法、免疫療法、その他;適応症:B細胞リンパ腫、T細胞リンパ腫)-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年


Non-Hodgkins Lymphoma Therapeutics Market (Treatment Therapy: Chemotherapy, Targeted Therapy, Immunotherapy, and Others; and Indication Type: B-Cell Lymphomas and T-Cell Lymphomas) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034

非ホジキンリンパ腫治療薬市場 - レポートの範囲 TMRの調査レポート「世界の非ホジキンリンパ腫治療薬市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけで... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年7月11日 US$5,795
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サマリー

非ホジキンリンパ腫治療薬市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「世界の非ホジキンリンパ腫治療薬市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会についても調査しています。当レポートでは、2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの世界の非ホジキンリンパ腫治療薬市場の収益を提供します。また、2024年から2034年までの世界の非ホジキンリンパ腫治療薬市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、非ホジキンリンパ腫治療薬市場を理解するために、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照しました。

二次調査には、インターネット情報源、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれた。アナリストは、世界の非ホジキンリンパ腫治療薬市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用しました。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、世界の非ホジキンリンパ腫治療薬市場における競争原理の変化にも光を当てています。これらは、既存の市場プレイヤーだけでなく、世界の非ホジキンリンパ腫治療薬市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

当レポートでは、世界の非ホジキンリンパ腫治療薬市場の競争環境について掘り下げています。世界の非ホジキンリンパ腫治療薬市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートでプロファイリングされた世界の非ホジキンリンパ腫治療薬市場のプレイヤーの属性です。

世界の非ホジキンリンパ腫治療薬市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域における非ホジキンリンパ腫治療薬の売上高/収益は?
- 世界の非ホジキンリンパ腫治療薬市場における機会とは?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

非ホジキンリンパ腫治療薬市場 - 調査目的と調査アプローチ
世界の非ホジキンリンパ腫治療薬市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと販売業者、製品承認のための規制シナリオについて詳しく解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

当レポートでは、世界の非ホジキンリンパ腫治療薬市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析しています。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界の非ホジキンリンパ腫治療薬市場への投資について、情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。

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目次

1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件と調査方法
3.エグゼクティブサマリー:非ホジキンリンパ腫治療薬の世界市場
4.市場概要
4.1.はじめに
4.1.1.製品の定義
4.1.2.業界の進化/発展
4.2.概要
4.3.市場ダイナミクス
4.3.1.促進要因
4.3.2.阻害要因
4.3.3.機会
4.4.非ホジキンリンパ腫治療薬の世界市場分析と予測、2020-2034年
5.主要インサイト
5.1.パイプライン分析
5.2.主要製品/ブランド分析
5.3.主要M&A
5.4.COVID-19パンデミックの業界への影響
6.世界の非ホジキンリンパ腫治療薬市場の分析と予測(治療療法別
6.1.序論と定義
6.2.主な知見/開発
6.3.市場価値予測、治療療法別、2020~2034年
6.3.1.化学療法
6.3.2.標的療法
6.3.3.免疫療法
6.3.4.その他(放射線療法など)
6.4.市場の魅力(治療療法別
7.非ホジキンリンパ腫治療薬の世界市場:適応症タイプ別分析と予測
7.1.序論と定義
7.2.主な知見/開発
7.3.市場価値予測(適応症タイプ別、2020~2034年
7.3.1.B細胞リンパ腫
7.3.2.T細胞リンパ腫
7.4.市場の魅力、適応症タイプ別
8.非ホジキンリンパ腫治療薬の世界市場分析と予測:投与経路別
8.1.序論と定義
8.2.主な調査結果/進展
8.3.市場価値予測、投与経路別、2020~2034年
8.3.1.経口剤
8.3.2.非経口
8.4.市場の魅力(投与経路別
9.非ホジキンリンパ腫治療薬の世界市場分析と予測:エンドユーザー別
9.1.序論と定義
9.2.主な調査結果/進展
9.3.市場価値予測、エンドユーザー別、2020~2034年
9.3.1.病院薬局
9.3.2.小売薬局
9.3.3.オンライン薬局
9.4.市場の魅力(エンドユーザー別
10.非ホジキンリンパ腫治療薬の世界市場分析と予測(地域別
10.1.主な調査結果
10.2.市場価値予測、地域別、2020-2034年
10.2.1.北米
10.2.2.欧州
10.2.3.アジア太平洋
10.2.4.ラテンアメリカ
10.2.5.中東・アフリカ
10.3.市場の魅力(地域別
11.北米の非ホジキンリンパ腫治療薬市場の分析と予測
11.1.序論
11.1.1.主な調査結果
11.2.市場価値予測(治療療法別)、2020~2034年
11.2.1.化学療法
11.2.2.標的療法
11.2.3.免疫療法
11.2.4.その他(放射線療法など)
11.3.市場魅力度(治療療法別
11.4.市場金額予測:適応症タイプ別、2020~2034年
11.4.1.B細胞リンパ腫
11.4.2.T細胞リンパ腫
11.5.市場の魅力、適応症タイプ別
11.6.市場価値予測、投与経路別、2020〜2034年
11.6.1.経口
11.6.2.非経口
11.7.市場の魅力(投与経路別
11.8.市場価値予測、エンドユーザー別、2020~2034年
11.8.1.病院薬局
11.8.2.小売薬局
11.8.3.オンライン薬局
11.9.市場の魅力(エンドユーザー別
11.10.市場価値予測、国/小地域別、2020〜2034年
11.10.1.米国
11.10.2.カナダ
11.11.市場魅力度分析
11.11.1.治療療法別
11.11.2.適応症タイプ別
11.11.3.投与経路別
11.11.4.エンドユーザー別
11.11.5.国別
12.欧州の非ホジキンリンパ腫治療薬市場の分析と予測
12.1.はじめに
12.1.1.主な調査結果
12.2.市場価値予測(治療療法別)、2020~2034年
12.2.1.化学療法
12.2.2.標的療法
12.2.3.免疫療法
12.2.4.その他(放射線療法など)
12.3.市場魅力度(治療療法別
12.4.市場金額予測:適応症タイプ別、2020~2034年
12.4.1.B細胞リンパ腫
12.4.2.T細胞リンパ腫
12.5.市場の魅力、適応症タイプ別
12.6.市場価値予測、投与経路別、2020〜2034年
12.6.1.経口
12.6.2.非経口
12.7.市場の魅力(投与経路別
12.8.市場価値予測、エンドユーザー別、2020~2034年
12.8.1.病院薬局
12.8.2.小売薬局
12.8.3.オンライン薬局
12.9.市場の魅力(エンドユーザー別
12.10.市場価値予測、国/小地域別、2020〜2034年
12.10.1.ドイツ
12.10.2.英国
12.10.3.フランス
12.10.4.イタリア
12.10.5.スペイン
12.10.6.その他のヨーロッパ
12.11.市場魅力度分析
12.11.1.治療療法別
12.11.2.適応症タイプ別
12.11.3.投与経路別
12.11.4.エンドユーザー別
12.11.5.国/小地域別
13.アジア太平洋地域の非ホジキンリンパ腫治療薬市場の分析と予測
13.1.はじめに
13.1.1.主な調査結果
13.2.市場価値予測(治療療法別)、2020~2034年
13.2.1.化学療法
13.2.2.標的療法
13.2.3.免疫療法
13.2.4.その他(放射線療法など)
13.3.市場魅力度(治療療法別
13.4.市場金額予測:適応症タイプ別、2020~2034年
13.4.1.B細胞リンパ腫
13.4.2.T細胞リンパ腫
13.5.市場の魅力、適応症タイプ別
13.6.市場価値予測、投与経路別、2020〜2034年
13.6.1.経口
13.6.2.非経口
13.7.市場の魅力(投与経路別
13.8.市場価値予測、エンドユーザー別、2020~2034年
13.8.1.病院薬局
13.8.2.小売薬局
13.8.3.オンライン薬局
13.9.市場の魅力(エンドユーザー別
13.10.市場価値予測、国/小地域別、2020〜2034年
13.10.1.中国
13.10.2.日本
13.10.3.インド
13.10.4.オーストラリア&ニュージーランド
13.10.5.その他のアジア太平洋地域
13.11.市場魅力度分析
13.11.1.治療療法別
13.11.2.適応症タイプ別
13.11.3.投与経路別
13.11.4.エンドユーザー別
13.11.5.国/小地域別
14.ラテンアメリカの非ホジキンリンパ腫治療薬市場の分析と予測
14.1.はじめに
14.1.1.主な調査結果
14.2.市場価値予測(治療療法別)、2020~2034年
14.2.1.化学療法
14.2.2.標的療法
14.2.3.免疫療法
14.2.4.その他(放射線療法など)
14.3.市場魅力度(治療療法別
14.4.市場金額予測:適応症タイプ別、2020~2034年
14.4.1.B細胞リンパ腫
14.4.2.T細胞リンパ腫
14.5.市場の魅力、適応症タイプ別
14.6.市場価値予測、投与経路別、2020〜2034年
14.6.1.経口
14.6.2.非経口
14.7.市場の魅力(投与経路別
14.8.市場価値予測、エンドユーザー別、2020~2034年
14.8.1.病院薬局
14.8.2.小売薬局
14.8.3.オンライン薬局
14.9.市場の魅力(エンドユーザー別
14.10.市場価値予測、国/小地域別、2020〜2034年
14.10.1.ブラジル
14.10.2.メキシコ
14.10.3.その他のラテンアメリカ
14.11.市場魅力度分析
14.11.1.治療療法別
14.11.2.適応症タイプ別
14.11.3.投与経路別
14.11.4.エンドユーザー別
14.11.5.国/小地域別
15.中東・アフリカの非ホジキンリンパ腫治療薬市場の分析と予測
15.1.はじめに
15.1.1.主な調査結果
15.2.市場価値予測(治療療法別)、2020~2034年
15.2.1.化学療法
15.2.2.標的療法
15.2.3.免疫療法
15.2.4.その他(放射線療法など)
15.3.市場魅力度(治療療法別
15.4.市場金額予測:適応症タイプ別、2020~2034年
15.4.1.B細胞リンパ腫
15.4.2.T細胞リンパ腫
15.5.市場の魅力、適応症タイプ別
15.6.市場価値予測、投与経路別、2020〜2034年
15.6.1.経口
15.6.2.非経口
15.7.市場の魅力(投与経路別
15.8.市場価値予測、エンドユーザー別、2020~2034年
15.8.1.病院薬局
15.8.2.小売薬局
15.8.3.オンライン薬局
15.9.市場の魅力(エンドユーザー別
15.10.市場価値予測、国/小地域別、2020〜2034年
15.10.1.GCC諸国
15.10.2.南アフリカ
15.10.3.その他の中東・アフリカ
15.11.市場魅力度分析
15.11.1.治療療法別
15.11.2.適応症タイプ別
15.11.3.投与経路別
15.11.4.エンドユーザー別
15.11.5.国/小地域別
16.競争環境
16.1.市場プレイヤー - 競争マトリックス(企業階層別、企業規模別)
16.2.企業別市場シェア分析(2023年)
16.3.企業プロフィール
16.3.1.マイランN.V.
16.3.1.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.1.2.製品ポートフォリオ
16.3.1.3.財務概要
16.3.1.4.SWOT分析
16.3.1.5.戦略的概要
16.3.2.テバ・ファーマシューティカル・インダストリーズ社
16.3.2.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.2.2.製品ポートフォリオ
16.3.2.3.財務概要
16.3.2.4.SWOT分析
16.3.2.5.戦略的概要
16.3.3.サノフィS.A.
16.3.3.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.3.2.製品ポートフォリオ
16.3.3.3.財務概要
16.3.3.4.SWOT分析
16.3.3.5.戦略的概要
16.3.4.ファイザー
16.3.4.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.4.2.製品ポートフォリオ
16.3.4.3.財務概要
16.3.4.4.SWOT分析
16.3.4.5.戦略的概要
16.3.5.GSK plc
16.3.5.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.5.2.製品ポートフォリオ
16.3.5.3.財務概要
16.3.5.4.SWOT分析
16.3.5.5.戦略的概要
16.3.6.ノバルティスAG
16.3.6.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.6.2.製品ポートフォリオ
16.3.6.3.財務概要
16.3.6.4.SWOT分析
16.3.6.5.戦略的概要
16.3.7.バイエル
16.3.7.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.7.2.製品ポートフォリオ
16.3.7.3.財務概要
16.3.7.4.SWOT分析
16.3.7.5.戦略的概要
16.3.8.イーライリリー・アンド・カンパニー
16.3.8.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.8.2.製品ポートフォリオ
16.3.8.3.財務概要
16.3.8.4.SWOT分析
16.3.8.5.戦略的概要
16.3.9.メルク・アンド・カンパニー・インク
16.3.9.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.9.2.製品ポートフォリオ
16.3.9.3.財務概要
16.3.9.4.SWOT分析
16.3.9.5.戦略的概要
16.3.10.アッヴィ社
16.3.10.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.10.2.製品ポートフォリオ
16.3.10.3.財務概要
16.3.10.4.SWOT分析
16.3.10.5.戦略的概要
16.3.11.アストラゼネカ
16.3.11.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.11.2.製品ポートフォリオ
16.3.11.3.財務概要
16.3.11.4.SWOT分析
16.3.11.5.戦略的概要
16.3.12.ジョンソン・エンド・ジョンソン
16.3.12.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.12.2.製品ポートフォリオ
16.3.12.3.財務概要
16.3.12.4.SWOT分析
16.3.12.5.戦略的概要

 

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Summary

Non-Hodgkin’s Lymphoma Therapeutics Market – Scope of Report
TMR’s report on the global non-Hodgkin’s lymphoma therapeutics market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the global non-Hodgkin’s lymphoma therapeutics market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global non-Hodgkin’s lymphoma therapeutics market from 2024 to 2034.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the non-Hodgkin’s lymphoma therapeutics market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global non-Hodgkin’s lymphoma therapeutics market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global non-Hodgkin’s lymphoma therapeutics market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global non-Hodgkin’s lymphoma therapeutics market.

The report delves into the competitive landscape of the global non-Hodgkin’s lymphoma therapeutics market. Key players operating in the global non-Hodgkin’s lymphoma therapeutics market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global non-Hodgkin’s lymphoma therapeutics market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global non-Hodgkin’s lymphoma therapeutics Market Report
• What is the sales/revenue generated by non-Hodgkin’s lymphoma therapeutics across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global non-Hodgkin’s lymphoma therapeutics market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2034?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Non-Hodgkin’s Lymphoma Therapeutics Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global non-Hodgkin’s lymphoma therapeutics market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global non-Hodgkin’s lymphoma therapeutics market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global non-Hodgkin’s lymphoma therapeutics market.



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Table of Contents

1. Preface
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions and Research Methodology
3. Executive Summary: Global Non-Hodgkin’s Lymphoma Therapeutics Market
4. Market Overview
4.1. Introduction
4.1.1. Product Definition
4.1.2. Industry Evolution / Developments
4.2. Overview
4.3. Market Dynamics
4.3.1. Drivers
4.3.2. Restraints
4.3.3. Opportunities
4.4. Global Non-Hodgkin’s Lymphoma Therapeutics Market Analysis and Forecast, 2020-2034
5. Key Insights
5.1. Pipeline Analysis
5.2. Key Product/Brand Analysis
5.3. Key Mergers & Acquisitions
5.4. COVID-19 Pandemic Impact on Industry
6. Global Non-Hodgkin’s Lymphoma Therapeutics Market Analysis and Forecast, by Treatment Therapy
6.1. Introduction and Definitions
6.2. Key Findings/Developments
6.3. Market Value Forecast, by Treatment Therapy, 2020-2034
6.3.1. Chemotherapy
6.3.2. Targeted Therapy
6.3.3. Immunotherapy
6.3.4. Others (Radiation Therapy, etc.)
6.4. Market Attractiveness, by Treatment Therapy
7. Global Non-Hodgkin’s Lymphoma Therapeutics Market Analysis and Forecast, by Indication Type
7.1. Introduction and Definitions
7.2. Key Findings/Developments
7.3. Market Value Forecast, by Indication Type, 2020-2034
7.3.1. B-Cell Lymphomas
7.3.2. T-Cell Lymphomas
7.4. Market Attractiveness, by Indication Type
8. Global Non-Hodgkin’s Lymphoma Therapeutics Market Analysis and Forecast, by Route of Administration
8.1. Introduction and Definitions
8.2. Key Findings/Developments
8.3. Market Value Forecast, by Route of Administration, 2020-2034
8.3.1. Oral
8.3.2. Parenteral
8.4. Market Attractiveness, by Route of Administration
9. Global Non-Hodgkin’s Lymphoma Therapeutics Market Analysis and Forecast, by End-user
9.1. Introduction and Definitions
9.2. Key Findings/Developments
9.3. Market Value Forecast, by End-user, 2020-2034
9.3.1. Hospital Pharmacies
9.3.2. Retail Pharmacies
9.3.3. Online Pharmacies
9.4. Market Attractiveness, by End-user
10. Global Non-Hodgkin’s Lymphoma Therapeutics Market Analysis and Forecast, by Region
10.1. Key Findings
10.2. Market Value Forecast, by Region, 2020-2034
10.2.1. North America
10.2.2. Europe
10.2.3. Asia Pacific
10.2.4. Latin America
10.2.5. Middle East & Africa
10.3. Market Attractiveness, by Region
11. North America Non-Hodgkin’s Lymphoma Therapeutics Market Analysis and Forecast
11.1. Introduction
11.1.1. Key Findings
11.2. Market Value Forecast, by Treatment Therapy, 2020-2034
11.2.1. Chemotherapy
11.2.2. Targeted Therapy
11.2.3. Immunotherapy
11.2.4. Others (Radiation Therapy, etc.)
11.3. Market Attractiveness, by Treatment Therapy
11.4. Market Value Forecast, by Indication Type, 2020-2034
11.4.1. B-Cell Lymphomas
11.4.2. T-Cell Lymphomas
11.5. Market Attractiveness, by Indication Type
11.6. Market Value Forecast, by Route of Administration, 2020-2034
11.6.1. Oral
11.6.2. Parenteral
11.7. Market Attractiveness, by Route of Administration
11.8. Market Value Forecast, by End-user, 2020-2034
11.8.1. Hospital Pharmacies
11.8.2. Retail Pharmacies
11.8.3. Online Pharmacies
11.9. Market Attractiveness, by End-user
11.10. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2020-2034
11.10.1. U.S.
11.10.2. Canada
11.11. Market Attractiveness Analysis
11.11.1. By Treatment Therapy
11.11.2. By Indication Type
11.11.3. By Route of Administration
11.11.4. By End-user
11.11.5. By Country
12. Europe Non-Hodgkin’s Lymphoma Therapeutics Market Analysis and Forecast
12.1. Introduction
12.1.1. Key Findings
12.2. Market Value Forecast, by Treatment Therapy, 2020-2034
12.2.1. Chemotherapy
12.2.2. Targeted Therapy
12.2.3. Immunotherapy
12.2.4. Others (Radiation Therapy, etc.)
12.3. Market Attractiveness, by Treatment Therapy
12.4. Market Value Forecast, by Indication Type, 2020-2034
12.4.1. B-Cell Lymphomas
12.4.2. T-Cell Lymphomas
12.5. Market Attractiveness, by Indication Type
12.6. Market Value Forecast, by Route of Administration, 2020-2034
12.6.1. Oral
12.6.2. Parenteral
12.7. Market Attractiveness, by Route of Administration
12.8. Market Value Forecast, by End-user, 2020-2034
12.8.1. Hospital Pharmacies
12.8.2. Retail Pharmacies
12.8.3. Online Pharmacies
12.9. Market Attractiveness, by End-user
12.10. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2020-2034
12.10.1. Germany
12.10.2. U.K.
12.10.3. France
12.10.4. Italy
12.10.5. Spain
12.10.6. Rest of Europe
12.11. Market Attractiveness Analysis
12.11.1. By Treatment Therapy
12.11.2. By Indication Type
12.11.3. By Route of Administration
12.11.4. By End-user
12.11.5. By Country/Sub-region
13. Asia Pacific Non-Hodgkin’s Lymphoma Therapeutics Market Analysis and Forecast
13.1. Introduction
13.1.1. Key Findings
13.2. Market Value Forecast, by Treatment Therapy, 2020-2034
13.2.1. Chemotherapy
13.2.2. Targeted Therapy
13.2.3. Immunotherapy
13.2.4. Others (Radiation Therapy, etc.)
13.3. Market Attractiveness, by Treatment Therapy
13.4. Market Value Forecast, by Indication Type, 2020-2034
13.4.1. B-Cell Lymphomas
13.4.2. T-Cell Lymphomas
13.5. Market Attractiveness, by Indication Type
13.6. Market Value Forecast, by Route of Administration, 2020-2034
13.6.1. Oral
13.6.2. Parenteral
13.7. Market Attractiveness, by Route of Administration
13.8. Market Value Forecast, by End-user, 2020-2034
13.8.1. Hospital Pharmacies
13.8.2. Retail Pharmacies
13.8.3. Online Pharmacies
13.9. Market Attractiveness, by End-user
13.10. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2020-2034
13.10.1. China
13.10.2. Japan
13.10.3. India
13.10.4. Australia & New Zealand
13.10.5. Rest of Asia Pacific
13.11. Market Attractiveness Analysis
13.11.1. By Treatment Therapy
13.11.2. By Indication Type
13.11.3. By Route of Administration
13.11.4. By End-user
13.11.5. By Country/Sub-region
14. Latin America Non-Hodgkin’s Lymphoma Therapeutics Market Analysis and Forecast
14.1. Introduction
14.1.1. Key Findings
14.2. Market Value Forecast, by Treatment Therapy, 2020-2034
14.2.1. Chemotherapy
14.2.2. Targeted Therapy
14.2.3. Immunotherapy
14.2.4. Others (Radiation Therapy, etc.)
14.3. Market Attractiveness, by Treatment Therapy
14.4. Market Value Forecast, by Indication Type, 2020-2034
14.4.1. B-Cell Lymphomas
14.4.2. T-Cell Lymphomas
14.5. Market Attractiveness, by Indication Type
14.6. Market Value Forecast, by Route of Administration, 2020-2034
14.6.1. Oral
14.6.2. Parenteral
14.7. Market Attractiveness, by Route of Administration
14.8. Market Value Forecast, by End-user, 2020-2034
14.8.1. Hospital Pharmacies
14.8.2. Retail Pharmacies
14.8.3. Online Pharmacies
14.9. Market Attractiveness, by End-user
14.10. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2020-2034
14.10.1. Brazil
14.10.2. Mexico
14.10.3. Rest of Latin America
14.11. Market Attractiveness Analysis
14.11.1. By Treatment Therapy
14.11.2. By Indication Type
14.11.3. By Route of Administration
14.11.4. By End-user
14.11.5. By Country/Sub-region
15. Middle East & Africa Non-Hodgkin’s Lymphoma Therapeutics Market Analysis and Forecast
15.1. Introduction
15.1.1. Key Findings
15.2. Market Value Forecast, by Treatment Therapy, 2020-2034
15.2.1. Chemotherapy
15.2.2. Targeted Therapy
15.2.3. Immunotherapy
15.2.4. Others (Radiation Therapy, etc.)
15.3. Market Attractiveness, by Treatment Therapy
15.4. Market Value Forecast, by Indication Type, 2020-2034
15.4.1. B-Cell Lymphomas
15.4.2. T-Cell Lymphomas
15.5. Market Attractiveness, by Indication Type
15.6. Market Value Forecast, by Route of Administration, 2020-2034
15.6.1. Oral
15.6.2. Parenteral
15.7. Market Attractiveness, by Route of Administration
15.8. Market Value Forecast, by End-user, 2020-2034
15.8.1. Hospital Pharmacies
15.8.2. Retail Pharmacies
15.8.3. Online Pharmacies
15.9. Market Attractiveness, by End-user
15.10. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2020-2034
15.10.1. GCC Countries
15.10.2. South Africa
15.10.3. Rest of Middle East & Africa
15.11. Market Attractiveness Analysis
15.11.1. By Treatment Therapy
15.11.2. By Indication Type
15.11.3. By Route of Administration
15.11.4. By End-user
15.11.5. By Country/Sub-region
16. Competition Landscape
16.1. Market Player - Competition Matrix (By Tier and Size of Companies)
16.2. Market Share Analysis, by Company (2023)
16.3. Company Profiles
16.3.1. Mylan N.V.
16.3.1.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.1.2. Product Portfolio
16.3.1.3. Financial Overview
16.3.1.4. SWOT Analysis
16.3.1.5. Strategic Overview
16.3.2. Teva Pharmaceutical Industries Ltd.
16.3.2.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.2.2. Product Portfolio
16.3.2.3. Financial Overview
16.3.2.4. SWOT Analysis
16.3.2.5. Strategic Overview
16.3.3. Sanofi S.A.
16.3.3.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.3.2. Product Portfolio
16.3.3.3. Financial Overview
16.3.3.4. SWOT Analysis
16.3.3.5. Strategic Overview
16.3.4. Pfizer Inc.
16.3.4.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.4.2. Product Portfolio
16.3.4.3. Financial Overview
16.3.4.4. SWOT Analysis
16.3.4.5. Strategic Overview
16.3.5. GSK plc
16.3.5.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.5.2. Product Portfolio
16.3.5.3. Financial Overview
16.3.5.4. SWOT Analysis
16.3.5.5. Strategic Overview
16.3.6. Novartis AG
16.3.6.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.6.2. Product Portfolio
16.3.6.3. Financial Overview
16.3.6.4. SWOT Analysis
16.3.6.5. Strategic Overview
16.3.7. Bayer AG
16.3.7.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.7.2. Product Portfolio
16.3.7.3. Financial Overview
16.3.7.4. SWOT Analysis
16.3.7.5. Strategic Overview
16.3.8. Eli Lilly and Company
16.3.8.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.8.2. Product Portfolio
16.3.8.3. Financial Overview
16.3.8.4. SWOT Analysis
16.3.8.5. Strategic Overview
16.3.9. Merck & Co., Inc.
16.3.9.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.9.2. Product Portfolio
16.3.9.3. Financial Overview
16.3.9.4. SWOT Analysis
16.3.9.5. Strategic Overview
16.3.10. AbbVie Inc.
16.3.10.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.10.2. Product Portfolio
16.3.10.3. Financial Overview
16.3.10.4. SWOT Analysis
16.3.10.5. Strategic Overview
16.3.11. AstraZeneca plc
16.3.11.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.11.2. Product Portfolio
16.3.11.3. Financial Overview
16.3.11.4. SWOT Analysis
16.3.11.5. Strategic Overview
16.3.12. Johnson & Johnson Pvt. Ltd.
16.3.12.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.12.2. Product Portfolio
16.3.12.3. Financial Overview
16.3.12.4. SWOT Analysis
16.3.12.5. Strategic Overview

 

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