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家庭用ランシングデバイス市場:タイプ別(標準ランセット、安全ランセット、その他) 、用途別(グルコース検査、コレステロール検査、その他) 、流通チャネル別(オンラインチャネル、オフラインチャネル) :世界の機会分析と産業予測、2024-2033年

家庭用ランシングデバイス市場:タイプ別(標準ランセット、安全ランセット、その他) 、用途別(グルコース検査、コレステロール検査、その他) 、流通チャネル別(オンラインチャネル、オフラインチャネル) :世界の機会分析と産業予測、2024-2033年


Home Use Lancing Devices Market By Type (Standard Lancet, Safety Lancet, Others) , By Application (Glucose Testing, Cholesterol Testing, Others) By Distribution Channel (Online Channel, Offline Channel) : Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2024-2033

家庭用ランシングデバイス市場 家庭用ランシングデバイス市場は、2023年に3億5,950万ドルと評価され、2024年から2033年にかけてCAGR 4.1%で成長し、2033年には5億3,780万ドルに達すると予測されている。 家庭用... もっと見る

 

 

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サマリー

家庭用ランシングデバイス市場
家庭用ランシングデバイス市場は、2023年に3億5,950万ドルと評価され、2024年から2033年にかけてCAGR 4.1%で成長し、2033年には5億3,780万ドルに達すると予測されている。
家庭用ランシング装置は、血糖値を測定する手持ち式の採血器具である。皮膚を小さく切開して血液を採取する低侵襲の装置である。装置のデザインは、皮膚を穿刺するための小さな滅菌針またはランセットを、それを解放するためのトリガー機構とともに収納するペンに似ている。家庭用ランシング装置の主な利点は、その利便性、費用対効果、調節可能な深さ、および使いやすさである。

糖尿病の有病率の増加は、定期的な診断の必要性を煽り、家庭用ランシング装置市場の成長を牽引している。さらに、装置の設計の進歩により、使いやすさと血液抽出の精度が向上し、市場の発展を後押ししている。ランシングデバイスのスマート機器への移行は、今後数年間で市場を支配すると予想される顕著な傾向である。モバイルアプリケーションやデジタルヘルスプラットフォームとの統合により、意思決定が強化され、緊急時の即時治療の提供が容易になると予測される。

しかしながら、使い捨てランセットの購入にかかる経常コストは、この機器への投資を躊躇させ、家庭用ランシング機器市場の発展を妨げている。さらに、市場の高飽和度は利益率を低下させ、市場の成長を著しく抑制する。それとは反対に、糖尿病に罹患する個人数の急激な増加は、市場拡大のための有利な機会を提示すると予想されている。国際糖尿病連合によると、糖尿病患者は2045年までに46%増加すると予測されている。将来的には、約7億8300万人が糖尿病を患うと予想されている。これは、家庭用ランシングデバイスの普及を促進し、市場成長の新たな道を開くと考えられている。

セグメントレビュー
家庭用ランシングデバイス市場は、タイプ、アプリケーション、流通チャネル、地域に区分される。タイプ別では、市場は標準ランセット、安全ランセット、その他に分けられる。アプリケーションによって、グルコース検査、コレステロール検査、その他に分類される。流通チャネル別では、オンラインチャネルとオフラインチャネルに二分される。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAで分析される。
主な調査結果
タイプ別では、セーフティランセットセグメントが2023年の市場を支配した。
用途別では、グルコース検査セグメントが2023年の市場で高いシェアを占めた。
流通チャネル別では、オンラインチャネル・セグメントが2023年に市場で高いシェアを獲得した。
地域別では、北米が2023年に最も高い収益を上げた。
競争分析
家庭用ランシングデバイスの世界市場で事業を展開している主要企業は、Medtronic Plc、Integra Lifesciences Corporation、Unilife Corporation、LifeScan、Novo Nordisk A/S、Owen Mumford Ltd.、Ypsomed AG、F. Hoffmann-La Roche Ltd.、Terumo Corporation、ARKRAY Inc.などである。これらの大手企業は、競争市場における足場を固めるために、事業拡大、新製品の発売、パートナーシップなどの様々な主要開発戦略を採用している。

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国、地域、グローバルレベルでの患者/疫学データ
規制ガイドライン
クライアントの関心に応じた企業プロファイルの追加
国または地域の追加分析-市場規模と予測
企業プロファイルの拡張リスト
過去の市場データ
SWOT分析
主要市場セグメント
タイプ別
標準ランセット
安全ランセット
その他
用途別
グルコース検査
コレステロール検査
その他
流通チャネル別
オンラインチャネル
オフラインチャネル
地域別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
フランス
ドイツ
イタリア
スペイン
イギリス
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
その他のアジア太平洋地域
ラメア
ブラジル
南アフリカ
サウジアラビア
その他の地域
主要市場プレイヤー
メドトロニック・ピーエルシー
インテグラ・ライフサイエンス・コーポレーション
ユニライフ・コーポレーション
ライフスキャン
ノボ ノルディスク A/S
オーウェン・マンフォード
イプソメド
ホフマン・ラ・ロシュ社
テルモ株式会社
アークレイ

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目次

第1章:序論
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:要旨
2.1.CXOの視点
第3章 市場環境
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主要投資先
3.2.2.上位の勝ち組戦略
3.3.ポーターのファイブフォース分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力
3.3.2.新規参入者の脅威
3.3.3.代替品の脅威
3.3.4.競争上のライバル
3.3.5.買い手の交渉力
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.促進要因
3.4.2.阻害要因
3.4.3.機会
第4章:家庭用ランシングデバイス市場、タイプ別
4.1.市場概要
4.1.1 市場規模および予測、タイプ別
4.2.標準ランセット
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.市場規模および予測、地域別
4.2.3.市場シェア分析、国別
4.3.安全ランセット
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.市場規模および予測、地域別
4.3.3.市場シェア分析、国別
4.4.その他
4.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
4.4.2.市場規模および予測、地域別
4.4.3.市場シェア分析、国別
第5章:家庭用ランシングデバイス市場、用途別
5.1.市場概要
5.1.1 市場規模および予測、用途別
5.2.グルコース検査
5.2.1.主要市場動向、成長要因、機会
5.2.2.市場規模および予測、地域別
5.2.3.市場シェア分析、国別
5.3.コレステロール検査
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.市場規模および予測、地域別
5.3.3.市場シェア分析、国別
5.4.その他
5.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
5.4.2.市場規模および予測、地域別
5.4.3.市場シェア分析、国別
第6章:家庭用ランシングデバイス市場、流通チャネル別
6.1.市場概要
6.1.1 市場規模および予測、流通チャネル別
6.2.オンラインチャネル
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.市場規模および予測、地域別
6.2.3.市場シェア分析、国別
6.3.オフラインチャネル
6.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
6.3.2.市場規模および予測、地域別
6.3.3.市場シェア分析、国別
第7章:家庭用ランシングデバイス市場、地域別
7.1.市場概要
7.1.1 市場規模および予測、地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向と機会
7.2.2.市場規模および予測、タイプ別
7.2.3.市場規模・予測:用途別
7.2.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.6.米国の家庭用ランシングデバイス市場
7.2.6.1.市場規模・予測、タイプ別
7.2.6.2.市場規模・予測:用途別
7.2.6.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.7.カナダの家庭用ランシングデバイス市場
7.2.7.1.市場規模・予測:タイプ別
7.2.7.2.市場規模・予測:用途別
7.2.7.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.8.メキシコの家庭用ランシングデバイス市場
7.2.8.1.市場規模・予測:タイプ別
7.2.8.2.市場規模・予測:用途別
7.2.8.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.欧州
7.3.1.主な市場動向と機会
7.3.2.市場規模および予測、タイプ別
7.3.3.市場規模および予測:用途別
7.3.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.6.フランスの家庭用ランシングデバイス市場
7.3.6.1.市場規模・予測、タイプ別
7.3.6.2.市場規模・予測:用途別
7.3.6.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.7.ドイツの家庭用ランシングデバイス市場
7.3.7.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.7.2.市場規模・予測:用途別
7.3.7.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.8.イタリアの家庭用ランシングデバイス市場
7.3.8.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.8.2.市場規模・予測:用途別
7.3.8.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.9.スペインの家庭用ランシングデバイス市場
7.3.9.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.9.2.市場規模・予測:用途別
7.3.9.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.10.英国の家庭用ランシングデバイス市場
7.3.10.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.10.2.市場規模・予測:用途別
7.3.10.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.11.欧州以外の家庭用ランシングデバイス市場
7.3.11.1.市場規模および予測、タイプ別
7.3.11.2.市場規模・予測:用途別
7.3.11.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.アジア太平洋地域
7.4.1.主な市場動向と機会
7.4.2.市場規模および予測、タイプ別
7.4.3.市場規模および予測:用途別
7.4.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.6.中国家庭用ランシングデバイス市場
7.4.6.1.市場規模・予測、タイプ別
7.4.6.2.市場規模・予測:用途別
7.4.6.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.7.日本の家庭用ランシングデバイス市場
7.4.7.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.7.2.市場規模・予測:用途別
7.4.7.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.8.インドの家庭用ランシングデバイス市場
7.4.8.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.8.2.市場規模・予測:用途別
7.4.8.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.9.韓国の家庭用ランシングデバイス市場
7.4.9.1.市場規模および予測:タイプ別
7.4.9.2.市場規模および予測:用途別
7.4.9.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.10.オーストラリアの家庭用ランシングデバイス市場
7.4.10.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.10.2.市場規模・予測:用途別
7.4.10.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.11.その他のアジア太平洋地域の家庭用ランシングデバイス市場
7.4.11.1.市場規模および予測、タイプ別
7.4.11.2.市場規模・予測:用途別
7.4.11.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.ラメア
7.5.1.主な市場動向と機会
7.5.2.市場規模および予測, タイプ別
7.5.3.市場規模および予測:用途別
7.5.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.6.ブラジルの家庭用ランシングデバイス市場
7.5.6.1.市場規模・予測、タイプ別
7.5.6.2.市場規模・予測:用途別
7.5.6.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.7.南アフリカの家庭用ランシングデバイス市場
7.5.7.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.7.2.市場規模・予測:用途別
7.5.7.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.8.サウジアラビアの家庭用ランシングデバイス市場
7.5.8.1.市場規模・予測、タイプ別
7.5.8.2.市場規模・予測:用途別
7.5.8.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.9.その他のLAMEAの家庭用ランシングデバイス市場
7.5.9.1.市場規模および予測:タイプ別
7.5.9.2.市場規模および予測:用途別
7.5.9.3.市場規模・予測:流通チャネル別
第8章 競争環境
8.1.序論
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング、2023年
第9章 企業プロフィール
9.1.メドトロニック
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.会社概要
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.1.6.業績
9.1.7.主な戦略的動きと展開
9.2.インテグラライフサイエンス株式会社
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.会社概要
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.2.6.業績
9.2.7.主な戦略的動きと展開
9.3.ユニライフ・コーポレーション
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.会社概要
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.3.6.業績
9.3.7.主な戦略的動きと展開
9.4.ライフスキャン
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.会社概要
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.業績
9.4.7.主な戦略的動きと展開
9.5.ノボ ノルディスク A/S
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.会社概要
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.5.6.業績
9.5.7.主な戦略的動きと展開
9.6.オーウェン・マンフォード
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.会社概要
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.6.6.業績
9.6.7.主な戦略的動きと展開
9.7.イプソメドAG
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.7.6.業績
9.7.7.主な戦略的動きと展開
9.8.ホフマン・ラ・ロシュ社
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.8.6.業績
9.8.7.主な戦略的動きと展開
9.9.テルモ株式会社
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.9.6.業績
9.9.7.主な戦略的動きと展開
9.10.アークレイ
9.10.1.会社概要
9.10.2.主要役員
9.10.3.会社概要
9.10.4.事業セグメント
9.10.5.製品ポートフォリオ
9.10.6.業績
9.10.7.主な戦略的動きと展開

 

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Summary

Home Use Lancing Devices Market
The home use lancing devices market was valued at $359.5 million in 2023 and is projected to reach $537.8 million by 2033, growing at a CAGR of 4.1% from 2024 to 2033.
A home use lancing device is a hand-held blood sampling instrument that measures blood glucose levels. It is a minimally invasive device that makes a small incision on the skin to draw out blood. The design of the device is similar to a pen that houses a small, sterile needle or lancet to puncture the skin, along with a trigger mechanism to release it. The key benefits of a home use lancing device include its convenience, cost-effectiveness, adjustable depth, and ease of use.

Increase in the prevalence of diabetes has fueled the need for regular diagnosis, driving the growth of the home use lancing devices market. In addition, advancements in the design of the device have enhanced the user-friendliness and precision of blood extraction, thereby augmenting the market development. The transition of lancing devices into smart equipment is a prominent trend anticipated to dominate the market in coming years. The integration of the device with mobile applications and digital health platforms is projected to enhance decision-making and facilitate the provision of instant cure in case of emergencies.

However, the recurrent cost of purchasing disposable lancets deters several individuals from investing in the equipment, hampering the development of the home use lancing devices market. Furthermore, high saturation of the market reduces profit margin and restrains the market growth significantly. On the contrary, exponential growth in the number of individuals suffering from diabetes is anticipated to present lucrative opportunities for market expansion. According to the International Diabetes Federation, the cases of diabetes are projected to increase by 46% by 2045. Approximately 783 million individuals are expected to be living with diabetes in the future. This is poised to fuel the adoption of home use lancing devices, opening new avenues for market growth.

Segment Review
The home use lancing devices market is segmented into type, application, distribution channel, and region. On the basis of type, the market is divided into standard lancet, safety lancet, and others. Depending on application, it is classified into glucose testing, cholesterol testing, and others. As per distribution channel, it is bifurcated into online channel and offline channel. Region wise, it is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA.
Key Findings
On the basis of type, the safety lancet segment dominated the market in 2023.
Depending on application, the glucose testing segment held a high share of the market in 2023.
As per distribution channel, the online channel segment acquired a high stake in the market in 2023.
Region wise, North America was the highest revenue generator in 2023.
Competition Analysis
The leading players operating in the global home use lancing devices market include Medtronic Plc, Integra Lifesciences Corporation, Unilife Corporation, LifeScan, Novo Nordisk A/S, Owen Mumford Ltd., Ypsomed AG, F. Hoffmann-La Roche Ltd., Terumo Corporation, and ARKRAY Inc. These major players have adopted various key development strategies such as business expansion, new product launches, and partnerships to strengthen their foothold in the competitive market.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Patient/epidemiology data at country, region, global level
● Regulatory Guidelines
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Expanded list for Company Profiles
● Historic market data
● SWOT Analysis
Key Market Segments
By Type
● Standard Lancet
● Safety Lancet
● Others
By Application
● Glucose Testing
● Cholesterol Testing
● Others
By Distribution Channel
● Online Channel
● Offline Channel
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ France
○ Germany
○ Italy
○ Spain
○ UK
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ South Korea
○ Australia
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Brazil
○ South Africa
○ Saudi Arabia
○ Rest of LAMEA
● Key Market Players
○ Medtronic Plc
○ Integra Lifesciences Corporation.
○ Unilife Corporation
○ LifeScan
○ Novo Nordisk A/S
○ Owen Mumford Ltd
○ Ypsomed AG
○ F. Hoffmann-La Roche Ltd
○ Terumo Corporation
○ ARKRAY Inc



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report Description
1.2. Key Market Segments
1.3. Key Benefits
1.4. Research Methodology
1.4.1. Primary Research
1.4.2. Secondary Research
1.4.3. Analyst Tools and Models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET LANDSCAPE
3.1. Market Definition and Scope
3.2. Key Findings
3.2.1. Top Investment Pockets
3.2.2. Top Winning Strategies
3.3. Porter's Five Forces Analysis
3.3.1. Bargaining Power of Suppliers
3.3.2. Threat of New Entrants
3.3.3. Threat of Substitutes
3.3.4. Competitive Rivalry
3.3.5. Bargaining Power among Buyers
3.4. Market Dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.2. Restraints
3.4.3. Opportunities
CHAPTER 4: HOME USE LANCING DEVICES MARKET, BY TYPE
4.1. Market Overview
4.1.1 Market Size and Forecast, By Type
4.2. Standard Lancet
4.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.2.2. Market Size and Forecast, By Region
4.2.3. Market Share Analysis, By Country
4.3. Safety Lancet
4.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.3.2. Market Size and Forecast, By Region
4.3.3. Market Share Analysis, By Country
4.4. Others
4.4.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.4.2. Market Size and Forecast, By Region
4.4.3. Market Share Analysis, By Country
CHAPTER 5: HOME USE LANCING DEVICES MARKET, BY APPLICATION
5.1. Market Overview
5.1.1 Market Size and Forecast, By Application
5.2. Glucose Testing
5.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.2.2. Market Size and Forecast, By Region
5.2.3. Market Share Analysis, By Country
5.3. Cholesterol Testing
5.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.3.2. Market Size and Forecast, By Region
5.3.3. Market Share Analysis, By Country
5.4. Others
5.4.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.4.2. Market Size and Forecast, By Region
5.4.3. Market Share Analysis, By Country
CHAPTER 6: HOME USE LANCING DEVICES MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL
6.1. Market Overview
6.1.1 Market Size and Forecast, By Distribution Channel
6.2. Online Channel
6.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
6.2.2. Market Size and Forecast, By Region
6.2.3. Market Share Analysis, By Country
6.3. Offline Channel
6.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
6.3.2. Market Size and Forecast, By Region
6.3.3. Market Share Analysis, By Country
CHAPTER 7: HOME USE LANCING DEVICES MARKET, BY REGION
7.1. Market Overview
7.1.1 Market Size and Forecast, By Region
7.2. North America
7.2.1. Key Market Trends and Opportunities
7.2.2. Market Size and Forecast, By Type
7.2.3. Market Size and Forecast, By Application
7.2.4. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.2.5. Market Size and Forecast, By Country
7.2.6. U.S. Home Use Lancing Devices Market
7.2.6.1. Market Size and Forecast, By Type
7.2.6.2. Market Size and Forecast, By Application
7.2.6.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.2.7. Canada Home Use Lancing Devices Market
7.2.7.1. Market Size and Forecast, By Type
7.2.7.2. Market Size and Forecast, By Application
7.2.7.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.2.8. Mexico Home Use Lancing Devices Market
7.2.8.1. Market Size and Forecast, By Type
7.2.8.2. Market Size and Forecast, By Application
7.2.8.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.3. Europe
7.3.1. Key Market Trends and Opportunities
7.3.2. Market Size and Forecast, By Type
7.3.3. Market Size and Forecast, By Application
7.3.4. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.3.5. Market Size and Forecast, By Country
7.3.6. France Home Use Lancing Devices Market
7.3.6.1. Market Size and Forecast, By Type
7.3.6.2. Market Size and Forecast, By Application
7.3.6.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.3.7. Germany Home Use Lancing Devices Market
7.3.7.1. Market Size and Forecast, By Type
7.3.7.2. Market Size and Forecast, By Application
7.3.7.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.3.8. Italy Home Use Lancing Devices Market
7.3.8.1. Market Size and Forecast, By Type
7.3.8.2. Market Size and Forecast, By Application
7.3.8.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.3.9. Spain Home Use Lancing Devices Market
7.3.9.1. Market Size and Forecast, By Type
7.3.9.2. Market Size and Forecast, By Application
7.3.9.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.3.10. UK Home Use Lancing Devices Market
7.3.10.1. Market Size and Forecast, By Type
7.3.10.2. Market Size and Forecast, By Application
7.3.10.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.3.11. Rest Of Europe Home Use Lancing Devices Market
7.3.11.1. Market Size and Forecast, By Type
7.3.11.2. Market Size and Forecast, By Application
7.3.11.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key Market Trends and Opportunities
7.4.2. Market Size and Forecast, By Type
7.4.3. Market Size and Forecast, By Application
7.4.4. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.4.5. Market Size and Forecast, By Country
7.4.6. China Home Use Lancing Devices Market
7.4.6.1. Market Size and Forecast, By Type
7.4.6.2. Market Size and Forecast, By Application
7.4.6.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.4.7. Japan Home Use Lancing Devices Market
7.4.7.1. Market Size and Forecast, By Type
7.4.7.2. Market Size and Forecast, By Application
7.4.7.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.4.8. India Home Use Lancing Devices Market
7.4.8.1. Market Size and Forecast, By Type
7.4.8.2. Market Size and Forecast, By Application
7.4.8.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.4.9. South Korea Home Use Lancing Devices Market
7.4.9.1. Market Size and Forecast, By Type
7.4.9.2. Market Size and Forecast, By Application
7.4.9.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.4.10. Australia Home Use Lancing Devices Market
7.4.10.1. Market Size and Forecast, By Type
7.4.10.2. Market Size and Forecast, By Application
7.4.10.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.4.11. Rest of Asia-Pacific Home Use Lancing Devices Market
7.4.11.1. Market Size and Forecast, By Type
7.4.11.2. Market Size and Forecast, By Application
7.4.11.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.5. LAMEA
7.5.1. Key Market Trends and Opportunities
7.5.2. Market Size and Forecast, By Type
7.5.3. Market Size and Forecast, By Application
7.5.4. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.5.5. Market Size and Forecast, By Country
7.5.6. Brazil Home Use Lancing Devices Market
7.5.6.1. Market Size and Forecast, By Type
7.5.6.2. Market Size and Forecast, By Application
7.5.6.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.5.7. South Africa Home Use Lancing Devices Market
7.5.7.1. Market Size and Forecast, By Type
7.5.7.2. Market Size and Forecast, By Application
7.5.7.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.5.8. Saudi Arabia Home Use Lancing Devices Market
7.5.8.1. Market Size and Forecast, By Type
7.5.8.2. Market Size and Forecast, By Application
7.5.8.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.5.9. Rest of LAMEA Home Use Lancing Devices Market
7.5.9.1. Market Size and Forecast, By Type
7.5.9.2. Market Size and Forecast, By Application
7.5.9.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top Winning Strategies
8.3. Product Mapping Of Top 10 Player
8.4. Competitive Dashboard
8.5. Competitive Heatmap
8.6. Top Player Positioning, 2023
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Medtronic Plc
9.1.1. Company Overview
9.1.2. Key Executives
9.1.3. Company Snapshot
9.1.4. Operating Business Segments
9.1.5. Product Portfolio
9.1.6. Business Performance
9.1.7. Key Strategic Moves and Developments
9.2. Integra Lifesciences Corporation.
9.2.1. Company Overview
9.2.2. Key Executives
9.2.3. Company Snapshot
9.2.4. Operating Business Segments
9.2.5. Product Portfolio
9.2.6. Business Performance
9.2.7. Key Strategic Moves and Developments
9.3. Unilife Corporation
9.3.1. Company Overview
9.3.2. Key Executives
9.3.3. Company Snapshot
9.3.4. Operating Business Segments
9.3.5. Product Portfolio
9.3.6. Business Performance
9.3.7. Key Strategic Moves and Developments
9.4. LifeScan
9.4.1. Company Overview
9.4.2. Key Executives
9.4.3. Company Snapshot
9.4.4. Operating Business Segments
9.4.5. Product Portfolio
9.4.6. Business Performance
9.4.7. Key Strategic Moves and Developments
9.5. Novo Nordisk A/S
9.5.1. Company Overview
9.5.2. Key Executives
9.5.3. Company Snapshot
9.5.4. Operating Business Segments
9.5.5. Product Portfolio
9.5.6. Business Performance
9.5.7. Key Strategic Moves and Developments
9.6. Owen Mumford Ltd
9.6.1. Company Overview
9.6.2. Key Executives
9.6.3. Company Snapshot
9.6.4. Operating Business Segments
9.6.5. Product Portfolio
9.6.6. Business Performance
9.6.7. Key Strategic Moves and Developments
9.7. Ypsomed AG
9.7.1. Company Overview
9.7.2. Key Executives
9.7.3. Company Snapshot
9.7.4. Operating Business Segments
9.7.5. Product Portfolio
9.7.6. Business Performance
9.7.7. Key Strategic Moves and Developments
9.8. F. Hoffmann-La Roche Ltd
9.8.1. Company Overview
9.8.2. Key Executives
9.8.3. Company Snapshot
9.8.4. Operating Business Segments
9.8.5. Product Portfolio
9.8.6. Business Performance
9.8.7. Key Strategic Moves and Developments
9.9. Terumo Corporation
9.9.1. Company Overview
9.9.2. Key Executives
9.9.3. Company Snapshot
9.9.4. Operating Business Segments
9.9.5. Product Portfolio
9.9.6. Business Performance
9.9.7. Key Strategic Moves and Developments
9.10. ARKRAY Inc
9.10.1. Company Overview
9.10.2. Key Executives
9.10.3. Company Snapshot
9.10.4. Operating Business Segments
9.10.5. Product Portfolio
9.10.6. Business Performance
9.10.7. Key Strategic Moves and Developments

 

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