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グルコースメーター市場:タイプ別(従来型グルコースメーター、スマートグルコースメーター) 、エンドユーザー別(病院、診療所、在宅介護の現場) :世界の機会分析と産業予測、2024-2033年

グルコースメーター市場:タイプ別(従来型グルコースメーター、スマートグルコースメーター) 、エンドユーザー別(病院、診療所、在宅介護の現場) :世界の機会分析と産業予測、2024-2033年


Glucose Meter Market By Type (Traditional Glucose Meters, Smart Glucose Meters) , By End User (Hospitals, Clinics, Home Care Settings) : Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2024-2033

グルコースメーター市場は2023年に10億ドルと評価され、2024年から2033年までの年平均成長率は5.4%で、2033年には17億ドルに達すると予測されている。 グルコースメーターはグルコメーターとも呼ばれ、血液中の... もっと見る

 

 

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2024年12月28日 US$4,425
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サマリー

グルコースメーター市場は2023年に10億ドルと評価され、2024年から2033年までの年平均成長率は5.4%で、2033年には17億ドルに達すると予測されている。
グルコースメーターはグルコメーターとも呼ばれ、血液中のグルコース濃度を測定するために設計された携帯医療機器である。糖尿病患者が血糖値をモニターするために一般的に使用され、病状を効果的に管理するのに役立っている。この装置では、指を刺して採取した少量の血液サンプルを分析し、リアルタイムのグルコース測定値を提供する。

世界のグルコースメーター市場は、定期的な血糖値モニタリングと早期診断の重要性に関する一般市民の意識の高まりや、座りがちなライフスタイルや不健康な食生活に起因する糖尿病有病率の憂慮すべき上昇などの要因により、堅調な成長を遂げている。国際糖尿病連合(IDF)が2021年に発表した調査によると、約5億3,700万人の成人(20~79歳)が糖尿病を患っている。この数は2030年には6億4300万人、2045年には7億8300万人に達すると推定されている。このことは、グルコースレベルを継続的にモニターするためのグルコースメーターの緊急の必要性を浮き彫りにしている。加えて、在宅医療ソリューションへの嗜好の高まりが、ポータブルで使いやすいグルコースメーターの需要を促進し、市場の成長を促進している。さらに、老年人口の急増は世界市場の主要な推進力として機能する。これは、高齢化により糖尿病や関連合併症にかかりやすくなり、効率的なグルコースモニタリングソリューションのニーズが高まっていることに起因している。世界保健機関(WHO)が発表した2024年の調査では、高齢者の数が2020年の10億人から2030年には14億人に増加することが明らかになった。さらに、80歳以上の高齢者数は2050年までに4億2600万人に達すると推定されている。新興市場における医療インフラの改善と可処分所得の増加は、グルコースモニタリング機器へのアクセスをさらに向上させ、市場の成長を促進している。しかし、持続グルコースモニターのような高度なグルコースモニタリングシステムに関連する高コストが市場成長を抑制している。加えて、糖尿病管理と定期的なグルコースモニタリングの重要性に関する認識不足が、グルコースメーターの需要を制限している。逆に、持続型グルコースモニター、スマートフォン対応メーター、非侵襲性デバイスなどの革新的なグルコースモニタリング技術の開発により、精度、利便性、使いやすさが向上している。このような開発により、予測期間中に世界市場拡大の新たな道が開かれると期待される。

世界のグルコースメーター産業は、タイプ、エンドユーザー、地域に区分される。タイプ別では、市場は従来のグルコースメーターとスマートグルコースメーターに分類される。エンドユーザー別では、病院、診療所、在宅医療に分類される。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAで分析される。

主な調査結果
タイプ別では、従来のグルコースメーターセグメントが2024年から2033年まで市場を支配すると予測される。
エンドユーザー別では、病院セグメントが予測期間中に最も高い成長を示すと予測されている。
地域別では、血糖値測定器市場は今後数年間、北米で力強い成長を示すと予測される。

競合分析
世界の血糖値測定器市場で事業を展開している主要企業は、B. Braun SE、F. Hoffmann-La Roche Ltd、AgaMatrix, Inc、Ascensia Diabetes Care、LifeScan IP Holdings, LLC、Medtronic、Dexcom, Inc、Ypsomed.、Abbott Laboratories、Terumo Corporationなどである。これらの主要プレイヤーは、激しい競争を維持し、世界市場で強力な足場を得るために、事業拡大、新製品の発売、パートナーシップなどの様々な主要な開発戦略を採用している。


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規制ガイドライン
クライアントの関心に特化した追加企業プロファイル
輸出入分析/データ
償還シナリオ
主要市場セグメント
タイプ別
従来型グルコースメーター
スマートグルコースメーター
エンドユーザー別
病院
診療所
在宅ケア
地域別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
フランス
ドイツ
イタリア
スペイン
イギリス
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
その他のアジア太平洋地域
ラメア
ブラジル
南アフリカ
サウジアラビア
その他の地域
主な市場プレイヤー
B. Braun SE
F.ホフマン・ラ・ロシュ社
アガマトリックス社
アセンシア糖尿病ケア
LifeScan IP Holdings, LLC.
メドトロニック
デクスコム社
イプソメド
アボット・ラボラトリーズ
テルモ株式会社

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目次

第1章:序論
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:要旨
2.1.CXOの視点
第3章 市場環境
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主要投資先
3.2.2.上位の勝ち組戦略
3.3.ポーターのファイブフォース分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力
3.3.2.新規参入者の脅威
3.3.3.代替品の脅威
3.3.4.競争上のライバル
3.3.5.買い手の交渉力
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.促進要因
3.4.2.阻害要因
3.4.3.機会
第4章:グルコースメーター市場、タイプ別
4.1.市場概要
4.1.1 市場規模および予測、タイプ別
4.2.従来のグルコースメーター
4.2.1.主要市場動向、成長要因、機会
4.2.2.市場規模および予測、地域別
4.2.3.市場シェア分析、国別
4.3.スマートグルコースメーター
4.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
4.3.2.市場規模および予測、地域別
4.3.3.市場シェア分析、国別
第5章:グルコースメーター市場、エンドユーザー別
5.1.市場概要
5.1.1 市場規模および予測、エンドユーザー別
5.2.病院
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.市場規模および予測、地域別
5.2.3.市場シェア分析、国別
5.3.診療所
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.市場規模および予測、地域別
5.3.3.市場シェア分析、国別
5.4.在宅ケアの設定
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.2.市場規模および予測、地域別
5.4.3.市場シェア分析、国別
第6章:グルコースメーター市場、地域別
6.1.市場概要
6.1.1 市場規模および予測、地域別
6.2.北米
6.2.1.主な市場動向と機会
6.2.2.市場規模および予測、タイプ別
6.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.2.4.市場規模・予測:国別
6.2.5.米国のグルコースメーター市場
6.2.5.1.市場規模・予測:タイプ別
6.2.5.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.2.6.カナダのグルコースメーター市場
6.2.6.1.市場規模・予測:タイプ別
6.2.6.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.2.7.メキシコのグルコースメーター市場
6.2.7.1.市場規模・予測:タイプ別
6.2.7.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.3.欧州
6.3.1.主な市場動向と機会
6.3.2.市場規模および予測、タイプ別
6.3.3.市場規模および予測:エンドユーザー別
6.3.4.市場規模・予測:国別
6.3.5.フランスのグルコースメーター市場
6.3.5.1.市場規模・予測:タイプ別
6.3.5.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.3.6.ドイツのグルコースメーター市場
6.3.6.1.市場規模・予測:タイプ別
6.3.6.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.3.7.イタリアのグルコースメーター市場
6.3.7.1.市場規模・予測:タイプ別
6.3.7.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.3.8.スペインのグルコースメーター市場
6.3.8.1.市場規模・予測:タイプ別
6.3.8.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.3.9.イギリスのグルコースメーター市場
6.3.9.1.市場規模・予測:タイプ別
6.3.9.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.3.10.欧州以外のグルコースメーター市場
6.3.10.1.市場規模および予測:タイプ別
6.3.10.2.市場規模および予測:エンドユーザー別
6.4.アジア太平洋
6.4.1.主な市場動向と機会
6.4.2.市場規模および予測、タイプ別
6.4.3.市場規模および予測:エンドユーザー別
6.4.4.市場規模・予測:国別
6.4.5.中国グルコースメーター市場
6.4.5.1.市場規模・予測:タイプ別
6.4.5.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.4.6.日本グルコースメーター市場
6.4.6.1.市場規模・予測:タイプ別
6.4.6.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.4.7.インドのグルコースメーター市場
6.4.7.1.市場規模・予測:タイプ別
6.4.7.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.4.8.韓国のグルコースメーター市場
6.4.8.1.市場規模および予測:タイプ別
6.4.8.2.市場規模および予測:エンドユーザー別
6.4.9.オーストラリアのグルコースメーター市場
6.4.9.1.市場規模・予測:タイプ別
6.4.9.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.4.10.その他のアジア太平洋地域のグルコースメーター市場
6.4.10.1.市場規模および予測:タイプ別
6.4.10.2.市場規模および予測:エンドユーザー別
6.5.ラメア
6.5.1.主な市場動向と機会
6.5.2.市場規模および予測, タイプ別
6.5.3.市場規模および予測:エンドユーザー別
6.5.4.市場規模・予測:国別
6.5.5.ブラジルのグルコースメーター市場
6.5.5.1.市場規模・予測:タイプ別
6.5.5.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.5.6.南アフリカのグルコースメーター市場
6.5.6.1.市場規模および予測:タイプ別
6.5.6.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.5.7.サウジアラビアのグルコースメーター市場
6.5.7.1.市場規模・予測:タイプ別
6.5.7.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.5.8.その他のLAMEAグルコースメーター市場
6.5.8.1.市場規模および予測:タイプ別
6.5.8.2.市場規模および予測:エンドユーザー別
第7章 競争環境
7.1.はじめに
7.2.上位の勝利戦略
7.3.トップ10選手の製品マッピング
7.4.競合ダッシュボード
7.5.競合ヒートマップ
7.6.トッププレーヤーのポジショニング、2023年
第8章 企業プロフィール
8.1.B. ブラウンSE
8.1.1.会社概要
8.1.2.主要役員
8.1.3.会社概要
8.1.4.事業セグメント
8.1.5.製品ポートフォリオ
8.1.6.業績
8.1.7.主な戦略的動きと展開
8.2.ホフマン・ラ・ロシュ社
8.2.1.会社概要
8.2.2.主要役員
8.2.3.会社概要
8.2.4.事業セグメント
8.2.5.製品ポートフォリオ
8.2.6.業績
8.2.7.主な戦略的動きと展開
8.3.アガマトリックス・インク
8.3.1.会社概要
8.3.2.主要役員
8.3.3.会社概要
8.3.4.事業セグメント
8.3.5.製品ポートフォリオ
8.3.6.業績
8.3.7.主な戦略的動きと展開
8.4.アセンシア糖尿病ケア
8.4.1.会社概要
8.4.2.主要役員
8.4.3.会社概要
8.4.4.事業セグメント
8.4.5.製品ポートフォリオ
8.4.6.業績
8.4.7.主な戦略的動きと展開
8.5.ライフスキャンIPホールディングス
8.5.1.会社概要
8.5.2.主要役員
8.5.3.会社概要
8.5.4.事業セグメント
8.5.5.製品ポートフォリオ
8.5.6.業績
8.5.7.主な戦略的動きと展開
8.6.メドトロニック
8.6.1.会社概要
8.6.2.主要役員
8.6.3.会社概要
8.6.4.事業セグメント
8.6.5.製品ポートフォリオ
8.6.6.業績
8.6.7.主な戦略的動きと展開
8.7.デックスコム
8.7.1.会社概要
8.7.2.主要役員
8.7.3.スナップショット
8.7.4.事業セグメント
8.7.5.製品ポートフォリオ
8.7.6.業績
8.7.7.主な戦略的動きと展開
8.8.イプソメド
8.8.1.会社概要
8.8.2.主要役員
8.8.3.スナップショット
8.8.4.事業セグメント
8.8.5.製品ポートフォリオ
8.8.6.業績
8.8.7.主な戦略的動きと展開
8.9.アボット・ラボラトリーズ
8.9.1.会社概要
8.9.2.主要役員
8.9.3.スナップショット
8.9.4.事業セグメント
8.9.5.製品ポートフォリオ
8.9.6.業績
8.9.7.主な戦略的動きと展開
8.10.テルモ株式会社
8.10.1.会社概要
8.10.2.主要役員
8.10.3.会社概要
8.10.4.事業セグメント
8.10.5.製品ポートフォリオ
8.10.6.業績
8.10.7.主な戦略的動きと展開

 

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Summary

The glucose meter market was valued at $1.0 billion in 2023, and is projected to reach $1.7 billion by 2033, growing at a CAGR of 5.4% from 2024 to 2033.
A glucose meter, also known as a glucometer, is a portable medical device designed to measure the concentration of glucose in the blood. It is commonly used by individuals with diabetes to monitor their blood sugar levels, helping them manage their condition effectively. The device requires a small blood sample, obtained via a finger prick, which is then analyzed to provide real-time glucose readings.

The global glucose meter market is witnessing robust growth due to factors such as increase in public awareness about the importance of regular blood glucose monitoring and early diagnosis and alarming rise in prevalence of diabetes driven by sedentary lifestyle and unhealthy diets. As per a study published in 2021 by the International Diabetes Federation (IDF), approximately 537 million adults (20-79 years) were suffering from diabetes. This number is estimated to reach 643 million by 2030 and 783 million by 2045. This highlights the urgent need for glucose meters for continuous monitoring of glucose levels. In addition, rise in preference for home-based healthcare solutions has driven the demand for portable and easy-to-use glucose meters, thereby fostering the market growth. Furthermore, surge in geriatric population acts as a key driving force of the global market. This is attributed to the fact that the aging population is more susceptible to diabetes and related complications, creating a growing need for efficient glucose monitoring solutions. A 2024 study published by the World Health Organization revealed that the number of aged individuals will increase from 1 billion in 2020 to 1.4 billion by 2030. Moreover, the number of individuals aging 80 years and older is estimated to reach 426 million by 2050. Improved healthcare infrastructure and rise in disposable incomes in emerging markets have further enhanced access to glucose monitoring devices, driving the market growth. However, high cost associated with advanced glucose monitoring systems, such as continuous glucose monitors, restrains the market growth. In addition, lack awareness about diabetes management and the importance of regular glucose monitoring limits the demand for glucose meters. On the contrary, the development of innovative glucose monitoring technologies, such as continuous glucose monitors, smartphone-compatible meters, and non-invasive devices has enhanced accuracy, convenience, and user-friendliness. Such developments are expected to open new avenues for the expansion of the global market during the forecast period.

The global glucose meter industry is segmented into type, end user, and region. On the basis of type, the market is categorized into traditional glucose meters and smart glucose meters. Depending on end user, it is segregated into hospitals, clinics, and home care settings. Region wise, it is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA.

Key Findings
By type, the traditional glucose meters segment is expected to dominate the market from 2024 to 2033.
On the basis of end user, the hospitals segment is anticipated to exhibit the highest growth during the forecast period.
Region wise, the blood glucose meter market is projected to show strong growth in North America in the coming years.

Competition Analysis
The major players operating in the global glucose meter market include B. Braun SE, F. Hoffmann-La Roche Ltd, AgaMatrix, Inc, Ascensia Diabetes Care, LifeScan IP Holdings, LLC., Medtronic, Dexcom, Inc., Ypsomed., Abbott Laboratories, and Terumo Corporation. These major players have adopted various key development strategies such as business expansion, new product launches, and partnerships to sustain the intense competition and gain a strong foothold in the global market.


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● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
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Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
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● Additional company profiles with specific to client's interest
● Import Export Analysis/Data
● Reimbursement Scenario
Key Market Segments
By Type
● Traditional Glucose Meters
● Smart Glucose Meters
By End User
● Hospitals
● Clinics
● Home Care Settings
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ France
○ Germany
○ Italy
○ Spain
○ UK
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ South Korea
○ Australia
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Brazil
○ South Africa
○ Saudi Arabia
○ Rest of LAMEA
● Key Market Players
○ B. Braun SE
○ F. Hoffmann-La Roche Ltd
○ AgaMatrix, Inc
○ Ascensia Diabetes Care
○ LifeScan IP Holdings, LLC.
○ Medtronic
○ Dexcom, Inc.
○ Ypsomed.
○ Abbott Laboratories
○ Terumo Corporation



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report Description
1.2. Key Market Segments
1.3. Key Benefits
1.4. Research Methodology
1.4.1. Primary Research
1.4.2. Secondary Research
1.4.3. Analyst Tools and Models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET LANDSCAPE
3.1. Market Definition and Scope
3.2. Key Findings
3.2.1. Top Investment Pockets
3.2.2. Top Winning Strategies
3.3. Porter's Five Forces Analysis
3.3.1. Bargaining Power of Suppliers
3.3.2. Threat of New Entrants
3.3.3. Threat of Substitutes
3.3.4. Competitive Rivalry
3.3.5. Bargaining Power among Buyers
3.4. Market Dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.2. Restraints
3.4.3. Opportunities
CHAPTER 4: GLUCOSE METER MARKET, BY TYPE
4.1. Market Overview
4.1.1 Market Size and Forecast, By Type
4.2. Traditional Glucose Meters
4.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.2.2. Market Size and Forecast, By Region
4.2.3. Market Share Analysis, By Country
4.3. Smart Glucose Meters
4.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.3.2. Market Size and Forecast, By Region
4.3.3. Market Share Analysis, By Country
CHAPTER 5: GLUCOSE METER MARKET, BY END USER
5.1. Market Overview
5.1.1 Market Size and Forecast, By End User
5.2. Hospitals
5.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.2.2. Market Size and Forecast, By Region
5.2.3. Market Share Analysis, By Country
5.3. Clinics
5.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.3.2. Market Size and Forecast, By Region
5.3.3. Market Share Analysis, By Country
5.4. Home Care Settings
5.4.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.4.2. Market Size and Forecast, By Region
5.4.3. Market Share Analysis, By Country
CHAPTER 6: GLUCOSE METER MARKET, BY REGION
6.1. Market Overview
6.1.1 Market Size and Forecast, By Region
6.2. North America
6.2.1. Key Market Trends and Opportunities
6.2.2. Market Size and Forecast, By Type
6.2.3. Market Size and Forecast, By End User
6.2.4. Market Size and Forecast, By Country
6.2.5. U.S. Glucose Meter Market
6.2.5.1. Market Size and Forecast, By Type
6.2.5.2. Market Size and Forecast, By End User
6.2.6. Canada Glucose Meter Market
6.2.6.1. Market Size and Forecast, By Type
6.2.6.2. Market Size and Forecast, By End User
6.2.7. Mexico Glucose Meter Market
6.2.7.1. Market Size and Forecast, By Type
6.2.7.2. Market Size and Forecast, By End User
6.3. Europe
6.3.1. Key Market Trends and Opportunities
6.3.2. Market Size and Forecast, By Type
6.3.3. Market Size and Forecast, By End User
6.3.4. Market Size and Forecast, By Country
6.3.5. France Glucose Meter Market
6.3.5.1. Market Size and Forecast, By Type
6.3.5.2. Market Size and Forecast, By End User
6.3.6. Germany Glucose Meter Market
6.3.6.1. Market Size and Forecast, By Type
6.3.6.2. Market Size and Forecast, By End User
6.3.7. Italy Glucose Meter Market
6.3.7.1. Market Size and Forecast, By Type
6.3.7.2. Market Size and Forecast, By End User
6.3.8. Spain Glucose Meter Market
6.3.8.1. Market Size and Forecast, By Type
6.3.8.2. Market Size and Forecast, By End User
6.3.9. UK Glucose Meter Market
6.3.9.1. Market Size and Forecast, By Type
6.3.9.2. Market Size and Forecast, By End User
6.3.10. Rest Of Europe Glucose Meter Market
6.3.10.1. Market Size and Forecast, By Type
6.3.10.2. Market Size and Forecast, By End User
6.4. Asia-Pacific
6.4.1. Key Market Trends and Opportunities
6.4.2. Market Size and Forecast, By Type
6.4.3. Market Size and Forecast, By End User
6.4.4. Market Size and Forecast, By Country
6.4.5. China Glucose Meter Market
6.4.5.1. Market Size and Forecast, By Type
6.4.5.2. Market Size and Forecast, By End User
6.4.6. Japan Glucose Meter Market
6.4.6.1. Market Size and Forecast, By Type
6.4.6.2. Market Size and Forecast, By End User
6.4.7. India Glucose Meter Market
6.4.7.1. Market Size and Forecast, By Type
6.4.7.2. Market Size and Forecast, By End User
6.4.8. South Korea Glucose Meter Market
6.4.8.1. Market Size and Forecast, By Type
6.4.8.2. Market Size and Forecast, By End User
6.4.9. Australia Glucose Meter Market
6.4.9.1. Market Size and Forecast, By Type
6.4.9.2. Market Size and Forecast, By End User
6.4.10. Rest of Asia-Pacific Glucose Meter Market
6.4.10.1. Market Size and Forecast, By Type
6.4.10.2. Market Size and Forecast, By End User
6.5. LAMEA
6.5.1. Key Market Trends and Opportunities
6.5.2. Market Size and Forecast, By Type
6.5.3. Market Size and Forecast, By End User
6.5.4. Market Size and Forecast, By Country
6.5.5. Brazil Glucose Meter Market
6.5.5.1. Market Size and Forecast, By Type
6.5.5.2. Market Size and Forecast, By End User
6.5.6. South Africa Glucose Meter Market
6.5.6.1. Market Size and Forecast, By Type
6.5.6.2. Market Size and Forecast, By End User
6.5.7. Saudi Arabia Glucose Meter Market
6.5.7.1. Market Size and Forecast, By Type
6.5.7.2. Market Size and Forecast, By End User
6.5.8. Rest of LAMEA Glucose Meter Market
6.5.8.1. Market Size and Forecast, By Type
6.5.8.2. Market Size and Forecast, By End User
CHAPTER 7: COMPETITIVE LANDSCAPE
7.1. Introduction
7.2. Top Winning Strategies
7.3. Product Mapping Of Top 10 Player
7.4. Competitive Dashboard
7.5. Competitive Heatmap
7.6. Top Player Positioning, 2023
CHAPTER 8: COMPANY PROFILES
8.1. B. Braun SE
8.1.1. Company Overview
8.1.2. Key Executives
8.1.3. Company Snapshot
8.1.4. Operating Business Segments
8.1.5. Product Portfolio
8.1.6. Business Performance
8.1.7. Key Strategic Moves and Developments
8.2. F. Hoffmann-La Roche Ltd
8.2.1. Company Overview
8.2.2. Key Executives
8.2.3. Company Snapshot
8.2.4. Operating Business Segments
8.2.5. Product Portfolio
8.2.6. Business Performance
8.2.7. Key Strategic Moves and Developments
8.3. AgaMatrix, Inc
8.3.1. Company Overview
8.3.2. Key Executives
8.3.3. Company Snapshot
8.3.4. Operating Business Segments
8.3.5. Product Portfolio
8.3.6. Business Performance
8.3.7. Key Strategic Moves and Developments
8.4. Ascensia Diabetes Care
8.4.1. Company Overview
8.4.2. Key Executives
8.4.3. Company Snapshot
8.4.4. Operating Business Segments
8.4.5. Product Portfolio
8.4.6. Business Performance
8.4.7. Key Strategic Moves and Developments
8.5. LifeScan IP Holdings, LLC.
8.5.1. Company Overview
8.5.2. Key Executives
8.5.3. Company Snapshot
8.5.4. Operating Business Segments
8.5.5. Product Portfolio
8.5.6. Business Performance
8.5.7. Key Strategic Moves and Developments
8.6. Medtronic
8.6.1. Company Overview
8.6.2. Key Executives
8.6.3. Company Snapshot
8.6.4. Operating Business Segments
8.6.5. Product Portfolio
8.6.6. Business Performance
8.6.7. Key Strategic Moves and Developments
8.7. Dexcom, Inc.
8.7.1. Company Overview
8.7.2. Key Executives
8.7.3. Company Snapshot
8.7.4. Operating Business Segments
8.7.5. Product Portfolio
8.7.6. Business Performance
8.7.7. Key Strategic Moves and Developments
8.8. Ypsomed.
8.8.1. Company Overview
8.8.2. Key Executives
8.8.3. Company Snapshot
8.8.4. Operating Business Segments
8.8.5. Product Portfolio
8.8.6. Business Performance
8.8.7. Key Strategic Moves and Developments
8.9. Abbott Laboratories
8.9.1. Company Overview
8.9.2. Key Executives
8.9.3. Company Snapshot
8.9.4. Operating Business Segments
8.9.5. Product Portfolio
8.9.6. Business Performance
8.9.7. Key Strategic Moves and Developments
8.10. Terumo Corporation
8.10.1. Company Overview
8.10.2. Key Executives
8.10.3. Company Snapshot
8.10.4. Operating Business Segments
8.10.5. Product Portfolio
8.10.6. Business Performance
8.10.7. Key Strategic Moves and Developments

 

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