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携帯型グルコースメーター市場:製品別(標準グルコースメーター、スマートグルコースメーター、持続グルコースモニター) , エンドユーザー別(病院・クリニック、在宅ケア、その他) :世界の機会分析と産業予測、2024-2033年

携帯型グルコースメーター市場:製品別(標準グルコースメーター、スマートグルコースメーター、持続グルコースモニター) , エンドユーザー別(病院・クリニック、在宅ケア、その他) :世界の機会分析と産業予測、2024-2033年


Hand-held Glucose Meter Market By Product (Standard Glucose Meters, Smart Glucose Meters, Continuous Glucose Monitors) , By End User (Hospitals and Clinics, Homecare, Others) : Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2024-2033

携帯型グルコースメーター市場は、2023年には12億ドルと評価され、2024年から2033年までの年平均成長率は5.3%で、2033年には20億ドルに達すると予測されている。 携帯型グルコースメーターは、血糖値を測定・監... もっと見る

 

 

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Allied Market Research
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サマリー

携帯型グルコースメーター市場は、2023年には12億ドルと評価され、2024年から2033年までの年平均成長率は5.3%で、2033年には20億ドルに達すると予測されている。
携帯型グルコースメーターは、血糖値を測定・監視するために設計されたコンパクトで携帯可能な医療機器である。糖尿病患者にとって不可欠なツールであり、自宅や外出先から血糖値を正確かつ便利に追跡できる。この装置は、通常指刺しで採取した少量の血液を分析し、使い捨てのテストストリップに付着させる。グルコースメーターは、数秒以内に血糖値をデジタル表示する。

世界の携帯型グルコースメーター市場の成長は、糖尿病有病率の憂慮すべき上昇と信頼性の高いグルコースモニタリングデバイスに対する需要の急増によって牽引されている。IDF糖尿病アトラス(2021年)は、世界中で約5億4000万人が糖尿病に苦しんでいると報告している。この数は2030年までに6億4300万人、2045年までに7億8300万人に増加すると推定されている。また、糖尿病管理のための自己モニタリングに対する意識の高まりが、ユーザーフレンドリーで正確な携帯型グルコースメーターの需要を促進し、市場の成長を強化している。さらに、老人人口の急増が世界市場の成長に大きく寄与している。これは、人々が年を取るにつれて、彼らの体は、より高い血糖値と2型糖尿病を発症するリスクの増加につながる、インスリン産生と感受性の自然な低下を経験するという事実に起因している。世界保健機関(WHO)によると、60歳以上の高齢者数は2019年に10億人だった。この数は2030年には14億人、2050年には21億人に増加すると推定されている。さらに、より多くの人々が自分の健康状態を定期的に監視することを奨励する予防医療へのシフトは、個人用グルコースメーターの採用を増強する。しかし、携帯型グルコースメーターに関連する精度と校正の懸念が市場成長の妨げとなっている。さらに、糖尿病教育の欠如と経済的制約が世界市場の主要な抑止要因として作用する。それとは逆に、センサー技術、データ接続性、デジタルヘルス統合の継続的な改善により、グルコースメーターはより正確で使いやすくなり、健康アプリとの互換性も向上し、その魅力と使いやすさが強化されている。このような開発は、予測期間中の世界市場拡大に有利な機会を提供すると期待されている。

世界の携帯型グルコースメーター産業は、製品、エンドユーザー、地域に区分される。製品別では、市場は標準グルコースメーター、スマートグルコースメーター、持続グルコースモニターに分類される。エンドユーザー別では、病院&クリニック、在宅ケア、その他に分けられる。地域別では、市場は北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAで分析される。

主な調査結果
製品別では、スマートグルコースメーターセグメントが2024年から2033年にかけて市場を支配すると予測される。
エンドユーザー別では、病院・クリニックセグメントが予測期間中に最も高い成長を示すと予測されている。
地域別では、北米が2023年に収益ベースで最大の市場シェアを占め、予測期間を通じて市場を支配すると予測される。

競合分析
世界のハンドヘルド型グルコースメーター市場における主要プレイヤーの競合分析とプロファイルには、F. Hoffmann La Roche、Abbott Laboratories、Johnson & Johnson Company、DexCom, Inc.、Medtronic Plc、Bayer AG、Ascensia Diabetes Care Holdings AG、Terumo Corporation、Nova Biomedical Corporation、Ypsomed Holding AGなどが含まれる。これらの主要プレイヤーは、激しい競争を維持し、世界市場で強力な足場を得るために、事業拡大、新製品の発売、パートナーシップなどの様々な主要な開発戦略を採用している。


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企業プロファイルの拡張リスト
過去の市場データ
主要市場セグメント
製品別
標準グルコースメーター
スマートグルコースメーター
持続血糖モニター
エンドユーザー別
病院・診療所
在宅医療
その他
地域別
北米
米国
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
フランス
ドイツ
イタリア
スペイン
イギリス
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
その他のアジア太平洋地域
ラメア
ブラジル
南アフリカ
サウジアラビア
その他の地域
主要市場プレイヤー
F.ホフマン・ラ・ロシュ
アボット・ラボラトリーズ
ジョンソン・エンド・ジョンソン社
デックスコム社
メドトロニック
バイエル
アセンシア糖尿病ケア・ホールディングスAG
テルモ株式会社
ノババイオメディカル
イプソメド・ホールディング AG

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:要旨
2.1.CXOの視点
第3章 市場環境
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主要投資先
3.2.2.上位の勝ち組戦略
3.3.ポーターのファイブフォース分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力
3.3.2.新規参入者の脅威
3.3.3.代替品の脅威
3.3.4.競争上のライバル
3.3.5.買い手の交渉力
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.促進要因
3.4.2.阻害要因
3.4.3.機会
第4章:携帯型グルコースメーター市場、製品別
4.1.市場概要
4.1.1 製品別市場規模と予測
4.2.標準型グルコースメーター
4.2.1.主要市場動向、成長要因、機会
4.2.2.市場規模および予測、地域別
4.2.3.市場シェア分析、国別
4.3.スマートグルコースメーター
4.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
4.3.2.市場規模および予測、地域別
4.3.3.市場シェア分析、国別
4.4.持続血糖モニター
4.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
4.4.2.市場規模および予測、地域別
4.4.3.市場シェア分析、国別
第5章 手持ち型グルコースメーター市場:エンドユーザー別
5.1.市場概要
5.1.1 市場規模および予測、エンドユーザー別
5.2.病院・診療所
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.市場規模および予測、地域別
5.2.3.市場シェア分析、国別
5.3.ホームケア
5.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
5.3.2.市場規模および予測、地域別
5.3.3.市場シェア分析、国別
5.4.その他
5.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
5.4.2.市場規模および予測、地域別
5.4.3.市場シェア分析、国別
第6章 手持ち型グルコースメーター市場:地域別
6.1.市場概要
6.1.1 市場規模および予測、地域別
6.2.北米
6.2.1.主な市場動向と機会
6.2.2.市場規模および予測、製品別
6.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.2.4.市場規模・予測:国別
6.2.5.米国の携帯型グルコースメーター市場
6.2.5.1.市場規模・予測:製品別
6.2.5.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.2.6.カナダのハンドヘルド血糖測定器市場
6.2.6.1.市場規模・予測:製品別
6.2.6.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.2.7.メキシコの携帯型グルコースメーター市場
6.2.7.1.市場規模・予測:製品別
6.2.7.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.3.欧州
6.3.1.主な市場動向と機会
6.3.2.市場規模および予測、製品別
6.3.3.市場規模および予測:エンドユーザー別
6.3.4.市場規模・予測:国別
6.3.5.フランスの携帯型グルコースメーター市場
6.3.5.1.市場規模・予測:製品別
6.3.5.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.3.6.ドイツの携帯型グルコースメーター市場
6.3.6.1.市場規模および予測:製品別
6.3.6.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.3.7.イタリアのハンドヘルド血糖測定器市場
6.3.7.1.市場規模および予測:製品別
6.3.7.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.3.8.スペインの携帯型グルコースメーター市場
6.3.8.1.市場規模・予測:製品別
6.3.8.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.3.9.イギリスの携帯型グルコースメーター市場
6.3.9.1.市場規模および予測:製品別
6.3.9.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.3.10.その他のヨーロッパの携帯型グルコースメーター市場
6.3.10.1.市場規模および予測:製品別
6.3.10.2.市場規模および予測:エンドユーザー別
6.4.アジア太平洋
6.4.1.主な市場動向と機会
6.4.2.市場規模および予測、製品別
6.4.3.市場規模および予測:エンドユーザー別
6.4.4.市場規模・予測:国別
6.4.5.中国のハンドヘルド血糖測定器市場
6.4.5.1.市場規模・予測:製品別
6.4.5.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.4.6.日本の携帯型血糖測定器市場
6.4.6.1.市場規模および予測:製品別
6.4.6.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.4.7.インドの携帯型グルコースメーター市場
6.4.7.1.市場規模・予測:製品別
6.4.7.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.4.8.韓国のハンドヘルド血糖測定器市場
6.4.8.1.市場規模および予測:製品別
6.4.8.2.市場規模および予測:エンドユーザー別
6.4.9.オーストラリアの携帯型血糖測定器市場
6.4.9.1.市場規模・予測:製品別
6.4.9.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.4.10.その他のアジア太平洋地域の携帯型血糖測定器市場
6.4.10.1.市場規模および予測:製品別
6.4.10.2.市場規模および予測:エンドユーザー別
6.5.ラメア
6.5.1.主な市場動向と機会
6.5.2.市場規模および予測, 製品別
6.5.3.市場規模および予測:エンドユーザー別
6.5.4.市場規模・予測:国別
6.5.5.ブラジルの携帯型グルコースメーター市場
6.5.5.1.市場規模および予測:製品別
6.5.5.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.5.6.南アフリカの携帯型グルコースメーター市場
6.5.6.1.市場規模および予測:製品別
6.5.6.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.5.7.サウジアラビアの携帯型グルコースメーター市場
6.5.7.1.市場規模・予測:製品別
6.5.7.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
6.5.8.その他のLAMEAの携帯型グルコースメーター市場
6.5.8.1.市場規模および予測:製品別
6.5.8.2.市場規模および予測:エンドユーザー別
第7章 競争環境
7.1.はじめに
7.2.上位の勝利戦略
7.3.トップ10選手の製品マッピング
7.4.競合ダッシュボード
7.5.競合ヒートマップ
7.6.トッププレーヤーのポジショニング、2023年
第8章 企業プロフィール
8.1.F.ホフマン・ラ・ロシュ
8.1.1.会社概要
8.1.2.主要役員
8.1.3.会社概要
8.1.4.事業セグメント
8.1.5.製品ポートフォリオ
8.1.6.業績
8.1.7.主な戦略的動きと展開
8.2.アボット・ラボラトリーズ
8.2.1.会社概要
8.2.2.主要役員
8.2.3.会社概要
8.2.4.事業セグメント
8.2.5.製品ポートフォリオ
8.2.6.業績
8.2.7.主な戦略的動きと展開
8.3.ジョンソン・エンド・ジョンソン社
8.3.1.会社概要
8.3.2.主要役員
8.3.3.会社概要
8.3.4.事業セグメント
8.3.5.製品ポートフォリオ
8.3.6.業績
8.3.7.主な戦略的動きと展開
8.4.デックスコム社
8.4.1.会社概要
8.4.2.主要役員
8.4.3.会社概要
8.4.4.事業セグメント
8.4.5.製品ポートフォリオ
8.4.6.業績
8.4.7.主な戦略的動きと展開
8.5.メドトロニック
8.5.1.会社概要
8.5.2.主要役員
8.5.3.会社概要
8.5.4.事業セグメント
8.5.5.製品ポートフォリオ
8.5.6.業績
8.5.7.主な戦略的動きと展開
8.6.バイエル
8.6.1.会社概要
8.6.2.主要役員
8.6.3.会社概要
8.6.4.事業セグメント
8.6.5.製品ポートフォリオ
8.6.6.業績
8.6.7.主な戦略的動きと展開
8.7.アセンシア糖尿病ケアホールディングスAG
8.7.1.会社概要
8.7.2.主要役員
8.7.3.スナップショット
8.7.4.事業セグメント
8.7.5.製品ポートフォリオ
8.7.6.業績
8.7.7.主な戦略的動きと展開
8.8.テルモ株式会社
8.8.1.会社概要
8.8.2.主要役員
8.8.3.スナップショット
8.8.4.事業セグメント
8.8.5.製品ポートフォリオ
8.8.6.業績
8.8.7.主な戦略的動きと展開
8.9.ノヴァ・バイオメディカル・コーポレーション
8.9.1.会社概要
8.9.2.主要役員
8.9.3.スナップショット
8.9.4.事業セグメント
8.9.5.製品ポートフォリオ
8.9.6.業績
8.9.7.主な戦略的動きと展開
8.10.イプソメド・ホールディング AG
8.10.1.会社概要
8.10.2.主要役員
8.10.3.会社概要
8.10.4.事業セグメント
8.10.5.製品ポートフォリオ
8.10.6.業績
8.10.7.主な戦略的動きと展開

 

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Summary

The hand-held glucose meter market was valued at $1.2 billion in 2023, and is projected to reach $2.0 billion by 2033, growing at a CAGR of 5.3% from 2024 to 2033.
A hand-held glucose meter is a compact, portable medical device designed to measure and monitor blood glucose levels. It serves as an essential tool for individuals with diabetes, allowing them to track their blood sugar levels accurately and conveniently from home or on the go. The device works by analyzing a small drop of blood, usually obtained through a finger prick, which is placed on a disposable test strip. The glucose meter then provides a digital readout of the blood glucose concentration within seconds.

The growth of the global hand-held glucose meter market is driven by alarming rise in prevalence of diabetes and surge in demand for reliable glucose monitoring devices. The IDF Diabetes Atlas (2021) reports that approximately 540 million individuals were suffering from diabetes worldwide. This number is estimated to rise to 643 million by 2030 and 783 million by 2045. In addition, increase in awareness of self-monitoring for diabetes management has fostered the demand for user-friendly and accurate handheld glucose meters, thus strengthening the market growth. Furthermore, surge in geriatric population significantly contributes toward the growth of the global market. This is attributed to the fact that as people age, their bodies experience a natural decline in insulin production and sensitivity, leading to higher blood glucose levels and an increased risk of developing type 2 diabetes. As per the World Health Organization, the number of people aged 60 years and older was 1 billion in 2019. This number is estimated to increase to 1.4 billion by 2030 and 2.1 billion by 2050. Moreover, shift toward preventive healthcare that encourages more people to monitor their health conditions regularly augments the adoption of personal glucose meters. However, accuracy and calibration concerns associated with hand-held glucose meters hamper the market growth. In addition, lack of diabetes education and economic constraints act as the key deterrent factors of the global market. On the contrary, continuous improvements in sensor technology, data connectivity, and digital health integration have made glucose meters more accurate, easier to use, and compatible with health apps, enhancing their appeal and usability. Such developments are expected to offer lucrative opportunities for the expansion of the global market during the forecast period.

The global hand-held glucose meter industry is segmented into product, end user, and region. On the basis of product, the market is classified into standard glucose meters, smart glucose meters, and continuous glucose monitors. Depending on end user, it is divided into hospitals & clinics, homecare, and others. Region wise, the market is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA.

Key Findings
On the basis of product, the smart glucose meters segment is expected to dominated the market from 2024 to 2033.
Depending on end user, the hospitals & clinics segment is anticipated to exhibit the highest growth during the forecast period.
By region, North America held the largest market share in terms of revenue in 2023, and is projected to dominate the market throughout the forecast period.

Competition Analysis
Competitive analysis and profiles of the major players in the global hand-held glucose meter market include F. Hoffmann La Roche, Abbott Laboratories, Johnson & Johnson Company, DexCom, Inc., Medtronic Plc, Bayer AG, Ascensia Diabetes Care Holdings AG, Terumo Corporation, Nova Biomedical Corporation, and Ypsomed Holding AG. These major players have adopted various key development strategies such as business expansion, new product launches, and partnerships to sustain the intense competition and gain a strong foothold in the global market.


Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
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Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
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● Expanded list for Company Profiles
● Historic market data
Key Market Segments
By Product
● Standard Glucose Meters
● Smart Glucose Meters
● Continuous Glucose Monitors
By End User
● Hospitals and Clinics
● Homecare
● Others
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ France
○ Germany
○ Italy
○ Spain
○ UK
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ South Korea
○ Australia
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Brazil
○ South Africa
○ Saudi Arabia
○ Rest of LAMEA
● Key Market Players
○ F. Hoffmann La Roche
○ Abbott Laboratories
○ Johnson & Johnson Company
○ DexCom, Inc.
○ Medtronic plc
○ Bayer AG
○ Ascensia Diabetes Care Holdings AG
○ Terumo Corporation
○ Nova Biomedical Corporation
○ Ypsomed Holding AG



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report Description
1.2. Key Market Segments
1.3. Key Benefits
1.4. Research Methodology
1.4.1. Primary Research
1.4.2. Secondary Research
1.4.3. Analyst Tools and Models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET LANDSCAPE
3.1. Market Definition and Scope
3.2. Key Findings
3.2.1. Top Investment Pockets
3.2.2. Top Winning Strategies
3.3. Porter's Five Forces Analysis
3.3.1. Bargaining Power of Suppliers
3.3.2. Threat of New Entrants
3.3.3. Threat of Substitutes
3.3.4. Competitive Rivalry
3.3.5. Bargaining Power among Buyers
3.4. Market Dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.2. Restraints
3.4.3. Opportunities
CHAPTER 4: HAND-HELD GLUCOSE METER MARKET, BY PRODUCT
4.1. Market Overview
4.1.1 Market Size and Forecast, By Product
4.2. Standard Glucose Meters
4.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.2.2. Market Size and Forecast, By Region
4.2.3. Market Share Analysis, By Country
4.3. Smart Glucose Meters
4.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.3.2. Market Size and Forecast, By Region
4.3.3. Market Share Analysis, By Country
4.4. Continuous Glucose Monitors
4.4.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.4.2. Market Size and Forecast, By Region
4.4.3. Market Share Analysis, By Country
CHAPTER 5: HAND-HELD GLUCOSE METER MARKET, BY END USER
5.1. Market Overview
5.1.1 Market Size and Forecast, By End User
5.2. Hospitals And Clinics
5.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.2.2. Market Size and Forecast, By Region
5.2.3. Market Share Analysis, By Country
5.3. Homecare
5.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.3.2. Market Size and Forecast, By Region
5.3.3. Market Share Analysis, By Country
5.4. Others
5.4.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.4.2. Market Size and Forecast, By Region
5.4.3. Market Share Analysis, By Country
CHAPTER 6: HAND-HELD GLUCOSE METER MARKET, BY REGION
6.1. Market Overview
6.1.1 Market Size and Forecast, By Region
6.2. North America
6.2.1. Key Market Trends and Opportunities
6.2.2. Market Size and Forecast, By Product
6.2.3. Market Size and Forecast, By End User
6.2.4. Market Size and Forecast, By Country
6.2.5. U.S. Hand-held Glucose Meter Market
6.2.5.1. Market Size and Forecast, By Product
6.2.5.2. Market Size and Forecast, By End User
6.2.6. Canada Hand-held Glucose Meter Market
6.2.6.1. Market Size and Forecast, By Product
6.2.6.2. Market Size and Forecast, By End User
6.2.7. Mexico Hand-held Glucose Meter Market
6.2.7.1. Market Size and Forecast, By Product
6.2.7.2. Market Size and Forecast, By End User
6.3. Europe
6.3.1. Key Market Trends and Opportunities
6.3.2. Market Size and Forecast, By Product
6.3.3. Market Size and Forecast, By End User
6.3.4. Market Size and Forecast, By Country
6.3.5. France Hand-held Glucose Meter Market
6.3.5.1. Market Size and Forecast, By Product
6.3.5.2. Market Size and Forecast, By End User
6.3.6. Germany Hand-held Glucose Meter Market
6.3.6.1. Market Size and Forecast, By Product
6.3.6.2. Market Size and Forecast, By End User
6.3.7. Italy Hand-held Glucose Meter Market
6.3.7.1. Market Size and Forecast, By Product
6.3.7.2. Market Size and Forecast, By End User
6.3.8. Spain Hand-held Glucose Meter Market
6.3.8.1. Market Size and Forecast, By Product
6.3.8.2. Market Size and Forecast, By End User
6.3.9. UK Hand-held Glucose Meter Market
6.3.9.1. Market Size and Forecast, By Product
6.3.9.2. Market Size and Forecast, By End User
6.3.10. Rest Of Europe Hand-held Glucose Meter Market
6.3.10.1. Market Size and Forecast, By Product
6.3.10.2. Market Size and Forecast, By End User
6.4. Asia-Pacific
6.4.1. Key Market Trends and Opportunities
6.4.2. Market Size and Forecast, By Product
6.4.3. Market Size and Forecast, By End User
6.4.4. Market Size and Forecast, By Country
6.4.5. China Hand-held Glucose Meter Market
6.4.5.1. Market Size and Forecast, By Product
6.4.5.2. Market Size and Forecast, By End User
6.4.6. Japan Hand-held Glucose Meter Market
6.4.6.1. Market Size and Forecast, By Product
6.4.6.2. Market Size and Forecast, By End User
6.4.7. India Hand-held Glucose Meter Market
6.4.7.1. Market Size and Forecast, By Product
6.4.7.2. Market Size and Forecast, By End User
6.4.8. South Korea Hand-held Glucose Meter Market
6.4.8.1. Market Size and Forecast, By Product
6.4.8.2. Market Size and Forecast, By End User
6.4.9. Australia Hand-held Glucose Meter Market
6.4.9.1. Market Size and Forecast, By Product
6.4.9.2. Market Size and Forecast, By End User
6.4.10. Rest of Asia-Pacific Hand-held Glucose Meter Market
6.4.10.1. Market Size and Forecast, By Product
6.4.10.2. Market Size and Forecast, By End User
6.5. LAMEA
6.5.1. Key Market Trends and Opportunities
6.5.2. Market Size and Forecast, By Product
6.5.3. Market Size and Forecast, By End User
6.5.4. Market Size and Forecast, By Country
6.5.5. Brazil Hand-held Glucose Meter Market
6.5.5.1. Market Size and Forecast, By Product
6.5.5.2. Market Size and Forecast, By End User
6.5.6. South Africa Hand-held Glucose Meter Market
6.5.6.1. Market Size and Forecast, By Product
6.5.6.2. Market Size and Forecast, By End User
6.5.7. Saudi Arabia Hand-held Glucose Meter Market
6.5.7.1. Market Size and Forecast, By Product
6.5.7.2. Market Size and Forecast, By End User
6.5.8. Rest of LAMEA Hand-held Glucose Meter Market
6.5.8.1. Market Size and Forecast, By Product
6.5.8.2. Market Size and Forecast, By End User
CHAPTER 7: COMPETITIVE LANDSCAPE
7.1. Introduction
7.2. Top Winning Strategies
7.3. Product Mapping Of Top 10 Player
7.4. Competitive Dashboard
7.5. Competitive Heatmap
7.6. Top Player Positioning, 2023
CHAPTER 8: COMPANY PROFILES
8.1. F. Hoffmann La Roche
8.1.1. Company Overview
8.1.2. Key Executives
8.1.3. Company Snapshot
8.1.4. Operating Business Segments
8.1.5. Product Portfolio
8.1.6. Business Performance
8.1.7. Key Strategic Moves and Developments
8.2. Abbott Laboratories
8.2.1. Company Overview
8.2.2. Key Executives
8.2.3. Company Snapshot
8.2.4. Operating Business Segments
8.2.5. Product Portfolio
8.2.6. Business Performance
8.2.7. Key Strategic Moves and Developments
8.3. Johnson And Johnson Company
8.3.1. Company Overview
8.3.2. Key Executives
8.3.3. Company Snapshot
8.3.4. Operating Business Segments
8.3.5. Product Portfolio
8.3.6. Business Performance
8.3.7. Key Strategic Moves and Developments
8.4. DexCom, Inc.
8.4.1. Company Overview
8.4.2. Key Executives
8.4.3. Company Snapshot
8.4.4. Operating Business Segments
8.4.5. Product Portfolio
8.4.6. Business Performance
8.4.7. Key Strategic Moves and Developments
8.5. Medtronic Plc
8.5.1. Company Overview
8.5.2. Key Executives
8.5.3. Company Snapshot
8.5.4. Operating Business Segments
8.5.5. Product Portfolio
8.5.6. Business Performance
8.5.7. Key Strategic Moves and Developments
8.6. Bayer AG
8.6.1. Company Overview
8.6.2. Key Executives
8.6.3. Company Snapshot
8.6.4. Operating Business Segments
8.6.5. Product Portfolio
8.6.6. Business Performance
8.6.7. Key Strategic Moves and Developments
8.7. Ascensia Diabetes Care Holdings AG
8.7.1. Company Overview
8.7.2. Key Executives
8.7.3. Company Snapshot
8.7.4. Operating Business Segments
8.7.5. Product Portfolio
8.7.6. Business Performance
8.7.7. Key Strategic Moves and Developments
8.8. Terumo Corporation
8.8.1. Company Overview
8.8.2. Key Executives
8.8.3. Company Snapshot
8.8.4. Operating Business Segments
8.8.5. Product Portfolio
8.8.6. Business Performance
8.8.7. Key Strategic Moves and Developments
8.9. Nova Biomedical Corporation
8.9.1. Company Overview
8.9.2. Key Executives
8.9.3. Company Snapshot
8.9.4. Operating Business Segments
8.9.5. Product Portfolio
8.9.6. Business Performance
8.9.7. Key Strategic Moves and Developments
8.10. Ypsomed Holding AG
8.10.1. Company Overview
8.10.2. Key Executives
8.10.3. Company Snapshot
8.10.4. Operating Business Segments
8.10.5. Product Portfolio
8.10.6. Business Performance
8.10.7. Key Strategic Moves and Developments

 

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